quote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
moet jij niet ergens aan likken?
Ik kan er moeilijk aan wennen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoor je dat schvvmert? gezellig zegt ze. Mijn topic is gezellig.
Topic wat ik ge-opend heb.![]()
ja maar... ja maar.... 't steeds keihard onderhandelen hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:01 schreef ElisaB het volgende:
kwestie van doorbijten schvv!
Nee, dat kan ie niet, want mijn lieve collega is uniek en oorspronkelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef schvvmert het volgende:
Kun jij 't Tagje van Static niet overnemen?![]()
Ok ik wacht ff tot ie zelf reageert.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan ie niet, want mijn lieve collega is uniek en oorspronkelijk
sinds vandaag twijfel ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan ie niet, want mijn lieve
Terechtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Zo ga ik toch weer twijfelen an je onpartijdigheid.![]()
Zoiets maar Elisa regelt dat wel weer ff.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Terecht
Ik sta vierkant achter mijn collega's en kies blind partij voor ze
Shoalinquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef schvvmert het volgende:
Zoiets maar Elisa regelt dat wel weer ff.![]()
Shoalin is ook ineens erg koest.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef schvvmert het volgende:
Zoiets maar Elisa regelt dat wel weer ff.![]()
Shoalin is ook ineens erg koest.
quote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Adelante het volgende:
Kan alleen voor mezelf spreken, maar die topics boeien me nou echt totaal niet
Het_Biertje staat al op de lijstquote:
Ik heb wel een paar bakstenen uit de 2e wereldoorlog voor je. Hebben we een deal?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:46 schreef ShaoliN het volgende:
Voor de goede prijs mag je zo nu en dan mijn account wel even lenen hoor.
Ow, je mag ook bij ons het schilderwerk komen doen hoorquote:
Ja doeiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, je mag ook bij ons het schilderwerk komen doen hoor
ik denk dat ie liever een stalen plaat heeftquote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb wel een paar bakstenen uit de 2e wereldoorlog voor je. Hebben we een deal?![]()
Genoeg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heb jij niet nog een ddr reepje liggen?![]()
handelquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Genoeg.Ik wacht tot de prijs stijgt.
![]()
Nog lager dan de pricewatch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
maaks een een lief prijsje voor mij![]()
Doe es aardig.quote:
Ik heb naast alleen dual-channel PC3200 allen nog een vage 512 PC3200 Twinmos liggen die voor weinig weg mag. Werking niet gegarandeerd.quote:
I'm a rebelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef schvvmert het volgende:
Alleen smilies posten is not done.Ook niet als Mod.
![]()
IRL...quote:
Ah ok je mailt de users die hun deal niet nakomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
IRL...
hier houd ik me met name bezig met maatschappelijk en sociaal bewustzijnsgevoel
Ah en die ga jij organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
en welke drie zijn dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
Specs?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Tobbes het volgende:
Iemand een vers pistoletje
Eerst lok je me naar SC toe, en dan staat er niets over het opheffen van V&A hier.....quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Woei, in plakjes gesnedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef woutabest het volgende:
het is wel een gemod pistoletje hoor, pas maar op!
Er stond eerst iets heel anders!quote:
Egwaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Intergalactrick het volgende:
Er stond eerst iets heel anders!![]()
same shit, different dayquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ej ik wilde ff kijken hoe adelante het hier doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |