quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Dat vond hij wel een puik idee.
Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten![]()
Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten![]()
OMG, OWNAGEquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan![]()
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.
Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.
Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.
Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?
Wij zo van![]()
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van![]()
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van![]()
![]()
Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.
Vond ik weleen keer grappig.
----------------------------------------------
Pwnd..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
wahahahahaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef -En4Cer- het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!
Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:
We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden)..
Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek
![]()
![]()
die ik uiteraard wel betaald heb..![]()
Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad![]()
Bring it on!
Gaafquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Monstarr het volgende:
-knip-
IK ook, omdat ik op de stoep fietste, 25 euro.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef Slarioux het volgende:
Fiets ik laatst in de stad. Krijg ik een boete!
Hahahahaha!
Vetquote:Op maandag 23 januari 2006 00:25 schreef MarkyB het volgende:
Ja das wel leuk om te vertellen
Ik reed een keer op mijn scooter (toen die nog zwaar opgefokt 100 km/h liep) aan het rijden, toen ik op een b-weggetje langs de A2 (de lucht hedel) reed. Hier wilde ik even tanken. Eenmaal getankt kon ik kiezen voor het b-weggetje, of de snelweg.
Nou jullie raden het natuurlijk al, ik wilde wel is op de snelweg rijden met de scooter. Zo gezegt zo gedaan, ik rij nog geen 500 meter op de snelweg, KLPD wagen (Volvo s80?) met de bekende tekst "Politie Stop".
Dusja ik denk ik stop[ maar want hij is sneller.
Vroeg hij wat ik op de snelweg deed met mijn BROMMERTJE. Ik vertelde dat ik helemaal verdwaald was en op het laatste moment dat ik de snelweg op reed dat ik niet meer terug kon, ik zag dat het snelweg was. Ik vertelde dat mijn plan was de eerstvolgende afslag te nemen.
DE AGENT GELOOFDE ME!!!!!!!!![]()
"D
Hij zegt rij maar achter ons aan dan praten we in den bosch verder. Dus ik achter de agenten aangereden (vol gas overigens) kwamen we in den bosch aan (eerst volgende afslag is dat vanaf de lucht). Hij vertelde hier dat ik dit niet meer moest doen EN OF IK EVEN NAAR MIJN SCOOTER WIL LATEN KIJKEN![]()
![]()
hij was niet helemaal standaard volgens de agent
Nou geen verbaal en ik shackend naar huis gereden waar ik even tot rust ben gekomen
Het was overigens zondag en al schemerig, dus er was geen reet te doen op de snelweg, misschien dat ze daarom zo deden...
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef El_Rolando het volgende:
Ik fiets met vrienden terug van de sportschool. Worden we aangehouden door de politie. Een vriend had geen licht en kreeg dus een boete...
De agent vroeg waar we vandaan kwamen en we zeiden dat we waren sporten. Zegt de agent tegen mijn beboete vriend: "Van dat geld had je wel een portie bitterballen kunnen kopen''. Mijn vriend zegt:''Ik lust geen bitterballen.. Je had het gezicht van die agent moeten zien.
![]()
Wehehehe.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens rijles.
Ik reed keurig 50 km per uur toen ik in mijn spiegel een politieauto met optische signalen zag naderen. Het voertuig bleef in eerste instantie achter me rijden maar zodra het tegemoet komend verkeer voorbij was deed hij me inhalen waarna ik met een STOP POLITIE geconfronteerd werd.
Ik heel dom naar mijn instructeur kijken en opmerken of dat misschien voor mij bedoeld zou zijnMijn instructeur nog dommer terugkijken en zeggen dat ik de lesauto dan maar netjes aan de kant moest gaan zetten. Ik sta stil en meteen komt daar een grote norse diender naar mijn raampje toelopen.... ik draai het raampje naar beneden en wens hem een goedemorgen. Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs.
![]()
Ongetwijfeld was die diender de leukste thuis.
Het bleek dat zijn zoon ook bij mijn rijschool aan het lessen was en vlak voor zijn examen zat. De diender wilde even weten of de kans redelijk aanwezig was dat zoonlief zou gaan slagen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef marcel1985 het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een leuke.. Rij ik vandaag van de Mac donalds af in duiven, heerlijk gegeten... 1 vriend van me rijd in zijn auto voor me.. Zonder kenteken plaat overigens rijdt.. en ik dus achteraan.. bij de eerste rotonde, alcohol controle...
de vriend met zijn auto zonder kentekenplaat.. blazen.. door rijden.. belachelijk natuurlijk... daarna ik,.
Agent: goedemiddag, alchol controle.. heeft u alcohol genuttigd??
Ik: Ja, al blozend..
Agent: wilt u hier blazen, en ja doorgaan, doorgaan, doorgaan..
PIEP!!!
Agent: de P van prima.. hoeveel heeft u gedronken meneer??
Ik: k denk wel 25 tapbiertjes.. maar dat was gister..
Agent: heel grappig, fijne dag nog meneer...
Rij ik rustig verder.. zie ik die maat van me aan de kant staan.. Was een moteragent hem achterop gereden.. Waarom die geen nummerplaat had.. Hij heeft gezegd dat tie m was vergeten en na het autowassen in de schuur had laten liggen.. Een officiele waarschuwing, en gewoon doorrijden..
Hoe nutteloos?? Op het zelfde moment worden er overal inbraken en diefstallen gepleegd en zijn er genoeg andere dingen die veeeel belangrijker zijn dan een alcohol controle op zondag middag!
Zeg dan dat je undercover postbode bent!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef ladurance het volgende:
[..]
IK ook, omdat ik op de stoep fietste, 25 euro.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef heinl het volgende:
tvptje, binnenkort wel wat leuke verhalen typen
Kijk, zo hoort t.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Intrepidity het volgende:
Agent: "Meneer, uw achterlamp van de fiets doet het niet.. mag ik de legitimatie even zien?"
Ik: "Mag ik eerst de uwe even zien?"
Agent: "*kuch* goedenavond verder"
Hoeveel hebben jullie gekregen?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef Cityfm het volgende:
Alles is wel HEEL snel en keurig afgehandeld, met de vraag erbij het niet te veel rond te vertellen.....
ik heb ook schijthekel aan politie maar alcohol en verkeerquote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef marcel1985 het volgende:
Hoe nutteloos?? Op het zelfde moment worden er overal inbraken en diefstallen gepleegd en zijn er genoeg andere dingen die veeeel belangrijker zijn dan een alcohol controle op zondag middag!
Jawel; op de foto met twéé agenten te paardquote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wow, op de foto met een agent! Je jaar kan niet beter beginnen
Wat netjes zeg, met 2003/2004 deden wij dat anders. We kwamen de kroeg uit en zagen de wouten aankomen. We rennen midden op de weg al "wouteeeh!!!" roepend erop af, waardoor ze onmiddelijk stil stonden. De raampjes gaan open, en wij: "Beste wenseeh!!" (walm walm). En die agenten enigszins verbouwereerd: "Uh, ja, ook beste wensen". Daarna renden we al lallend en schreeuwend verder. Zo in de trant van: "Eeeeuuuaaaahhheeee....wouteh!!!".quote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Links ik rechts robbie
Oud en nieuw 2005 2006 je hebt gedronken en je wil wat.
leuk verhaalquote:Op maandag 23 januari 2006 04:25 schreef BlueEyed het volgende:
Ik heb meer positieve dan negatieve ervaringen met onze ordehandhavers, maar 1 verhaal steekt er toch wel met vlag en wimpel boven uit
Ik had op een ochtend een belangrijk sollicitatie gesprek. Op tijd opgestaan dus, alles nog even voorbereid en ruim tijd uitgetrokken voor de rit. Maar koud op de snelweg beland ik in een file, normaal een zeer rustig traject, echter nu stond het echt helemaal dicht. Na 25 minuten praktisch te hebben stilgestaan, terwijl de secondenwijzer van het klokje op m'n dashbord met de seconde harder leek te gaan tikken , besloot ik dan maar die twee kilometer resterend tot aan mijn afslag via de vluchtstrook af te leggen. Je voelt m aankomen, na 1 minuut een mooi gestreepte Volvo achter me, met het geliefde STOP POLITIE bordje op volle sterkte
Agent; "Goedemorgen meneer, dat wordt een duur begin van de dag he"![]()
Ik dus het hele verhaal uitgelegd, tot en met het laten zien van de sollicitatie papieren aan toe, en of het nu aan de wanhopige blik in m'n ogen gelegen heeft, of aan het feit dat de agent in kwestie de avond ervoor voor het eerst in een half jaar weer sex met z'n vrouw mocht hebben, maar ik kon m'n oren niet geloven toen ie zei;
"Instappen, en rij maar achter ons aan tot die afrit, en zorg dat je aangenomen wordt!"
En daar ging BlueEyed in z'n oude Civic, keurig op de bumper van een KLPD voertuig met knipperende lichten, over de vluchtstrook richting afrit![]()
Overigens keurig op tijd aangekomen en aangenomen!![]()
Genoeg voor een veel betere en duurdere nieuwe fiets in ieder gevalquote:Op maandag 23 januari 2006 02:48 schreef ladurance het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort t.http://www.gelijkoversteken.org/
[..]
Hoeveel hebben jullie gekregen?
Hahahhaquote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik woon vlak aan de grens met Duitsland, moest ergens zijn in het kleine dorpje Kaldenkirchen, geen parkeerplaats vrij, dus ik hop de auto half op de stoep en de alarmlichten aan, kom ik terug loopt er een agent rond de auto die aan het zingen is, en wat ie aan het zingen was, "Te Laat, Te laat, Te laat" (met een duits accent), na een korte preek en een de belofte dat ik het nooit meer zou doen mocht ik verder.
Een ander leuke ontmoeting was tijdens een schoolreisje tijdens mijn mavo tijd, we gingen naar Londen en een van de onderdelen was het bezoeken van een voetbalwedstrijd, voor ons vak stond een bobby (agent dus), en we waren erg stoer en begonnen die gast in het nederlands verrot te schelden, tot ie zich omdraaide en keihard schreeuwde "bekken dicht" wij pubertjes waren dus in 1 klap stil
Even later aan de praat geraakt met die agent, we wilden toch weten hoe het kwam dat ie ons verstond, bleek ie nederlandse ouders te hebben
Van de duizenden agenten in Londen tref jij net die.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
Even later aan de praat geraakt met die agent, we wilden toch weten hoe het kwam dat ie ons verstond, bleek ie nederlandse ouders te hebben
Klacht indienen!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens rijles.
Ik reed keurig 50 km per uur toen ik in mijn spiegel een politieauto met optische signalen zag naderen. Het voertuig bleef in eerste instantie achter me rijden maar zodra het tegemoet komend verkeer voorbij was deed hij me inhalen waarna ik met een STOP POLITIE geconfronteerd werd.
Ik heel dom naar mijn instructeur kijken en opmerken of dat misschien voor mij bedoeld zou zijnMijn instructeur nog dommer terugkijken en zeggen dat ik de lesauto dan maar netjes aan de kant moest gaan zetten. Ik sta stil en meteen komt daar een grote norse diender naar mijn raampje toelopen.... ik draai het raampje naar beneden en wens hem een goedemorgen. Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs.
![]()
Ongetwijfeld was die diender de leukste thuis.
Het bleek dat zijn zoon ook bij mijn rijschool aan het lessen was en vlak voor zijn examen zat. De diender wilde even weten of de kans redelijk aanwezig was dat zoonlief zou gaan slagen.![]()
Haha dat hadden wij in frankrijk ook, we waren aan t tafeltennissen, en ik miste een bal dus ik rag keihard met dat batje op tafel... komt zo'n camping gast in t frans tegen me praten, dus ik roep: DUTCH! gaat ie opeens nederlands praten, was t een hollanderquote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
Ik woon vlak aan de grens met Duitsland, moest ergens zijn in het kleine dorpje Kaldenkirchen, geen parkeerplaats vrij, dus ik hop de auto half op de stoep en de alarmlichten aan, kom ik terug loopt er een agent rond de auto die aan het zingen is, en wat ie aan het zingen was, "Te Laat, Te laat, Te laat" (met een duits accent), na een korte preek en een de belofte dat ik het nooit meer zou doen mocht ik verder.
Een ander leuke ontmoeting was tijdens een schoolreisje tijdens mijn mavo tijd, we gingen naar Londen en een van de onderdelen was het bezoeken van een voetbalwedstrijd, voor ons vak stond een bobby (agent dus), en we waren erg stoer en begonnen die gast in het nederlands verrot te schelden, tot ie zich omdraaide en keihard schreeuwde "bekken dicht" wij pubertjes waren dus in 1 klap stil
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zeg dan dat je undercover postbode bent!
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Mobster273 het volgende:
Agent:"En, lukt het?"
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Mobster273 het volgende:
Oktober 2001
Ik en een vriend van mij gaan uit in het immer gezellige Eindhoven, de fietsen geparkeerd aan het begin van Stratumseind. Aan het einde van de avond bemerkt deze vriend van mij, dat hij zijn portemonnee kwijt is...We lopen naar de fietsen, maar tijdens het van slot halen breekt mijn sluetel af in het kettingslot.
Afijn, dan maar lopen naar de politie, aangifte gedaan, fokking uur daar gezeten
Na het teruglopen eens overleggen wat we nou met de fietsen zouden doen, de fiets van mijn vriend was niet in het bezit van een bagagedrager, dus achterop bij hem ging niet. Naast de fietsenstalling staat een politiebusje met daarin wat agenten. Dus ik loop naar die heren toe:
Ik:"Hebben jullie toevallig een betonschaar bij?"
Agent:"Euhhhhh, nee, dat is niet echt standaarduitrusting."![]()
Ik:"Leek me al sterk ja, nou ja, jammer dan."
Dus ik loop terug en begin met het ijzerzaagje uit mijn zakmes (!) aan het slot te zagen. Na een kwartiertje zagen komen 2 mannen aanlopen.
Man1:"Wat zijn jullie aan het doen?"
Ik:"Ik zaag mijn slot open, de sleutel is afgebroken."
Man2:"Jaja, leg dat maar aan hun uit."
De man wijst naar 2 agenten die aan komen lopen. Ik kijk eens goed en denk:"Verrek, die ken ik."![]()
Agent:"En, lukt het?"
De blik op het gezicht van de 2 mannen was onvergetelijk, die wisten echt niet meer waar ze het moesten zoeken![]()
Overigens uiteidelijk het slot in 20 minuten doorgezaagd (Victorinox![]()
), en de portemonnee van mijn vriend bleek gevonden door iemand uit Weert, hij heeft de portemonnee netjes terug afgegeven, met alle papiergeld er nog in.
![]()
quote:
Ik bedoelde dat type die een tijdje geleden tijdens een demonstratie voor een Duitse TV zender tegen de muur is geknald.quote:
Waarom steekt dat paard in het midden zijn poten zo raar uit?quote:Op maandag 23 januari 2006 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jawel; op de foto met twéé agenten te paard.
[afbeelding]
* Mr._T-Rex checkt profielquote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Backhander het volgende:
Ik heb 7X achter elkaar 112 gebeld toen ik me verveelde. eventjes daarna kreeg ik een telefoontje wat begon met ''dit is een politiebericht'' ik snel ophangen
toen werd ik nog een keer gebeld. toen had ik maar mijn telefoon uitgezet. Sinds dien heb ik ik nooit meer iets van ze gehoord
![]()
Zo heb ik es 2x gebelt naar 112. De eerste keer om te melden dat ik een ongeluk had en of er politie kon komen. Na een half uur nog eens gebelt waar ze bleven.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt iets om misbruik van te maken, zo'n nummer.
Terwijl jij zo'n nummer 'voor de grap' belt, wordt iemand anders met een levensbedreigend geval misschien wel in de wacht gezet. De boetes voor dit soort geintjes kunnen me niet hoog genoeg zijn.
ik heb niet eens een boete gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt iets om misbruik van te maken, zo'n nummer.
Terwijl jij zo'n nummer 'voor de grap' belt, wordt iemand anders met een levensbedreigend geval misschien wel in de wacht gezet. De boetes voor dit soort geintjes kunnen me niet hoog genoeg zijn.
ook voor 9 euro kale prijs gevlogen (jammer van de belasting die de prijs 5x over de kop zet)quote:Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef Koenholio het volgende:
Ben net terug uitDublin
En vanmiddag kwam er een dronken gast naar ons toe, haalde uit zijn jas een fles wijn oid. Hierop zat nog steeds een kurk, maar de beste man had geen kurkentrekker en zei "uuuhh huhuhu problem, problem, cork, cork!"
Wij:
En toen kwam er een agent aan die die dronken gast aankeek en -op een ietwat strenge toon- zei "is there a problem, gentlemen?"
Dronken gast: "uuuhh huhuhu no problem, no problem"
Toen liep hij weg en ging mensen van de Spar lastigvallen.
Terwijl je em wel had verdient!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef Backhander het volgende:
[..]
ik heb niet eens een boete gekregen![]()
Whehehehequote:Op maandag 23 januari 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
'quote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Zo heb ik es 2x gebelt naar 112. De eerste keer om te melden dat ik een ongeluk had en of er politie kon komen. Na een half uur nog eens gebelt waar ze bleven.
Na een paar minuten daarna kwamen ze met de mededeling dat ze het niet konden vinden![]()
![]()
Loser. Daarna dit stoere avontuur zeker gelijk op je sugadudes profiel gezet??quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef Backhander het volgende:
Ik heb 7X achter elkaar 112 gebeld toen ik me verveelde. eventjes daarna kreeg ik een telefoontje wat begon met ''dit is een politiebericht'' ik snel ophangen
toen werd ik nog een keer gebeld. toen had ik maar mijn telefoon uitgezet. Sinds dien heb ik ik nooit meer iets van ze gehoord
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef DIJK het volgende:
Paar jaar terug 'snachts na het uitgaan sta ik nog ff na te leuteren voor m'n huis met een vriend, komt er een politieauto aan. Raampje open, "Wat zijn de heren hier aan het doen". "Euuhhh nou ik woon hier". Glazige blik, "Oh, ehh nou, prettige nacht dan". Paar weken later word ik klemgereden op de fiets, geen achterlicht. Ik kijk nog links, rechts of ik er nog uit kan naaien (normaal ben je op de fiets natuurlijk wel in het voordeel en kom je wel weg, maar ik werd vanachter klemgereden). Agent springt uit het busje ziet mijn poging tot het zoeken van een vluchtroute en zegt: "Dat zou ik niet doen, we weten toch waar je woont"Toch nog goed vanaf gekomen trouwens. Geen boete gekregen, alleen een preek.
Zo'n standaard grap, maar blijf hem leuk vindenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef dady het volgende:
Ik was lekker aan het pissen, wildpissen dan.
Agent: "Zo jongeman, lekker aan het wildplassen?
Ik: "Ik doe rustig aan hoor"
Andere agent: "hahaha"
Agent: "Ja dat gaat je geld kosten".
Hebben ook geen humor.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef punchdrunk het volgende:
moest ooit een maat van me sochtends uit de cel gaan halen. toen ik hem vroeg waarom, vertelde hij doodleuk dat hij tijdens een ongelofelijke kloppartij buiten een discotheek, zogenaamd totaal in paniek op het raampje van een ME busje had staan kloppen, en toen ze het raampje omlaag draaiden om te vragen wat er was, hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
kwam hem op een nachtje cel te staan.
moest ooit een maat van me sochtends uit de cel gaan halen. toen ik hem vroeg waarom, vertelde hij doodleuk dat hij tijdens een ongelofelijke kloppartij buiten een discotheek, zogenaamd totaal in paniek op het raampje van een ME busje had staan kloppen, en toen ze het raampje omlaag draaiden om te vragen wat er was, hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
"mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Tijdens een kroegentocht moest ik gigantisch pissen maar de eerst volgende kroeg was nog aardig ver weg.. dus wat doe je doen: wildplassen.
Ik=![]()
Agent=![]()
- Wat zijn wij aan het doen jongeman?
- Uhm plassen, meneer de agent
![]()
- Weet u wel dat dit niet goedkoop is?
- Ik geloof u meteen, wat gaat me dat kosten?
- 35 euro.
- Ik met mn half dronken kop: "Maak er dan maar 40 van want ik liet ook nog een scheet"
![]()
Dan vond hij dan weer niet nodig![]()
Bullshitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
Een kennis van me die fietste 's avonds van haar werk naar huis, maar haar licht deed het niet.
Op een gegeven moment werd ze aangehouden door de politie.
Agent: Uw achterlicht doet het niet.
mijn kennis: Ja ik weet het.
Agent: Dat word dan afstappen en de rest LOPEN.
Mijn kennis: Dat heb ik al geprobeerd maar toen deed ie het ook al niet.
Resultaat: boete voor belediging.
Yeah right....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
Een kennis van me die fietste 's avonds van haar werk naar huis, maar haar licht deed het niet.
Grappig verhaal, maar de boete geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef -En4Cer- het volgende:
- Ik met mn half dronken kop: "Maak er dan maar 40 van want ik liet ook nog een scheet"
Je had beter al pissend om kunnen draaien..quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef dady het volgende:
Ik was lekker aan het pissen, wildpissen dan.
Agent: "Zo jongeman, lekker aan het wildplassen?
Ik: "Ik doe rustig aan hoor"
Andere agent: "hahaha"
Agent: "Ja dat gaat je geld kosten".
Hebben ook geen humor.
dit is wel echt schitterend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Was in frankrijk aan het Fietsen en reed over een berg een vallei in, de weg was kaarsrecht en lang maar ging met een aardig percentage bergaf. Het was warm die dag, maar de rijwind verkoelde me heerlijk en ik zette steeds hoger verzet. Op een gegeven moment kreeg ik een motor agent naast me. Ik knikte vriendelijk, en hij grijnsde terug. Hij wees op zijn teller, we reden een slordige 85. En hij lachte, ik lachte vriendelijk terug.
Vervolgens wees hij naar de borden. Het was max 70 daar...
Ik verminderde snelheid, maar hij gebaarde me te stoppen. Bleek behalve een motorfiets, ook een fietsfanaat, en we hebben een kwartiertje over mijn fiets staan praten.
Geweldig!
Je gaat na dit topic bijna denken dat het mensen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn vader had op zijn trouwdag zijn filmcamera buiten op een bankje laten liggen, een oplettend ober had de camera maar binnen gehaald na sluitingstijd en de camera de volgende ochtend bij de politie afgegeven.
Mijn pa kwam er dus achter dat zijn camera kwijt was, wij naar het restaurant en daarna naar het bureau waar we de camera konden halen.
Uiteraard moest mijn pa zich legitimeren en eens bewijzen dat die camera wel van hem was. Dus mijn vader wil enkele beelden laten zien die op de camera staan.
Agent: 'Bewijs eens dat de camera van u is'
Vader: 'Ja, ik kan wel wat filmbeelden laten zien, dan kun je zien dat wij er op staan e.d.'
Agent: 'Maar als u op de beelden staat, betekent niet dat de camera ook van u is. Kan ook zijn dat een familielid bijv. gefilmd heeft met eigen camera.'
Vader: 'Ja, mijn broer heeft gefilmd, want ik kon natuurlijk niet gaan filmen als ik zelf 'de ster' was van het verhaal.'
Agent: 'Oh nee?'
Mijn pa voelde zich niet meer op zijn gemak, allemaal in bochten wringen om te laten zien dat die camera van hem is.
Na een kwartier..
Agent: 'Grapje meneer, ik geloof u wel!'
Ik en agent: ''
Pa: ''
Nou ja, dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je gaat na dit topic bijna denken dat het mensen zijn
Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Gia het volgende:
Mijn zus heeft eens tegen een politieagent gezegd (toen ze een bekeuring kreeg): "Tja, als je niet goed kunt leren, kun je altijd nog politieagent worden"
Vonden ze niet leuk.
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Midden in de nacht In een dronken bui met je vuist een klap tegen een geparkeerde auto geven. Waarop je na 10 seconden in je kraag wordt gevat door 2 juutski's. Bleek het gvd een politieauto te zijn :S
ik zal gehoorzamenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
Backhander Mag dit topic weer ff gaan verlaten of leuk mee posten!
Niet dit irritante zuigende gedrag.
En als je wat posts mist kan dat kloppen
(ook de andere offtopics weg)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.
Een maat van me stond eens een keer stomdronken tegen een busje te pissen. Ik ga er heel geinteresseerd bij staan kijken, en hij vraagt: "wat moet je, wil je me pijpen ofzo?"![]()
Ik: "Nee, maar zie je die oranje en blauwe strepen op de zijkant niet?"
Hij: "Oh..."
Ik heb nog nooit iemand al pissend heel sneaky 10 meter weg zien lopen, maar dat was dus de eerste keer![]()
what you saysquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef koen_pijl het volgende:
I will keep This topic in mine my mind. This is a Very stuPid topic.
Ik was met een makker naar een industrieterrein gegaan om een vriend te treffen die langs die route reed naar zijn stad of dorp waar ie ook mag wonen. Moet me makker ineens pissen en loopt hij zo tussen zijn auto en een bestelbusje door en begint te zeiken tegen dat busje. Komt er vanuit het niets een politieauto aangereden en die houdt koers op ons om vervolgens te stoppen. Toen gingen de zwaailichten ineens aan en ik zag dat die jongen moeite had met afknijpen. Scheurt die pliesieauto zo weg met sirene aan. Het mooie was wel op het moment dat die vrouw uit het raam had gekeken dan had ze zijn leuter gezien en hem zien plassen maar ze draaide haar hoofd ineens de andere kant op (ws een radio oproep).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.
Een maat van me stond eens een keer stomdronken tegen een busje te pissen. Ik ga er heel geinteresseerd bij staan kijken, en hij vraagt: "wat moet je, wil je me pijpen ofzo?"![]()
Ik: "Nee, maar zie je die oranje en blauwe strepen op de zijkant niet?"
Hij: "Oh..."
Ik heb nog nooit iemand al pissend heel sneaky 10 meter weg zien lopen, maar dat was dus de eerste keer![]()
Bezwaar indienen, zij begon toch met beledigen? Ze schold jullie uit voor taxichaffeursquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Tijdje terug ging ik 's nachts met een kameraad mee om zijn zusje op te halen uit de stad:
Kameraad =![]()
Vrouwelijke agent =![]()
Wij staan daar dus op de afgesproken plek met de auto te wachten.
Opeens, *klop*klop* op het raam, vrouwelijke agent:
- Wat zijn wij hier aan het doen meneer?
+ Aan het wachten..
- Maar dit is geen taxi-standplaats.
+ Nee en ook geen tippelzone
![]()
Boete voor belediging van een ambtenaar in functie![]()
Niet mee eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk zou internet net als alcohol moeten zijn, heerlijk, en verboden voor beneden de 18 en moslims..
Ge-wel-digquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
-knip-
en nu ben je zelf blauw...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Jaren geleden voor ik mijn rijbewijs had parkeerde een vriendin van mij haar auto op de stoep om snel even een winkel in te schieten.
Ik zat op de bijrijders plaats toen een agent op mijn raampje tikte.
Zij: "U staat hier verkeerd."
Ik: "Nee hoor"
Zij: "Jawel, u mag hier niet staan"
Ik: "Ik sta nergens ik zit hier"
Zij: "Wilt u de auto even verplaatsen?"
Ik: "Dat wil ik wel, maar dan overtreed ik de wet. "
Zij: "Zo overtreedt u ook de wet. Wilt u nu de auto verplaatsen?"
Ik: "Ik zou niet weten hoe. Ik heb nog nooit auto gereden."
Zij "Waar is de bestuurder dan?"
Ik: "Die richting opgegaan naar een winkel" * Isabeau wijst in verkeerde richting
Agent vertrekt in verkeerde richting en vriendin komt naar buiten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik en twee vrienden zaten in de kroeg en besloten naar een andere kroeg te gaan. Onderweg kwamen we voorbij een vlaggenmast met vlag. Vriend A wou de vlag hebben en klom in de mast. Wij (ik en vriend B) stonden aan de andere kant van de straat te kijken.
We merkten fijntjes op naar A dat hij niet zo slim was, aangezien het tegenover het regiopolitikantoor was.
Geen minuut later kwam er een roedel agenten aangerend en trokken A uit de mast, sleurden hem in de auto en reden weg. Wij deden of onze neus bloede en gingen heimelijk verder. Een paar straten verder doken we een kroeg in en zagen een paar politiewagens door de binnenstad heen en weer schieten. Na een biertje gedronken te hebben gingen we verder en waren nog geen 100 meter gelopen toe we werden ingerekend.
Op het bureau aangekomen werden we met zijn tweeen voor de oude brigadier geplaats en ik vroeg wat er aan de hand was met grote blauwe ogen..
De ouwe zei dat ik maar moest bekennen, want mijn kameraad had ook al bekend. Ik kijk hem stomverbaast aan en zeg dat is snel!
Ja ja zei de ouwe.
Wat heeft ie dan bekend?
Dat weet je best, sprak de ouwe.
Ik keek vriend B, die naast mij zat aan en sprak tegen hem, Wat heb je nu weer lopen bekennen?
De brigadier deed zijn bril af, wreef in zijn ogen om zijn lachen te onderdrukken en zei, dat we weg moesten gaan...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
We waren met onze vereniging aan het werk bij een groot festival (lowlands)
Backstage rijden we daar rond met van die Gators... ze rijden 50 km/h ofzo, en officieel mag je er niet mee op de openbare weg.
Nouja, ik was al een half uurtje op de parkeerplaats aan 't rondrijden... vroeg een collega of ze es met 't ding mocht rijden... nouja... 't mocht, want we gingen toch zo... Wij stonden dus met een man of 40 toe te kijken hoe zij met dat ding aan 't rondrijden was..
Even verderop stond een groepje van 3 motoragenten niks te doen en druk toe te kijken.. kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"![]()
Nouja, die agenten waren wel in voor een lolletje dus ze rijden weg en sluiten haar van alle kanten inna een serieuze ondervraging wat ze allemaal aan het doen was en of ze haar gatorbewijs wel even wilde laten zien liep ze weg en kwam ze naar het groepje toe... "uhhh jongens
ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!"
ze had alles als zoete koek geslikt
Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uitlater kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
Nee zo werkt het niet... Een hoofdagent heeft het ooit eens uitgelegd in die tvprogramma "wegmisbruikers" volgens mij. Het kwam erop neer dat de agenten gemachtigd zijn om maximaal 7 (??) boetes per keer uit te schrijven of zo en dat ze dus mogen kiezen welke boetes ze laten vallen. Ook willen ze niet dat je bezwaar gaat indienen tegen 3 boetes als je toch al bereid bent 1tje te betalen zonder gezeur want immers, je bent gematst. Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef denka het volgende:
Mijn positieve ervaringen met de politie zijn dat als ik bij mijn aanhouding meerdere boetes krijg ik er uiteindelijk maar 1 hoef te betalen..Dit is al 3 keer voorgekomen..
![]()
Vraag me niet waarom maar ik denk dat ze vaak medelijden hebben gehad met de toestand waarin ik verkeerde
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:34 schreef Jegorex het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in de bus toen er opeens een motoragent vol gas voorbij reed. Zonder sirene en op een slingerachtige landweg.
Een paar kilometer verderop zat een scherpe bocht in de weg en daar kwamen we die agent opeens weer tegen terwijl zijn motor tegen een scheef staande lantaarnpaal lag.![]()
De buschauffeur was even vriendelijk, stopt de bus en doet de deur open terwijl hji vraagt of de agent hulp nodig heeft. Ondertussen zaten wij allemaal die agent uit te lachen.
Jammergenoeg kon de agent onze hulp niet op prijs stellen en moesten we snel doorrijden.![]()
Niet of wel wilde aanhouden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"![]()
Superquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
We waren met onze vereniging aan het werk bij een groot festival (lowlands)
(geweldig verhaal)
Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uitlater kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
Een vriendin van me heeft 3 boetes in 1x gekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)
Zoiets herineerde ik me, ik kan ergens ernaast zitten, pin me er niet op vast.
Het was erg fout om een scooter te rijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef vriendinnie het volgende:
Ik was 16 en had een scooter (erg fout vind ik nu) en reed wel eens zonder helm. Een keer werd ik aangehouden door een moteragent en toen hij vragen begon te stellen (waarom heeft u geen helm op, jongedame?) stopte er een auto. De bestuurder van de auto begon te roepen dat hij net van de snelweg kwam en dat daar een oude dame op de vluchtstrook aan het fietsen was dus dat de agent daar snel heen moest. Agent zei nog dat ik geluk had deze keer en reed aan. Na de eerste seconde van opluchting besefte ik pas dat het onzin was; de auto kon nooit van de snelweg komen gezien de richting waar hij vandaag kwam. Die man heeft me dus mooi een boete bespaard door de agent af te leiden met een smoesje.
Nouja, het soort scooter dat ik reed (als meisje zijnde) en de kleding die ik daarbij droeg vind ik achteraf gezien erg fout.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was erg fout om een scooter te rijdenVerder leuk verhaal
![]()
Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was erg fout om een scooter te rijdenVerder leuk verhaal
![]()
Ze gaf al antwoord, 4 minuten voor jouw postje he...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
"uhhh jongensik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!"
![]()
Huiszoekingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
En hadden ze de Uzi's uiteindelijk gevonden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huiszoeking(6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
Waarom dat dan? Of vertel je dat liever niet...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huiszoeking(6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
Kijk, het was geloofwaardig tot je over een "enorme bende" begon...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor
Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in![]()
![]()
Waarom kreeg je dan een huiszoeking?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is duur, en in stadion krijg je daar tegenwoordig al problemen mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijker![]()
hoezo wil je dr niks over vertellen dan?quote:
Ah, maar het lijk ligt er dus nog begrijp ikquote:
in je online rpg?quote:
Daar heb ik best veel mensen vermoordquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik best veel mensen vermoord
En de kelder is ondertussen opgeruimddus daar ligt het lijk ook niet meer.
Nee joh, die smokkelt ze de snijzaal binnen. Altijd handig zo'n artsenstudiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat doe je met een lijk dan? vuilnisemmer?
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Nee joh, die smokkelt ze de snijzaal binnen. Altijd handig zo'n artsenstudie![]()
Ik geloof er geen fuck van, swaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef De_Loet het volgende:
Ik zo wildplassen
Zo'n agent roept ; "jahaa dat is 75¤ he !"
Ik zo ; "je mag m ook voor niks aanraken hoor!"
Waarom heb je dan ook een dagboek?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het klinkt nu heel stoer, maar ik was heel heel erg overstuur die dag. Vooral toen een stel vreemde mannen mijn dagboeken in plastic zakjes met labeltje deden. En die hebben ze gelezenDan voel je je wel kut, geloof me.
Maar wat wel weer lachen was toen ik in Rotterdam de spullen op ging halen ik eindelijk zag wat ze nu allemaal hadden meegenomen. Lijstjes met de inkomens van de verschillende Sim beroepen. Plattegronden van een rpg die ik online speelde ( 'treasure behind this door' dat idee). Een gebrande cd met mp3's. Echt, de mafste dingen. Dat op zich is ook wel weer een grappige aanvaring met de politie![]()
zodat ze de zondes van zich af kan schrijvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook een dagboek?![]()
Nou, de informatie die ze zochten konden ze echt niet in mijn dagboek vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zodat ze de zondes van zich af kan schrijven
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:58 schreef bonke het volgende:
ik had een keer een hond in de tuin waarvan de rug er niet uit hoorde te zien zoals het had moeten zijn ( er zat namelijk een gat in )
politie gebeld en die kwamen meteen dus ik wijs naar die hond en oom agent ziet het beest liggen
owww zegt ie, das skippy onze politeihond, maar die is te oud dus hebben we de sirene dervanaf gehaald
Waarom kwamen ze nou een huiszoeking doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een goed idee!![]()
(maar eh, dit is allemaal wel offtopic hoor)
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom kwamen ze nou een huiszoeking doen?
Zeg dan gewoon dat je er liever niet over praat, of beter, begin er dan ook niet over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef LostFormat het volgende:
Het is al een paar keer gevraagd en ze heeft er geen antwoord op gegeven. Vat die hint eens.
Kijk eens aan.. daar heb je de reden.. lees het topic dan gewoon als je het zo graag wilt weten zeg..quote:
Nou zijn we natuurlijk niet nieuwsgierig naar verdere details hè.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef KeessieK het volgende:
[..]
Kijk eens aan.. daar heb je de reden.. lees het topic dan gewoon als je het zo graag wilt weten zeg..![]()
jaa okej, maar waarom was JIJ de verdachte dan (waarom deden ze bij jouw huiszoeking)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Moord was op 25 december 2001 te Rotterdam. Nog meer details? Door messteken om het leven gekomen, hals doorgesneden en vastgebonden met het snoer van een strijkijzer. Gevonden in de kelder van zijn ouderlijke woning. Was natuurkunde hulp op een scholengemeenschap te Rotterdam.
Tsja.. wat denk je.. snoeren... zwart latexpakje..... vastgebonden... strijkijzerquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jaa okej, maar waarom was JIJ de verdachte dan (waarom deden ze bij jouw huiszoeking)![]()
![]()
Uhu... en hoe ist afgelopen? Wie was de moordenaar? Ennuh.... stonden er geen andere leuke dingen in je dagboek, verhaaltjes ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nooit verdachte geweestMijn beste vriendin was de hoofdverdachte en dus dachten ze dat die alles bij mij thuis had gedumpt of zo. En dat ik in mijn dagboeken schrijf: "Lief dagboek, gisteravond heeft M. haar broer vermoord"
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. wat denk je.. snoeren... zwart latexpakje..... vastgebonden... strijkijzer
Wat is er met die middelste vent aan de hand? Spastisch of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jawel; op de foto met twéé agenten te paard.
lekker lullig dan.... zou ik echt nie relaxd vinden als die agenten me hele PC gingen doorzoeken alleen omdat een vriend van me hoofdverdachte zou zijn...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nooit verdachte geweestMijn beste vriendin was de hoofdverdachte en dus dachten ze dat die alles bij mij thuis had gedumpt of zo. En dat ik in mijn dagboeken schrijf: "Lief dagboek, gisteravond heeft M. haar broer vermoord"
Natuurlijk schrijf je zoiets opquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Of dat ik aan dhr. Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon maar naar huis zou gaan en hij heel plechtig mededeelde dat ze me dan thuis zouden komen halen.
Nee en nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef deedeetee het volgende:
Hoop dat 't nu allemaal verwerkt en achter de rug is.![]()
* Pietverdriet geeft Isabeau een hug zoals alleen een nicht dat kan..quote:
Als je nou eens voor me zou kokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft Isabeau een hug zoals alleen een nicht dat kan..
* Pietverdriet kijkt wel link uit, ik zie me al in een kelder staan achter een kolenfornuis met ketens aan me benen, in me nakie met een lederen schort voor en een Isabeau die roept: She puts the kettle on, and cooks a meal!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nou eens voor me zou kokenMaar een hug is altijd goed natuurlijk
sjips dat is kl***quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
"Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam"
Ik zie 't zó voor mequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgt ze iemand aan de lijn, moeder legt het probleem uit, zegt degene aan de telefoon: 'heeft u er last van?'
![]()
Dat lijkt me nou een goed boek worden, mits je net zo schrijft als hier in dit topic, want je vertelt die hele zware dingen, die echt een indruk achterlaten (kan ik me voorstellen), zo luchtig.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet raad Isabeau haar hele verhaal eens uit te schrijven, een boekvorm, kan je het lekker van je af schrijven.
wow..heavy..maar gelukkig had je Dhr. Moskovic dus als advocaat...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vooral een aversie tegen telefoneren gekregen (krijg je als de recherche je maandenlang afluistert, maar bijna al mijn vrienden waren zo beleefd om niet alleen "Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam") en ik vind de Nederlandse rechtsstaat een farce sinds alles is gebeurd.
Voor mij hoeft 't niet ik heb zat aan m'n eigen ervaringenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde......
Vertel eens hele verhalen in plaats van die stukjesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?
Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?
Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?
Maar da's allemaal offtopic![]()
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:39 schreef Backhander het volgende:
die isabeau blijft me fascineren
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Moet die vriendin er dan ook in die me in paniek opbelde dat ze net nog op een man zat om hem te bevredigen, maar dat die man in zijn geheel wel heel erg stijf was geworden en dat ze er onder de wip achterkwam dat hij ook was opgehouden met hijgen en ademen in het algemeen?
Zingen tegen een pitbull? Leg eens uit!quote:Of die keer dat ik 2 uur lang in oktober in de regen zonder jas in de bosjes tegen een pitbull zat te zingen en dat de politie bijna met hun zaklampen in mijn ogen scheen?
Hoog tijd voor een eigen topic dusquote:Of die keer dat een vriendin een neergeschoten vriend mee naar mij toe nam omdat ik toch geneeskunde studeerde en hij weigerde om naar het ziekenhuis te gaan?
Maar da's allemaal offtopic![]()
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudentequote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef Rewimo het volgende:
Gewone dagelijkse belevenissen van een saaie geneeskundestudente![]()
Je hebt er inmiddels al een heel stel gevondenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:ik ben dan ook hard op zoek naar saaie vrienden en vriendinnen. Dat lijkt me zo leuk! '
ps: een isabeau-vertelt topic zou een beetje dubbel zijn. Ik denk dat vrijwel alles wel op fok te vinden is voor wie een beetje zoekt.
Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, ik word een beetje bang van dr, neergeschoten vrienden, moorden, aangiftes.......wat voor milieu gaat het hier om vraag ik me dan af....
Ik ook, heb de medeling heel laf ge-edit om vervelende vragen te voorkomen. Niks grappigs aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt, maar in mijn geval was het niet grappig.
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkstequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die vriendin komt uit een bijzonder net milieu, heeft gymnasium en universiteit gedaan. Haar partner die momenteel in de gevangenis zit had twee ouders die beiden docent waren op een VWO waar hij zelf ook naar school is gegaan. Dus eh...niet helemaal wat je verwacht denk ik. Milieu zegt ook niet alles.
Zó slim was ie anders nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
high IQ killers... dat zijn de gevaarlijkste![]()
![]()
Die boekte hem wel hard dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De moeder van een vriend van me (keurige dame, 70+) heeft eens een boete gehad omdat ze te hard reed met haar brommobiel.
Na afloop schijnt ze de agent nog te hebben toegebeten 'Ik hoop dat je moeder trots op je is'...
remote control,quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
RC spul?
Toch wel de volgende dag een steen bij ze door het raam gequote:Buren hadden geklaagd over geluidsoverlast en belden liever meteen de politie ipv gewoon even aan ons vragen of die wat zachter kon. De agenten vonden dat ook eigenlijk well triest
LOLquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:35 schreef Saurus het volgende:
2 jaar geleden had ik een VW Kever sportvelgen snelle motor ingebouwd etc en een zestonige claxon (wat dus verboden is)
Ik kwam van mijn werk af en claxoneerde nog effe naar een collega van ik zie je morgen.
Had ik effe niet gezien dat er 2 van die wouten op een snorfiets op het fietspad aan het snorren waren.![]()
Sta ik bij de stoplichten komt er zo'n kutwout naast mijn auto staan en een voor de auto om mij tegen te houden![]()
dus ik draai de raam open zegt die wout laat je claxon is horen! ik weigerde dat natuurlijk. zegt die wout zet de auto is aan de kant
ik zeg dat wil best doen maar dan moet die collega van je met die snorfiets wel voor mijn auto weggaan.
dus die wout gaat voor mijn auto weg, maar het stoplicht werd groen dus ik denk verrek maar kutwout.en rij gewoon weg![]()
Maar kreeg wel 2 weken later een acceptgiro op de mat van 75 Eurie wegens wegrijden na staande houding.
hadden ze tog mijn kenteken op tijd weten te noteren maar ik heb mijn claxon nog![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Asics het volgende:
Ik stond eeh keer tegen een gevel aan te zijken en toen kwam er politie en die vroeg of ik 'm wou afknijpen en toen zei ik: 'nee, want ik heb nu toch al een boete te pakken'. En die politie: 'Ja, da's ook weer zo.'
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Asics het volgende:
Ik stond eeh keer tegen een gevel aan te zijken en toen kwam er politie en die vroeg of ik 'm wou afknijpen en toen zei ik: 'nee, want ik heb nu toch al een boete te pakken'. En die politie: 'Ja, da's ook weer zo.'
nee,quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Bot13 het volgende:
psygische (spelled correctly?)
Haha.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:32 schreef T het volgende:
Wat ook werkt is jezelf na het wildplassen even vriendelijk voorstellen. De agent moet natuurlijk wel weten met wie hij van doen heeft.
Dus: broek dicht en met de hand waarmee je je lus vast hebt gehouden stevig de hand van de agent schudden.
Altijd leuk hoe ze dan na 3 tellen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |