voor een goed cijfer doe ik alles dat weet jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Druk zijn doe je maar in je eigen tijd biermans
Je krijgt van mij een 8.2quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef Het_Biertje het volgende:
voor een goed cijfer doe ik alles dat weet je![]()
Je doet je best en het wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef Het_Biertje het volgende:
waren alle docenten maar zoals jij![]()
Nee, ik had het gewoon niet gedacht op een of andere manierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
hoezo... omdat ik 22 ben?
najaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik had het gewoon niet gedacht op een of andere manier
op welke user was dat van toepassing danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef SolidasRock het volgende:
Om yvonne gedeeltelijk te citeren:"Iemand die 24 uur per dag dronken is en toch hoge cijfers weet te halen heeft automatisch mijn respect."![]()
Overal waar ik je postjes tegenkom denken ze dat je dronken bent snappie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
op welke user was dat van toepassing dan![]()
Wat heb je veranderd dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Adelante het volgende:
TT veranderd en juiste nummer ingevoegd, nu niet meer zanikken
Ik had veel mooiere titels verzonnen, je gunt het me gwoon niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Adelante het volgende:
TT veranderd en juiste nummer ingevoegd, nu niet meer zanikken
Open een topic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:35 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb nog 4 rollen van 600 meter UTP staan![]()
, iemand?
gelukkig doe jij dat noooooitquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Adelante het volgende:
zanikken
Paling rook je in bier, dwaasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef Het_Biertje het volgende:
vislucht
Lees jij ergens een kwaad woord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej hej, geen kwaad woord over scheveningen he....![]()
[GEZ] Gerookte Paling mag wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Adelante het volgende:
Helaas mag je geen dieren verhandelen op v&a, dus geen [GEZ] Paling topic voor jou
Daarom is dit ook elmoquote:
Nee, die komen uit Duindorp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef woutabest het volgende:
Scheveningen
is dat niet waar duindorpers vandaan komen?
af te halen bi jde visafslag t.e.a.b.quote:
Ja, en Duindorp zit toch in Scheveningen?quote:
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, en Duindorp zit toch in Scheveningen?
wat ik ook niet snap, want scheveningen hoort weer bij Den Haag.
Tobbes eet amper broodquote:
Ach, krijgen we dat gezeik weer. Dan is Duindorp een stadsdeel van Den Haag en Scheveningen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.
Vers gerookte paling met verse toast en een droog wit wijntje en wat olijven en een vuurkorf en een relaxed muziekje en een mooie lucht....quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tobbes eet amper brood
alleen paling dus
Ik mis de roomboter nog. Kan ik die ruilen voor de wijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
Vers gerookte paling met verse toast en een droog wit wijntje en wat olijven en een vuurkorf en een relaxed muziekje en een mooie lucht....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |