Ik zie 't zó voor mequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt ze iemand aan de lijn, moeder legt het probleem uit, zegt degene aan de telefoon: 'heeft u er last van?'
![]()
Dat lijkt me nou een goed boek worden, mits je net zo schrijft als hier in dit topic, want je vertelt die hele zware dingen, die echt een indruk achterlaten (kan ik me voorstellen), zo luchtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet raad Isabeau haar hele verhaal eens uit te schrijven, een boekvorm, kan je het lekker van je af schrijven.
wow..heavy..maar gelukkig had je Dhr. Moskovic dus als advocaat...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vooral een aversie tegen telefoneren gekregen (krijg je als de recherche je maandenlang afluistert, maar bijna al mijn vrienden waren zo beleefd om niet alleen "Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam") en ik vind de Nederlandse rechtsstaat een farce sinds alles is gebeurd.
Voor mij hoeft 't niet ik heb zat aan m'n eigen ervaringenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde......
Vertel eens hele verhalen in plaats van die stukjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?
Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?
Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?
Maar da's allemaal offtopic![]()
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:39 schreef Backhander het volgende:
die isabeau blijft me fascineren
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?
Zingen tegen een pitbull? Leg eens uit!quote:Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?
Hoog tijd voor een eigen topic dusquote:Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?
Maar da's allemaal offtopic![]()
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudentequote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef Rewimo het volgende:
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudente![]()
Je hebt er inmiddels al een heel stel gevondenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '
ps: een isabeau-vertelt topic zou een beetje dubbel zijn. Ik denk dat vrijwel alles wel op fok te vinden is voor wie een beetje zoekt.
Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....
Ik ook, heb de medeling heel laf ge-edit om vervelende vragen te voorkomen. Niks grappigs aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkstequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die vriendin komt uit een bijzonder net milieu, heeft gymnasium en universiteit gedaan. Haar partner die momenteel in de gevangenis zit had twee ouders die beiden docent waren op een VWO waar hij zelf ook naar school is gegaan. Dus eh...niet helemaal wat je verwacht denk ik. Milieu zegt ook niet alles.
Zó slim was ie anders nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkste![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |