Die staat al op de Tsjernobyl standquote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zet dan de verwarming aan.
Ff doorbikkelen, het is zo 5 uur.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die staat al op de Tsjernobyl stand
Maar het luchtsysteem hier is nogal brak, dus ach...
Ik draag het als een manquote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ff doorbikkelen, het is zo 5 uur.
waxxer, I can still boogie!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het zijn tepels, ze heten geen Sipje en Sopje geloof ik![]()
Dus ipv hoe is het met Sipje en Sopje, vraag ik: hoe is het met je tepels.![]()
En ik voel me nu wel een ranzige bijna-30'er
En ik typ weer met enters ertussen.
Wat een rare vraag.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je sexleven is echt kut hé wax?
Sorry, verkeerde accountquote:Op maandag 23 januari 2006 11:56 schreef LuQas het volgende:Ik kan gewoon niet meer normaal boodschappen doen. Ik ben voor 1 dag voor 1 persoon voor de zoveelste keer veel te veel kwijt. 21,92 euro....
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
and all that I can see, is just another lemontree
Hoe ist?quote:
Ja goedquote:
Stuur mij dan even wat conceptboodschappenlijstjesquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik meestal 12 euro ofzo.. voor 4 personen..
Maar ja, ik heb nu wel lekker:quote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik meestal 12 euro ofzo.. voor 4 personen..
je mag dan tournamentleider zijn, maar niet meteen naast je schoenen gaan lopen, he?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, nou ja, LuQas typte iets dat ik had kunnen typen doen gehad heeft konden zij.
Wat leukquote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja goed
Toen ik metpa
mijn
huis
aan het schilderen was, hebben we de tv meegenomen omdat mijn vader dan schaatsen kon volgen. Toen dacht ik, ach, laat dat ding verder maar staan, voor dat ene weekje.
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef Waxxer het volgende:
Nou, als ik boodschappen doe haal ik ook altijd drie kleine dingen voor 43,86 euro, zeg maar.
Ik ben geen leider meer, dus mij valt niets te verwijten.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
je mag dan tournamentleider zijn, maar niet meteen naast je schoenen gaan lopen, he?
tournament-lijder bedoelde ikquote:Op maandag 23 januari 2006 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben geen leider meer, dus mij valt niets te verwijten.
ik had alleen boerenkool ed, plus melk en brood..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb nu wel lekker:
-zoete woksaus
- 5 spices woksaus
- vers geperste sinaasappel-banaansap
- kerstkransjes metleuke groene en rode spikkeltjes
![]()
- voorgesneden sperzieboontjes
-mini-hennen-eitjes
enzo.
Ik heb een haat-liefde verhouding met Albert Heijn.
kom op bezoek bij barba papa?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik luister nu Blubberzwijns lievelingsliedje
Dat is mijn lievelingsliedje al!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom op bezoek bij barba papa?
kerstkransjes????????????quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb nu wel lekker:
-zoete woksaus
- 5 spices woksaus
- vers geperste sinaasappel-banaansap
- kerstkransjes metleuke groene en rode spikkeltjes
![]()
- voorgesneden sperzieboontjes
-mini-hennen-eitjes
enzo.
Ik heb een haat-liefde verhouding met Albert Heijn.
Hetzelfde als nuquote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat leuk
En wat voor kleur heb je geschilderd?
Nee, Night Fever van de Bee Geesquote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kom op bezoek bij barba papa?
volgens mij niet hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, Night Fever van de Bee GeesDat zing jij toch altijd mee?!
Barbablubberquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
er is een barba papa barba bientje barba lala barba slikheks blabla
the truth is....quote:
Ik heb een Barbapapa kerstbalquote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In Bruxelles hadden ze in een winkel Barbapapa lampen...en ze hadden dr keiveel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |