abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:03:42 #251
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34460325
Dat is echt een rotidee je staat dan aan telefoon met je mond vol tanden je voelt je akelig * bekeken *

[ Bericht 48% gewijzigd door deedeetee op 25-01-2006 21:40:57 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:04:06 #252
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34460337
Mijn moeder belde een keer midden in de nacht naar de politie omdat ze voor ons huis vuurwerk aan het afsteken waren (en het was niet oudjaarsnacht, maar ergens in de nazomer). Harde knallen buiten enzo, hardstikke irritant. Krijgt ze iemand aan de lijn, moeder legt het probleem uit, zegt degene aan de telefoon: 'heeft u er last van?'

Natuurlijk hadden we er last van, we bellen niet midden in de nacht voor de lol naar de politie. Moeilijk voor sommige mensen om de juiste conclusies te trekken. .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:08:13 #253
78780 deedeetee
pi_34460520
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt ze iemand aan de lijn, moeder legt het probleem uit, zegt degene aan de telefoon: 'heeft u er last van?'

Ik zie 't zó voor me
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:10:07 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34460595
* Pietverdriet raad Isabeau haar hele verhaal eens uit te schrijven, een boekvorm, kan je het lekker van je af schrijven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:15:47 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34460839
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet raad Isabeau haar hele verhaal eens uit te schrijven, een boekvorm, kan je het lekker van je af schrijven.
Dat lijkt me nou een goed boek worden, mits je net zo schrijft als hier in dit topic, want je vertelt die hele zware dingen, die echt een indruk achterlaten (kan ik me voorstellen), zo luchtig.

In ieder geval, ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt om je op te vangen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34462462
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb vooral een aversie tegen telefoneren gekregen (krijg je als de recherche je maandenlang afluistert, maar bijna al mijn vrienden waren zo beleefd om niet alleen "Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam") en ik vind de Nederlandse rechtsstaat een farce sinds alles is gebeurd.
wow..heavy..maar gelukkig had je Dhr. Moskovic dus als advocaat... Zal dus flink wat gekost hebben, hopelijk allemaal vergoed En die vriendin had dus ook een lekkere vriend Helaas gaan we offtopic maar 't is allemaal zo interssant
Haleloeja
pi_34462495
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?

Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?

Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?

Maar da's allemaal offtopic
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:01:32 #258
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34462776
Ik heb nog nooit iets grappigs met de politie mee gemaakt
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:03:34 #259
78780 deedeetee
pi_34462860
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde......
Voor mij hoeft 't niet ik heb zat aan m'n eigen ervaringen
pi_34462906
Of nee, die keer dat ik het politiebureau werd uitgezet samen met iemand die aangifte wilde doen en per se mij erbij wilde hebben (mocht niet van meneer agent, hij begon zelfs te brullen dat hij met de hand op de bijbel had gezworden blah blah en mijn vriendin: dat zegt me niet zoveel, ik ben niet gelovig). Leuk detail: de rechercheurs op de eerste verdieping waren op zoek naar haar en konden haar niet vinden en collega agent zet haar het bureau uit. Zelden zo gelachen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:30:28 #261
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_34463912
Ik fiets zonder licht door het centrum van Rotterdam en net deze keer politie. En f*ck, het busje rijdt voor mij schuin het fietspad op. Dat gaat geld kosten.

Schuifdeur gaat open, ik stap af, en de agent in de deuropening zegt: "als je de volgende keer nou nog eens door rood rijdt, doe dan in elk geval je licht aan." Ik beschaamd en opgelucht: "sorry...".
Dat ik net daarvoor door rood was gegaan, was ik kennelijk al vergeten....

(Agenten/aspiranten avonddienst EP thv achteringang EP op 23/1 18:15u: bedankt.)

Ennuh.. mijn licht is gerepareerd hoor!
pi_34464232
quote:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?

Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?

Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?

Vertel eens hele verhalen in plaats van die stukjes .
pi_34471511
die isabeau blijft me fascineren
pi_34471570
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:39 schreef Backhander het volgende:
die isabeau blijft me fascineren
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 08:45:39 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:47:26 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34471593
quote:
Ja vertel me meer
quote:
Zingen tegen een pitbull? Leg eens uit!
quote:

Hoog tijd voor een eigen topic dus "Isabeau vertelt..."
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:48:48 #266
13151 crew  Rewimo
pi_34471611
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudente
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34471775
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef Rewimo het volgende:
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudente
ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '

ps: een isabeau-vertelt topic zou een beetje dubbel zijn. Ik denk dat vrijwel alles wel op fok te vinden is voor wie een beetje zoekt.
pi_34471815
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:58 schreef Backhander het volgende:
Isabeua vertelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 09:06:37 #270
13151 crew  Rewimo
pi_34471832
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '

ps: een isabeau-vertelt topic zou een beetje dubbel zijn. Ik denk dat vrijwel alles wel op fok te vinden is voor wie een beetje zoekt.
Je hebt er inmiddels al een heel stel gevonden

*zoeken gaat*

Alles beter dan dat stomme archiefwerk hier
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:12:09 #271
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34471914
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:15:02 #272
78780 deedeetee
pi_34471961
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.
Ik ook, heb de medeling heel laf ge-edit om vervelende vragen te voorkomen. Niks grappigs aan
pi_34472059
Nou, die vriendin komt uit een bijzonder net milieu, heeft gymnasium en universiteit gedaan. Haar partner die momenteel in de gevangenis zit had twee ouders die beiden docent waren op een VWO waar hij zelf ook naar school is gegaan. Dus eh...niet helemaal wat je verwacht denk ik. Milieu zegt ook niet alles.
  donderdag 26 januari 2006 @ 09:22:34 #274
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34472091
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die vriendin komt uit een bijzonder net milieu, heeft gymnasium en universiteit gedaan. Haar partner die momenteel in de gevangenis zit had twee ouders die beiden docent waren op een VWO waar hij zelf ook naar school is gegaan. Dus eh...niet helemaal wat je verwacht denk ik. Milieu zegt ook niet alles.
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkste
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 09:24:50 #275
13151 crew  Rewimo
pi_34472126
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkste
Zó slim was ie anders niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')