quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Dat vond hij wel een puik idee.
Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten![]()
Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten![]()
OMG, OWNAGEquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan![]()
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.
Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.
Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.
Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?
Wij zo van![]()
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van![]()
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van![]()
![]()
Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.
Vond ik weleen keer grappig.
----------------------------------------------
Pwnd..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
wahahahahaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef -En4Cer- het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!
Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:
We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden)..
Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek
![]()
![]()
die ik uiteraard wel betaald heb..![]()
Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad![]()
Bring it on!
Gaafquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Monstarr het volgende:
-knip-
IK ook, omdat ik op de stoep fietste, 25 euro.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef Slarioux het volgende:
Fiets ik laatst in de stad. Krijg ik een boete!
Hahahahaha!
Vetquote:Op maandag 23 januari 2006 00:25 schreef MarkyB het volgende:
Ja das wel leuk om te vertellen
Ik reed een keer op mijn scooter (toen die nog zwaar opgefokt 100 km/h liep) aan het rijden, toen ik op een b-weggetje langs de A2 (de lucht hedel) reed. Hier wilde ik even tanken. Eenmaal getankt kon ik kiezen voor het b-weggetje, of de snelweg.
Nou jullie raden het natuurlijk al, ik wilde wel is op de snelweg rijden met de scooter. Zo gezegt zo gedaan, ik rij nog geen 500 meter op de snelweg, KLPD wagen (Volvo s80?) met de bekende tekst "Politie Stop".
Dusja ik denk ik stop[ maar want hij is sneller.
Vroeg hij wat ik op de snelweg deed met mijn BROMMERTJE. Ik vertelde dat ik helemaal verdwaald was en op het laatste moment dat ik de snelweg op reed dat ik niet meer terug kon, ik zag dat het snelweg was. Ik vertelde dat mijn plan was de eerstvolgende afslag te nemen.
DE AGENT GELOOFDE ME!!!!!!!!![]()
"D
Hij zegt rij maar achter ons aan dan praten we in den bosch verder. Dus ik achter de agenten aangereden (vol gas overigens) kwamen we in den bosch aan (eerst volgende afslag is dat vanaf de lucht). Hij vertelde hier dat ik dit niet meer moest doen EN OF IK EVEN NAAR MIJN SCOOTER WIL LATEN KIJKEN![]()
![]()
hij was niet helemaal standaard volgens de agent
Nou geen verbaal en ik shackend naar huis gereden waar ik even tot rust ben gekomen
Het was overigens zondag en al schemerig, dus er was geen reet te doen op de snelweg, misschien dat ze daarom zo deden...
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef El_Rolando het volgende:
Ik fiets met vrienden terug van de sportschool. Worden we aangehouden door de politie. Een vriend had geen licht en kreeg dus een boete...
De agent vroeg waar we vandaan kwamen en we zeiden dat we waren sporten. Zegt de agent tegen mijn beboete vriend: "Van dat geld had je wel een portie bitterballen kunnen kopen''. Mijn vriend zegt:''Ik lust geen bitterballen.. Je had het gezicht van die agent moeten zien.
![]()
Wehehehe.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens rijles.
Ik reed keurig 50 km per uur toen ik in mijn spiegel een politieauto met optische signalen zag naderen. Het voertuig bleef in eerste instantie achter me rijden maar zodra het tegemoet komend verkeer voorbij was deed hij me inhalen waarna ik met een STOP POLITIE geconfronteerd werd.
Ik heel dom naar mijn instructeur kijken en opmerken of dat misschien voor mij bedoeld zou zijnMijn instructeur nog dommer terugkijken en zeggen dat ik de lesauto dan maar netjes aan de kant moest gaan zetten. Ik sta stil en meteen komt daar een grote norse diender naar mijn raampje toelopen.... ik draai het raampje naar beneden en wens hem een goedemorgen. Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs.
![]()
Ongetwijfeld was die diender de leukste thuis.
Het bleek dat zijn zoon ook bij mijn rijschool aan het lessen was en vlak voor zijn examen zat. De diender wilde even weten of de kans redelijk aanwezig was dat zoonlief zou gaan slagen.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef marcel1985 het volgende:
Dan heb ik ook nog wel een leuke.. Rij ik vandaag van de Mac donalds af in duiven, heerlijk gegeten... 1 vriend van me rijd in zijn auto voor me.. Zonder kenteken plaat overigens rijdt.. en ik dus achteraan.. bij de eerste rotonde, alcohol controle...
de vriend met zijn auto zonder kentekenplaat.. blazen.. door rijden.. belachelijk natuurlijk... daarna ik,.
Agent: goedemiddag, alchol controle.. heeft u alcohol genuttigd??
Ik: Ja, al blozend..
Agent: wilt u hier blazen, en ja doorgaan, doorgaan, doorgaan..
PIEP!!!
Agent: de P van prima.. hoeveel heeft u gedronken meneer??
Ik: k denk wel 25 tapbiertjes.. maar dat was gister..
Agent: heel grappig, fijne dag nog meneer...
Rij ik rustig verder.. zie ik die maat van me aan de kant staan.. Was een moteragent hem achterop gereden.. Waarom die geen nummerplaat had.. Hij heeft gezegd dat tie m was vergeten en na het autowassen in de schuur had laten liggen.. Een officiele waarschuwing, en gewoon doorrijden..
Hoe nutteloos?? Op het zelfde moment worden er overal inbraken en diefstallen gepleegd en zijn er genoeg andere dingen die veeeel belangrijker zijn dan een alcohol controle op zondag middag!
Zeg dan dat je undercover postbode bent!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef ladurance het volgende:
[..]
IK ook, omdat ik op de stoep fietste, 25 euro.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef heinl het volgende:
tvptje, binnenkort wel wat leuke verhalen typen
Kijk, zo hoort t.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:46 schreef Intrepidity het volgende:
Agent: "Meneer, uw achterlamp van de fiets doet het niet.. mag ik de legitimatie even zien?"
Ik: "Mag ik eerst de uwe even zien?"
Agent: "*kuch* goedenavond verder"
Hoeveel hebben jullie gekregen?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef Cityfm het volgende:
Alles is wel HEEL snel en keurig afgehandeld, met de vraag erbij het niet te veel rond te vertellen.....
ik heb ook schijthekel aan politie maar alcohol en verkeerquote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef marcel1985 het volgende:
Hoe nutteloos?? Op het zelfde moment worden er overal inbraken en diefstallen gepleegd en zijn er genoeg andere dingen die veeeel belangrijker zijn dan een alcohol controle op zondag middag!
Jawel; op de foto met twéé agenten te paardquote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wow, op de foto met een agent! Je jaar kan niet beter beginnen
Wat netjes zeg, met 2003/2004 deden wij dat anders. We kwamen de kroeg uit en zagen de wouten aankomen. We rennen midden op de weg al "wouteeeh!!!" roepend erop af, waardoor ze onmiddelijk stil stonden. De raampjes gaan open, en wij: "Beste wenseeh!!" (walm walm). En die agenten enigszins verbouwereerd: "Uh, ja, ook beste wensen". Daarna renden we al lallend en schreeuwend verder. Zo in de trant van: "Eeeeuuuaaaahhheeee....wouteh!!!".quote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Links ik rechts robbie
Oud en nieuw 2005 2006 je hebt gedronken en je wil wat.
leuk verhaalquote:Op maandag 23 januari 2006 04:25 schreef BlueEyed het volgende:
Ik heb meer positieve dan negatieve ervaringen met onze ordehandhavers, maar 1 verhaal steekt er toch wel met vlag en wimpel boven uit
Ik had op een ochtend een belangrijk sollicitatie gesprek. Op tijd opgestaan dus, alles nog even voorbereid en ruim tijd uitgetrokken voor de rit. Maar koud op de snelweg beland ik in een file, normaal een zeer rustig traject, echter nu stond het echt helemaal dicht. Na 25 minuten praktisch te hebben stilgestaan, terwijl de secondenwijzer van het klokje op m'n dashbord met de seconde harder leek te gaan tikken , besloot ik dan maar die twee kilometer resterend tot aan mijn afslag via de vluchtstrook af te leggen. Je voelt m aankomen, na 1 minuut een mooi gestreepte Volvo achter me, met het geliefde STOP POLITIE bordje op volle sterkte
Agent; "Goedemorgen meneer, dat wordt een duur begin van de dag he"![]()
Ik dus het hele verhaal uitgelegd, tot en met het laten zien van de sollicitatie papieren aan toe, en of het nu aan de wanhopige blik in m'n ogen gelegen heeft, of aan het feit dat de agent in kwestie de avond ervoor voor het eerst in een half jaar weer sex met z'n vrouw mocht hebben, maar ik kon m'n oren niet geloven toen ie zei;
"Instappen, en rij maar achter ons aan tot die afrit, en zorg dat je aangenomen wordt!"
En daar ging BlueEyed in z'n oude Civic, keurig op de bumper van een KLPD voertuig met knipperende lichten, over de vluchtstrook richting afrit![]()
Overigens keurig op tijd aangekomen en aangenomen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |