Ik vond die van jou beter hoor.quote:
Nou zeg. Dat is toch altijd bij een slowchat?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Adelante het volgende:
en nummer hoeven niet, 't is geen reeks ofzo
Ja, wij willen een nieuwe reeks!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou zeg. Dat is toch altijd bij een slowchat?
nee, da's bij een reeks zo, SC is geen reeksquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef woutabest het volgende:
Nou zeg. Dat is toch altijd bij een slowchat?
denk maar over een leuke titel na, kun je over 300 postings er zelf een openenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef Intergalactrick het volgende:
Ja, wij willen een nieuwe reeks!!![]()
Maar die mag met een nummer erbij?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
denk maar over een leuke titel na, kun je over 300 postings er zelf een openen
Dit is toch een tweede deel? Dan is het toch een reeks?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, da's bij een reeks zo, SC is geen reeks
wat voegt een nummer dan toe? argumenten graag!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar die mag met een nummer erbij?![]()
dan zou het al nummer 21 ofzo moeten zijn, ga ze eerst maar eens tellen danquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef woutabest het volgende:
Dit is toch een tweede deel? Dan is het toch een reeks?![]()
bierquote:Maargoed, ik ben wèl bevoegd om alcohol te drinken
Dat je kunt pimpen van we hebben al 2 SC-topics!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat voegt een nummer dan toe? argumenten graag!
oh.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou het al nummer 21 ofzo moeten zijn, ga ze eerst maar eens tellen dan![]()
Dat staat vele malen strakker in de index.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou het al nummer 21 ofzo moeten zijn, ga ze eerst maar eens tellen dan![]()
[..]
bier
was het vorige topic eerste sinds lange tijd ofzo? Ik had net al een beetje gekeken maar zag alleen vorig topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de bling/bling, pimp en all about uiterlijk generatie
als jullie uitvogelen het hoeveelste SC topic dit nu werkelijk zal zijn, knal ik er een nummer bij
succes met zoeken/tellen!
ja ik ben me er éénquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
[TK] [ElisaB only topic] Ongebruikte dildo V&A SC
[V&A] [Centraa] Rel topic!
en nog een aantal andere verwoede pogingen van met name het_biertje
ja!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gaan we ook nog nummertjes geven?![]()
![]()
![]()
Saaierd..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
ja!
zet er nu maar gewoon #5 bij, zoals er eerder #2 stond.
Dan doet de volgende het wel zoals hij/zij wilt.![]()
Uiteraard; die vlag zou de lading het beste dekkenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg me eerlijk, het gaat je om de 1e topictitel he...![]()
![]()
wat ze je me nou? laat je je door een vlag dekken?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard; die vlag zou de lading het beste dekken![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:16 schreef woutabest het volgende:
wat ze je me nou? laat je je door een vlag dekken?
ik ga maar eens naar bed
ja, tof he!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:23 schreef Tobbes het volgende:
Is dit het goede topic om mensen uit eten te vragen?
voor een goed cijfer doe ik alles dat weet jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Druk zijn doe je maar in je eigen tijd biermans
Je krijgt van mij een 8.2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
voor een goed cijfer doe ik alles dat weet je![]()
Je doet je best en het wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef Het_Biertje het volgende:
waren alle docenten maar zoals jij![]()
Nee, ik had het gewoon niet gedacht op een of andere manierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
hoezo... omdat ik 22 ben?
najaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik had het gewoon niet gedacht op een of andere manier
op welke user was dat van toepassing danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef SolidasRock het volgende:
Om yvonne gedeeltelijk te citeren:"Iemand die 24 uur per dag dronken is en toch hoge cijfers weet te halen heeft automatisch mijn respect."![]()
Overal waar ik je postjes tegenkom denken ze dat je dronken bent snappie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
op welke user was dat van toepassing dan![]()
Wat heb je veranderd dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Adelante het volgende:
TT veranderd en juiste nummer ingevoegd, nu niet meer zanikken
Ik had veel mooiere titels verzonnen, je gunt het me gwoon niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Adelante het volgende:
TT veranderd en juiste nummer ingevoegd, nu niet meer zanikken
Open een topic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:35 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb nog 4 rollen van 600 meter UTP staan![]()
, iemand?
gelukkig doe jij dat noooooitquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Adelante het volgende:
zanikken
Paling rook je in bier, dwaasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef Het_Biertje het volgende:
vislucht
Lees jij ergens een kwaad woord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej hej, geen kwaad woord over scheveningen he....![]()
[GEZ] Gerookte Paling mag wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Adelante het volgende:
Helaas mag je geen dieren verhandelen op v&a, dus geen [GEZ] Paling topic voor jou
Daarom is dit ook elmoquote:
Nee, die komen uit Duindorp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef woutabest het volgende:
Scheveningen
is dat niet waar duindorpers vandaan komen?
af te halen bi jde visafslag t.e.a.b.quote:
Ja, en Duindorp zit toch in Scheveningen?quote:
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, en Duindorp zit toch in Scheveningen?
wat ik ook niet snap, want scheveningen hoort weer bij Den Haag.
Tobbes eet amper broodquote:
Ach, krijgen we dat gezeik weer. Dan is Duindorp een stadsdeel van Den Haag en Scheveningen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.
Vers gerookte paling met verse toast en een droog wit wijntje en wat olijven en een vuurkorf en een relaxed muziekje en een mooie lucht....quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tobbes eet amper brood
alleen paling dus
Ik mis de roomboter nog. Kan ik die ruilen voor de wijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
Vers gerookte paling met verse toast en een droog wit wijntje en wat olijven en een vuurkorf en een relaxed muziekje en een mooie lucht....![]()
Nee, van roomboter wordt je chubby.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mis de roomboter nog. Kan ik die ruilen voor de wijn
Ik niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Tobbes het volgende:
Nee, van roomboter wordt je chubby.
Je moet eens weten hoe vaak ik hoor dat duindorp scheveningen is en viceversa...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.
Nee, ik wil graag naar bed maar het lukt me weer niet om mijn computer uit te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
volgens mij begin je weg te zakken idd woutabest![]()
Het is het ook wel. Alleen mensen met kennis van zaken maken toch wel een onderscheidt op sociaal-economische grondenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik hoor dat duindorp scheveningen is en viceversa...![]()
![]()
Start, computer uitschakelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:16 schreef woutabest het volgende:
Nee, ik wil graag naar bed maar het lukt me weer niet om mijn computer uit te zetten
theoretisch is het niet moeilijk nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Start, computer uitschakelen
Of gewoon de stekker eruit trekken; werkt ook afdoende.
Succes
sociaal-cultureel niet zo te zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef Tobbes het volgende:
Het is het ook wel. Alleen mensen met kennis van zaken maken toch wel een onderscheidt op sociaal-economische gronden![]()
Dat heeft niks met cultuur; maar met etniciteit te makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
sociaal-cultureel niet zo te zien
Ga nou maar slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat heeft niks met cultuur; maar met etniciteit te makenAl hangt dat in dit geval natuurlijk wel samen.
Wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb overigens nog 24 TFT schermen staan, met afgesneden kabel.
De hond vond de roomboter ook erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Tobbes het volgende:
Deur staat op een kier ElisaB; roomboter direct om het hoekje.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Het_Biertje het volgende:
janb44 for mod
Kratje bier per stuk. Mooie deal toch?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Intergalactrick het volgende:
Kratje bier per stuk. Mooie deal toch?
mijn zoon is een alcoholist!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god... woutabest is je vader? je pa is een hagenees? Moet niet gekker worduh...![]()
was je ziek dan?quote:
En zie hier, 2 bannetjes....quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
moet jij niet ergens aan likken?
Ik kan er moeilijk aan wennen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoor je dat schvvmert? gezellig zegt ze. Mijn topic is gezellig.
Topic wat ik ge-opend heb.![]()
ja maar... ja maar.... 't steeds keihard onderhandelen hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:01 schreef ElisaB het volgende:
kwestie van doorbijten schvv!
Nee, dat kan ie niet, want mijn lieve collega is uniek en oorspronkelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef schvvmert het volgende:
Kun jij 't Tagje van Static niet overnemen?![]()
Ok ik wacht ff tot ie zelf reageert.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan ie niet, want mijn lieve collega is uniek en oorspronkelijk
sinds vandaag twijfel ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan ie niet, want mijn lieve
Terechtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Zo ga ik toch weer twijfelen an je onpartijdigheid.![]()
Zoiets maar Elisa regelt dat wel weer ff.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terecht
Ik sta vierkant achter mijn collega's en kies blind partij voor ze
Shoalinquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef schvvmert het volgende:
Zoiets maar Elisa regelt dat wel weer ff.![]()
Shoalin is ook ineens erg koest.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef schvvmert het volgende:
Zoiets maar Elisa regelt dat wel weer ff.![]()
Shoalin is ook ineens erg koest.
quote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Adelante het volgende:
Kan alleen voor mezelf spreken, maar die topics boeien me nou echt totaal niet
Het_Biertje staat al op de lijstquote:
Ik heb wel een paar bakstenen uit de 2e wereldoorlog voor je. Hebben we een deal?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:46 schreef ShaoliN het volgende:
Voor de goede prijs mag je zo nu en dan mijn account wel even lenen hoor.
Ow, je mag ook bij ons het schilderwerk komen doen hoorquote:
Ja doeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, je mag ook bij ons het schilderwerk komen doen hoor
ik denk dat ie liever een stalen plaat heeftquote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb wel een paar bakstenen uit de 2e wereldoorlog voor je. Hebben we een deal?![]()
Genoeg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heb jij niet nog een ddr reepje liggen?![]()
handelquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Genoeg.Ik wacht tot de prijs stijgt.
![]()
Nog lager dan de pricewatch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
maaks een een lief prijsje voor mij![]()
Doe es aardig.quote:
Ik heb naast alleen dual-channel PC3200 allen nog een vage 512 PC3200 Twinmos liggen die voor weinig weg mag. Werking niet gegarandeerd.quote:
I'm a rebelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef schvvmert het volgende:
Alleen smilies posten is not done.Ook niet als Mod.
![]()
IRL...quote:
Ah ok je mailt de users die hun deal niet nakomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
IRL...
hier houd ik me met name bezig met maatschappelijk en sociaal bewustzijnsgevoel
Ah en die ga jij organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
en welke drie zijn dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
Specs?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Tobbes het volgende:
Iemand een vers pistoletje
Eerst lok je me naar SC toe, en dan staat er niets over het opheffen van V&A hier.....quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Woei, in plakjes gesnedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef woutabest het volgende:
het is wel een gemod pistoletje hoor, pas maar op!
Er stond eerst iets heel anders!quote:
Egwaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Intergalactrick het volgende:
Er stond eerst iets heel anders!![]()
same shit, different dayquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ej ik wilde ff kijken hoe adelante het hier doet![]()
Hij doet het belabberd. Maar zolang ElisaB een wakend oog op hem houdt hoeft V&A niet gesloten te worden....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ej biermansik wilde ff kijken hoe adelante het hier doet
![]()
ik heb je aan de kant gezet iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat hebje met mijn tekst in je sig gedaanNieuwe liefde ofzo.
![]()
Niet helemaal zie ik nu.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb je aan de kant gezet idd
Kan best dat je hem nie kent, die is hier weggegaan na 5000 postjes.quote:
Aantal posts: 5008 (gemiddeld 10 per dag)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan best dat je hem nie kent, die is hier weggegaan na 5000 postjes.![]()
Alleen zwerft zijn geest hier nog rond of zo.![]()
Das al 8 teveel....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Aantal posts: 5008 (gemiddeld 10 per dag)![]()
als hij nog in goede staat is, denk ik 25 euro als echt maximumquote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Nashje het volgende:
Ik weet niet in welk topic ik het moet vragen, dus dan maar de slowchat.
Ik heb een hele oude mobiel te koop. Het gaat om de zilvere Sony CMD J70. Hoeveel ¤ kan ik hier nog voor vangen? Kan ik hier nog wel ¤ voor vangen?
150 euro voor betaald??? heb je het toestel los gekocht dan toen, want volgens mij kreeg je die toen ook al wel gratis bij een aboquote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef Nashje het volgende:
Hij is nog echt in goede staat ja. Ik heb 'm nu dik 3 jaar en de mobiel zelf ziet er nog erg netjes uit. Ik ben altijd erg zuinig op m'n duurdere spullen en ik kan dan ook geen grote kras op de mobiel zelf vinden. Het scherm zelf ziet er ook nog perfect uit. De mobiel zelf is niks meer vergeleken met de dingen van tegenwoordig. Ik kocht 'm toendertijd voor ¤150. Als je nu een bedrag kunt besteden van ¤150 heb je er alles op en aan.
Met 150 euro beltegoed erbij was dat ooit goeie deal.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef Nashje het volgende:
Ja prepaid he.
20 euro.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:16 schreef Adelante het volgende:
zie je hier [TK] voor staan, Tobias?
Daar kun je ook niets meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Slechte ervaring met Intergalactrick, hij zou me een tft monitor verkopen met afgesneden snoer, niets meer over gehoord...![]()
![]()
Jij zou me toch een krat bier geven?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Slechte ervaring met Intergalactrick, hij zou me een tft monitor verkopen met afgesneden snoer, niets meer over gehoord...![]()
![]()
Dat was toen. Je had iets eerder moeten reageren. oO<quote:
Verkocht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Jij zou me toch een krat bier geven?![]()
Post eens wat meer hier. DIt topic gaat veeeeeeeel te langzaam.quote:
Anders is het geen SLOW chatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:04 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Post eens wat meer hier. DIt topic gaat veeeeeeeel te langzaam.![]()
Daar heb je wel weer gelijk in. Maar toch. je snapt best wat ik bedoel.quote:
Dat drinkt onze internet bierdrinkheld wel weg per jaar denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
2 kratten bier!!
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik ben er trouwens weer, mijbn tijdelijke vertrek had te maken met het feit dat biermans graag mod wilde worden. Maar zoals je kunt begrijpen was ik 1e keus.![]()
mên, wat ben jij er vroeg bij.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat geloven we meteen![]()
Correctie: Jij bent de wetquote:Op zondag 12 februari 2006 10:53 schreef Adelante het volgende:
tegen alle wetten in
mên, ik maak die wetten
ik las je signature er bijquote:
Vrind, ik weet dat het moeilijk voor je is om je buiten V&A te begeven maar voor je eigen foto's moet je toch echt in US zijn.quote:
Daar staan ze dan ook al langquote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vrind, ik weet dat het moeilijk voor je is om je buiten V&A te begeven maar voor je eigen foto's moet je toch echt in US zijn.
Ik was er steeds hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Het_Biertje het volgende:
zwak hoor. een woord een woord enzo![]()
jawel.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:16 schreef Adelante het volgende:
dus niet zeiken dattie weer terug is Biertje![]()
Het is zondag en de zon schijntquote:
goed bezig. ik neem nog een broodje bacon-ei.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef Adelante het volgende:
tsssk, ik heb al 10 km hardgelopen over de Posbank
Das best veel voor de zondagochtend.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef Adelante het volgende:
tsssk, ik heb al 10 km hardgelopen over de Posbank
Het regent hier al de hele dag volgens mij hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
pssssssssst, je moet eerst je gordijn open doen![]()
Hier is het bewolkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Het regent hier al de hele dag volgens mij hoor.![]()
Witte regen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Het regent hier al de hele dag volgens mij hoor.![]()
Maar liefe adelante, die groote meneer biermans doet altijd lelijck tegen maaiquote:Op zondag 12 februari 2006 11:16 schreef Adelante het volgende:
the more the merrier
dus niet zeiken dattie weer terug is BiertjeDat doe ik wel als ie ook weer stuff aan gaat bieden
hier inmiddels ookquote:
was het maar zo'n feestquote:
defend yourself!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar liefe adelante, die groote meneer biermans doet altijd lelijck tegen maai![]()
Je kunt beter ff met @home aan de slag, je foto's van die geile volvo doen het niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef Het_Biertje het volgende:
*plop*
was dit een carnavalskraker ooit? zo nee, dan heb je mijn zegenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef woutabest het volgende:
het leven is een feest, je moet alleen de slingers nog ophangen!"
carnavalquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
was dit een carnavalskraker ooit? zo nee, dan heb je mijn zegen![]()
dat valt zwaar he? mij vier dagen moeten missenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |