quote:Op maandag 23 januari 2006 17:34 schreef creno het volgende:
[..]spelletje
raad wie Cybart heeft gezien !?!?!
heeft het hiermee te maken ? :
[afbeelding]
en is de vriendin ook een bekende nederlander ? (is het eigenlijk wel een bekende nederlander?)quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik hem hem wel gespot in de buurt van een FRS
en hij was met zn vriendin
En d'r was geen camera team in hun nabijheid?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik hem hem wel gespot in de buurt van een FRS
en hij was met zn vriendin
Jiii Diiii In tha Housequote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hooi Just-Dennis is ook weer in da topic![]()
zijn vriendin is geen BN'erquote:Op maandag 23 januari 2006 17:37 schreef creno het volgende:
[..]
en is de vriendin ook een bekende nederlander ? (is het eigenlijk wel een bekende nederlander?)
nee, ze waren shoppen geloof ik...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En d'r was geen camera team in hun nabijheid?
Haiquote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn vriendin is geen BN'er
Hij wel, en volgens velen nog een lekkere gozer ook
[..]
nee, ze waren shoppen geloof ik...
Hi @ JD
da's een belgquote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Boonen?
Heb jij Serge in het wild gezien ??quote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn vriendin is geen BN'er
Hij wel, en volgens velen nog een lekkere gozer ook
[..]
nee, ze waren shoppen geloof ik...
Hi @ JD
Serge??? van Saskia????quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij Serge in het wild gezien ??
Is Serge én bekend én lekker dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij Serge in het wild gezien ??
Ruben Nicolaiquote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's een belg
maar wel lekker
nou het rijmt op ubem micovlai
Een niet spugende Lama a.k.a. Rubenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's een belg
maar wel lekker
nou het rijmt op ubem micovlai
Ja, want daar zit het bedrijf dat de klusjes voor de woningtichting doet die ze zelf niet kunnenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
al jou klusjesmannen komen uit staphorst, typisch
Een luid trompet geschal vult de ruimtequote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Moi
*vanitas has entered the building
ik knoopte zn broek los, maar toen begin zn vriendin me te meppenquote:
Ik heb al allemaal dingetjes gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want daar zit het bedrijf dat de klusjes voor de woningtichting doet die ze zelf niet kunnen
Moest je er niet mee op een foto en dan aan iedereen laten zien enzo hier en op gay.nl en in je msnnaam zetten enzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik knoopte zn broek los, maar toen begin zn vriendin me te meppen
nee natuurlijk niet...
ik laat die mensen met rust
zo doen wij dat in eindhoven...
wij doen alles gemoedelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |