Daar kun je ook niets meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Slechte ervaring met Intergalactrick, hij zou me een tft monitor verkopen met afgesneden snoer, niets meer over gehoord...![]()
![]()
Jij zou me toch een krat bier geven?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Slechte ervaring met Intergalactrick, hij zou me een tft monitor verkopen met afgesneden snoer, niets meer over gehoord...![]()
![]()
Dat was toen. Je had iets eerder moeten reageren. oO<quote:
Verkocht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Jij zou me toch een krat bier geven?![]()
Post eens wat meer hier. DIt topic gaat veeeeeeeel te langzaam.quote:
Anders is het geen SLOW chatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:04 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Post eens wat meer hier. DIt topic gaat veeeeeeeel te langzaam.![]()
Daar heb je wel weer gelijk in. Maar toch. je snapt best wat ik bedoel.quote:
Dat drinkt onze internet bierdrinkheld wel weg per jaar denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef SolidasRock het volgende:
2 kratten bier!!
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik ben er trouwens weer, mijbn tijdelijke vertrek had te maken met het feit dat biermans graag mod wilde worden. Maar zoals je kunt begrijpen was ik 1e keus.![]()
mên, wat ben jij er vroeg bij.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat geloven we meteen![]()
Correctie: Jij bent de wetquote:Op zondag 12 februari 2006 10:53 schreef Adelante het volgende:
tegen alle wetten in
mên, ik maak die wetten
ik las je signature er bijquote:
Vrind, ik weet dat het moeilijk voor je is om je buiten V&A te begeven maar voor je eigen foto's moet je toch echt in US zijn.quote:
Daar staan ze dan ook al langquote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vrind, ik weet dat het moeilijk voor je is om je buiten V&A te begeven maar voor je eigen foto's moet je toch echt in US zijn.
Ik was er steeds hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef Het_Biertje het volgende:
zwak hoor. een woord een woord enzo![]()
jawel.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:16 schreef Adelante het volgende:
dus niet zeiken dattie weer terug is Biertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |