Tsja.. wat denk je.. snoeren... zwart latexpakje..... vastgebonden... strijkijzerquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:35 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jaa okej, maar waarom was JIJ de verdachte dan (waarom deden ze bij jouw huiszoeking)![]()
![]()
Uhu... en hoe ist afgelopen? Wie was de moordenaar? Ennuh.... stonden er geen andere leuke dingen in je dagboek, verhaaltjes ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nooit verdachte geweestMijn beste vriendin was de hoofdverdachte en dus dachten ze dat die alles bij mij thuis had gedumpt of zo. En dat ik in mijn dagboeken schrijf: "Lief dagboek, gisteravond heeft M. haar broer vermoord"
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja.. wat denk je.. snoeren... zwart latexpakje..... vastgebonden... strijkijzer
Wat is er met die middelste vent aan de hand? Spastisch of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jawel; op de foto met twéé agenten te paard.
lekker lullig dan.... zou ik echt nie relaxd vinden als die agenten me hele PC gingen doorzoeken alleen omdat een vriend van me hoofdverdachte zou zijn...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nooit verdachte geweestMijn beste vriendin was de hoofdverdachte en dus dachten ze dat die alles bij mij thuis had gedumpt of zo. En dat ik in mijn dagboeken schrijf: "Lief dagboek, gisteravond heeft M. haar broer vermoord"
Natuurlijk schrijf je zoiets opquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:36 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Of dat ik aan dhr. Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon maar naar huis zou gaan en hij heel plechtig mededeelde dat ze me dan thuis zouden komen halen.
Nee en nee.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:48 schreef deedeetee het volgende:
Hoop dat 't nu allemaal verwerkt en achter de rug is.![]()
* Pietverdriet geeft Isabeau een hug zoals alleen een nicht dat kan..quote:
Als je nou eens voor me zou kokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet geeft Isabeau een hug zoals alleen een nicht dat kan..
* Pietverdriet kijkt wel link uit, ik zie me al in een kelder staan achter een kolenfornuis met ketens aan me benen, in me nakie met een lederen schort voor en een Isabeau die roept: She puts the kettle on, and cooks a meal!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nou eens voor me zou kokenMaar een hug is altijd goed natuurlijk
sjips dat is kl***quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
"Hallo Isabeau" te zeggen, maar ook "Goeiemorgen recherche Rotterdam"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |