Ook goedemorgenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:52 schreef Cairon het volgende:
30 is oud.
Als je de dertig gepasseerd bent, dan ben je op sterven na dood, dan ben je uitgerangeerd, bejaard, lelijk, ongewenst, en een vies in-triest figuur dat aast op jongere mannen om een hopeloos vervlogen jeugd terug te grijpen.
Oude mannen zijn vaak jaloers op de jonge garde van tegenwoordig omdat ze moeite hebben om te accepteren dat wij zijn opgegroeid in een vrijere maatschappij. Ze zijn jaloers omdat ze het zelf niet hebben mee mogen maken, en dus proberen ze met verwoedde wanhoopspogingen hun verloren tijd in te halen door zich aan jongeren op te dringen.
Ziek is het! ZIEK!
Waar? Doet dat er wat toe?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ja waar dan?
ik maandagquote:Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zaterdag een date(o ja, en donderdag, maar da's niet met Paul
)
Ik heb gegarandeerd sex bij beide dates, en dat terwijl het niet eens sexdates zijnquote:
wie wet komik even langsquote:Op maandag 23 januari 2006 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar? Doet dat er wat toe?
Belangrijkste is toch met wie?
Dacht niet nietquote:
*LOL* Met meneer Breda bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:26 schreef Cairon het volgende:
oeh... en hoe bedoel je kinky relatie-achtig iets...
is dit nou een driehoeksverhouding ofzo?
waarbij ik de misvormde punt ben die er bijhangt en buitenhangt?
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:25 schreef Cairon het volgende:
Snoesje... als jij een goedkope slet wil zijn... veel plezier.
And I am?quote:Maar laten we stellen, dat ik veel wanhopiger ben, en veel meer dingen doe dan jij
I'm not picky.
Nu je het zegt! Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 23 januari 2006 09:16 schreef petre86 het volgende:
mogguh
Ang3l.. ik vraag me nu toch af hoe tim jou ooit heeft kunnen bedwingen, met die drang naar aandacht en lichamelijk contact die je hier ten toon spreidt..
Ik zat me al af te vragen waarom ik zo last van die kater had...maar dat is het gewoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:52 schreef Cairon het volgende:
30 is oud.
Als je de dertig gepasseerd bent, dan ben je op sterven na dood, dan ben je uitgerangeerd, bejaard, lelijk, ongewenst, en een vies in-triest figuur dat aast op jongere mannen om een hopeloos vervlogen jeugd terug te grijpen.
1? Mijn hele werkdag is één grote pauze.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef Waxxer het volgende:
Goedemorgen
Elke werkende heeft al twee pauzes achter de rug ofoz, maargoed
Zo heb ik het nog nooit bekekenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
1? Mijn hele werkdag is één grote pauze.
Ik vind dat een nogal vreemde vraag.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit bekekenKun je een band opbouwen met je collega's!
En hoe is 't met je tepels??
Ow, ja, nou, kijk, dat zit zo, ik zag er twee.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat een nogal vreemde vraag.
SAJquote:Op maandag 23 januari 2006 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind dat een nogal vreemde vraag.
Hoi Weemzquote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef Weemz het volgende:
Wat gaan we weer snel! Maar goed...
Goedemorgen, hoest jullie?
Dus?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ja, nou, kijk, dat zit zo, ik zag er twee.
Nou, het zijn tepels, ze heten geen Sipje en Sopje geloof ikquote:
Je sexleven is echt kut hé wax?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zijn tepels, ze heten geen Sipje en Sopje geloof ik![]()
Dus ipv hoe is het met Sipje en Sopje, vraag ik: hoe is het met je tepels.![]()
En ik voel me nu wel een ranzige bijna-30'er
En ik typ weer met enters ertussen.
Zet dan de verwarming aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Sunjammer het volgende:
*bibber*
Die staat al op de Tsjernobyl standquote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet dan de verwarming aan.
Ff doorbikkelen, het is zo 5 uur.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die staat al op de Tsjernobyl stand
Maar het luchtsysteem hier is nogal brak, dus ach...
Ik draag het als een manquote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ff doorbikkelen, het is zo 5 uur.
waxxer, I can still boogie!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zijn tepels, ze heten geen Sipje en Sopje geloof ik![]()
Dus ipv hoe is het met Sipje en Sopje, vraag ik: hoe is het met je tepels.![]()
En ik voel me nu wel een ranzige bijna-30'er
En ik typ weer met enters ertussen.
Wat een rare vraag.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je sexleven is echt kut hé wax?
Sorry, verkeerde accountquote:Op maandag 23 januari 2006 11:56 schreef LuQas het volgende:Ik kan gewoon niet meer normaal boodschappen doen. Ik ben voor 1 dag voor 1 persoon voor de zoveelste keer veel te veel kwijt. 21,92 euro....
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
and all that I can see, is just another lemontree
Hoe ist?quote:
Ja goedquote:
Stuur mij dan even wat conceptboodschappenlijstjesquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik meestal 12 euro ofzo.. voor 4 personen..
Maar ja, ik heb nu wel lekker:quote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik meestal 12 euro ofzo.. voor 4 personen..
je mag dan tournamentleider zijn, maar niet meteen naast je schoenen gaan lopen, he?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, nou ja, LuQas typte iets dat ik had kunnen typen doen gehad heeft konden zij.
Wat leukquote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja goed
Toen ik metpa
mijn
huis
aan het schilderen was, hebben we de tv meegenomen omdat mijn vader dan schaatsen kon volgen. Toen dacht ik, ach, laat dat ding verder maar staan, voor dat ene weekje.
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef Waxxer het volgende:
Nou, als ik boodschappen doe haal ik ook altijd drie kleine dingen voor 43,86 euro, zeg maar.
Ik ben geen leider meer, dus mij valt niets te verwijten.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
je mag dan tournamentleider zijn, maar niet meteen naast je schoenen gaan lopen, he?
tournament-lijder bedoelde ikquote:Op maandag 23 januari 2006 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben geen leider meer, dus mij valt niets te verwijten.
ik had alleen boerenkool ed, plus melk en brood..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb nu wel lekker:
-zoete woksaus
- 5 spices woksaus
- vers geperste sinaasappel-banaansap
- kerstkransjes metleuke groene en rode spikkeltjes
![]()
- voorgesneden sperzieboontjes
-mini-hennen-eitjes
enzo.
Ik heb een haat-liefde verhouding met Albert Heijn.
kom op bezoek bij barba papa?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik luister nu Blubberzwijns lievelingsliedje
Dat is mijn lievelingsliedje al!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom op bezoek bij barba papa?
kerstkransjes????????????quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
-zoete woksaus
- 5 spices woksaus
![]()
-mini-hennen-eitjes
enzo.
Hetzelfde als nuquote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat leuk
En wat voor kleur heb je geschilderd?
Nee, Night Fever van de Bee Geesquote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom op bezoek bij barba papa?
volgens mij niet hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, Night Fever van de Bee GeesDat zing jij toch altijd mee?!
Barbablubberquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
er is een barba papa barba bientje barba lala barba slikheks blabla
the truth is....quote:
Ik heb een Barbapapa kerstbalquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In Bruxelles hadden ze in een winkel Barbapapa lampen...en ze hadden dr keiveel!
Barbaslikheksquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
er is een barba papa barba bientje barba lala barba slikheks blabla
o+ Wat keilief!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:22 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb een Barbapapa kerstbal
En ik heb Barbapapa glazen
Don't cry for me, Cheburashkaquote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
the truth is....
I neveeeeeeeeeer left you
all through my wild days
my mad existence
I kept my socks on
you kept your body warm
er
![]()
Haai Wax haaiquote:Op maandag 23 januari 2006 12:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HahaiTante Beav gebeld? Bed opgemaakt? Enzo?
is de parkiet nog alive and kikki?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als ik hoest is dat al arrogant, geloof ik
Nee, die is vergastquote:Op maandag 23 januari 2006 12:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
is de parkiet nog alive and kikki?
ik zie hem niet op de foto
ik heb dus met kerst allemaal geiser ellende gehad!quote:
Het was bijna ajuu kaboem!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb dus met kerst allemaal geiser ellende gehad!
de mijne bleef branden zonder dat hij aanstond, dus hij warmde langzaam op.
maar ik dacht dus ook: nou het zeal wel aan mij liggen dat ie verkleurd,
nee, dus, hij stond op het punt te ontploffen,
gelukkig nog op tijd de loodgieter gebeld, want er kwam enkel nog stoom uit de kraan....
levensgevaarlijk die dingen
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb dus met kerst allemaal geiser ellende gehad!
de mijne bleef branden zonder dat hij aanstond, dus hij warmde langzaam op.
maar ik dacht dus ook: nou het zeal wel aan mij liggen dat ie verkleurd,
nee, dus, hij stond op het punt te ontploffen,
gelukkig nog op tijd de loodgieter gebeld, want er kwam enkel nog stoom uit de kraan....
levensgevaarlijk die dingen
Nee iddquote:Op maandag 23 januari 2006 12:34 schreef ajuu het volgende:
maar toch niet gek dat ik bij je kikkii meteen aan een geiser dacht he?
En ik zeg hulde voor deze bijdrage.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:34 schreef Semisane het volgende:
En ik vond dat jullie dit even moesten weten.
Wahhaaattt? Vertel eens kalm en rustig.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aaargh..helemaal vergeten!
Godver..nou moet k gaan racen.
Ach ja, ik post dan ook enkel als het er _echt_ om gaat. Duidelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik zeg hulde voor deze bijdrage..
die loodgieters van tegenwoordigquote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
I never invited them in
though it seems to the world....
Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja, ik post dan ook enkel als het er _echt_ om gaat. Duidelijk.
Schattig.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb het op deze manier verwerkt:
[afbeelding]
op mijn weblog
Dat is vaker bij mij.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen..
verbrande billetjes ajuu?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
op mijn weblog
they are illusionsquote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
die loodgieters van tegenwoordig.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
op mijn weblog
Ja die begeleider komt om 13 uur en mn ma ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wahhaaattt? Vertel eens kalm en rustig.
Dan had je NU al onder de douche moeten staanquote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja die begeleider komt om 13 uur en mn ma ook!
En ik zit hier nog ongedouched in joggingbroek![]()
ik heb een niewe geiser gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
aaaww....
Hoe is het nu opgelost dan??
Geeft wel de ernst van de situatie aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja die begeleider komt om 13 uur en mn ma ook!
En ik zit hier nog ongedouched in joggingbroek![]()
Ik heb vier keer moeten bellen voor er iemand kwamquote:Op maandag 23 januari 2006 12:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb een niewe geiser gekregen
en ik merk wel meteen een verschil
ik heb opeens een ECHTE WARME STRAAL in dedouche
ipv altijd zo'n (zeker ind e winter) druppelend pies-stroompje (ikzeg het even viezer dan het is)
maar ja, ik denk vaak: het zal wel zo moeten zijn, maar dan blijkt dat er nog wel wat te verbeteren valt! ik vind dan dat ik geen verstand heb van dat soort dingen dus laat ik het zitten. en jij?
bij mij gebeurde het een dag voor kerst,quote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb vier keer moeten bellen voor er iemand kwam"Ja, heeft u die vogel wel goed verzorgd?!", kreeg ik steeds te horen. Toen er iemand kwam, bleek dat de afzuigventilatie maar een derde van de minimum hoeveelheid geiser-lucht afzoog.
. En dat is gerepareerd, maar heb nog steeds wel eens hoofdpijn en een duizelig gevoel, terwijl ik ab-so-luut geen aansteller ben. En ik heb het nergens anders. En ik heb nooit rare klachten. Dus ik vertrouw het nog steeds voor geen meter.
just in timequote:Op maandag 23 januari 2006 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, gedouched, gestofzuigd, koffie staat aan..
Pfffffff ook lekker... alleen al dat tijdstip én dat je ook nog lang moet wachten! Dat is echt levensgevaarlijk! Bij mij kwam ook zo'n boer uit Staphorst, heel nors en NIKS gezegd of uitgelegd, vreselijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
bij mij gebeurde het een dag voor kerst,
dus metkerst had ik geen warm water
maarze kwamen dan wel weer de dag erna
maar ja, ze installeren dat ding ff snel (want eigenlijk geen tijd) en hetzijn niet van die praters die loodgieters dus teon ze klaarwaren en weg willden gaan, meost ik wel vragen: ja leuk, maar hoe zet ik datding aan enhoe werkt het.![]()
ja de mijne was dan weer niet on-geil trouwens, maar ja daar kon ik toch niks mee (we konden vooralsnog niet douchen)quote:Op maandag 23 januari 2006 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pfffffff ook lekker... alleen al dat tijdstip én dat je ook nog lang moet wachten! Dat is echt levensgevaarlijk! Bij mij kwam ook zo'n boer uit Staphorst, heel nors en NIKS gezegd of uitgelegd, vreselijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja de mijne was dan weer niet on-geil trouwens
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja de mijne was dan weer niet on-geil trouwens, maar ja daar kon ik toch niks mee (we konden vooralsnog niet douchen)
Truequote:Op maandag 23 januari 2006 13:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
all you have to do is to look at me
to know that every word is.....
Die Bennie toch!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
hij heet bennie
en ja, hij heeft verstand van pijpen
nee, jij zou zeggen: nee nu niet, ik heb hoofdpijn, want het gas is niet goed aangeslotenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik weer dichtklappen, trouwens
Ik ken heul die bennie niet! en z'n pijpen ook niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
I love you
and hope you love me
benniehausen
You make me dizzyquote:Op maandag 23 januari 2006 13:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, jij zou zeggen: nee nu niet, ik heb hoofdpijn, want het gas is niet goed aangesloten
It won't be easyquote:Op maandag 23 januari 2006 13:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
o well whatever, never mind
(o nee datis een ander nummer)![]()
a denialquote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ken heul die bennie niet! en z'n pijpen ook niet!.
Denial isn't just a river in Egypt.quote:
the answer was here all the timequote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It won't be easy
of hadden we die al gehad![]()
"en deze pijp sluit je dan aan op je libido..eh....."quote:Op maandag 23 januari 2006 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denial isn't just a river in Egypt.
Moet ik dan m'n bloes uitdoen?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
"en deze pijp sluit je dan aan op je libido..eh....."
nee want dan sluit dat weer niet goed aan op de andere fitting of we moeten er een verloopstuk tussen zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n bloes uitdoen?.
overhemd, beaf, overhemd!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n bloes uitdoen?.
quote:
there is nothing more i can think of to say to youquote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
ik blijf bloes zeggen, ajuu..
Ajuu!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
op mijn weblog
iz dizzy?quote:
Moet het nou zo eindigen ajuu?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
there is nothing more i can think of to say to you
I still want your lovequote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet het nou zo eindigen ajuu?.
The truth is I never left you...
er is meerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Nuvole het volgende:
Ajuu!
Hoe je dan ook weer een persoontje maakt van die geiser, die oogjes!
It won't be easy, you'll think it's strange...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
I still want your love
after all you have done!
with the lights out its less dangerousquote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It won't be easy, you'll think it's strange...
all you will see is a girl you once knew..quote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
with the lights out its less dangerous
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
all you will see is a girl you once knew..
Weet ik, ik heb petit_paradis al eens eerder bekeken, maar je bent weer aardig productief geweest, zo te zien. Leuk!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
er is meer
zie sub (ondertekst hoe heet dat)
Let them eat cake!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
here we are now
entertain us!
thanks!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb petit_paradis al eens eerder bekeken, maar je bent weer aardig productief geweest, zo te zien. Leuk!
Ik vind het goed dat jij weet wanneer je moet ophouden met lijntjes trekken en kleurtjes zetten. Je hebt bijna altijd een goeie balans in je tekeningen.
Off with their heads!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
let them eat taco's!
[afbeelding]
"I kept my promise... now back off!"
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
let them eat taco's!
[afbeelding]
"I kept my promise... now back off!"
and as for jerruh my guardquote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"I'm hung up! for argentinaaaaaaaaa"
and he was not the solution he promissed to bequote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
and as for jerruh my guard
I never invited him in
though it seemed to the world
he was all I desired
allthough he dressed up to the ninesquote:Op maandag 23 januari 2006 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
and he was not the solution he promissed to be
Nee..nu ff geen gespreksstof over dat onderwerp.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vertel...
I had to let it happen, I had to changequote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef ajuu het volgende:
and sikhes and sevens with you
uncomfortably as he spoke numbquote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
allthough he dressed up to the nines
[afbeelding]
and sikhes and sevens with you
*Jerruh aai*quote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uncomfortably as he spoke numb
he cried out loud like buddha with a stomachace
but noneless they'd preferred to be silent
like a gossip queen would have preferred to be silent
no rush no glory
no flush no money
no lush life for instance
only the dark water stumbled into caves and holes.
WAAROVER DAN?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee..nu ff geen gespreksstof over dat onderwerp.
Nu wil k t over wat anders hebben
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uncomfortably as he spoke numb
he cried out loud like buddha with a stomachace
but noneless they'd preferred to be silent
like a gossip queen would have preferred to be silent
ejaculaat?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"ken je die ene al van jerruh en ajjuu?"
there was a buddist monk
who went to bed with a bunk
he dreamt that buddha was stroking his stomach
he woke up all covered in.....
goed goed, beeeetje ongemoviteerdquote:
Ongemotiveerd? Komtda?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed goed, beeeetje ongemoviteerd
kan je trouwens dreamwaver gewoon downloaden?
quote:
kun jij daar een maaltijd van samenstellen dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
-zoete woksaus
- 5 spices woksaus
![]()
-mini-hennen-eitjes
enzo.
jemig je tekent echt leuk, grappig, mooi en herkenbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 12:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
there is more hiero:
http://petit-paradis.livejournal.com/
![]()
al jou klusjesmannen komen uit staphorst, typischquote:Op maandag 23 januari 2006 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pfffffff ook lekker... alleen al dat tijdstip én dat je ook nog lang moet wachten! Dat is echt levensgevaarlijk! Bij mij kwam ook zo'n boer uit Staphorst, heel nors en NIKS gezegd of uitgelegd, vreselijk.
Ha BB_Koningquote:
En zelf ben ik gewoon de king, niks meer of minderquote:Op maandag 23 januari 2006 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
king of blues
www.stevenislief.nl Lijkt me een betere site voorhemquote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ha BB_Koning
je promotie campagne voor Steven gaat als een tierelier
ik kom op de stations overal bill boards tegen met www.stevan.nl erop![]()
Nee joh..kei lachen hahaquote:
Van allesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat fluisterden die 2 gasten in je oor?![]()
Zijn er een paar van Simple Plan ghey?quote:
jij houd ook wel van aandacht hequote:
Dit was puur voor mijn eigen lol.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij houd ook wel van aandacht he
waarom doe je zelf niet mee aan Idols?
Lache joh!quote:
Schattig en Stoerquote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lache joh!Zag er stoerig uit...en ik wist helemaal niet dat jij ook nog eens stoer kon zijn...schattig hoor
Ach...jij kan het toch wel aan?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schattig en Stoer
Leuke combi ahah
quote:
Je lijkt wel op ene koorknaapjequote:Op maandag 23 januari 2006 16:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wel.
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je lijkt wel op ene koorknaapje![]()
dus volgend jaar ben jij mijn grote concurent bij Idolsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. Omdat ik zo lief ben uiteraard.
Het standaardkoorknaapje: engelachtig koppie in een witte jurkquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. Omdat ik zo lief ben uiteraard.
Standaard?!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het standaardkoorknaapje: engelachtig koppie in een witte jurk![]()
Nee, want ik ben geen koorknaapje.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
Draag je wel eens wite jurken, star?![]()
Ik zeg toch dat je een engelachtig koppie hebt?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Standaard?!.
Niet eens 'dat ene mooie koorknaapje' of 'dat engelachtige koorknaapje'.
Met de juiste personenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Punk, toch
Ik ben heel knuffelig, jij niet?![]()
Ik meot niks hebben van de kerkquote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ook, ik heb overigens nog wel een mooie misdienaar witte jurk/pij voor de gelegenheid
kan die mooi aantrekken om bruidje te spelen in de processie op bedevaart naar b.v. Handelquote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ook, ik heb overigens nog wel een mooie misdienaar witte jurk/pij voor de gelegenheid
quote:
Opwindend.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je een engelachtig koppie hebt?
Ok, 1 keer dan maar, omdat je het zo graag wilt horen: je bent een superschattig mannetje, ik zou je op willen pakken en dood willen knuffelen![]()
*roffel*quote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef Cybart het volgende:
*bijna ga verklappen wie ik vandaag gespot heb*
Nope, niks opwindends aan, jij bent het menselijek equivalent van ene page puppyquote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opwindend.. Knuffel CDP maar niet, puisten wrijven af.
Oh, oke.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope, niks opwindends aan, jij bent het menselijek equivalent van ene page puppy![]()
Ik wacht rustig afquote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
spannend he...
ik kan vast zeggen dat het een mannelijke nederlander is
quote:
4 Maart zou wellicht (ik zeg wellicht) de mogelijkheid daarvoor kunnen zijn, maar jij staat bij de gaan niet mee'ersquote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb jou niet zien stage-diven hoor, sterker nog, ik heb jou nog helemaal niet gezien !
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
spannend he...
ik kan vast zeggen dat het een mannelijke nederlander is
effe schootbapjes doen, ik lees het zo welquote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef creno het volgende:
[..]spelletje
raad wie Cybart heeft gezien !?!?!
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef creno het volgende:
[..]spelletje
raad wie Cybart heeft gezien !?!?!
heeft het hiermee te maken ? :
[afbeelding]
en is de vriendin ook een bekende nederlander ? (is het eigenlijk wel een bekende nederlander?)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik hem hem wel gespot in de buurt van een FRS
en hij was met zn vriendin
En d'r was geen camera team in hun nabijheid?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik hem hem wel gespot in de buurt van een FRS
en hij was met zn vriendin
Jiii Diiii In tha Housequote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hooi Just-Dennis is ook weer in da topic![]()
zijn vriendin is geen BN'erquote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef creno het volgende:
[..]
en is de vriendin ook een bekende nederlander ? (is het eigenlijk wel een bekende nederlander?)
nee, ze waren shoppen geloof ik...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En d'r was geen camera team in hun nabijheid?
Haiquote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn vriendin is geen BN'er
Hij wel, en volgens velen nog een lekkere gozer ook
[..]
nee, ze waren shoppen geloof ik...
Hi @ JD
da's een belgquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Boonen?
Heb jij Serge in het wild gezien ??quote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn vriendin is geen BN'er
Hij wel, en volgens velen nog een lekkere gozer ook
[..]
nee, ze waren shoppen geloof ik...
Hi @ JD
Serge??? van Saskia????quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij Serge in het wild gezien ??
Is Serge én bekend én lekker dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij Serge in het wild gezien ??
Ruben Nicolaiquote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's een belg
maar wel lekker
nou het rijmt op ubem micovlai
Een niet spugende Lama a.k.a. Rubenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's een belg
maar wel lekker
nou het rijmt op ubem micovlai
Ja, want daar zit het bedrijf dat de klusjes voor de woningtichting doet die ze zelf niet kunnenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al jou klusjesmannen komen uit staphorst, typisch
Een luid trompet geschal vult de ruimtequote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Moi
*vanitas has entered the building
ik knoopte zn broek los, maar toen begin zn vriendin me te meppenquote:
Ik heb al allemaal dingetjes gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want daar zit het bedrijf dat de klusjes voor de woningtichting doet die ze zelf niet kunnen
Moest je er niet mee op een foto en dan aan iedereen laten zien enzo hier en op gay.nl en in je msnnaam zetten enzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik knoopte zn broek los, maar toen begin zn vriendin me te meppen
nee natuurlijk niet...
ik laat die mensen met rust
zo doen wij dat in eindhoven...
wij doen alles gemoedelijk!
Wat dan?!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik heb al allemaal dingetjes gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |