ejaculaat?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"ken je die ene al van jerruh en ajjuu?"
there was a buddist monk
who went to bed with a bunk
he dreamt that buddha was stroking his stomach
he woke up all covered in.....
goed goed, beeeetje ongemoviteerdquote:
Ongemotiveerd? Komtda?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed goed, beeeetje ongemoviteerd
kan je trouwens dreamwaver gewoon downloaden?
quote:
kun jij daar een maaltijd van samenstellen dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar ja, ik heb nu wel lekker:
-zoete woksaus
- 5 spices woksaus
- vers geperste sinaasappel-banaansap
- kerstkransjes metleuke groene en rode spikkeltjes
![]()
- voorgesneden sperzieboontjes
-mini-hennen-eitjes
enzo.
Ik heb een haat-liefde verhouding met Albert Heijn.
jemig je tekent echt leuk, grappig, mooi en herkenbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 12:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
there is more hiero:
http://petit-paradis.livejournal.com/
![]()
al jou klusjesmannen komen uit staphorst, typischquote:Op maandag 23 januari 2006 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Pfffffff ook lekker... alleen al dat tijdstip én dat je ook nog lang moet wachten! Dat is echt levensgevaarlijk! Bij mij kwam ook zo'n boer uit Staphorst, heel nors en NIKS gezegd of uitgelegd, vreselijk.
Ha BB_Koningquote:
En zelf ben ik gewoon de king, niks meer of minderquote:Op maandag 23 januari 2006 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
king of blues
www.stevenislief.nl Lijkt me een betere site voorhemquote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ha BB_Koning
je promotie campagne voor Steven gaat als een tierelier
ik kom op de stations overal bill boards tegen met www.stevan.nl erop![]()
Nee joh..kei lachen hahaquote:
Van allesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat fluisterden die 2 gasten in je oor?![]()
Zijn er een paar van Simple Plan ghey?quote:
jij houd ook wel van aandacht hequote:
Dit was puur voor mijn eigen lol.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij houd ook wel van aandacht he
waarom doe je zelf niet mee aan Idols?
Lache joh!quote:
Schattig en Stoerquote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lache joh!Zag er stoerig uit...en ik wist helemaal niet dat jij ook nog eens stoer kon zijn...schattig hoor
Ach...jij kan het toch wel aan?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schattig en Stoer
Leuke combi ahah
quote:
Je lijkt wel op ene koorknaapjequote:Op maandag 23 januari 2006 16:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wel.
Ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je lijkt wel op ene koorknaapje![]()
dus volgend jaar ben jij mijn grote concurent bij Idolsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. Omdat ik zo lief ben uiteraard.
Het standaardkoorknaapje: engelachtig koppie in een witte jurkquote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. Omdat ik zo lief ben uiteraard.
Standaard?!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het standaardkoorknaapje: engelachtig koppie in een witte jurk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |