Paling rook je in bier, dwaasquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:41 schreef Het_Biertje het volgende:
vislucht
Lees jij ergens een kwaad woord?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej hej, geen kwaad woord over scheveningen he....![]()
[GEZ] Gerookte Paling mag wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Adelante het volgende:
Helaas mag je geen dieren verhandelen op v&a, dus geen [GEZ] Paling topic voor jou
Daarom is dit ook elmoquote:
Nee, die komen uit Duindorp.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:46 schreef woutabest het volgende:
Scheveningen
is dat niet waar duindorpers vandaan komen?
af te halen bi jde visafslag t.e.a.b.quote:
Ja, en Duindorp zit toch in Scheveningen?quote:
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, en Duindorp zit toch in Scheveningen?
wat ik ook niet snap, want scheveningen hoort weer bij Den Haag.
Tobbes eet amper broodquote:
Ach, krijgen we dat gezeik weer. Dan is Duindorp een stadsdeel van Den Haag en Scheveningen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.
Vers gerookte paling met verse toast en een droog wit wijntje en wat olijven en een vuurkorf en een relaxed muziekje en een mooie lucht....quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tobbes eet amper brood
alleen paling dus
Ik mis de roomboter nog. Kan ik die ruilen voor de wijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
Vers gerookte paling met verse toast en een droog wit wijntje en wat olijven en een vuurkorf en een relaxed muziekje en een mooie lucht....![]()
Nee, van roomboter wordt je chubby.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mis de roomboter nog. Kan ik die ruilen voor de wijn
Ik niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Tobbes het volgende:
Nee, van roomboter wordt je chubby.
Je moet eens weten hoe vaak ik hoor dat duindorp scheveningen is en viceversa...quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee man; Duindorp is Duindorp en Scheveningen is Scheveningen en Den Haag is Den Haag. Dat Duindorp onder een stadsdeel van Den Haag valt, dat Scheveningen is; daar heb ik niks mee te maken.
Nee, ik wil graag naar bed maar het lukt me weer niet om mijn computer uit te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
volgens mij begin je weg te zakken idd woutabest![]()
Het is het ook wel. Alleen mensen met kennis van zaken maken toch wel een onderscheidt op sociaal-economische grondenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik hoor dat duindorp scheveningen is en viceversa...![]()
![]()
Start, computer uitschakelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:16 schreef woutabest het volgende:
Nee, ik wil graag naar bed maar het lukt me weer niet om mijn computer uit te zetten
theoretisch is het niet moeilijk nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Start, computer uitschakelen
Of gewoon de stekker eruit trekken; werkt ook afdoende.
Succes
sociaal-cultureel niet zo te zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef Tobbes het volgende:
Het is het ook wel. Alleen mensen met kennis van zaken maken toch wel een onderscheidt op sociaal-economische gronden![]()
Dat heeft niks met cultuur; maar met etniciteit te makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
sociaal-cultureel niet zo te zien
Ga nou maar slapen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat heeft niks met cultuur; maar met etniciteit te makenAl hangt dat in dit geval natuurlijk wel samen.
Wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb overigens nog 24 TFT schermen staan, met afgesneden kabel.
De hond vond de roomboter ook erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef Tobbes het volgende:
Deur staat op een kier ElisaB; roomboter direct om het hoekje.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:49 schreef Het_Biertje het volgende:
janb44 for mod
Kratje bier per stuk. Mooie deal toch?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Intergalactrick het volgende:
Kratje bier per stuk. Mooie deal toch?
mijn zoon is een alcoholist!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god... woutabest is je vader? je pa is een hagenees? Moet niet gekker worduh...![]()
was je ziek dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |