Nee, want ik ben geen koorknaapje.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
Draag je wel eens wite jurken, star?![]()
Ik zeg toch dat je een engelachtig koppie hebt?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Standaard?!.
Niet eens 'dat ene mooie koorknaapje' of 'dat engelachtige koorknaapje'.
Met de juiste personenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Punk, toch
Ik ben heel knuffelig, jij niet?![]()
Ik meot niks hebben van de kerkquote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ook, ik heb overigens nog wel een mooie misdienaar witte jurk/pij voor de gelegenheid
kan die mooi aantrekken om bruidje te spelen in de processie op bedevaart naar b.v. Handelquote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ook, ik heb overigens nog wel een mooie misdienaar witte jurk/pij voor de gelegenheid
quote:
Opwindend.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je een engelachtig koppie hebt?
Ok, 1 keer dan maar, omdat je het zo graag wilt horen: je bent een superschattig mannetje, ik zou je op willen pakken en dood willen knuffelen![]()
*roffel*quote:Op maandag 23 januari 2006 17:17 schreef Cybart het volgende:
*bijna ga verklappen wie ik vandaag gespot heb*
Nope, niks opwindends aan, jij bent het menselijek equivalent van ene page puppyquote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Opwindend.. Knuffel CDP maar niet, puisten wrijven af.
Oh, oke.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nope, niks opwindends aan, jij bent het menselijek equivalent van ene page puppy![]()
Ik wacht rustig afquote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
spannend he...
ik kan vast zeggen dat het een mannelijke nederlander is
quote:
4 Maart zou wellicht (ik zeg wellicht) de mogelijkheid daarvoor kunnen zijn, maar jij staat bij de gaan niet mee'ersquote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb jou niet zien stage-diven hoor, sterker nog, ik heb jou nog helemaal niet gezien !
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
spannend he...
ik kan vast zeggen dat het een mannelijke nederlander is
effe schootbapjes doen, ik lees het zo welquote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef creno het volgende:
[..]spelletje
raad wie Cybart heeft gezien !?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |