abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34355912
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!

Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:

We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder ) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden).. Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek

die ik uiteraard wel betaald heb..

Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad

Bring it on!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  zondag 22 januari 2006 @ 20:48:57 #2
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_34356328
Met een maat van me jointje roken bij de ingang van een gebouw. Het was daar uit de wind en er was licht, dus het was in principe de perfecte spot... Alleen werd er nogal vaak ingebroken (wisten wij niet) en er komen na een tijdje 2 auto's met 3 agenten naar ons toe, gefouilleerd en alles, maar het leukste was nog wel dat wij een fles cherry coke hadden.

Oom agent.
Ik

"Hier zit wat in!"
"Eh... nee echt niet. We drinken geen alcohol als we blowen." (Leugen, uiteraard, maar als je vriendelijk en braaf blijft is de kans op een boete kleiner.)
"Liegen heeft geen zin, jongen. Ik ruik echt wel dat dit geen gewone cola is."
"Nee, het is cherry cola."
Agent kijkt op het etiket.
"Met een kersensmaakje."
"Oh... Ja... Nou ehm...."
En toen kwam dus het verhaal over die inbraken, en of we onze jointjes ergens anders wilden roken. Wij een fijne avond wensen en om de hoek gaan staan.

Of nog daarvoor, toen we alvast onze shit van de grond pakte en in de tas deden. (We werden toch weggestuurd.)
"Wat heb je daar in je handen?"
"Eh... Grote vloei, blauw."
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:51:51 #3
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34356472
m'n broertje was tijdje terug aangehouden door 2 agenten omdat hij te hard zou fietsen op het fietspad.. M'n broertje was zich van geen kwaad bewust en begon te vragen naar een maximum snelheid voor fietsers op het fietspad. Toen zei die tweede agent tegen z'n collega: laat maar, dit heeft geen zin.. toen mocht hij weer doorfietsen.

rare lui of wat?
  zondag 22 januari 2006 @ 20:53:48 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34356558
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.

Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.

Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.

Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?

Wij zo van
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van

Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.

Vond ik weleen keer grappig.

----------------------------------------------

Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Dat vond hij wel een puik idee.

Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 22 januari 2006 @ 20:56:56 #5
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_34356719
Ik fietste met 2 jongens van me klas uit school, fietsen we met z'n 3en naast elkaar, ik was de 3de, toetert er zo'n auto, ik steek me vinger op, want ze toeteren wel vaker.

Wat denk je?
Politie..

Of ik alleen wou fietsen, anders kreeg ik een boete, toen vroeg ik, wat voor één boete? Zei ze laat maar en draaide ze lachend het raampje dicht..
  zondag 22 januari 2006 @ 20:58:53 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34356815
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:

Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.

Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten

dubbel ! o nee toch niet
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_34356866
quote:

zondag 22 januari 2006 @ 21:09:44 #8
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_34357365
quote:

OMG, OWNAGE
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34357376
quote:
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.

Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.

Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.

Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?

Wij zo van
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van

Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.

Vond ik weleen keer grappig.

----------------------------------------------

pi_34358938
quote:

dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34359082
Deze is van ongeveer 10 a 11 jaar geleden toen ik nog een klein Morgaintje van een jaar of 12 was.

Ik fietste naar school en bij het stoplicht zag ik allemaal politie staan. Bleek dat ze fietsen aan het controleren waren. Een nogal norse politie mevrouw ging mijne wel ff doen. (Ik reed toendertijd een mountainbike met de dynamo aan de voorzijde.)
Om het licht te controleren tilde ze dus mn achterwiel op en begon aan de trapper te draaien, met de dollar (of in dit geval: gulden) tekens al in de ogen melde ze me bijna kwijlend dat mn licht het niet deed en dat dat een boete zou worden.
Ik zei: toen ik er gisteren op reed deed mn licht het anders nog prima. Dus ik een stukje fietsen om het te demonstreren, het licht deed het id. Toen ging ze het weer proberen en het lukte (uiteraard) weer niet, toen viel bij mij ook het kwartje (door de zenuwen had ik het ook nog niet eerder door) en ik zei: Ik weet niet hoor maar misschien als u eens aan het voorwiel draait?
Toen deed ie het natuurlijk en zei ze met een redelijk rood hoofd en een stotterende stem dat ik wel weer mocht door rijden
pi_34359346
Gister met 2 agenten een vriend van me staan uitlachen omdat tie zo dronken was dat tie tegen een boom aan het aanbeuken was..
pi_34359482
met groep vrienden op weg naar de stad op de fiets. ik met me stonede hoofd op de fiets kon alleen maar lachen de hele tijd.
komen er joden aangereden boete omdat we geen licht hadden.
ik gillen; DAAR HEBBEN WE JODEN BUKKKEEENN ( lees: ik lach gillend en lachend op de grond kon geen normaal woord meer zeggen )
al mijn vrienden een boete wegens geen licht op hun fiets en geen ID bij zich.. en over mij zeide ze; o laat haar maar op de grond liggen die vermaakt zich wel zo te zien

moterjoden
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:15:43 #14
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_34360237
quote:

Pwnd..

tevens TVP..
pi_34360416
ook een leuke:

* flits*

...
  zondag 22 januari 2006 @ 22:21:26 #16
118586 KeessieK
pi_34360486
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef ID-Tweak het volgende:
ook een leuke:

* flits*

...
ja die is ook leuk indd!

zondag 22 januari 2006 @ 22:25:09 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34360655
Ik ben eens met een puch VS50 (zo'n hogestuur-hasjpuch) aangehouden door een motoragent.

- Jongeman, hoe hard loopt hij?
+ Eh.. 50 agent, bergaf misschien 55
- Ik heb vroeger ook zo'n ding gehad. Ik geloof je niet. Homoet uitlaatje he, hoe hard loopt hij? 70?
+ Goed gegokt agent, u bent een kenner
- Dan wil hij nog best voor zo'n oud beestje. Ben er maar zuinig op knul. Ik ga je geen boete geven maar ik wilde hem gewoon graag even van dichtbij bekijken
+ Ik zal er zuinig op zijn. Dankuwel agent, u ook nog een fijne dag
Vampire Romance O+
  zondag 22 januari 2006 @ 22:27:16 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_34360746
Tijdens rijles.

Ik reed keurig 50 km per uur toen ik in mijn spiegel een politieauto met optische signalen zag naderen. Het voertuig bleef in eerste instantie achter me rijden maar zodra het tegemoet komend verkeer voorbij was deed hij me inhalen waarna ik met een STOP POLITIE geconfronteerd werd.

Ik heel dom naar mijn instructeur kijken en opmerken of dat misschien voor mij bedoeld zou zijn Mijn instructeur nog dommer terugkijken en zeggen dat ik de lesauto dan maar netjes aan de kant moest gaan zetten. Ik sta stil en meteen komt daar een grote norse diender naar mijn raampje toelopen.... ik draai het raampje naar beneden en wens hem een goedemorgen. Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs. Ongetwijfeld was die diender de leukste thuis.

Het bleek dat zijn zoon ook bij mijn rijschool aan het lessen was en vlak voor zijn examen zat. De diender wilde even weten of de kans redelijk aanwezig was dat zoonlief zou gaan slagen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34362167
Donderdagavond, 2 vrienden waren een beetje aant matten op straat omdat de 1 de ander constant bafkoning noemde tegen iedereen die toen nog op straat was. De "bafkoning" vond het grapje niet meer zo leuk na een half uur en begon beetje te duwen en te trekken met die ene maat.

Stonden er 3 agenten...loopt die vriend van me na die agenten vroeg ie of ze hem misschien door de kop wilde schieten...

je moet begrijpen dat hij op dat tijdstip wel wat grappiger was...
  zondag 22 januari 2006 @ 23:39:39 #20
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_34363569
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef -En4Cer- het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!

Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:

We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder ) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden).. Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek

die ik uiteraard wel betaald heb..

Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad

Bring it on!
wahahahaha

kheb een keer meegemaakt met iemand die gaf alle gegevens van z'n beste kameraad door. en die kreeg de bekeuring in huis. de agent vroeg nie eens om z'n id pas. haha
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_34363679
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Monstarr het volgende:
-knip-
Gaaf ! Wat vonden de woutjes ervan?
pi_34363766
niet zo heel fijn.

Ik nam ze maar verstandig mee om verder te lopen en toen kreeg ik een figuurlijk schouderklopje van een agent.

bah ben een woutekont likker
pi_34364332
Toen het pas zo sneeuwde sneeuwballen gevecht gehouden met 2 wouten.

verkapte tvp
Ik haat signatures!
  maandag 23 januari 2006 @ 00:07:23 #24
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34364519
Ben net terug uit Dublin
En vanmiddag kwam er een dronken gast naar ons toe, haalde uit zijn jas een fles wijn oid. Hierop zat nog steeds een kurk, maar de beste man had geen kurkentrekker en zei "uuuhh huhuhu problem, problem, cork, cork!"
Wij:

En toen kwam er een agent aan die die dronken gast aankeek en -op een ietwat strenge toon- zei "is there a problem, gentlemen?"
Dronken gast: "uuuhh huhuhu no problem, no problem"
Toen liep hij weg en ging mensen van de Spar lastigvallen.
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 23 januari 2006 @ 00:08:56 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34364562
Fiets ik laatst in de stad. Krijg ik een boete!

Hahahahaha!
  maandag 23 januari 2006 @ 00:09:22 #26
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34364575
Oh.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_34365033
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef Slarioux het volgende:
Fiets ik laatst in de stad. Krijg ik een boete!

Hahahahaha!
IK ook, omdat ik op de stoep fietste, 25 euro.
Ik haat signatures!
pi_34365053
Ja das wel leuk om te vertellen

Ik reed een keer op mijn scooter (toen die nog zwaar opgefokt 100 km/h liep) aan het rijden, toen ik op een b-weggetje langs de A2 (de lucht hedel) reed. Hier wilde ik even tanken. Eenmaal getankt kon ik kiezen voor het b-weggetje, of de snelweg.

Nou jullie raden het natuurlijk al, ik wilde wel is op de snelweg rijden met de scooter. Zo gezegt zo gedaan, ik rij nog geen 500 meter op de snelweg, KLPD wagen (Volvo s80?) met de bekende tekst "Politie Stop".
Dusja ik denk ik stop[ maar want hij is sneller.
Vroeg hij wat ik op de snelweg deed met mijn BROMMERTJE. Ik vertelde dat ik helemaal verdwaald was en op het laatste moment dat ik de snelweg op reed dat ik niet meer terug kon, ik zag dat het snelweg was. Ik vertelde dat mijn plan was de eerstvolgende afslag te nemen.

DE AGENT GELOOFDE ME!!!!!!!! "D

Hij zegt rij maar achter ons aan dan praten we in den bosch verder. Dus ik achter de agenten aangereden (vol gas overigens) kwamen we in den bosch aan (eerst volgende afslag is dat vanaf de lucht). Hij vertelde hier dat ik dit niet meer moest doen EN OF IK EVEN NAAR MIJN SCOOTER WIL LATEN KIJKEN hij was niet helemaal standaard volgens de agent

Nou geen verbaal en ik shackend naar huis gereden waar ik even tot rust ben gekomen

Het was overigens zondag en al schemerig, dus er was geen reet te doen op de snelweg, misschien dat ze daarom zo deden...
pi_34365103
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:25 schreef MarkyB het volgende:
Ja das wel leuk om te vertellen

Ik reed een keer op mijn scooter (toen die nog zwaar opgefokt 100 km/h liep) aan het rijden, toen ik op een b-weggetje langs de A2 (de lucht hedel) reed. Hier wilde ik even tanken. Eenmaal getankt kon ik kiezen voor het b-weggetje, of de snelweg.

Nou jullie raden het natuurlijk al, ik wilde wel is op de snelweg rijden met de scooter. Zo gezegt zo gedaan, ik rij nog geen 500 meter op de snelweg, KLPD wagen (Volvo s80?) met de bekende tekst "Politie Stop".
Dusja ik denk ik stop[ maar want hij is sneller.
Vroeg hij wat ik op de snelweg deed met mijn BROMMERTJE. Ik vertelde dat ik helemaal verdwaald was en op het laatste moment dat ik de snelweg op reed dat ik niet meer terug kon, ik zag dat het snelweg was. Ik vertelde dat mijn plan was de eerstvolgende afslag te nemen.

DE AGENT GELOOFDE ME!!!!!!!! "D

Hij zegt rij maar achter ons aan dan praten we in den bosch verder. Dus ik achter de agenten aangereden (vol gas overigens) kwamen we in den bosch aan (eerst volgende afslag is dat vanaf de lucht). Hij vertelde hier dat ik dit niet meer moest doen EN OF IK EVEN NAAR MIJN SCOOTER WIL LATEN KIJKEN hij was niet helemaal standaard volgens de agent

Nou geen verbaal en ik shackend naar huis gereden waar ik even tot rust ben gekomen

Het was overigens zondag en al schemerig, dus er was geen reet te doen op de snelweg, misschien dat ze daarom zo deden...
Vet
† The 3 Kings †
pi_34365209
Ik fiets met vrienden terug van de sportschool. Worden we aangehouden door de politie. Een vriend had geen licht en kreeg dus een boete...
De agent vroeg waar we vandaan kwamen en we zeiden dat we waren sporten. Zegt de agent tegen mijn beboete vriend: "Van dat geld had je wel een portie bitterballen kunnen kopen''. Mijn vriend zegt:''Ik lust geen bitterballen. . Je had het gezicht van die agent moeten zien.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 23 januari 2006 @ 00:32:17 #31
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_34365247

Links ik rechts robbie

Oud en nieuw 2005 2006 je hebt gedronken en je wil wat.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_34365399
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef El_Rolando het volgende:
Ik fiets met vrienden terug van de sportschool. Worden we aangehouden door de politie. Een vriend had geen licht en kreeg dus een boete...
De agent vroeg waar we vandaan kwamen en we zeiden dat we waren sporten. Zegt de agent tegen mijn beboete vriend: "Van dat geld had je wel een portie bitterballen kunnen kopen''. Mijn vriend zegt:''Ik lust geen bitterballen. . Je had het gezicht van die agent moeten zien.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 23 januari 2006 @ 00:38:40 #33
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34365418
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 22:01:12 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34365481
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens rijles.

Ik reed keurig 50 km per uur toen ik in mijn spiegel een politieauto met optische signalen zag naderen. Het voertuig bleef in eerste instantie achter me rijden maar zodra het tegemoet komend verkeer voorbij was deed hij me inhalen waarna ik met een STOP POLITIE geconfronteerd werd.

Ik heel dom naar mijn instructeur kijken en opmerken of dat misschien voor mij bedoeld zou zijn Mijn instructeur nog dommer terugkijken en zeggen dat ik de lesauto dan maar netjes aan de kant moest gaan zetten. Ik sta stil en meteen komt daar een grote norse diender naar mijn raampje toelopen.... ik draai het raampje naar beneden en wens hem een goedemorgen. Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs. Ongetwijfeld was die diender de leukste thuis.

Het bleek dat zijn zoon ook bij mijn rijschool aan het lessen was en vlak voor zijn examen zat. De diender wilde even weten of de kans redelijk aanwezig was dat zoonlief zou gaan slagen.
Wehehehe.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34365554
Me makker vertelde onlangs dit aan mij:

Hij was met die sneeuw gaan spinnen opzettelijk op een verlaten autoparkeerterrein (met een jeep). Er kwam een burgerauto moeizaam en al slippend aangereden recht op hem af. Maar hij met 4 wiel aandrijving zo door crossen en slippen en viel hem op dat die burger auto koers bleef houden op hem. Stapt er een agent uit en die gebaart dat me makker moet komen.

-Goedendag, wat zijn we aan het doen?
Uuuh... crossen?
-Nee nee meneer, dat kan echt niet hoor?
Uuuh... hoezo niet? Doe ik wat verkeerds?
-U bent een gevaar door zo te gaan crossen op een verlaten parkeerterrein
Uuuh.... u zegt het al: verlaten. Vanaf hier kan je vrijwel alles zien aankomen en u heeft zelf ook wel gemerkt dat met een gwone auto vrij moeilijk was hier te komen?
-Nee nee meneer, het kan echt niet. Gevaarlijk zeg ik je.
Uuuh... wat is er nou gevaarlijks aan? ik zie toch echt niet wie of wat ik in gevaar zou brengen?

Stapt die agent hoofdschuddend in de auto en rijdt (nou ja... jullie begrijpen me wel) ie zo weg. Me makker zo kijken van:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 01:25:06 ]
pi_34366103
Dan heb ik ook nog wel een leuke.. Rij ik vandaag van de Mac donalds af in duiven, heerlijk gegeten... 1 vriend van me rijd in zijn auto voor me.. Zonder kenteken plaat overigens rijdt.. en ik dus achteraan.. bij de eerste rotonde, alcohol controle...

de vriend met zijn auto zonder kentekenplaat.. blazen.. door rijden.. belachelijk natuurlijk... daarna ik,.
Agent: goedemiddag, alchol controle.. heeft u alcohol genuttigd??
Ik: Ja, al blozend..
Agent: wilt u hier blazen, en ja doorgaan, doorgaan, doorgaan..
PIEP!!!
Agent: de P van prima.. hoeveel heeft u gedronken meneer??
Ik: k denk wel 25 tapbiertjes.. maar dat was gister..
Agent: heel grappig, fijne dag nog meneer...

Rij ik rustig verder.. zie ik die maat van me aan de kant staan.. Was een moteragent hem achterop gereden.. Waarom die geen nummerplaat had.. Hij heeft gezegd dat tie m was vergeten en na het autowassen in de schuur had laten liggen.. Een officiele waarschuwing, en gewoon doorrijden..

Hoe nutteloos?? Op het zelfde moment worden er overal inbraken en diefstallen gepleegd en zijn er genoeg andere dingen die veeeel belangrijker zijn dan een alcohol controle op zondag middag!
  maandag 23 januari 2006 @ 01:11:35 #37
118586 KeessieK
pi_34366226
dude.. wat is daar grappig aan?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 01:14:30 #38
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_34366302
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef marcel1985 het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een leuke.. Rij ik vandaag van de Mac donalds af in duiven, heerlijk gegeten... 1 vriend van me rijd in zijn auto voor me.. Zonder kenteken plaat overigens rijdt.. en ik dus achteraan.. bij de eerste rotonde, alcohol controle...

de vriend met zijn auto zonder kentekenplaat.. blazen.. door rijden.. belachelijk natuurlijk... daarna ik,.
Agent: goedemiddag, alchol controle.. heeft u alcohol genuttigd??
Ik: Ja, al blozend..
Agent: wilt u hier blazen, en ja doorgaan, doorgaan, doorgaan..
PIEP!!!
Agent: de P van prima.. hoeveel heeft u gedronken meneer??
Ik: k denk wel 25 tapbiertjes.. maar dat was gister..
Agent: heel grappig, fijne dag nog meneer...

Rij ik rustig verder.. zie ik die maat van me aan de kant staan.. Was een moteragent hem achterop gereden.. Waarom die geen nummerplaat had.. Hij heeft gezegd dat tie m was vergeten en na het autowassen in de schuur had laten liggen.. Een officiele waarschuwing, en gewoon doorrijden..

Hoe nutteloos?? Op het zelfde moment worden er overal inbraken en diefstallen gepleegd en zijn er genoeg andere dingen die veeeel belangrijker zijn dan een alcohol controle op zondag middag!
lekker die mac
pi_34366322
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef ladurance het volgende:

[..]

IK ook, omdat ik op de stoep fietste, 25 euro.
Zeg dan dat je undercover postbode bent!
pi_34366921
Agent: "Meneer, uw achterlamp van de fiets doet het niet.. mag ik de legitimatie even zien?"
Ik: "Mag ik eerst de uwe even zien? "
Agent: "*kuch* goedenavond verder "
pi_34366984
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef heinl het volgende:
tvptje, binnenkort wel wat leuke verhalen typen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34367496
Hier een keer telefoon gehad. Van de poliie.
Mijn broertje was met zijn fiets omver gereden aan de schoolpoort.
Dat we niet ongerust moesten zijn, hij had niks maar zijn fiets was aan gort, ze zouden hem wel naar huis brengen.
10 minuten later idd politie aan de deur.
Vragen we wie hem omver had gereden, en of ze de dader hadden...

Ja dat wisten ze....
De politie had hem dus ZELF omver gereden voor de schoolpoort, waren bijgevolg ook 100% in fout ook.
Ik moet wel zeggen, nog nooit zo hard gelachen als toen denk ik. Die polietieman met zijn rode wangen. Alles is wel HEEL snel en keurig afgehandeld, met de vraag erbij het niet te veel rond te vertellen.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Cityfm op 23-01-2006 02:44:19 ]
pi_34367606
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Intrepidity het volgende:
Agent: "Meneer, uw achterlamp van de fiets doet het niet.. mag ik de legitimatie even zien?"
Ik: "Mag ik eerst de uwe even zien? "
Agent: "*kuch* goedenavond verder "
Kijk, zo hoort t. http://www.gelijkoversteken.org/
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef Cityfm het volgende:
Alles is wel HEEL snel en keurig afgehandeld, met de vraag erbij het niet te veel rond te vertellen.....
Hoeveel hebben jullie gekregen?
Ik haat signatures!
pi_34367730
Leuk topic
046
Dank aan Yeahinho
  maandag 23 januari 2006 @ 03:23:23 #45
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_34367843
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef marcel1985 het volgende:
ik heb ook schijthekel aan politie maar alcohol en verkeer
ik drink zelf niet en het is vooral omdat mensen zondag naar hun vereniging gaan oid en dan drinken ze wat en stappen weer in de auto, daarom dus op zondag middag
pi_34367856
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Wow, op de foto met een agent! Je jaar kan niet beter beginnen
Jawel; op de foto met twéé agenten te paard .

I was an atheist until I realized I was God
pi_34368015
Ik heb meer positieve dan negatieve ervaringen met onze ordehandhavers, maar 1 verhaal steekt er toch wel met vlag en wimpel boven uit

Ik had op een ochtend een belangrijk sollicitatie gesprek. Op tijd opgestaan dus, alles nog even voorbereid en ruim tijd uitgetrokken voor de rit. Maar koud op de snelweg beland ik in een file, normaal een zeer rustig traject, echter nu stond het echt helemaal dicht. Na 25 minuten praktisch te hebben stilgestaan, terwijl de secondenwijzer van het klokje op m'n dashbord met de seconde harder leek te gaan tikken , besloot ik dan maar die twee kilometer resterend tot aan mijn afslag via de vluchtstrook af te leggen. Je voelt m aankomen, na 1 minuut een mooi gestreepte Volvo achter me, met het geliefde STOP POLITIE bordje op volle sterkte

Agent; "Goedemorgen meneer, dat wordt een duur begin van de dag he"

Ik dus het hele verhaal uitgelegd, tot en met het laten zien van de sollicitatie papieren aan toe, en of het nu aan de wanhopige blik in m'n ogen gelegen heeft, of aan het feit dat de agent in kwestie de avond ervoor voor het eerst in een half jaar weer sex met z'n vrouw mocht hebben, maar ik kon m'n oren niet geloven toen ie zei;

"Instappen, en rij maar achter ons aan tot die afrit, en zorg dat je aangenomen wordt! "

En daar ging BlueEyed in z'n oude Civic, keurig op de bumper van een KLPD voertuig met knipperende lichten, over de vluchtstrook richting afrit

Overigens keurig op tijd aangekomen en aangenomen!
Live it!
  maandag 23 januari 2006 @ 04:26:12 #48
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34368020
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Links ik rechts robbie

Oud en nieuw 2005 2006 je hebt gedronken en je wil wat.
Wat netjes zeg, met 2003/2004 deden wij dat anders. We kwamen de kroeg uit en zagen de wouten aankomen. We rennen midden op de weg al "wouteeeh!!!" roepend erop af, waardoor ze onmiddelijk stil stonden. De raampjes gaan open, en wij: "Beste wenseeh!!" (walm walm). En die agenten enigszins verbouwereerd: "Uh, ja, ook beste wensen". Daarna renden we al lallend en schreeuwend verder. Zo in de trant van: "Eeeeuuuaaaahhheeee....wouteh!!!".

Het ging echt helemaal nergens over
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_34369500
quote:
Op maandag 23 januari 2006 04:25 schreef BlueEyed het volgende:
Ik heb meer positieve dan negatieve ervaringen met onze ordehandhavers, maar 1 verhaal steekt er toch wel met vlag en wimpel boven uit

Ik had op een ochtend een belangrijk sollicitatie gesprek. Op tijd opgestaan dus, alles nog even voorbereid en ruim tijd uitgetrokken voor de rit. Maar koud op de snelweg beland ik in een file, normaal een zeer rustig traject, echter nu stond het echt helemaal dicht. Na 25 minuten praktisch te hebben stilgestaan, terwijl de secondenwijzer van het klokje op m'n dashbord met de seconde harder leek te gaan tikken , besloot ik dan maar die twee kilometer resterend tot aan mijn afslag via de vluchtstrook af te leggen. Je voelt m aankomen, na 1 minuut een mooi gestreepte Volvo achter me, met het geliefde STOP POLITIE bordje op volle sterkte

Agent; "Goedemorgen meneer, dat wordt een duur begin van de dag he"

Ik dus het hele verhaal uitgelegd, tot en met het laten zien van de sollicitatie papieren aan toe, en of het nu aan de wanhopige blik in m'n ogen gelegen heeft, of aan het feit dat de agent in kwestie de avond ervoor voor het eerst in een half jaar weer sex met z'n vrouw mocht hebben, maar ik kon m'n oren niet geloven toen ie zei;

"Instappen, en rij maar achter ons aan tot die afrit, en zorg dat je aangenomen wordt! "

En daar ging BlueEyed in z'n oude Civic, keurig op de bumper van een KLPD voertuig met knipperende lichten, over de vluchtstrook richting afrit

Overigens keurig op tijd aangekomen en aangenomen!
leuk verhaal
Haleloeja
  maandag 23 januari 2006 @ 09:37:21 #50
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34369700
vriend die aan een wout met een hond vroeg of hij even de hond aan zn arm mocht... nou die vent vond dat wel ok en laat die hond aan de arm van mn vriend hangen.
Vriend:"Nou dat valt nog wel mee"
Wat hij niet wist is dat die honden getraind zijn om in 1e instantie niet door te bijten, die agent vraagt nog wil je weten hoe erg het wel kan zijn? Vriend: "Ja"
Die agent knipt met zn vingers en die hond bijt door. Toen wist mn vriend niet hoe snel hij die hond er af wou hebben
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 23 januari 2006 @ 09:42:02 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34369751
Ik woon vlak aan de grens met Duitsland, moest ergens zijn in het kleine dorpje Kaldenkirchen, geen parkeerplaats vrij, dus ik hop de auto half op de stoep en de alarmlichten aan, kom ik terug loopt er een agent rond de auto die aan het zingen is , en wat ie aan het zingen was, "Te Laat, Te laat, Te laat" (met een duits accent), na een korte preek en een de belofte dat ik het nooit meer zou doen mocht ik verder.

Een ander leuke ontmoeting was tijdens een schoolreisje tijdens mijn mavo tijd, we gingen naar Londen en een van de onderdelen was het bezoeken van een voetbalwedstrijd, voor ons vak stond een bobby (agent dus), en we waren erg stoer en begonnen die gast in het nederlands verrot te schelden, tot ie zich omdraaide en keihard schreeuwde "bekken dicht" wij pubertjes waren dus in 1 klap stil

Even later aan de praat geraakt met die agent, we wilden toch weten hoe het kwam dat ie ons verstond, bleek ie nederlandse ouders te hebben
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_34369777
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:48 schreef ladurance het volgende:

[..]

Kijk, zo hoort t. http://www.gelijkoversteken.org/
[..]

Hoeveel hebben jullie gekregen?
Genoeg voor een veel betere en duurdere nieuwe fiets in ieder geval
  maandag 23 januari 2006 @ 10:34:56 #53
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34370792
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik woon vlak aan de grens met Duitsland, moest ergens zijn in het kleine dorpje Kaldenkirchen, geen parkeerplaats vrij, dus ik hop de auto half op de stoep en de alarmlichten aan, kom ik terug loopt er een agent rond de auto die aan het zingen is , en wat ie aan het zingen was, "Te Laat, Te laat, Te laat" (met een duits accent), na een korte preek en een de belofte dat ik het nooit meer zou doen mocht ik verder.

Een ander leuke ontmoeting was tijdens een schoolreisje tijdens mijn mavo tijd, we gingen naar Londen en een van de onderdelen was het bezoeken van een voetbalwedstrijd, voor ons vak stond een bobby (agent dus), en we waren erg stoer en begonnen die gast in het nederlands verrot te schelden, tot ie zich omdraaide en keihard schreeuwde "bekken dicht" wij pubertjes waren dus in 1 klap stil

Even later aan de praat geraakt met die agent, we wilden toch weten hoe het kwam dat ie ons verstond, bleek ie nederlandse ouders te hebben
Hahahha Zal je net zien he!
pi_34371134
quote:

Van de duizenden agenten in Londen tref jij net die.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:16:36 #55
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34371809
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens rijles.

Klacht indienen!
Belachelijk dat hij zijn positie voor dergelijke zaken misbruikt.
Tevens de tijd dat jij niet kon lessen vergoeden!
Kost al geld zat!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34372576
quote:

Haha dat hadden wij in frankrijk ook, we waren aan t tafeltennissen, en ik miste een bal dus ik rag keihard met dat batje op tafel... komt zo'n camping gast in t frans tegen me praten, dus ik roep: DUTCH! gaat ie opeens nederlands praten, was t een hollander
† The 3 Kings †
  maandag 23 januari 2006 @ 11:46:51 #57
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_34372638
Oktober 2001
Ik en een vriend van mij gaan uit in het immer gezellige Eindhoven, de fietsen geparkeerd aan het begin van Stratumseind. Aan het einde van de avond bemerkt deze vriend van mij, dat hij zijn portemonnee kwijt is... We lopen naar de fietsen, maar tijdens het van slot halen breekt mijn sluetel af in het kettingslot. Afijn, dan maar lopen naar de politie, aangifte gedaan, fokking uur daar gezeten Na het teruglopen eens overleggen wat we nou met de fietsen zouden doen, de fiets van mijn vriend was niet in het bezit van een bagagedrager, dus achterop bij hem ging niet. Naast de fietsenstalling staat een politiebusje met daarin wat agenten. Dus ik loop naar die heren toe:

Ik:"Hebben jullie toevallig een betonschaar bij?"
Agent:"Euhhhhh, nee, dat is niet echt standaarduitrusting."
Ik:"Leek me al sterk ja, nou ja, jammer dan."

Dus ik loop terug en begin met het ijzerzaagje uit mijn zakmes (!) aan het slot te zagen. Na een kwartiertje zagen komen 2 mannen aanlopen.

Man1:"Wat zijn jullie aan het doen?"
Ik:"Ik zaag mijn slot open, de sleutel is afgebroken."
Man2:"Jaja, leg dat maar aan hun uit."

De man wijst naar 2 agenten die aan komen lopen. Ik kijk eens goed en denk:"Verrek, die ken ik."

Agent:"En, lukt het?"

De blik op het gezicht van de 2 mannen was onvergetelijk, die wisten echt niet meer waar ze het moesten zoeken

Overigens uiteidelijk het slot in 20 minuten doorgezaagd (Victorinox ), en de portemonnee van mijn vriend bleek gevonden door iemand uit Weert, hij heeft de portemonnee netjes terug afgegeven, met alle papiergeld er nog in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mobster273 op 23-01-2006 11:51:41 (typo's) ]
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_34372735
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Zeg dan dat je undercover postbode bent!
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Mobster273 het volgende:
pi_34373072
quote:
Oktober 2001
Ik en een vriend van mij gaan uit in het immer gezellige Eindhoven, de fietsen geparkeerd aan het begin van Stratumseind. Aan het einde van de avond bemerkt deze vriend van mij, dat hij zijn portemonnee kwijt is... We lopen naar de fietsen, maar tijdens het van slot halen breekt mijn sluetel af in het kettingslot. Afijn, dan maar lopen naar de politie, aangifte gedaan, fokking uur daar gezeten Na het teruglopen eens overleggen wat we nou met de fietsen zouden doen, de fiets van mijn vriend was niet in het bezit van een bagagedrager, dus achterop bij hem ging niet. Naast de fietsenstalling staat een politiebusje met daarin wat agenten. Dus ik loop naar die heren toe:

Ik:"Hebben jullie toevallig een betonschaar bij?"
Agent:"Euhhhhh, nee, dat is niet echt standaarduitrusting."
Ik:"Leek me al sterk ja, nou ja, jammer dan."

Dus ik loop terug en begin met het ijzerzaagje uit mijn zakmes (!) aan het slot te zagen. Na een kwartiertje zagen komen 2 mannen aanlopen.

Man1:"Wat zijn jullie aan het doen?"
Ik:"Ik zaag mijn slot open, de sleutel is afgebroken."
Man2:"Jaja, leg dat maar aan hun uit."

De man wijst naar 2 agenten die aan komen lopen. Ik kijk eens goed en denk:"Verrek, die ken ik."

De blik op het gezicht van de 2 mannen was onvergetelijk, die wisten echt niet meer waar ze het moesten zoeken

Overigens uiteidelijk het slot in 20 minuten doorgezaagd (Victorinox ), en de portemonnee van mijn vriend bleek gevonden door iemand uit Weert, hij heeft de portemonnee netjes terug afgegeven, met alle papiergeld er nog in.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:04:12 #60
81996 Bond
License to kill
pi_34373192
quote:

Zelf 1 die ik van hun nogal flauw vond, maar zelf uitersgrappig.

Samen met ene vriend in het donker op de fiets op weg (met licht ) Maar ja hij moest pissen, hij rits zijn broek open, en of ze dat dan aanvoelen ofzo, maar opeens daar van die politieagenten. Ik zo voor de grap, snel wegwezen Dus wij springen op de fiets, gaan ze ons klemrijden Na dat we zeiden van ja we hebben ons id niet bij ons en gingen daarom snel weg was het goed
Geen commentaar
pi_34374052
Zelf alleen een keer een waarschuwing gekregen omdat ik op de stoep aan het fietsen was.

Mijn buurman, die bij de vrijwillige politie zit, was eens een nieuwe Mercedes D S klasse aan het uittesten toen hij een paar collega's van hem zag die een lasercontrole hielden.
Hij dus een praatje met die mannen maken en vol gas wegracen.
Krijgt hij later te horen dat ze hem na 100 meter al op 150km/u hadden geklokt

[ Bericht 2% gewijzigd door Jegorex op 23-01-2006 12:48:15 ]
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_34374147
Wat is een Mercedes D?
pi_34374517
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:38 schreef blieblie het volgende:
Wat is een Mercedes D?
Ik bedoelde dat type die een tijdje geleden tijdens een demonstratie voor een Duitse TV zender tegen de muur is geknald.
Blijkt dus de S klasse te zijn.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:05:24 #64
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34375023
Ik heb geloof ik wel 10 verhalen maar goed ik begin maar gewoon ergens:

Het was ongeveer een uurtje of 3 's nachts en ik loop samen met 4 vrienden door een verlaten dorp een beetje te kloten. totdat we bij een weiland aan komen waar een aantal paarden in staan, een maat van mij had dus gezegd dat ie een keer paard ging rijden 's nachts. Dus wij zeggen dat die vent dat nu wel even mag doen, hij wilde eerst een sjekkie draaien. Hij z'n sjekkie klaar, klimt over het prikkeldraad gaat achter een paard staan neemt een aanloop en springt zo op de rug van het paard. Paard blijft gelukkig rustig en mijn maat steekt gewoon nog eerst z'n sjekkie aan op de rug van het paard. Na een tijdje op dat paard gezeten te hebben komt hij eraf en kruipt onder het prikkeldraad door.
En ja hoor, daar was de politie. 2 dames in een patrouille auto doen hun raam naar beneden en vragen doodleuk: wat doen wij hier, heren?
Wij heel beleefd uitleggen dat er niks aan de hand was.
De agentes daarop: er is hier toch geen sprake van groepsdruk he?
Toen hadden wij het niet meer van lachen en gelukkig konden zij erook om lachen. Toen hebben we zelfs nog 10 min. met de dames gepraat over hun werk
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 23 januari 2006 @ 13:09:30 #65
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34375132
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

[afbeelding]
Waarom steekt dat paard in het midden zijn poten zo raar uit?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34376471
Bedoel je ervaringen
pi_34376577
Heb zelf nog niet heel vaak een aanvaring met onze blauwe vrienden gehad, maar een vriend van me des te meer

Dus ook een keer bij onze belgische vrienden:
Hij reed op z'n scooter ergens op het fietspad daar, met een gangetje of 70-80 wordt ie aangehouden.
Agent: Hey, met een 125cc mag u niet op het fietspad!
Hij: Sorry agent, ik ga wel de weg op.

Diezelfde vriend vorige week. Hij trok nogal enthousiast op met z'n auto (incl remus, die nog harder klinkt als ie warm is en dat was ie) en na z'n 300 meter komt ie bij een t-splitsing met een zebra ervoor. Gaat midden op die zebra een agent staan met een gebaar. Dus hij stoppen, raampje open.
Agent: Vinden jullie dat nog helemaal normaal?
Hij: Nee, agent, kan echt totaal niet door de beugel
Agent: en de gordel?
Hij: *klik* owja, die ja
Agent: Nouja, in het vervolg wat rustiger he
Hij: oke
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:56:37 #68
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_34376604
Ik werkte in een lokale bioscoop, en moest iets wegbrengen naar de andere bioscoop. Dus ik op de fiets. Het laatste stukje was éénrichtingsverkeer, dus ik over de stoep.

Ja, politie, dus. Agent draait raampje naar beneden en roept een beetje streng: 'Ik zou jou nu twee bekeuringen kunnen geven; één voor tegen het verkeer rijden en één voor op de stoep rijden'.

Waarop ik met mijn stomme kop antwoord: 'O ja, is de stoep tegenwoordig ook al éénrichtingsverkeer dan?'

Bon.

Waarvan de agent bij overhandiging nog meldde dat hij het bij een waarschuwing had gelaten als ik niet zo bijdehand had gedaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34376671
Ik heb 7X achter elkaar 112 gebeld toen ik me verveelde . eventjes daarna kreeg ik een telefoontje wat begon met ''dit is een politiebericht'' ik snel ophangen toen werd ik nog een keer gebeld. toen had ik maar mijn telefoon uitgezet. Sinds dien heb ik ik nooit meer iets van ze gehoord

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 14:01:46 ]
pi_34377002
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Backhander het volgende:
Ik heb 7X achter elkaar 112 gebeld toen ik me verveelde . eventjes daarna kreeg ik een telefoontje wat begon met ''dit is een politiebericht'' ik snel ophangen toen werd ik nog een keer gebeld. toen had ik maar mijn telefoon uitgezet. Sinds dien heb ik ik nooit meer iets van ze gehoord
* Mr._T-Rex checkt profiel
oke, 12 dan zeg ik nix
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 23 januari 2006 @ 14:10:56 #71
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34377060

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 22:01:12 ]
Zerg schreef:
pi_34377222
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou niet echt iets om misbruik van te maken, zo'n nummer.
Terwijl jij zo'n nummer 'voor de grap' belt, wordt iemand anders met een levensbedreigend geval misschien wel in de wacht gezet. De boetes voor dit soort geintjes kunnen me niet hoog genoeg zijn.
Zo heb ik es 2x gebelt naar 112. De eerste keer om te melden dat ik een ongeluk had en of er politie kon komen. Na een half uur nog eens gebelt waar ze bleven.

Na een paar minuten daarna kwamen ze met de mededeling dat ze het niet konden vinden
pi_34377237
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou niet echt iets om misbruik van te maken, zo'n nummer.
Terwijl jij zo'n nummer 'voor de grap' belt, wordt iemand anders met een levensbedreigend geval misschien wel in de wacht gezet. De boetes voor dit soort geintjes kunnen me niet hoog genoeg zijn.
ik heb niet eens een boete gekregen
  maandag 23 januari 2006 @ 14:19:48 #74
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34377367

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 22:01:13 ]
Zerg schreef:
pi_34377611
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef Koenholio het volgende:
Ben net terug uit Dublin
En vanmiddag kwam er een dronken gast naar ons toe, haalde uit zijn jas een fles wijn oid. Hierop zat nog steeds een kurk, maar de beste man had geen kurkentrekker en zei "uuuhh huhuhu problem, problem, cork, cork!"
Wij:

En toen kwam er een agent aan die die dronken gast aankeek en -op een ietwat strenge toon- zei "is there a problem, gentlemen?"
Dronken gast: "uuuhh huhuhu no problem, no problem"
Toen liep hij weg en ging mensen van de Spar lastigvallen.
ook voor 9 euro kale prijs gevlogen (jammer van de belasting die de prijs 5x over de kop zet)
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  maandag 23 januari 2006 @ 14:42:32 #76
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_34378013
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef Backhander het volgende:

[..]

ik heb niet eens een boete gekregen
Terwijl je em wel had verdient!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_34380149
quote:

maandag 23 januari 2006 @ 16:00:38 #78
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34380847
Ik was met een stel vrienden in Utrecht en we waren op zoek naar een coffeeshop. Geen idee waar we die moesten zoeken. Toen zagen we twee agenten lopen, dus we dachten, we vragen het hen wel .
Antwoord van de agenten: " <insert naam coffeeshop> is het dichtstbij. Maar als je naar <insert naam andere coffeeshop> gaat, krijg je meer en betere wiet! Wacht maar, we lopen er wel even met jullie naartoe!"
En ondertussen gezellig kletsen over waar we vandaan kwamen en over wiet roken enzo. Ze zetten ons keurig voor de deur van de shop af en wensten ons een fijne middag.

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_34381345
quote:

Whehehehe
pi_34381529
Ruim 2 jaar geleden liep ik met een stel collega`s over straat in het Britse Plymouth, uurtje of 3 `s middags. Dat was een half uurtje lopen, maar het was lekker weer dus geen probleem, we hadden ook geen zin om een taxi te zoeken .
Zijn we bijna in het centrum, worden we aangesproken door zo`n Bobby die achter ons aan liep:
"Zeg zijn jullie niet toevallig dronken?"
Wij kijken elkaar stom aan, we gingen juist naar de stad om een biertje te halen. "Eeuh nee wij hebben helemaal niets gedronken, maar hoezo dat eigenlijk?"
"Nou ik loop al een tijdje achter jullie aan, en elke keer als jullie een straat oversteken kijken jullie precies naar de verkeerde kant".
Het moet je maar opvallen, de beste man kon er ook wel om lachen toen wij uit hadden gelegd dat we Nederlanders waren.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_34381551
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Zo heb ik es 2x gebelt naar 112. De eerste keer om te melden dat ik een ongeluk had en of er politie kon komen. Na een half uur nog eens gebelt waar ze bleven.

Na een paar minuten daarna kwamen ze met de mededeling dat ze het niet konden vinden
'

Dat heb ik ook eens gehad! Bellen ze doodleuk op;
Politie: 'Ja erm.. mevrouw, we kunnen het niet vinden?'
Ik: 'Wat? Kunnen jullie de straat niet vinden?'
Politie: 'Ehm, precies ja..'
Ik: 'Waar staan jullie nu dan?'
Politie tegen de ander: 'Rijd es ff naar het straatnaambordje! .. Ja, ehm daar en daar.'
Ik zo: 'Mm.. ja, eind weg dus. Moet ik jullie ff de weg wijzen?'
Politie: 'Ja, doe maar!'

Heb ik ze 20 min. aan de telefoon gehad om ze door alle kruisingen + straten te loodsen via de telefoon. Gekkenwerk of niet? Volgens mij hadden ze toen nog geen navigator ofzo.
pi_34382376
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Backhander het volgende:
Loser. Daarna dit stoere avontuur zeker gelijk op je sugadudes profiel gezet??
pi_34383131
Ik was lekker aan het pissen, wildpissen dan.

Agent: "Zo jongeman, lekker aan het wildplassen?
Ik: "Ik doe rustig aan hoor"
Andere agent: "hahaha"
Agent: "Ja dat gaat je geld kosten".

Hebben ook geen humor.
pi_34384403
Paar jaar terug 'snachts na het uitgaan sta ik nog ff na te leuteren voor m'n huis met een vriend, komt er een politieauto aan. Raampje open, "Wat zijn de heren hier aan het doen". "Euuhhh nou ik woon hier". Glazige blik, "Oh, ehh nou, prettige nacht dan". Paar weken later word ik klemgereden op de fiets, geen achterlicht. Ik kijk nog links, rechts of ik er nog uit kan naaien (normaal ben je op de fiets natuurlijk wel in het voordeel en kom je wel weg, maar ik werd vanachter klemgereden). Agent springt uit het busje ziet mijn poging tot het zoeken van een vluchtroute en zegt: "Dat zou ik niet doen, we weten toch waar je woont" Toch nog goed vanaf gekomen trouwens. Geen boete gekregen, alleen een preek.
pi_34384706
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef DIJK het volgende:
Paar jaar terug 'snachts na het uitgaan sta ik nog ff na te leuteren voor m'n huis met een vriend, komt er een politieauto aan. Raampje open, "Wat zijn de heren hier aan het doen". "Euuhhh nou ik woon hier". Glazige blik, "Oh, ehh nou, prettige nacht dan". Paar weken later word ik klemgereden op de fiets, geen achterlicht. Ik kijk nog links, rechts of ik er nog uit kan naaien (normaal ben je op de fiets natuurlijk wel in het voordeel en kom je wel weg, maar ik werd vanachter klemgereden). Agent springt uit het busje ziet mijn poging tot het zoeken van een vluchtroute en zegt: "Dat zou ik niet doen, we weten toch waar je woont" Toch nog goed vanaf gekomen trouwens. Geen boete gekregen, alleen een preek.
Damn, das kut als ze weten waar je woont .
  maandag 23 januari 2006 @ 17:58:09 #86
64781 bonke
pipo koeie
pi_34384857
ik had een keer een hond in de tuin waarvan de rug er niet uit hoorde te zien zoals het had moeten zijn ( er zat namelijk een gat in )
politie gebeld en die kwamen meteen dus ik wijs naar die hond en oom agent ziet het beest liggen
owww zegt ie, das skippy onze politeihond, maar die is te oud dus hebben we de sirene dervanaf gehaald
pies on joe toe
pi_34385507
Een paar jaar geleden met carnaval was het sleuteltje van mijn fiets in mijn broekzak doormidden gebroken, omdat ik mijn fiets toch niet in de stad wilde laten staan besloot ik hem op mijn schouder mee te nemen.
Kom ik twee agenten tegen:
Agenten: "Waarom loop jij met die fiets op je schouders?"
Ik: "Mijn sleuteltje is afgebroken."
Agenten: "Waar ga je nu naar toe?"
Ik noem de straat waar mijn huis staat
Agenten: "Is dat niet de andere kant op."
Ik: "Nee."'
Agenten: "Okee."
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_34388033
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef dady het volgende:

Hebben ook geen humor.
Zo'n standaard grap, maar blijf hem leuk vinden
pi_34390299
Bierfesten in Duitsland, van ons bedrijf een zooitje stickers meegenomen en die geplakt op zo'n 500 willekeurige mensen, als een soort teken van dat we er weer waren. Van die 500 kregen we de helft wel weer teruggeplakt maar ok. Aan het einde van de avond met z'n 7en dus zo'n (zonder overdrijven) 20 stickers op je voorhoofd, shirt, broek, schoenen ga zo maar door.

Komen we opeens langs zo'n Polizei busje lopen, zitten er zo 4 stickers van ons op. Dus die politie agenten komen op ons af, met de vraag of er verband was tussen onze stickers en de stickers op hun busje. Situatie beetje uitgelegd en ze konden er hartelijk om lachen, ze vroegen zich al af wat sommige Duitsers met Nederlandse stickers op hun voorhoofd moesten!
  maandag 23 januari 2006 @ 20:36:44 #90
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34390585
Nog een verhaaltje dan maar:

Het was een normale zaterdagavond en ik was op stap met m'n maten. Opeens zien we in een zijstraatje van de tent waar we net uitkwamen een jongen met bomberjack en bril huilen. Een andere jongen staat naast hem en zegt: "ze maakten maar een grapje." Het gaat hier om een jongen van een jaar of 25. Die andere jongen laat hem daar alleen,huilend, en wij kijken een beetje en lachen er een beetje flauw om.
Dan lopen er 2 agenten de straat in, de huilende jongen kijkt op, draait zich om en steekte zo z'n rechterarm voor zich uit. We zien dan pas dat er op z'n bomberjack 'Skinhead' staat. En er komt ook nog een 'Sieg Heil' uit zn mond. De agenten zijn hier niet van gediend en beginnen een gesprek met die jongen. het volgende dialoog ontstond:
"Meneer, wilt u daarmee ophouden en uw weg vervolgen?"
"Nee! Flikker op! zie je niet wat er op m'n rug staat? *draait om een laat het zien*"
"Wilt u nu ophouden en doorlopen? Anders nemen we je mee!"
*gaat met zijn gezicht heel dichtbij het gezicht van de agente* "HOU JE BEK, SNOL!"
Agent pakt de jongen beet en drukt hem tegen een deur, terwijl de agente om een busje vraagt door haar walkie-talkie. Inmiddels staan er een mannetje of 30 te kijken naar dit schouwspel dat nog niet is afgelopen.
De verwarde jongen begint in paniek, al huilend, de deur waar hij tegenaangedrukt wordt, TE LIKKEN! Als een fucking Lassie is hij die deur aan het bewerken terwijl er een politiebusje naast hen stopt. Hardhandig wordt hij daarin geduwd, dit terwijl er enkele jongens met hun telefoon filmpjes aan het maken zijn .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 23 januari 2006 @ 21:03:42 #91
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34391804

En jij hebt dat filmpje toevallig niet?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:07:13 #92
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34391962
Nee
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_34392351
Denk eerder dat die jongen psygische (spelled correctly?) problemen heeft dan dattie echt kwade bedoelingen heeft.
Een deur likken, wtf ?
pi_34392493
Of gewoon stijf van de drugs
† The 3 Kings †
  maandag 23 januari 2006 @ 21:20:26 #95
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34392514
Hij zag er ook niet al te snugger uit. In een bomberjack rondlopen met 'skinhead' erop lijkt me ook niet dat je 100% bent.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 23 januari 2006 @ 21:26:55 #96
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_34392806
moest ooit een maat van me sochtends uit de cel gaan halen. toen ik hem vroeg waarom, vertelde hij doodleuk dat hij tijdens een ongelofelijke kloppartij buiten een discotheek, zogenaamd totaal in paniek op het raampje van een ME busje had staan kloppen, en toen ze het raampje omlaag draaiden om te vragen wat er was, hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."

kwam hem op een nachtje cel te staan.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  maandag 23 januari 2006 @ 21:44:50 #97
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34393617
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef punchdrunk het volgende:
moest ooit een maat van me sochtends uit de cel gaan halen. toen ik hem vroeg waarom, vertelde hij doodleuk dat hij tijdens een ongelofelijke kloppartij buiten een discotheek, zogenaamd totaal in paniek op het raampje van een ME busje had staan kloppen, en toen ze het raampje omlaag draaiden om te vragen wat er was, hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."

Genialiteit!
  maandag 23 januari 2006 @ 22:07:25 #98
127956 Robbiej
pi_34394466
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:44 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Genialiteit!
pi_34394866
wel humor
  maandag 23 januari 2006 @ 22:27:53 #100
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_34395346
Ook die grap van dat wildplassen. Stond met mijn broertje in de gracht te pissen in Leeuwarden. Mijn broertje: "Wildplassen? Welnee, ik sta heel rustig te plassen. DIT is wild plassen!" en pist tegen die politiewagen aan. Allebei een boete, maar we hebben wel gelachen.

Mijn vriendin reed eens 10 meter op de stoep. Smeris. Afstappen, legitimiatie aub. Had ze niet bij zich. Agent: "U krijgt in ieder geval een boete voor het fietsen op de stoep. Als u mij u echte adresgegevens mondeling opgeeft ga ik die op het bureau controleren, maar die boete krijgt u sowieso ook."
Kwartier later, die smeris belt, naar mijn mobiele telefoon (ter controle op adres/telefoonnummer, ik sta blijkbaar in de computer ofzo) en zegt van: "Woont -naam vriendin- op dit adres?"
Ikke: "Jazeker, wilt u haar even hebben?"
Agent: "Ja doe maar"

Hij uitleggen dat mijn vriendin nog in de computer staat op een adres van twee jaar geleden, dat ze gelogen had en daarvoor een derde boete zou krijgen.

Ikke: "WTF! Onmogelijk!"

Ik terugbellen, verhaal gehaald en gezegd dat hij zijn computer even moest rebooten of een cursus gaan volgen. Bellen ze een kwartier later weer terug: "Ja, inderdaad de verkeerde gegevens opgezocht..."

Ze heeft mooi wel allebei de bekeuringen gekregen. Humorloze slappelingen.

edit: goed topic trouwens!
Ik heb al een boek.
pi_34397950
quote:

Super
046
Dank aan Yeahinho
pi_34398174
Tijdens een kroegentocht moest ik gigantisch pissen maar de eerst volgende kroeg was nog aardig ver weg.. dus wat doe je doen: wildplassen.

Ik=
Agent=

- Wat zijn wij aan het doen jongeman?
- Uhm plassen, meneer de agent
- Weet u wel dat dit niet goedkoop is?
- Ik geloof u meteen, wat gaat me dat kosten?
- 35 euro.
- Ik met mn half dronken kop: "Maak er dan maar 40 van want ik liet ook nog een scheet"

Dan vond hij dan weer niet nodig
  maandag 23 januari 2006 @ 23:35:19 #103
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34398275
quote:
"mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_34399342
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Tijdens een kroegentocht moest ik gigantisch pissen maar de eerst volgende kroeg was nog aardig ver weg.. dus wat doe je doen: wildplassen.

Ik=
Agent=

- Wat zijn wij aan het doen jongeman?
- Uhm plassen, meneer de agent
- Weet u wel dat dit niet goedkoop is?
- Ik geloof u meteen, wat gaat me dat kosten?
- 35 euro.
- Ik met mn half dronken kop: "Maak er dan maar 40 van want ik liet ook nog een scheet"

Dan vond hij dan weer niet nodig
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34400110
Een kennis van me die fietste 's avonds van haar werk naar huis, maar haar licht deed het niet.
Op een gegeven moment werd ze aangehouden door de politie.
Agent: Uw achterlicht doet het niet.
mijn kennis: Ja ik weet het.
Agent: Dat word dan afstappen en de rest LOPEN.
Mijn kennis: Dat heb ik al geprobeerd maar toen deed ie het ook al niet.

Resultaat: boete voor belediging.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:24:14 #106
97745 Thorical
finding a way
pi_34401158
"Goedenavond politie amsterdam, bent u over een uurtje nog thuis? Dan komen we uw (space)cakes even afgeven. Op koninginnendag in beslag genomen van een buitenlandse vriendin die toch iets typisch nederlands wilde verkopen.
pi_34403234
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
Een kennis van me die fietste 's avonds van haar werk naar huis, maar haar licht deed het niet.

Bullshit
Live it!
pi_34404025
quote:

Yeah right....
pi_34404118
quote:

Grappig verhaal, maar de boete geloof ik niet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34404705
Tering Veel Politieverhalen, duh
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34404766
Een anderhalf jaar geleden, toen ik nog foto's maakte van brandweeruitrukken e.d., ging mijn pieper af voor een buitenbrandje. Het was niet erg duidelijk of het opgegeven adres de melder of het brandadres was. Ik ging er met m'n fiets naartoe (was in de buurt, dacht ik). Vlakbij het adres (van de melder, achteraf) zie ik politie rijden, al zoekende. Ik vraag of ze weten waar het adres is, dat wisten ze niet. Ik roep: rij maar achter mij aan! Vervolgens deden ze het zwaailicht aan en reden ze achter mij aan. Zag er wel leuk uit als je hard door de wijk fietst.
Aangekomen op het adres, van de melder dus, bleek inderdaad dat daar niet de brand was. De melder vertelde het adres waar het zou branden, maar de politie wist niet hoe ze daar moesten komen. Toen vroeg ik: zal ik even meerijden, ik ken de weg namelijk. Dat vonden ze wel een goed idee. Fiets op slot, rennen naar die politieauto en met zwaailicht aan rijden naar dat adres.
Daar aangekomen stond de brandweer er al en bleek het best mee te vallen. Ze stonden overigens wel heel verbaasd te kijken hoe ik uit die politieauto stapte, even een praatje kwam maken, enkele foto's schieten en vervolgens weer met de politie mee terug, die me netjes bij mijn fiets afzette.
pi_34404925
Wat een grandioos topic zeg!!!

Dat verhaal van het ME-busje en de bolletjes ijs vind ik geniaal!!!

Een hele dikke, vette tvp
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:49:54 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34406318
en dan nog zijn tvp's niet echt gewenst

liever een ietwat inhoudelijke reactie dan overal maar tvp neer te rossen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_34406359
Hehe zotten echt grappige tussen

Maar ik heb geen grappige aanvaringen gehad:D
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:00:13 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34406596
Was in frankrijk aan het Fietsen en reed over een berg een vallei in, de weg was kaarsrecht en lang maar ging met een aardig percentage bergaf. Het was warm die dag, maar de rijwind verkoelde me heerlijk en ik zette steeds hoger verzet. Op een gegeven moment kreeg ik een motor agent naast me. Ik knikte vriendelijk, en hij grijnsde terug. Hij wees op zijn teller, we reden een slordige 85. En hij lachte, ik lachte vriendelijk terug.
Vervolgens wees hij naar de borden. Het was max 70 daar...
Ik verminderde snelheid, maar hij gebaarde me te stoppen. Bleek behalve een motorfiets, ook een fietsfanaat, en we hebben een kwartiertje over mijn fiets staan praten.

Geweldig!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34406703
quote:
hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef -En4Cer- het volgende:

Geniaal topic!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:41:31 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34407900
Ik was een keer op de fiets door het centrum van ons pittoreske deurp aan het fietsen (Spijkenisse) toen ik werd staande gehouden door 2 agenten waar ik dacht heen te gaan. Dus ik wees braaf de kant op waar ik heen fietste. De agenten keken niet meer zo maar zo en vroegen waar ik vandaan kwam. Met mijn naïeve hoofd vertelde ik ze dat ik zojuist van de Dixons afkwam. Het hoofd van de agent werd van naar en ik vroeg waarom ik staande werd gehouden. Bleek dat het een voetgangersgebied was, dus ik zo droog vragen waar dat dan staat. Agent wees op een bord wat omgedraaid stond. Ik zeg hoe kan ik dat nou lezen en zien, ik kom van de andere kant.

Agent hmm nja vooruit dan maar. en ik mocht weer gaan was echt even bang dat ik een boete kreeg. (ik was toen 13 ofzo )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34408562
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef dady het volgende:

Hebben ook geen humor.
Je had beter al pissend om kunnen draaien..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:03:47 #119
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34408694
dit is weer een van de betere topics.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:04:53 #120
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34408728
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Was in frankrijk aan het Fietsen en reed over een berg een vallei in, de weg was kaarsrecht en lang maar ging met een aardig percentage bergaf. Het was warm die dag, maar de rijwind verkoelde me heerlijk en ik zette steeds hoger verzet. Op een gegeven moment kreeg ik een motor agent naast me. Ik knikte vriendelijk, en hij grijnsde terug. Hij wees op zijn teller, we reden een slordige 85. En hij lachte, ik lachte vriendelijk terug.
Vervolgens wees hij naar de borden. Het was max 70 daar...
Ik verminderde snelheid, maar hij gebaarde me te stoppen. Bleek behalve een motorfiets, ook een fietsfanaat, en we hebben een kwartiertje over mijn fiets staan praten.

Geweldig!
dit is wel echt schitterend.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_34409072
M'n ouders hadden jaren geleden een nieuwe stereo gekocht. M'n pa heel enthousiast heel de dag dat ding op voluit omdat hij er zo trots op was. Ik zat boven en hoor op een gegeven moment de deurbel en even later de muziek zachter gaan. Ik was nieuwsgierig wie er was en ging wat later naar beneden. Zie ik daar twee politie agenten zitten met een kopje koffie m'n pa's nieuwe stereo te bewonderen.
(Buren hadden geklaagd over geluidsoverlast en belden liever meteen de politie ipv gewoon even aan ons vragen of die wat zachter kon. De agenten vonden dat ook eigenlijk well triest.)
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34409255
Mijn vader had op zijn trouwdag zijn filmcamera buiten op een bankje laten liggen, een oplettend ober had de camera maar binnen gehaald na sluitingstijd en de camera de volgende ochtend bij de politie afgegeven.
Mijn pa kwam er dus achter dat zijn camera kwijt was, wij naar het restaurant en daarna naar het bureau waar we de camera konden halen.

Uiteraard moest mijn pa zich legitimeren en eens bewijzen dat die camera wel van hem was. Dus mijn vader wil enkele beelden laten zien die op de camera staan.

Agent: 'Bewijs eens dat de camera van u is'
Vader: 'Ja, ik kan wel wat filmbeelden laten zien, dan kun je zien dat wij er op staan e.d.'
Agent: 'Maar als u op de beelden staat, betekent niet dat de camera ook van u is. Kan ook zijn dat een familielid bijv. gefilmd heeft met eigen camera.'
Vader: 'Ja, mijn broer heeft gefilmd, want ik kon natuurlijk niet gaan filmen als ik zelf 'de ster' was van het verhaal.'
Agent: 'Oh nee?'

Mijn pa voelde zich niet meer op zijn gemak, allemaal in bochten wringen om te laten zien dat die camera van hem is.
Na een kwartier..

Agent: ' Grapje meneer, ik geloof u wel!'

Ik en agent: ' '
Pa: ' '
pi_34409331
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn vader had op zijn trouwdag zijn filmcamera buiten op een bankje laten liggen, een oplettend ober had de camera maar binnen gehaald na sluitingstijd en de camera de volgende ochtend bij de politie afgegeven.
Mijn pa kwam er dus achter dat zijn camera kwijt was, wij naar het restaurant en daarna naar het bureau waar we de camera konden halen.

Uiteraard moest mijn pa zich legitimeren en eens bewijzen dat die camera wel van hem was. Dus mijn vader wil enkele beelden laten zien die op de camera staan.

Agent: 'Bewijs eens dat de camera van u is'
Vader: 'Ja, ik kan wel wat filmbeelden laten zien, dan kun je zien dat wij er op staan e.d.'
Agent: 'Maar als u op de beelden staat, betekent niet dat de camera ook van u is. Kan ook zijn dat een familielid bijv. gefilmd heeft met eigen camera.'
Vader: 'Ja, mijn broer heeft gefilmd, want ik kon natuurlijk niet gaan filmen als ik zelf 'de ster' was van het verhaal.'
Agent: 'Oh nee?'

Mijn pa voelde zich niet meer op zijn gemak, allemaal in bochten wringen om te laten zien dat die camera van hem is.
Na een kwartier..

Agent: ' Grapje meneer, ik geloof u wel!'

Ik en agent: ' '
Pa: ' '
Je gaat na dit topic bijna denken dat het mensen zijn
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:49:50 #124
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_34409978
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Je gaat na dit topic bijna denken dat het mensen zijn
Nou ja, dat gaat wel heel ver.
Ik heb al een boek.
pi_34410081
Ik zo wildplassen
Zo'n agent roept ; "jahaa dat is 75¤ he !"
Ik zo ; "je mag m ook voor niks aanraken hoor !"
skallemapattes
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:58:04 #126
130321 twentuh9
angorageitje
pi_34410216
Net nog even lekker met de politie in de kantine een lekker broodje gegeten....
en gezellig gebabbeld over o.a. dit toppic..
jullie moesten de groeten hebben !

...nb...
tja stage @ rechtbank..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:08:40 #127
45206 Pietverdriet
pi_34410529
Kennis van mij, een KLM piloot vertelde me ooit dit verhaal. Bij de uitwijzing van een asielzoeker was marechaussee mee, en voor de terugvlucht zat hij met een stewardesse en die marechaussee agent te kletsen. Ging als snel over sex, en de stewardesse vertelde over een trio wat ze van het weekend had gehad. Agentje was zeer geintresseerd, en vroeg aan piloot of hij wel eens een trio had gedaan. Ja sprak hij, was dat met 2 vrouwen of met twee mannen? Met twee mannen. Agent zei dat ie dat maar niets vond, beetje met zijn tweeen en 1 vrouw. Vrouw? Welke vrouw? vroeg piloot, ik en 2 andere mannen zei ik toch!
Marechaussee een kop als een boei, maar, euh, euh, maar, jij bent toch piloot?

pi_34410834
Ik heb een keer hartelijk gelachen toen een groepje agenten een knokpartij lekker lieten uitrossen. Het was na het EK, die fatale dag waarop Turkije eruit gegaan was en Nederland enorm van Denemarken won. Op de een of andere manier trekken marokkanen zich altijd het leed van hun mede moslims aan de andere kant van de middellandse zee aan, en dus viel een opmerking van een dronken gabberknulletje in de trant van Waah waaah waah.... losers!!! nogal in slechte aarde bij zo'n groepje booskijkers. De jongen werd dus door 15 marokkanen in elkaar geslagen, waarop ook de vrienden van de gabberjongen zich erop stortten.

Er stonden 4 agenten met van die lullige spoorwegwerkershesjes aan de rand van het strijdgewoel te kijken, en een beetje in walkietalkies te praten. Wij, redelijk vervelend, ernaartoe: "zou je niet eens wat gaan doen, daar worden jullie toch voor betaald?" en "Het zijn er maar 30, en jullie hebben pistolen. Dan kun je ze toch best hebben, hoeveel kogels gaan er nou in dat ding?"

Of we even wilden doorlopen, want zometeen kwam de versterking en dan hadden ze alle ruimte nodig. Die versterking is natuurlijk nooit gekomen, ze hebben het rustig laten gebeuren. (misschien wel de beste oplossing)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:44:04 #129
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34411604
Midden in de nacht In een dronken bui met je vuist een klap tegen een geparkeerde auto geven. Waarop je na 10 seconden in je kraag wordt gevat door 2 juutski's. Bleek het gvd een politieauto te zijn :S
Era Vulgaris
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:49:22 #130
3542 Gia
User under construction
pi_34411779
Mijn zus heeft eens tegen een politieagent gezegd (toen ze een bekeuring kreeg): "Tja, als je niet goed kunt leren, kun je altijd nog politieagent worden"

Vonden ze niet leuk.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:51:23 #131
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_34411842
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Gia het volgende:
Mijn zus heeft eens tegen een politieagent gezegd (toen ze een bekeuring kreeg): "Tja, als je niet goed kunt leren, kun je altijd nog politieagent worden"

Vonden ze niet leuk.
Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijker
Era Vulgaris
pi_34411850
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Midden in de nacht In een dronken bui met je vuist een klap tegen een geparkeerde auto geven. Waarop je na 10 seconden in je kraag wordt gevat door 2 juutski's. Bleek het gvd een politieauto te zijn :S
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.
Een maat van me stond eens een keer stomdronken tegen een busje te pissen. Ik ga er heel geinteresseerd bij staan kijken, en hij vraagt: "wat moet je, wil je me pijpen ofzo?"
Ik: "Nee, maar zie je die oranje en blauwe strepen op de zijkant niet?"
Hij: "Oh..."

Ik heb nog nooit iemand al pissend heel sneaky 10 meter weg zien lopen, maar dat was dus de eerste keer
Mijn foto's op Flickr!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:53:04 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34411894
Iemand die ik ken was na het uitgaan erg dronken. Hij moest zijn blaas even legen, en deed dat tegen een gebouwtje aan. Hij wordt op z'n schouders getikt door twee agenten en ze zeggen: Meneer, u staat hier wild te plassen, en dat mag niet.
Zegt hij: Hoezo, ik sta hier toch heel rustig.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:28:44 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34413243
ik heb een keer een vriendin opgesloten in een inbouwkast.
waarna het slot kapot ging en ik de sleutel niet meer omgedraait kreeg.
mja de politie maar gebeld die zouden wel even langs komen.
nou echt een brede neger en een dikke vette gast.
dikke vette gast tegen de deur aanleunen
neger draait aan sleutel
*klienk*
sleutel kapot...

= agent
= vriendin

meisje gaat het nog
ja ik moet alleen nodig plassen
ben je dik?
nee hoezo
we gaan de deur open schieten (wij lagen aan de andere kant helemaal in een deuk van het lachen)
NEEEEE *huilen enzo*

daarna nog ff koffie met ze gedronken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34413405
Backhander Mag dit topic weer ff gaan verlaten of leuk mee posten!
Niet dit irritante zuigende gedrag.

En als je wat posts mist kan dat kloppen
(ook de andere offtopics weg)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:36:53 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34413534
Was bij mijn vriendin, zitten we gezellig beneden.. komen er 2 politieagenten zo voor het raam langslopen met een fiets in hun handen. Dr moeder zegt tegen dr broer: "Is dat niet jouw fiets?" Dus we doen de deur open en ja hoor... het was zijn fiets. Een of andere pool had dus zn fiets van het erf meegepikt om benzine te halen voor zijn auto.. njah... verhaaltje verteld enz. enz. gaat ie een procees verbaal of whatever opschrijven. We waren net aan het verven dus overal stond van alles op. Gaat ie het proces verbaal staan uitschrijven bovenop een doos vuurwerk Het was verdomme half juni, dus wij keihard lachen, zegt die agent: "Is er wat?" . "Ehum... nee hoor"
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34413566
Oh ja overschot aan tvp´s ook weg
pi_34413712
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
Backhander Mag dit topic weer ff gaan verlaten of leuk mee posten!
Niet dit irritante zuigende gedrag.

En als je wat posts mist kan dat kloppen
(ook de andere offtopics weg)
ik zal gehoorzamen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:45:40 #139
78780 deedeetee
pi_34413817
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Gripper het volgende:

[..]

Een maat van me stond eens een keer stomdronken tegen een busje te pissen. Ik ga er heel geinteresseerd bij staan kijken, en hij vraagt: "wat moet je, wil je me pijpen ofzo?"

Ik heb nog nooit iemand al pissend heel sneaky 10 meter weg zien lopen, maar dat was dus de eerste keer

koentje kan niet spellen

[ Bericht 4% gewijzigd door deedeetee op 24-01-2006 14:59:35 ]
pi_34414219
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef koen_pijl het volgende:
I will keep This topic in mine my mind. This is a Very stuPid topic.
what you says
Mijn foto's op Flickr!
pi_34414457
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik was met een makker naar een industrieterrein gegaan om een vriend te treffen die langs die route reed naar zijn stad of dorp waar ie ook mag wonen. Moet me makker ineens pissen en loopt hij zo tussen zijn auto en een bestelbusje door en begint te zeiken tegen dat busje. Komt er vanuit het niets een politieauto aangereden en die houdt koers op ons om vervolgens te stoppen. Toen gingen de zwaailichten ineens aan en ik zag dat die jongen moeite had met afknijpen. Scheurt die pliesieauto zo weg met sirene aan. Het mooie was wel op het moment dat die vrouw uit het raam had gekeken dan had ze zijn leuter gezien en hem zien plassen maar ze draaide haar hoofd ineens de andere kant op (ws een radio oproep).

Wat een mazzelaar is het toch....
pi_34414922
Tijdje terug ging ik 's nachts met een kameraad mee om zijn zusje op te halen uit de stad:

Kameraad =
Vrouwelijke agent =

Wij staan daar dus op de afgesproken plek met de auto te wachten.
Opeens, *klop*klop* op het raam, vrouwelijke agent:

- Wat zijn wij hier aan het doen meneer?
+ Aan het wachten..
- Maar dit is geen taxi-standplaats.
+ Nee en ook geen tippelzone

Boete voor belediging van een ambtenaar in functie
pi_34415325
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Tijdje terug ging ik 's nachts met een kameraad mee om zijn zusje op te halen uit de stad:

Kameraad =
Vrouwelijke agent =

Wij staan daar dus op de afgesproken plek met de auto te wachten.
Opeens, *klop*klop* op het raam, vrouwelijke agent:

- Wat zijn wij hier aan het doen meneer?
+ Aan het wachten..
- Maar dit is geen taxi-standplaats.
+ Nee en ook geen tippelzone

Boete voor belediging van een ambtenaar in functie
Bezwaar indienen, zij begon toch met beledigen? Ze schold jullie uit voor taxichaffeurs
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:38:15 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34415430
Een vriendin van mijn zus kwam terug bij de fietsenstalling na het winkelen. Ziet ze twee agenten en een meisje bij haar fiets staan. De agenten proberen het slot te forceren. Ze loopt zo op het groepje af en zegt dus dat het haar fiets is.
Agenten keken wel even vreemd op, stonden gewoon een meiske te helpen om een fiets te stelen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34415521
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:42 schreef Backhander het volgende:

[..]

ik zal gehoorzamen
Kennelijk niet
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:41:40 #146
45206 Pietverdriet
pi_34415552
Eigenlijk zou internet net als alcohol moeten zijn, heerlijk, en verboden voor beneden de 18 en moslims..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:02 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34415677
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk zou internet net als alcohol moeten zijn, heerlijk, en verboden voor beneden de 18 en moslims..
Niet mee eens .
Hoogachtend,
Erik.
pi_34415743
Weer de offtopics en smileys weg
pi_34415765
Jaren geleden voor ik mijn rijbewijs had parkeerde een vriendin van mij haar auto op de stoep om snel even een winkel in te schieten.

Ik zat op de bijrijders plaats toen een agent op mijn raampje tikte.
Zij: "U staat hier verkeerd."
Ik: "Nee hoor"
Zij: "Jawel, u mag hier niet staan"
Ik: "Ik sta nergens ik zit hier"
Zij: "Wilt u de auto even verplaatsen?"
Ik: "Dat wil ik wel, maar dan overtreed ik de wet. "
Zij: "Zo overtreedt u ook de wet. Wilt u nu de auto verplaatsen?"
Ik: "Ik zou niet weten hoe. Ik heb nog nooit auto gereden."
Zij "Waar is de bestuurder dan?"
Ik: "Die richting opgegaan naar een winkel" * Isabeau wijst in verkeerde richting

Agent vertrekt in verkeerde richting en vriendin komt naar buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:48:35 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34415797
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
-knip-
Ge-wel-dig .
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:49:35 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34415818
Isabeau
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:56:08 #152
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_34416010
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Jaren geleden voor ik mijn rijbewijs had parkeerde een vriendin van mij haar auto op de stoep om snel even een winkel in te schieten.

Ik zat op de bijrijders plaats toen een agent op mijn raampje tikte.
Zij: "U staat hier verkeerd."
Ik: "Nee hoor"
Zij: "Jawel, u mag hier niet staan"
Ik: "Ik sta nergens ik zit hier"
Zij: "Wilt u de auto even verplaatsen?"
Ik: "Dat wil ik wel, maar dan overtreed ik de wet. "
Zij: "Zo overtreedt u ook de wet. Wilt u nu de auto verplaatsen?"
Ik: "Ik zou niet weten hoe. Ik heb nog nooit auto gereden."
Zij "Waar is de bestuurder dan?"
Ik: "Die richting opgegaan naar een winkel" * Isabeau wijst in verkeerde richting

Agent vertrekt in verkeerde richting en vriendin komt naar buiten.
en nu ben je zelf blauw... doen vervelende forummertjes dat ook tegen jou? je naar het verkeerde topic sturen
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_34416067
Heel wat jaren terug ging mijn vader met zijn kameraad luilakken. Dat jaar waren er schijnbaar heel wat ongeregeldheden, want er was aardig wat politie op straat. Mijn vader zat achterop de brommer van z'n vriend en zij lekker scheuren. Komen ze een agent tegen. Zonder wat te zeggen slaat die agent die vriend van mijn vader voor z'n kop. "En wegblijven!" schreeuwde hij ze achterna, terwijl ze er snel vandoor gingen.

Een oom, de broer van mijn vader, had die avond gewerkt en ging 's nachts vermoeid naar huis. Hij was echter afgezet door een collega en moest nog een klein stukje lopen. Komt hij die agent tegen. "Zo, dus jij wil niet luisteren!" Hij werd meegenomen met de auto en 10km verderop er weer uitgezet, terwijl hij helemaal van niets wist.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:59:33 #154
45206 Pietverdriet
pi_34416121
Ik en twee vrienden zaten in de kroeg en besloten naar een andere kroeg te gaan. Onderweg kwamen we voorbij een vlaggenmast met vlag. Vriend A wou de vlag hebben en klom in de mast. Wij (ik en vriend B) stonden aan de andere kant van de straat te kijken.
We merkten fijntjes op naar A dat hij niet zo slim was, aangezien het tegenover het regiopolitikantoor was.

Geen minuut later kwam er een roedel agenten aangerend en trokken A uit de mast, sleurden hem in de auto en reden weg. Wij deden of onze neus bloede en gingen heimelijk verder. Een paar straten verder doken we een kroeg in en zagen een paar politiewagens door de binnenstad heen en weer schieten. Na een biertje gedronken te hebben gingen we verder en waren nog geen 100 meter gelopen toe we werden ingerekend.
Op het bureau aangekomen werden we met zijn tweeen voor de oude brigadier geplaats en ik vroeg wat er aan de hand was met grote blauwe ogen..
De ouwe zei dat ik maar moest bekennen, want mijn kameraad had ook al bekend. Ik kijk hem stomverbaast aan en zeg dat is snel!
Ja ja zei de ouwe.
Wat heeft ie dan bekend?
Dat weet je best, sprak de ouwe.
Ik keek vriend B, die naast mij zat aan en sprak tegen hem, Wat heb je nu weer lopen bekennen?
De brigadier deed zijn bril af, wreef in zijn ogen om zijn lachen te onderdrukken en zei, dat we weg moesten gaan...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:45:32 #155
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34417381
leuk topic dit
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:50:22 #156
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34417475
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik en twee vrienden zaten in de kroeg en besloten naar een andere kroeg te gaan. Onderweg kwamen we voorbij een vlaggenmast met vlag. Vriend A wou de vlag hebben en klom in de mast. Wij (ik en vriend B) stonden aan de andere kant van de straat te kijken.
We merkten fijntjes op naar A dat hij niet zo slim was, aangezien het tegenover het regiopolitikantoor was.

Geen minuut later kwam er een roedel agenten aangerend en trokken A uit de mast, sleurden hem in de auto en reden weg. Wij deden of onze neus bloede en gingen heimelijk verder. Een paar straten verder doken we een kroeg in en zagen een paar politiewagens door de binnenstad heen en weer schieten. Na een biertje gedronken te hebben gingen we verder en waren nog geen 100 meter gelopen toe we werden ingerekend.
Op het bureau aangekomen werden we met zijn tweeen voor de oude brigadier geplaats en ik vroeg wat er aan de hand was met grote blauwe ogen..
De ouwe zei dat ik maar moest bekennen, want mijn kameraad had ook al bekend. Ik kijk hem stomverbaast aan en zeg dat is snel!
Ja ja zei de ouwe.
Wat heeft ie dan bekend?
Dat weet je best, sprak de ouwe.
Ik keek vriend B, die naast mij zat aan en sprak tegen hem, Wat heb je nu weer lopen bekennen?
De brigadier deed zijn bril af, wreef in zijn ogen om zijn lachen te onderdrukken en zei, dat we weg moesten gaan...
stay frosty
pi_34417724
Ik een keer s'nachts bij een verlaten kruispunt met een pin-automaat, en ik moest dus pinnen. Nadat ik klaar was met pinnen stak ik de weg over om op de goede weghelft te komen zodat ik kon op de juiste manier het kruispunt kon oversteken. Op dat moment stond er aan de overkant van het kruispunt een motoragent te wachten, maar er reed verder niemand. Dus ik steek gewoon over en rij langs die agent. Op dat moment keer ie om en komt ie als een gek achter mij aan en gaat ie naast me rijden. Zegt ie tegen mij: "Ja je moet niet denken dat je het van mij kan winnen jonge!" Ik zo van ja alsof ik dat denk enz. enz. En die agent gaat maar verder "Jaaaa maar dit ding weegt meer dan 300 kilo en dat wil je echt niet op je hoor!!!" Vent sodemieter op, ik heb geen zin in je verhaal!

Conclusie: motoragenten zijn idioten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:08:52 #158
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34418051
politieagenten kúnnen inderdaad grappig zijn - vaak zijn ze dat niet
gelukkig/helaas nog niet al te veel ervaring mee - vast wel hele aardige mensen maar ik probeer ze toch vaak te ontlopen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:10:27 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34418106
Geen grappige aanvaring, maar ik heb altijd de neiging als ik een politie agent zie om dan te controleren of mijn licht aanstaat, beide handen op het stuur, neutraal kijken. Echt een standaard reactie van mij bij agenten (als ik op de fiets zit dan).
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:11:05 #160
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34418121
Mijn positieve ervaringen met de politie zijn dat als ik bij mijn aanhouding meerdere boetes krijg ik er uiteindelijk maar 1 hoef te betalen.. Dit is al 3 keer voorgekomen..

Vraag me niet waarom maar ik denk dat ze vaak medelijden hebben gehad met de toestand waarin ik verkeerde
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34418543
We waren met onze vereniging aan het werk bij een groot festival (lowlands )

Backstage rijden we daar rond met van die Gators... ze rijden 50 km/h ofzo, en officieel mag je er niet mee op de openbare weg.

Nouja, ik was al een half uurtje op de parkeerplaats aan 't rondrijden... vroeg een collega of ze es met 't ding mocht rijden... nouja... 't mocht, want we gingen toch zo... Wij stonden dus met een man of 40 toe te kijken hoe zij met dat ding aan 't rondrijden was..

Even verderop stond een groepje van 3 motoragenten niks te doen en druk toe te kijken.. kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"

Nouja, die agenten waren wel in voor een lolletje dus ze rijden weg en sluiten haar van alle kanten in na een serieuze ondervraging wat ze allemaal aan het doen was en of ze haar gatorbewijs wel even wilde laten zien liep ze weg en kwam ze naar het groepje toe... "uhhh jongens ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!" ze had alles als zoete koek geslikt

Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uit later kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:26:04 #162
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34418636
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:

Backstage rijden we daar rond met van die Gators... ze rijden 50 km/h ofzo, en officieel mag je er niet mee op de openbare weg.

Nouja, ik was al een half uurtje op de parkeerplaats aan 't rondrijden... vroeg een collega of ze es met 't ding mocht rijden... nouja... 't mocht, want we gingen toch zo... Wij stonden dus met een man of 40 toe te kijken hoe zij met dat ding aan 't rondrijden was..

Even verderop stond een groepje van 3 motoragenten niks te doen en druk toe te kijken.. kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"

Nouja, die agenten waren wel in voor een lolletje dus ze rijden weg en sluiten haar van alle kanten in na een serieuze ondervraging wat ze allemaal aan het doen was en of ze haar gatorbewijs wel even wilde laten zien liep ze weg en kwam ze naar het groepje toe... "uhhh jongens ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!" ze had alles als zoete koek geslikt

Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uit later kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
stay frosty
pi_34418878
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef denka het volgende:
Mijn positieve ervaringen met de politie zijn dat als ik bij mijn aanhouding meerdere boetes krijg ik er uiteindelijk maar 1 hoef te betalen.. Dit is al 3 keer voorgekomen..

Vraag me niet waarom maar ik denk dat ze vaak medelijden hebben gehad met de toestand waarin ik verkeerde
Nee zo werkt het niet... Een hoofdagent heeft het ooit eens uitgelegd in die tvprogramma "wegmisbruikers" volgens mij. Het kwam erop neer dat de agenten gemachtigd zijn om maximaal 7 (??) boetes per keer uit te schrijven of zo en dat ze dus mogen kiezen welke boetes ze laten vallen. Ook willen ze niet dat je bezwaar gaat indienen tegen 3 boetes als je toch al bereid bent 1tje te betalen zonder gezeur want immers, je bent gematst. Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)

Zoiets herineerde ik me, ik kan ergens ernaast zitten, pin me er niet op vast.
pi_34418928
Een paar jaar geleden zat ik in de bus toen er opeens een motoragent vol gas voorbij reed. Zonder sirene en op een slingerachtige landweg.
Een paar kilometer verderop zat een scherpe bocht in de weg en daar kwamen we die agent opeens weer tegen terwijl zijn motor tegen een scheef staande lantaarnpaal lag.
De buschauffeur was even vriendelijk, stopt de bus en doet de deur open terwijl hji vraagt of de agent hulp nodig heeft. Ondertussen zaten wij allemaal die agent uit te lachen.
Jammergenoeg kon de agent onze hulp niet op prijs stellen en moesten we snel doorrijden.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:35:56 #165
127956 Robbiej
pi_34418982
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:34 schreef Jegorex het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in de bus toen er opeens een motoragent vol gas voorbij reed. Zonder sirene en op een slingerachtige landweg.
Een paar kilometer verderop zat een scherpe bocht in de weg en daar kwamen we die agent opeens weer tegen terwijl zijn motor tegen een scheef staande lantaarnpaal lag.
De buschauffeur was even vriendelijk, stopt de bus en doet de deur open terwijl hji vraagt of de agent hulp nodig heeft. Ondertussen zaten wij allemaal die agent uit te lachen.
Jammergenoeg kon de agent onze hulp niet op prijs stellen en moesten we snel doorrijden.
pi_34419034
quote:
kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"
Niet of wel wilde aanhouden?
pi_34419127
lol
pi_34419169
quote:
(geweldig verhaal)
Super Ik heb echt dubbel gelegen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34419246
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)

Zoiets herineerde ik me, ik kan ergens ernaast zitten, pin me er niet op vast.
Een vriendin van me heeft 3 boetes in 1x gekregen Dus het kan wel
2x voor hetzelfde overigens. Ze mocht niet rijden waar ze reed (verboden voor brommers) en nadat ze de boete had gekregen en de agent was weggereden was ze gewoon weer op haar brommer gestapt. Maar diezelfde agent had dat nog net gezien en toen kreeg ze nòg een boete voor exact hetzelfde
pi_34419461
Ik was 16 en had een scooter (erg fout vind ik nu) en reed wel eens zonder helm. Een keer werd ik aangehouden door een moteragent en toen hij vragen begon te stellen (waarom heeft u geen helm op, jongedame?) stopte er een auto. De bestuurder van de auto begon te roepen dat hij net van de snelweg kwam en dat daar een oude dame op de vluchtstrook aan het fietsen was dus dat de agent daar snel heen moest. Agent zei nog dat ik geluk had deze keer en reed aan. Na de eerste seconde van opluchting besefte ik pas dat het onzin was; de auto kon nooit van de snelweg komen gezien de richting waar hij vandaag kwam. Die man heeft me dus mooi een boete bespaard door de agent af te leiden met een smoesje.
pi_34419566
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef vriendinnie het volgende:
Ik was 16 en had een scooter (erg fout vind ik nu) en reed wel eens zonder helm. Een keer werd ik aangehouden door een moteragent en toen hij vragen begon te stellen (waarom heeft u geen helm op, jongedame?) stopte er een auto. De bestuurder van de auto begon te roepen dat hij net van de snelweg kwam en dat daar een oude dame op de vluchtstrook aan het fietsen was dus dat de agent daar snel heen moest. Agent zei nog dat ik geluk had deze keer en reed aan. Na de eerste seconde van opluchting besefte ik pas dat het onzin was; de auto kon nooit van de snelweg komen gezien de richting waar hij vandaag kwam. Die man heeft me dus mooi een boete bespaard door de agent af te leiden met een smoesje.
Het was erg fout om een scooter te rijden Verder leuk verhaal
pi_34419716
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nouja, het soort scooter dat ik reed (als meisje zijnde) en de kleding die ik daarbij droeg vind ik achteraf gezien erg fout.
pi_34419841
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...
pi_34419988
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...
Ze gaf al antwoord, 4 minuten voor jouw postje he...

Alhoewel ik nog niet begrijp op wat voor scooter ze reed en welke kleren ze nu weer aanhad...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2006 18:05:42 ]
pi_34420214
quote:
"uhhh jongens ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!"
!!!
Geweldig verhaal!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:34:17 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34420882
Kleine hobby van me tijdens het stappen: zodra een politiewagen in zicht is, heel hard gaan rennen en dan een klein steegje induiken. Je krijgt ze altijd achter je aan. Rustig op een hekje rustig een sigaretje gaan zitten roken en verbaasd opkijken als ze je hebben gevonden. Eventueel toe te voegen met het roepen van "Buut vrij!".
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_34421377
Lang geleden dat ik een leuk gesprek heb gehad met meneer de pliesie agent.
pi_34421461
Valt dit er ook onder?

Agent demonteert mijn pc, maar krijgt het blijkbaar warm en doet zijn kogelvrije vest uit.
Ik: "Durf je dat wel? Of hebben jullie de Uzi's nog niet gevonden"
pi_34421504
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
pi_34421533
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
Huiszoeking (6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
pi_34421577
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huiszoeking (6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
En hadden ze de Uzi's uiteindelijk gevonden?
pi_34421623
quote:

[..]

Waarom dat dan? Of vertel je dat liever niet...?
pi_34421863
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor

Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:24:54 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34421981
Isabeau, je blijft me fascineren. .
Hoogachtend,
Erik.
pi_34423509
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor

Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in
Kijk, het was geloofwaardig tot je over een "enorme bende" begon...
pi_34423782
Jammer dat ik nooit foto's van mijn Kelder *spooky sounds* heb gemaakt toen de troep nog tot aan het plafond kwam (eh, dat was allemaal zooi van mijn ex die nadat ik bij hem weg was gegaan zijn huis had verlaten en zijn toenmalige huisgenoot wilde wel een keer van die zooi af en heeft dat in mijn kelder geparkeerd)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:35:03 #188
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34424388
Isabeau is Duischter doch Tof
pi_34424623
quote:

[..]

Waarom kreeg je dan een huiszoeking?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:52:28 #190
127956 Robbiej
pi_34425113
Ja waarom?
pi_34426036
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijker
Dat is duur, en in stadion krijg je daar tegenwoordig al problemen mee.
JOHNNY HEITINGA
pi_34426281
Open er een topic over
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34427043
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Isabeau, je blijft me fascineren. .
Hoezeer kan ik me na dit topic vinden in deze post
Live it!
pi_34427359
Nou, het klinkt nu heel stoer, maar ik was heel heel erg overstuur die dag. Vooral toen een stel vreemde mannen mijn dagboeken in plastic zakjes met labeltje deden. En die hebben ze gelezen Dan voel je je wel kut, geloof me.

Maar wat wel weer lachen was toen ik in Rotterdam de spullen op ging halen ik eindelijk zag wat ze nu allemaal hadden meegenomen. Lijstjes met de inkomens van de verschillende Sim beroepen. Plattegronden van een rpg die ik online speelde ( 'treasure behind this door' dat idee). Een gebrande cd met mp3's. Echt, de mafste dingen. Dat op zich is ook wel weer een grappige aanvaring met de politie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 21:56:11 #195
13151 crew  Rewimo
pi_34427659
Maar waarom kwamen ze nou eigenlijk?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_34427951
Inzake een moordzaak
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:10:41 #197
127956 Robbiej
pi_34428044
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Inzake een moordzaak
hoezo wil je dr niks over vertellen dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 22:12:09 #198
13151 crew  Rewimo
pi_34428118
quote:
Inzake een moordzaak
Ah, maar het lijk ligt er dus nog begrijp ik
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:13:25 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34428184
quote:
Inzake een moordzaak
in je online rpg?
stay frosty
pi_34428240
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

in je online rpg?
Daar heb ik best veel mensen vermoord

En de kelder is ondertussen opgeruimd dus daar ligt het lijk ook niet meer.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:19:20 #201
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34428428
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar heb ik best veel mensen vermoord

En de kelder is ondertussen opgeruimd dus daar ligt het lijk ook niet meer.
wat doe je met een lijk dan? vuilnisemmer?
stay frosty
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 22:21:02 #202
13151 crew  Rewimo
pi_34428495
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat doe je met een lijk dan? vuilnisemmer?
Nee joh, die smokkelt ze de snijzaal binnen. Altijd handig zo'n artsenstudie
pi_34428603
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:

Nee joh, die smokkelt ze de snijzaal binnen. Altijd handig zo'n artsenstudie
Wat een goed idee!

(maar eh, dit is allemaal wel offtopic hoor)
pi_34429863
Tijdens koningedag 2004 in Den Haag, plein voor Centraal station.
Er stonden 2 politiebusjes met geblindeerde ramen, mn vriendinnetje en ik hadden even genoeg van de drukte en onze vrienden dus dachten een goede schuilplek tussen de 2 busjes te hebben.

Wij waren al een tijdje aan het zoenen toen het raam open gedraaid werd en gevraagd werd of we ergens anders verder konden gaan, ze moesten nl. naar een melding .

---
Nog eentje (als zijn die van mij minder leuk dan vele andere in dit topic..)

Ik kwam terug van uitgaan en reed op een vaag weggetjes tussen een industrie terein en mijn wijk.
Er stond een volvo met de bestuurderskant open, ik was een beetje nieuwsgierig dus ging kijken.
Zat er een man in die of zwaar dronken was of iets anders, hij zag er zwaar beroerd uit iig.

Leek me wel slim om de politie even te bellen, wist niet het gewone nummer dus belde maar 112.
Verteld dat er een vage kerel in zn auto lag etc..

3 minuten later komen er 2 motorwouten voorbij gescheurd, reden me voorbij.. kwamen 1 minuut later weer terug .
Vroegen aan mij of ik gebeld had, en waar die man was.. Na vastgesteld te hebben dat die man niets supers ergs had kwam 1 agent naar mij.
Ik had mn fiets zonder licht een stukje verder gedumpt, en mn id niet bij me .

Agent:
Ik:

: Goed dat je gebeld hebt, mag ik voor de zekerheid je gegevens noteren?
: uh ja natuurlijk, snel alles opgenoemd, maar ik heb een lastige achternaam..
: Heb je geen id bij je? dat werkt makkelijker
: Uhm ik kwam met het geniale smoesje dat een vriend naar mn huis was gereden om tosti's te maken en mn rugzak met alles erin had meegnomen (ik zoog het ter plekke uit mn duim, vind het nog steeds knap van mezelf).

:Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen?
: Uhm op mn fiets .
: Waar is je fiets dan?
: Je rijd zeker zonder licht, dat is niet echt slim van je
: *dacht* die agent weet alles, wtf!

: we zagen je al rijden op de *insert plaats* zonder licht vandaar .
:
: Fijne avond nog, en van mij mag je nog wel dat stukje zonder licht rijden .

Kut verhaal, i know. maar beter dan een tvp
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_34429991
verkapt tvptje
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_34431529
De goedkoopste manier om thuis te komen na het stappen is toch wel thuisgebracht worden door de politie Ik liep/ zwalkte naar huis, aangezien mijn fiets kapot ofzo was , maar ja niets nieuws hiero in amsterdam.. Hoor ik een stem naast me dus ik kijk om zit er een politie agent in de auto en vraagt waar ik naar toe moest.. ik zo " naar huis", hij " moet je een lift", ikke nee ik loop wel naar huis..

Even later als ik door loop hoor ik weer diezelfde stem vragen of ik echt geen lift wil, ze reden nu naast me zijn partner was er ook bij, dus ik zo van nouuuu vooruit dan maar... en toen hebben ze me thuis afgezet. ik heb maar nie teveel gezegt in de auto anders zou ik nog een boete gehad hebben voor openbare dronkenschap
pi_34432011
dacht je dat ze dat nie doorhadden
pi_34432182
Hahaha ik denk het wel... Maar goed ben nog nooit zo snel thuis gekomen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:54:27 #209
127956 Robbiej
pi_34432420
Denk dat ze dat deden. omdat ze mischien narigheid wouden voorkomen omdat je dus wat bezopen was?
pi_34432544
Ja zou ook nog kunnen, maar ik geloof dat zijn partner het niet zo tof vond hahaha maar goed...... Ik kwam veilig en wel thuis
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 januari 2006 @ 01:05:11 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34434284
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef De_Loet het volgende:
Ik zo wildplassen
Zo'n agent roept ; "jahaa dat is 75¤ he !"
Ik zo ; "je mag m ook voor niks aanraken hoor !"
Ik geloof er geen fuck van, swa
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_34434290
Net nog met mn fiets op de schouders gelopen, sleuteltje verloren Geen politie tegengekomen Zat er stiekem op te hopen
† The 3 Kings †
pi_34436913
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het klinkt nu heel stoer, maar ik was heel heel erg overstuur die dag. Vooral toen een stel vreemde mannen mijn dagboeken in plastic zakjes met labeltje deden. En die hebben ze gelezen Dan voel je je wel kut, geloof me.

Maar wat wel weer lachen was toen ik in Rotterdam de spullen op ging halen ik eindelijk zag wat ze nu allemaal hadden meegenomen. Lijstjes met de inkomens van de verschillende Sim beroepen. Plattegronden van een rpg die ik online speelde ( 'treasure behind this door' dat idee). Een gebrande cd met mp3's. Echt, de mafste dingen. Dat op zich is ook wel weer een grappige aanvaring met de politie
Waarom heb je dan ook een dagboek?
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:02:48 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34437149
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:47 schreef Backhander het volgende:

[..]

Waarom heb je dan ook een dagboek?
zodat ze de zondes van zich af kan schrijven
stay frosty
pi_34438318
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zodat ze de zondes van zich af kan schrijven
Nou, de informatie die ze zochten konden ze echt niet in mijn dagboek vinden
pi_34439158
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:58 schreef bonke het volgende:
ik had een keer een hond in de tuin waarvan de rug er niet uit hoorde te zien zoals het had moeten zijn ( er zat namelijk een gat in )
politie gebeld en die kwamen meteen dus ik wijs naar die hond en oom agent ziet het beest liggen
owww zegt ie, das skippy onze politeihond, maar die is te oud dus hebben we de sirene dervanaf gehaald
pi_34451943
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een goed idee!

(maar eh, dit is allemaal wel offtopic hoor)
Waarom kwamen ze nou een huiszoeking doen?
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:21:07 #218
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34452447
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Waarom kwamen ze nou een huiszoeking doen?
Ben ik ook benieuwd naar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34452810
Het is al een paar keer gevraagd en ze heeft er geen antwoord op gegeven. Vat die hint eens.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34453672
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef The_S het volgende:
dacht je dat ze dat nie doorhadden
Amen, hij leeft nog!
pi_34453839
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef LostFormat het volgende:
Het is al een paar keer gevraagd en ze heeft er geen antwoord op gegeven. Vat die hint eens.
Zeg dan gewoon dat je er liever niet over praat, of beter, begin er dan ook niet over.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:20:43 #222
118586 KeessieK
pi_34454479
quote:
Inzake een moordzaak
Kijk eens aan.. daar heb je de reden.. lees het topic dan gewoon als je het zo graag wilt weten zeg..
pi_34454692
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef KeessieK het volgende:

[..]

Kijk eens aan.. daar heb je de reden.. lees het topic dan gewoon als je het zo graag wilt weten zeg..
Nou zijn we natuurlijk niet nieuwsgierig naar verdere details hè.
pi_34454855
Moord was op 25 december 2001 te Rotterdam. Nog meer details? Door messteken om het leven gekomen, hals doorgesneden en vastgebonden met het snoer van een strijkijzer. Gevonden in de kelder van zijn ouderlijke woning. Was natuurkunde hulp op een scholengemeenschap te Rotterdam.
pi_34454957
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Moord was op 25 december 2001 te Rotterdam. Nog meer details? Door messteken om het leven gekomen, hals doorgesneden en vastgebonden met het snoer van een strijkijzer. Gevonden in de kelder van zijn ouderlijke woning. Was natuurkunde hulp op een scholengemeenschap te Rotterdam.
jaa okej, maar waarom was JIJ de verdachte dan (waarom deden ze bij jouw huiszoeking)
Haleloeja
pi_34455006
Ik ben nooit verdachte geweest Mijn beste vriendin was de hoofdverdachte en dus dachten ze dat die alles bij mij thuis had gedumpt of zo. En dat ik in mijn dagboeken schrijf: "Lief dagboek, gisteravond heeft M. haar broer vermoord"
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:39:35 #227
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34455083
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef Gelderland het volgende:

[..]

jaa okej, maar waarom was JIJ de verdachte dan (waarom deden ze bij jouw huiszoeking)
Tsja.. wat denk je.. snoeren... zwart latexpakje..... vastgebonden... strijkijzer
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:45:37 #228
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34455287
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nooit verdachte geweest Mijn beste vriendin was de hoofdverdachte en dus dachten ze dat die alles bij mij thuis had gedumpt of zo. En dat ik in mijn dagboeken schrijf: "Lief dagboek, gisteravond heeft M. haar broer vermoord"
Uhu... en hoe ist afgelopen? Wie was de moordenaar? Ennuh.... stonden er geen andere leuke dingen in je dagboek, verhaaltjes ofzo Ze zullen bij de plitie wel genoten hebben
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:46:59 #229
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34455325
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:39 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja.. wat denk je.. snoeren... zwart latexpakje..... vastgebonden... strijkijzer
stay frosty
pi_34455521
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat is er met die middelste vent aan de hand? Spastisch of zo?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_34456253
quote:
lekker lullig dan.... zou ik echt nie relaxd vinden als die agenten me hele PC gingen doorzoeken alleen omdat een vriend van me hoofdverdachte zou zijn... dat dat zomaar mag trouwes...

Maar idd, hoe is het afgelopen
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 19:19:33 #232
13151 crew  Rewimo
pi_34456365
quote:
Natuurlijk schrijf je zoiets op

Lijkt me echt heel kl*** als ze in jouw spullen zitten te grasduinen terwijl jij er niks mee te maken hebt. Ik neem aan je vriendin ook niet?

Toch...? hoop ik
pi_34456851
Ze hebben 3 PC's meegenomen. Ik was er twee aan het repareren voor familie

De minnaar van de vriendin is voor 17 jaar achter tralies gegaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 19:36:32 #234
13151 crew  Rewimo
pi_34457003
Familie was niet blij denk ik Wel een spannend verhaal zeg
pi_34457070
Dit is het topje van de ijsberg maar wel weer genoeg voor dit topic. Verder was het niet echt grappig.

Tenzij je het grappig vond dat een agent tegen me zei dat ik niet zo opwindend moest doen (maar dat was op het bureau)

Of dat ik aan dhr. Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon maar naar huis zou gaan en hij heel plechtig mededeelde dat ze me dan thuis zouden komen halen.
pi_34457357
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef _Denker het volgende:

[..]

Amen, hij leeft nog!
tuulk toch , jij ook nog zo te zien
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:47:31 #237
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34457368
Isabeau, je bent een intrigerend iemand. En je kan alles zo leuk in woorden weergeven .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:48:41 #238
78780 deedeetee
pi_34457406
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Isabeau het volgende:

Of dat ik aan dhr. Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon maar naar huis zou gaan en hij heel plechtig mededeelde dat ze me dan thuis zouden komen halen.

Lijkt me idd helemaal niet grappig
Hoop dat 't nu allemaal verwerkt en achter de rug is.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:49:22 #239
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_34457438
Ooit op de fiets is een motorescorte gekregen bij de opening van de Woonmall Alexandrium.

De mall werd officieel geopend en het leek het mij en m'n broer wel leuk om even op fiets naar boven te rijden, waar het parkeerdek is. Wij goed gekeken, maar geen verbodbort kunnen vinden voor de fiets (wel voor voetgangers) en dus vrolijk via de oprit (dat kurkentrekker-geval) omhoog gefietst, alwaar we werden onthaald door een welkomstcomitee van parkeerwachtertjes. Die vonden het niet zo geslaagd dat wij op de fiets omhoog waren gekomen vanwege de drukte en omdat het gevaarlijk zou zijn en heeft dus eventjes de aanwezige motorpolitie erbij geroepen. Maar, in plaats van een boete kregen we een escorte terug omlaag. Motor ervoor en motor erachter!

*einde van het spannende verhaal*

Achteraf nog hard om gelachen, maar op moment dat de politie erbij werd gehaald knepen we ',m toch wel een beetje.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".&gt;&gt;&gt;ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:05:57 #240
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34458047
Die is mooi
pi_34458050
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef deedeetee het volgende:

Hoop dat 't nu allemaal verwerkt en achter de rug is.
Nee en nee.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:07:51 #242
45206 Pietverdriet
pi_34458110
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee en nee.
* Pietverdriet geeft Isabeau een hug zoals alleen een nicht dat kan..
pi_34458130
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft Isabeau een hug zoals alleen een nicht dat kan..
Als je nou eens voor me zou koken Maar een hug is altijd goed natuurlijk
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:10:46 #244
45206 Pietverdriet
pi_34458203
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je nou eens voor me zou koken Maar een hug is altijd goed natuurlijk
* Pietverdriet kijkt wel link uit, ik zie me al in een kelder staan achter een kolenfornuis met ketens aan me benen, in me nakie met een lederen schort voor en een Isabeau die roept: She puts the kettle on, and cooks a meal!!!
pi_34458349
pi_34458389
Ik werd een keer aangehouden op de fiets, 'sochtends om half 8:
< Doet je licht het niet of heb je het niet aanstaan?
> Mijn licht doet het niet aan en staat niet aan.
< Oh, ik zou je dan 2 boetes kunnen geven.

Toch maar 1 gekregen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:28:19 #247
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_34458831
Ik heb nog steeds geen boetes.
Ik heb wel een keer (legaal) gereld tegen de ME.
Zo hee, die lui slaan wel hoor.
Maar we hebben ook een Duitse ME' er op de grond gekregen en wat stokken afgepakt, dat was wel leuk.
Vooral gaaf als je met 100 rellers op een lijn staan en er komen 100 ME' ers met getrokken knuppels en schilden op je af rennen.
Gaaf!
-|-|- Peace Through Power -|-|-
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:35:03 #248
78780 deedeetee
pi_34459119
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee en nee.
sjips dat is kl***

dan maar sterkte ermee ensow
en als piet zich alsnog laat porren mag ik dan komen kijken ?
pi_34459729

Ik heb vooral een aversie tegen telefoneren gekregen (krijg je als de recherche je maandenlang afluistert, maar bijna al mijn vrienden waren zo beleefd om niet alleen "Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam") en ik vind de Nederlandse rechtsstaat een farce sinds alles is gebeurd.
pi_34460149
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
"Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam"

Zitten hele kleine leuke stukjes in je verhaal (omdat je het zo losjes brengt) maar moet er toch niet aan denken dat ik in zo'n situatie zit...
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:03:42 #251
78780 deedeetee
pi_34460325
Dat is echt een rotidee je staat dan aan telefoon met je mond vol tanden je voelt je akelig * bekeken *

[ Bericht 48% gewijzigd door deedeetee op 25-01-2006 21:40:57 ]
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:04:06 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34460337
Mijn moeder belde een keer midden in de nacht naar de politie omdat ze voor ons huis vuurwerk aan het afsteken waren (en het was niet oudjaarsnacht, maar ergens in de nazomer). Harde knallen buiten enzo, hardstikke irritant. Krijgt ze iemand aan de lijn, moeder legt het probleem uit, zegt degene aan de telefoon: 'heeft u er last van?'

Natuurlijk hadden we er last van, we bellen niet midden in de nacht voor de lol naar de politie. Moeilijk voor sommige mensen om de juiste conclusies te trekken. .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:08:13 #253
78780 deedeetee
pi_34460520
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt ze iemand aan de lijn, moeder legt het probleem uit, zegt degene aan de telefoon: 'heeft u er last van?'

Ik zie 't zó voor me
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:10:07 #254
45206 Pietverdriet
pi_34460595
* Pietverdriet raad Isabeau haar hele verhaal eens uit te schrijven, een boekvorm, kan je het lekker van je af schrijven.
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:15:47 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34460839
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet raad Isabeau haar hele verhaal eens uit te schrijven, een boekvorm, kan je het lekker van je af schrijven.
Dat lijkt me nou een goed boek worden, mits je net zo schrijft als hier in dit topic, want je vertelt die hele zware dingen, die echt een indruk achterlaten (kan ik me voorstellen), zo luchtig.

In ieder geval, ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt om je op te vangen .
Hoogachtend,
Erik.
pi_34462462
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb vooral een aversie tegen telefoneren gekregen (krijg je als de recherche je maandenlang afluistert, maar bijna al mijn vrienden waren zo beleefd om niet alleen "Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam") en ik vind de Nederlandse rechtsstaat een farce sinds alles is gebeurd.
wow..heavy..maar gelukkig had je Dhr. Moskovic dus als advocaat... Zal dus flink wat gekost hebben, hopelijk allemaal vergoed En die vriendin had dus ook een lekkere vriend Helaas gaan we offtopic maar 't is allemaal zo interssant
Haleloeja
pi_34462495
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?

Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?

Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?

Maar da's allemaal offtopic
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:01:32 #258
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34462776
Ik heb nog nooit iets grappigs met de politie mee gemaakt
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:03:34 #259
78780 deedeetee
pi_34462860
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde......
Voor mij hoeft 't niet ik heb zat aan m'n eigen ervaringen
pi_34462906
Of nee, die keer dat ik het politiebureau werd uitgezet samen met iemand die aangifte wilde doen en per se mij erbij wilde hebben (mocht niet van meneer agent, hij begon zelfs te brullen dat hij met de hand op de bijbel had gezworden blah blah en mijn vriendin: dat zegt me niet zoveel, ik ben niet gelovig). Leuk detail: de rechercheurs op de eerste verdieping waren op zoek naar haar en konden haar niet vinden en collega agent zet haar het bureau uit. Zelden zo gelachen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:30:28 #261
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_34463912
Ik fiets zonder licht door het centrum van Rotterdam en net deze keer politie. En f*ck, het busje rijdt voor mij schuin het fietspad op. Dat gaat geld kosten.

Schuifdeur gaat open, ik stap af, en de agent in de deuropening zegt: "als je de volgende keer nou nog eens door rood rijdt, doe dan in elk geval je licht aan." Ik beschaamd en opgelucht: "sorry...".
Dat ik net daarvoor door rood was gegaan, was ik kennelijk al vergeten....

(Agenten/aspiranten avonddienst EP thv achteringang EP op 23/1 18:15u: bedankt.)

Ennuh.. mijn licht is gerepareerd hoor!
pi_34464232
quote:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?

Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?

Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?

Vertel eens hele verhalen in plaats van die stukjes .
pi_34471511
die isabeau blijft me fascineren
pi_34471570
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:39 schreef Backhander het volgende:
die isabeau blijft me fascineren
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 08:45:39 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:47:26 #265
13151 crew  Rewimo
pi_34471593
quote:
Ja vertel me meer
quote:
Zingen tegen een pitbull? Leg eens uit!
quote:

Hoog tijd voor een eigen topic dus "Isabeau vertelt..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:48:48 #266
13151 crew  Rewimo
pi_34471611
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudente
pi_34471775
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef Rewimo het volgende:
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudente
ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '

ps: een isabeau-vertelt topic zou een beetje dubbel zijn. Ik denk dat vrijwel alles wel op fok te vinden is voor wie een beetje zoekt.
pi_34471815
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Backhander het volgende:
Isabeua vertelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 09:06:37 #270
13151 crew  Rewimo
pi_34471832
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '

ps: een isabeau-vertelt topic zou een beetje dubbel zijn. Ik denk dat vrijwel alles wel op fok te vinden is voor wie een beetje zoekt.
Je hebt er inmiddels al een heel stel gevonden

*zoeken gaat*

Alles beter dan dat stomme archiefwerk hier
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:12:09 #271
45206 Pietverdriet
pi_34471914
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:15:02 #272
78780 deedeetee
pi_34471961
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.
Ik ook, heb de medeling heel laf ge-edit om vervelende vragen te voorkomen. Niks grappigs aan
pi_34472059
Nou, die vriendin komt uit een bijzonder net milieu, heeft gymnasium en universiteit gedaan. Haar partner die momenteel in de gevangenis zit had twee ouders die beiden docent waren op een VWO waar hij zelf ook naar school is gegaan. Dus eh...niet helemaal wat je verwacht denk ik. Milieu zegt ook niet alles.
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:22:34 #274
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34472091
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die vriendin komt uit een bijzonder net milieu, heeft gymnasium en universiteit gedaan. Haar partner die momenteel in de gevangenis zit had twee ouders die beiden docent waren op een VWO waar hij zelf ook naar school is gegaan. Dus eh...niet helemaal wat je verwacht denk ik. Milieu zegt ook niet alles.
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkste
stay frosty
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 09:24:50 #275
13151 crew  Rewimo
pi_34472126
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkste
Zó slim was ie anders niet
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:27:53 #276
78780 deedeetee
pi_34472172
Millieu zegt eik helemaal niks, hooguit dat de zgn mensen * van stand * de boel beter kunnen verbergen/in de doofpot stoppen.
pi_34474438
blijf ff ontopic
  donderdag 26 januari 2006 @ 12:54:15 #278
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_34477639
Wil je (iemand) een eigen topic maken (voor) Isabeau? Spannend relaas, maar dit is op zichzelf al een goed topic en zo..
Ik heb al een boek.
pi_34477789
Isabeua vertelt en nee, dat wil ze niet
pi_34478187
Wat jammer is, is dat het allemaal stukjes verhaal zijn, dat maakt het niet echt geloofwaardiger vind ik
† The 3 Kings †
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:27:10 #281
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_34478794
De moeder van een vriend van me (keurige dame, 70+) heeft eens een boete gehad omdat ze te hard reed met haar brommobiel.

Na afloop schijnt ze de agent nog te hebben toegebeten 'Ik hoop dat je moeder trots op je is'...
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:48:04 #282
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_34479550
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De moeder van een vriend van me (keurige dame, 70+) heeft eens een boete gehad omdat ze te hard reed met haar brommobiel.

Na afloop schijnt ze de agent nog te hebben toegebeten 'Ik hoop dat je moeder trots op je is'...
Die boekte hem wel hard dus
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:22:56 #283
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_34480828
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Die boekte hem wel hard dus
Ach, het was in Amstelveen... Daar doe je in de ogen van de politie al snel iets fout...
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:59:07 #284
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_34497595
Ik en een vriend samen bij de makro amsterdam aam het praten over wat we gaan doen in de auto terwijl we even daarvoor in de kofferbak hadden staan kijken wat we zouden pakken van ons RC spul.
komt er een agent aanrijden op de motor die bvraagt: here, wat zijn wij aan hget doen?
Wij: eh, niks hoezo?
hij: ja die kerel daar op de hoek heeft aangegeven dealers te hebben gezien en jullie zijn de enigen hier.
wij: eh tja, we hebben RC spul bij ons dus we zitten effe te denken wat nu te gaan doen.
hij: eh ja eh, moeilijk dat dan? enne, laat eens doen? hoe hard loopt dat nu?
wij beetje laten zien en na een tijdje hij: ja, erg mooi maarre, pas effe op want die mensen hier zijn matennaaiers.
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:06:24 #285
45206 Pietverdriet
pi_34497931
RC spul?
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:16:44 #286
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_34498398
RC = Radio Controlled
Ik heb al een boek.
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2006 @ 22:19:48 #287
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_34498555
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
RC spul?
remote control,
auto;s en vliegtuigjes enzo meestal

Edit: damn gaat dat nu echt zo sloom hier ?
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:54:54 #288
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_34502538
quote:
Buren hadden geklaagd over geluidsoverlast en belden liever meteen de politie ipv gewoon even aan ons vragen of die wat zachter kon. De agenten vonden dat ook eigenlijk well triest
Toch wel de volgende dag een steen bij ze door het raam ge
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
pi_34503496
tvp
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34982483
2 jaar geleden had ik een VW Kever sportvelgen snelle motor ingebouwd etc en een zestonige claxon (wat dus verboden is)
Ik kwam van mijn werk af en claxoneerde nog effe naar een collega van ik zie je morgen.
Had ik effe niet gezien dat er 2 van die wouten op een snorfiets op het fietspad aan het snorren waren.
Sta ik bij de stoplichten komt er zo'n kutwout naast mijn auto staan en een voor de auto om mij tegen te houden
dus ik draai de raam open zegt die wout laat je claxon is horen! ik weigerde dat natuurlijk. zegt die wout zet de auto is aan de kant.
ik zeg dat wil best doen maar dan moet die collega van je met die snorfiets wel voor mijn auto weggaan.
dus die wout gaat voor mijn auto weg, maar het stoplicht werd groen dus ik denk verrek maar kutwout.en rij gewoon weg
Maar kreeg wel 2 weken later een acceptgiro op de mat van 75 Eurie wegens wegrijden na staande houding.
hadden ze tog mijn kenteken op tijd weten te noteren maar ik heb mijn claxon nog

[ Bericht 1% gewijzigd door Saurus op 12-02-2006 17:05:18 ]
Actief op Hyves &lt;a href="http://vrij-rijden.hyves.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://vrij-rijden.hyves.nl/&lt" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://vrij-rijden.hyves.nl/&lt&lt;/a&gt;;/a&gt;
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:09:12 #291
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34983807
Ik stond eeh keer tegen een gevel aan te zijken en toen kwam er politie en die vroeg of ik 'm wou afknijpen en toen zei ik: 'nee, want ik heb nu toch al een boete te pakken'. En die politie: 'Ja, da's ook weer zo.'
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_34983990
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef Saurus het volgende:
2 jaar geleden had ik een VW Kever sportvelgen snelle motor ingebouwd etc en een zestonige claxon (wat dus verboden is)
Ik kwam van mijn werk af en claxoneerde nog effe naar een collega van ik zie je morgen.
Had ik effe niet gezien dat er 2 van die wouten op een snorfiets op het fietspad aan het snorren waren.
Sta ik bij de stoplichten komt er zo'n kutwout naast mijn auto staan en een voor de auto om mij tegen te houden
dus ik draai de raam open zegt die wout laat je claxon is horen! ik weigerde dat natuurlijk. zegt die wout zet de auto is aan de kant
ik zeg dat wil best doen maar dan moet die collega van je met die snorfiets wel voor mijn auto weggaan.
dus die wout gaat voor mijn auto weg, maar het stoplicht werd groen dus ik denk verrek maar kutwout.en rij gewoon weg
Maar kreeg wel 2 weken later een acceptgiro op de mat van 75 Eurie wegens wegrijden na staande houding.
hadden ze tog mijn kenteken op tijd weten te noteren maar ik heb mijn claxon nog
LOL
pi_34984722
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Asics het volgende:
Ik stond eeh keer tegen een gevel aan te zijken en toen kwam er politie en die vroeg of ik 'm wou afknijpen en toen zei ik: 'nee, want ik heb nu toch al een boete te pakken'. En die politie: 'Ja, da's ook weer zo.'
!
† The 3 Kings †
pi_34986231
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Asics het volgende:
pi_34986878
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Bot13 het volgende:
psygische (spelled correctly?)
nee,
psychische

ik heb zelf geen ervaring maar een excollegaatje van mij wel.
Hij fietste savonds naar een maat van hem, het was al donker, maar zijn achterlicht werkte niet. Er kwam politie aangereden. Ze wilden hem bekeuren maar op dat moment herkende een vrouwelijke agente hem: "hee, die jongen werkt bij de AH, hij had me vanmiddag nog zo goed geholpen, laat die bon maar zitten"

het moge duidelijk zijn dat ik voortaan mijn ah-schort meeneem
pi_35004739
Een woord kutwouten!

[ Bericht 100% gewijzigd door Saurus op 12-02-2006 21:29:49 ]
Actief op Hyves &lt;a href="http://vrij-rijden.hyves.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://vrij-rijden.hyves.nl/&lt" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://vrij-rijden.hyves.nl/&lt&lt;/a&gt;;/a&gt;
  maandag 13 februari 2006 @ 20:20:11 #297
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_35050914
tijdens rijles werden we een keer aangehouden door een agent. we reden op een ventweg. de agent zei dat de weg alleen bedoeld was voor aanwonenden, dat stond namelijk bij een verkeersbord volgens hem. wij weer terug. komen we bij het bord, is het een bord dat eenrichtingsverkeer aangeeft (blauw, witte pijl, dat werk) met daaronder: uitgezonderd voor aanwonenden. dat betekent dus dat aanwonenden ook terug mogen, maar verder is t voor iedereen 1 richting. wij weer terug naar de agent. mn rijleraar legde hem het bord uit, de agent keek erg sneu en ik heb er met mn rijleraar nog erg om moeten lachen...
pi_35085679
Wat ook werkt is jezelf na het wildplassen even vriendelijk voorstellen. De agent moet natuurlijk wel weten met wie hij van doen heeft.

Dus: broek dicht en met de hand waarmee je je lus vast hebt gehouden stevig de hand van de agent schudden.

Altijd leuk hoe ze dan na 3 tellen kijken
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:25:22 #299
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35090017
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:32 schreef T het volgende:
Wat ook werkt is jezelf na het wildplassen even vriendelijk voorstellen. De agent moet natuurlijk wel weten met wie hij van doen heeft.

Dus: broek dicht en met de hand waarmee je je lus vast hebt gehouden stevig de hand van de agent schudden.

Altijd leuk hoe ze dan na 3 tellen kijken
Haha.
Maar aan de andere kant: ben jij zo vaak betrapt op wildplassen, dat je er gewoon een grap voor hebt verzonnen
Bertje en Henk
pi_35090592
quote:

Das een leuke.. Dat de ME'ers daar zelf niet de grap van inzagen
Werd ie nou vast gehouden omdat ie de ME'ers "lastig viel"?
pi_35090752
Ik fietste vanaf mijn zus naar mijn huis. Dat is 500 meter. Voor mijn huis word ik aangehouden.

Politie: "Uw licht brandt niet."
Ik: "Ja sorry. Maar ik woon hier! Ik rij zo de oprit op!"
Politie: "Waarom brandt uw licht niet?"
Ik: "Omdat het zo zwaar trapt met dynamo."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')