Truequote:Op maandag 23 januari 2006 13:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
all you have to do is to look at me
to know that every word is.....
Die Bennie toch!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
hij heet bennie
en ja, hij heeft verstand van pijpen
nee, jij zou zeggen: nee nu niet, ik heb hoofdpijn, want het gas is niet goed aangeslotenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik weer dichtklappen, trouwens
Ik ken heul die bennie niet! en z'n pijpen ook niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
I love you
and hope you love me
benniehausen
You make me dizzyquote:Op maandag 23 januari 2006 13:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, jij zou zeggen: nee nu niet, ik heb hoofdpijn, want het gas is niet goed aangesloten
It won't be easyquote:Op maandag 23 januari 2006 13:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
o well whatever, never mind
(o nee datis een ander nummer)![]()
a denialquote:Op maandag 23 januari 2006 13:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ken heul die bennie niet! en z'n pijpen ook niet!.
Denial isn't just a river in Egypt.quote:
the answer was here all the timequote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It won't be easy
of hadden we die al gehad![]()
"en deze pijp sluit je dan aan op je libido..eh....."quote:Op maandag 23 januari 2006 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denial isn't just a river in Egypt.
Moet ik dan m'n bloes uitdoen?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
"en deze pijp sluit je dan aan op je libido..eh....."
nee want dan sluit dat weer niet goed aan op de andere fitting of we moeten er een verloopstuk tussen zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n bloes uitdoen?.
overhemd, beaf, overhemd!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n bloes uitdoen?.
quote:
there is nothing more i can think of to say to youquote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
ik blijf bloes zeggen, ajuu..
Ajuu!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb het op deze manier verwerkt:
op mijn weblog
iz dizzy?quote:
Moet het nou zo eindigen ajuu?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
there is nothing more i can think of to say to you
I still want your lovequote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet het nou zo eindigen ajuu?.
The truth is I never left you...
er is meerquote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Nuvole het volgende:
Ajuu!
Hoe je dan ook weer een persoontje maakt van die geiser, die oogjes!
It won't be easy, you'll think it's strange...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
I still want your love
after all you have done!
with the lights out its less dangerousquote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It won't be easy, you'll think it's strange...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |