Nee, van roomboter wordt je chubby.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mis de roomboter nog. Kan ik die ruilen voor de wijn
Ik niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Tobbes het volgende:
Nee, van roomboter wordt je chubby.
Je moet eens weten hoe vaak ik hoor dat duindorp scheveningen is en viceversa...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.
Nee, ik wil graag naar bed maar het lukt me weer niet om mijn computer uit te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
volgens mij begin je weg te zakken idd woutabest![]()
Het is het ook wel. Alleen mensen met kennis van zaken maken toch wel een onderscheidt op sociaal-economische grondenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik hoor dat duindorp scheveningen is en viceversa...![]()
![]()
Start, computer uitschakelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:16 schreef woutabest het volgende:
Nee, ik wil graag naar bed maar het lukt me weer niet om mijn computer uit te zetten
theoretisch is het niet moeilijk nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Start, computer uitschakelen
Of gewoon de stekker eruit trekken; werkt ook afdoende.
Succes
sociaal-cultureel niet zo te zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef Tobbes het volgende:
Het is het ook wel. Alleen mensen met kennis van zaken maken toch wel een onderscheidt op sociaal-economische gronden![]()
Dat heeft niks met cultuur; maar met etniciteit te makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
sociaal-cultureel niet zo te zien
Ga nou maar slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat heeft niks met cultuur; maar met etniciteit te makenAl hangt dat in dit geval natuurlijk wel samen.
Wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb overigens nog 24 TFT schermen staan, met afgesneden kabel.
De hond vond de roomboter ook erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Tobbes het volgende:
Deur staat op een kier ElisaB; roomboter direct om het hoekje.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Het_Biertje het volgende:
janb44 for mod
Kratje bier per stuk. Mooie deal toch?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Intergalactrick het volgende:
Kratje bier per stuk. Mooie deal toch?
mijn zoon is een alcoholist!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god... woutabest is je vader? je pa is een hagenees? Moet niet gekker worduh...![]()
was je ziek dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |