Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja, ik post dan ook enkel als het er _echt_ om gaat. Duidelijk.
Schattig.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb het op deze manier verwerkt:
[afbeelding]
op mijn weblog
Dat is vaker bij mij.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen..
verbrande billetjes ajuu?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
op mijn weblog
they are illusionsquote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
die loodgieters van tegenwoordig.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
op mijn weblog
Ja die begeleider komt om 13 uur en mn ma ook!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wahhaaattt? Vertel eens kalm en rustig.
Dan had je NU al onder de douche moeten staanquote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja die begeleider komt om 13 uur en mn ma ook!
En ik zit hier nog ongedouched in joggingbroek![]()
ik heb een niewe geiser gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
aaaww....
Hoe is het nu opgelost dan??
Geeft wel de ernst van de situatie aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja die begeleider komt om 13 uur en mn ma ook!
En ik zit hier nog ongedouched in joggingbroek![]()
Ik heb vier keer moeten bellen voor er iemand kwamquote:Op maandag 23 januari 2006 12:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb een niewe geiser gekregen
en ik merk wel meteen een verschil
ik heb opeens een ECHTE WARME STRAAL in dedouche
ipv altijd zo'n (zeker ind e winter) druppelend pies-stroompje (ikzeg het even viezer dan het is)
maar ja, ik denk vaak: het zal wel zo moeten zijn, maar dan blijkt dat er nog wel wat te verbeteren valt! ik vind dan dat ik geen verstand heb van dat soort dingen dus laat ik het zitten. en jij?
bij mij gebeurde het een dag voor kerst,quote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb vier keer moeten bellen voor er iemand kwam"Ja, heeft u die vogel wel goed verzorgd?!", kreeg ik steeds te horen. Toen er iemand kwam, bleek dat de afzuigventilatie maar een derde van de minimum hoeveelheid geiser-lucht afzoog.
. En dat is gerepareerd, maar heb nog steeds wel eens hoofdpijn en een duizelig gevoel, terwijl ik ab-so-luut geen aansteller ben. En ik heb het nergens anders. En ik heb nooit rare klachten. Dus ik vertrouw het nog steeds voor geen meter.
just in timequote:Op maandag 23 januari 2006 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, gedouched, gestofzuigd, koffie staat aan..
Pfffffff ook lekker... alleen al dat tijdstip én dat je ook nog lang moet wachten! Dat is echt levensgevaarlijk! Bij mij kwam ook zo'n boer uit Staphorst, heel nors en NIKS gezegd of uitgelegd, vreselijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
bij mij gebeurde het een dag voor kerst,
dus metkerst had ik geen warm water
maarze kwamen dan wel weer de dag erna
maar ja, ze installeren dat ding ff snel (want eigenlijk geen tijd) en hetzijn niet van die praters die loodgieters dus teon ze klaarwaren en weg willden gaan, meost ik wel vragen: ja leuk, maar hoe zet ik datding aan enhoe werkt het.![]()
ja de mijne was dan weer niet on-geil trouwens, maar ja daar kon ik toch niks mee (we konden vooralsnog niet douchen)quote:Op maandag 23 januari 2006 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pfffffff ook lekker... alleen al dat tijdstip én dat je ook nog lang moet wachten! Dat is echt levensgevaarlijk! Bij mij kwam ook zo'n boer uit Staphorst, heel nors en NIKS gezegd of uitgelegd, vreselijk.
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja de mijne was dan weer niet on-geil trouwens
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja de mijne was dan weer niet on-geil trouwens, maar ja daar kon ik toch niks mee (we konden vooralsnog niet douchen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |