I'm a rebelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef schvvmert het volgende:
Alleen smilies posten is not done.Ook niet als Mod.
![]()
IRL...quote:
Ah ok je mailt de users die hun deal niet nakomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
IRL...
hier houd ik me met name bezig met maatschappelijk en sociaal bewustzijnsgevoel
Ah en die ga jij organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
en welke drie zijn dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
Specs?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Tobbes het volgende:
Iemand een vers pistoletje
Eerst lok je me naar SC toe, en dan staat er niets over het opheffen van V&A hier.....quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Woei, in plakjes gesnedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef woutabest het volgende:
het is wel een gemod pistoletje hoor, pas maar op!
Er stond eerst iets heel anders!quote:
Egwaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Intergalactrick het volgende:
Er stond eerst iets heel anders!![]()
same shit, different dayquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ej ik wilde ff kijken hoe adelante het hier doet![]()
Hij doet het belabberd. Maar zolang ElisaB een wakend oog op hem houdt hoeft V&A niet gesloten te worden....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ej biermansik wilde ff kijken hoe adelante het hier doet
![]()
ik heb je aan de kant gezet iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat hebje met mijn tekst in je sig gedaanNieuwe liefde ofzo.
![]()
Niet helemaal zie ik nu.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb je aan de kant gezet idd
Kan best dat je hem nie kent, die is hier weggegaan na 5000 postjes.quote:
Aantal posts: 5008 (gemiddeld 10 per dag)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan best dat je hem nie kent, die is hier weggegaan na 5000 postjes.![]()
Alleen zwerft zijn geest hier nog rond of zo.![]()
Das al 8 teveel....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Aantal posts: 5008 (gemiddeld 10 per dag)![]()
als hij nog in goede staat is, denk ik 25 euro als echt maximumquote:Op zondag 5 februari 2006 21:26 schreef Nashje het volgende:
Ik weet niet in welk topic ik het moet vragen, dus dan maar de slowchat.
Ik heb een hele oude mobiel te koop. Het gaat om de zilvere Sony CMD J70. Hoeveel ¤ kan ik hier nog voor vangen? Kan ik hier nog wel ¤ voor vangen?
150 euro voor betaald??? heb je het toestel los gekocht dan toen, want volgens mij kreeg je die toen ook al wel gratis bij een aboquote:Op maandag 6 februari 2006 00:17 schreef Nashje het volgende:
Hij is nog echt in goede staat ja. Ik heb 'm nu dik 3 jaar en de mobiel zelf ziet er nog erg netjes uit. Ik ben altijd erg zuinig op m'n duurdere spullen en ik kan dan ook geen grote kras op de mobiel zelf vinden. Het scherm zelf ziet er ook nog perfect uit. De mobiel zelf is niks meer vergeleken met de dingen van tegenwoordig. Ik kocht 'm toendertijd voor ¤150. Als je nu een bedrag kunt besteden van ¤150 heb je er alles op en aan.
Met 150 euro beltegoed erbij was dat ooit goeie deal.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef Nashje het volgende:
Ja prepaid he.
20 euro.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:16 schreef Adelante het volgende:
zie je hier [TK] voor staan, Tobias?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |