Het is zondag en de zon schijntquote:
goed bezig. ik neem nog een broodje bacon-ei.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef Adelante het volgende:
tsssk, ik heb al 10 km hardgelopen over de Posbank
Das best veel voor de zondagochtend.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef Adelante het volgende:
tsssk, ik heb al 10 km hardgelopen over de Posbank
Het regent hier al de hele dag volgens mij hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
pssssssssst, je moet eerst je gordijn open doen![]()
Hier is het bewolkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Het regent hier al de hele dag volgens mij hoor.![]()
Witte regen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Het regent hier al de hele dag volgens mij hoor.![]()
Maar liefe adelante, die groote meneer biermans doet altijd lelijck tegen maaiquote:Op zondag 12 februari 2006 11:16 schreef Adelante het volgende:
the more the merrier
dus niet zeiken dattie weer terug is BiertjeDat doe ik wel als ie ook weer stuff aan gaat bieden
hier inmiddels ookquote:
was het maar zo'n feestquote:
defend yourself!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar liefe adelante, die groote meneer biermans doet altijd lelijck tegen maai![]()
Je kunt beter ff met @home aan de slag, je foto's van die geile volvo doen het niet meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef Het_Biertje het volgende:
*plop*
was dit een carnavalskraker ooit? zo nee, dan heb je mijn zegenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:01 schreef woutabest het volgende:
het leven is een feest, je moet alleen de slingers nog ophangen!"
carnavalquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
was dit een carnavalskraker ooit? zo nee, dan heb je mijn zegen![]()
dat valt zwaar he? mij vier dagen moeten missenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |