I'm a rebelquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef schvvmert het volgende:
Alleen smilies posten is not done.Ook niet als Mod.
![]()
IRL...quote:
Ah ok je mailt de users die hun deal niet nakomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
IRL...
hier houd ik me met name bezig met maatschappelijk en sociaal bewustzijnsgevoel
Ah en die ga jij organiseren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
en welke drie zijn dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Nee, die zoeken we met z'n drieën persoonlijk op bij de maandelijkse V&A niet nakom knokdagen
Specs?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef Tobbes het volgende:
Iemand een vers pistoletje
Eerst lok je me naar SC toe, en dan staat er niets over het opheffen van V&A hier.....quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Woei, in plakjes gesnedenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef woutabest het volgende:
het is wel een gemod pistoletje hoor, pas maar op!
Er stond eerst iets heel anders!quote:
Egwaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Intergalactrick het volgende:
Er stond eerst iets heel anders!![]()
same shit, different dayquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ej ik wilde ff kijken hoe adelante het hier doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |