quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik best veel mensen vermoord
En de kelder is ondertussen opgeruimddus daar ligt het lijk ook niet meer.
Nee joh, die smokkelt ze de snijzaal binnen. Altijd handig zo'n artsenstudiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat doe je met een lijk dan? vuilnisemmer?
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:21 schreef Rewimo het volgende:
Nee joh, die smokkelt ze de snijzaal binnen. Altijd handig zo'n artsenstudie![]()
Ik geloof er geen fuck van, swaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef De_Loet het volgende:
Ik zo wildplassen
Zo'n agent roept ; "jahaa dat is 75¤ he !"
Ik zo ; "je mag m ook voor niks aanraken hoor!"
Waarom heb je dan ook een dagboek?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het klinkt nu heel stoer, maar ik was heel heel erg overstuur die dag. Vooral toen een stel vreemde mannen mijn dagboeken in plastic zakjes met labeltje deden. En die hebben ze gelezenDan voel je je wel kut, geloof me.
Maar wat wel weer lachen was toen ik in Rotterdam de spullen op ging halen ik eindelijk zag wat ze nu allemaal hadden meegenomen. Lijstjes met de inkomens van de verschillende Sim beroepen. Plattegronden van een rpg die ik online speelde ( 'treasure behind this door' dat idee). Een gebrande cd met mp3's. Echt, de mafste dingen. Dat op zich is ook wel weer een grappige aanvaring met de politie![]()
zodat ze de zondes van zich af kan schrijvenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:47 schreef Backhander het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook een dagboek?![]()
Nou, de informatie die ze zochten konden ze echt niet in mijn dagboek vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zodat ze de zondes van zich af kan schrijven
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:58 schreef bonke het volgende:
ik had een keer een hond in de tuin waarvan de rug er niet uit hoorde te zien zoals het had moeten zijn ( er zat namelijk een gat in )
politie gebeld en die kwamen meteen dus ik wijs naar die hond en oom agent ziet het beest liggen
owww zegt ie, das skippy onze politeihond, maar die is te oud dus hebben we de sirene dervanaf gehaald
Waarom kwamen ze nou een huiszoeking doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een goed idee!![]()
(maar eh, dit is allemaal wel offtopic hoor)
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom kwamen ze nou een huiszoeking doen?
Zeg dan gewoon dat je er liever niet over praat, of beter, begin er dan ook niet over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef LostFormat het volgende:
Het is al een paar keer gevraagd en ze heeft er geen antwoord op gegeven. Vat die hint eens.
Kijk eens aan.. daar heb je de reden.. lees het topic dan gewoon als je het zo graag wilt weten zeg..quote:
Nou zijn we natuurlijk niet nieuwsgierig naar verdere details hè.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:20 schreef KeessieK het volgende:
[..]
Kijk eens aan.. daar heb je de reden.. lees het topic dan gewoon als je het zo graag wilt weten zeg..![]()
jaa okej, maar waarom was JIJ de verdachte dan (waarom deden ze bij jouw huiszoeking)quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Moord was op 25 december 2001 te Rotterdam. Nog meer details? Door messteken om het leven gekomen, hals doorgesneden en vastgebonden met het snoer van een strijkijzer. Gevonden in de kelder van zijn ouderlijke woning. Was natuurkunde hulp op een scholengemeenschap te Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |