oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
doe wat je niet laten kanquote:Op zondag 22 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik jullie blijf lastigvallen?
Tot nu toe mag ik blijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:22 schreef Jaguarized het volgende:
[grafiek]
Kantje boord.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot nu toe mag ik blijvenJammer hè Jaguar
Te slecht inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
de percentages kloppen niet... 56% en 45% = 101%![]()
prutsers
Ik.quote:
had ik die ook maarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom op zeg hij heeft 11 klonen waarmee hij kan stemmen
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
en heb alleen voor dit account mijn wachtwoordquote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
quote:
Zeker!quote:
Ze is al getrouwd.quote:
Ach, ik weet wie het zegt, en ik denk dat mijn 'nee' idd nogal voorspelbaar was voor 'mquote:
Verkapte ik-vind-het-een-lekker-ding post.quote:
zou 't ja?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt, en ik denk dat mijn 'nee' idd nogal voorspelbaar was voor 'm.
Jij met je indo's altijd.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij met je voorwaarden altijd![]()
Zie mijn post.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt, en ik denk dat mijn 'nee' idd nogal voorspelbaar was voor 'm.
volgens mij wel.. een beetje dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of Stuart nog leeft (spamkever #1)
Zeker welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte ik-vind-het-een-lekker-ding post.![]()
Je moet niet alles verklappenquote:
Die leeft nog, heeft in GCSC ook gewoon meegepost.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of Stuart nog leeft (spamkever #1)
Waarom komt hij hier nooit meer langs dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wel.. een beetje dan.
Je moet vaker naar de 21+ club gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was het maar atijd, dan zat ik nu niet in Nederland
we hebben nu een andere spemkeverquote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom komt hij hier nooit meer langs dan?
Nu nog wel. Het is weekendquote:Op zondag 22 januari 2006 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we hebben nu een andere spemkever
Very alive and kickingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die leeft nog, heeft in GCSC ook gewoon meegepost.
Wie is die andere chick?quote:
dan al ja?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Laat het maar snel 22:00 worden. Dan ga ik lekker dromen
quote:
hey T.. lang niet gezien hierquote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Tha_T het volgende:
Toch raar. mod[tab] komt binnen en opeens zijn het alleen nog maar one-liners zonder inhoud
Wie heb je geregeld Dark_quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
En toen had ik toch even mijn hoofdact geboekt!![]()
![]()
Nee, da's niet echt iets waar je naar moet streven, dat kan altijd nog op je tweede dagquote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil niet te laat komen op mijn eerste werkdag
Owh... ik heb gisteren géén radio 2 geluisterd. Ik was druk bezig met de Lost DVD-boxquote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
En toen had ik toch even mijn hoofdact geboekt!![]()
![]()
Dat vind je serieus raarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef Tha_T het volgende:
Toch raar. mod[tab] komt binnen en opeens zijn het alleen nog maar one-liners zonder inhoud
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, da's niet echt iets waar je naar moet streven, dat kan altijd nog op je tweede dag
Mag nog niet sorryquote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie heb je geregeld Dark_. 's Kijken of het de moeite voor een tripje Julianadorp waard is
.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Owh... ik heb gisteren géén radio 2 geluisterd. Ik was druk bezig met de Lost DVD-box
en dat ga je dan voortaan iedere dag doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Nee, ik wil dat dat nooit gaat voorkomen. Moet eerst 5 kwartier reizen om op mijn werkplaats te komen
Nou ja... Voorals nog dan geen tripje Julianadorpquote:
Hier ookquote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja... Voorals nog dan geen tripje Julianadorp.
Whehe. Het is met het OV 5 kwartier reizen en met de auto drie kwartier.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat ga je dan voortaan iedere dag doen?
Best een eind. Ik prijs mezelf dan ook gelukkig dat ik alleen van oost naar west eindhoven moet. Op de brommer zo'n 20-25 minuten (afhankelijk van de stoplichten en of er politie bij staat of niet)
Voor jou is het ook wel een stukje verder wegquote:
Komt wel komt welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja... Voorals nog dan geen tripje Julianadorp.
Ik mag morgen weer naar Eindhoven.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat ga je dan voortaan iedere dag doen?
Best een eind. Ik prijs mezelf dan ook gelukkig dat ik alleen van oost naar west eindhoven moet. Op de brommer zo'n 20-25 minuten (afhankelijk van de stoplichten en of er politie bij staat of niet)
Dat zal wel ja maar voor iets goeds reis ik welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor jou is het ook wel een stukje verder weg.
ik van mijn lievelingsmuziekquote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat voor muziek ben je trouwens een liefhebber?
nou, daar zijn we blij mee Wat ga je doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar Eindhoven.
Zit vast wel iets van mijn garde bij ofnie?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat voor muziek ben je trouwens een liefhebber?
net wat je leuk vinquote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zit vast wel iets van mijn garde bij ofnie?
Werken.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, daar zijn we blij mee Wat ga je doen?
Ik woon in Groningen, werk in Utrecht.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Jag: Waarom Groningen in je profiel terwijl je in Utrecht woont
En morgen werk je in Eindhovenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, werk in Utrecht.
Wat is een ijsclubkaartquote:
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En morgen werk je in EindhovenDruk zeg
NS-medewerkerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.
En dus moet ik maar niets zeggen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey T.. lang niet gezien hierBehalve het openen van een deeltje gisteren
Sarcasme my dear. Vooral na wat ik gister gelezen hebquote:
kedeng-kedeng.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.
Da's voor boeruuh!quote:
Daar zal ik binnenkort weer inzittenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kedeng-kedeng.
* Dames en heren, dit is station Eindhoven. Deze trein zal verder rijden als intercity naar Maastricht en zal nog stoppen te... *
Ik heb niet de moeite genomen om terug te lezen... Na een of 2 pagina's had ik al door hoe de vlag erbij hingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dus moet ik maar niets zeggen?
[..]
Sarcasme my dear. Vooral na wat ik gister gelezen heb
Ik zit in de trein.quote:
eeh.. zo was het niet bedoeld volgens mij.. Ik heb je serieus even niet meer gezien hier. Dus ik meld dat even, da's alles. Verder geen achterliggende betekenissen, valkuilen, grapjes whatsoever.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dus moet ik maar niets zeggen?
[..]
Dat doet een NS'er vaak he.quote:
Er zou vanaf de nieuwe dienstregeling afgelopen december een trein rechtstreeks naar Schiphol gaan. Is 't traject nog niet af. Moet ik nóg langer wachten tot ik eens direct kan, zonder overstappen op vakantie.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zal ik binnenkort weer inzitten
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendinquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb niet de moeite genomen om terug te lezen... Na een of 2 pagina's had ik al door hoe de vlag erbij hing.
Inschattingsfoutjequote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. zo was het niet bedoeld volgens mij.. Ik heb je serieus even niet meer gezien hier. Dus ik meld dat even, da's alles. Verder geen achterliggende betekenissen, valkuilen, grapjes whatsoever.
Ach, het gehalte boeruuh zal zowiezo wel vrij hoog zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's voor boeruuh!
Ga maar gewoon van de ¤10 uit in de voorverkoop of anders ¤15 aan de deur
Ziet er koud uit, ben ik niet zo'n liefhebber vanquote:
en dat is verkeerd omdat...?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendin
geen probleem. Druk met mod-werk of buiten Fok! ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
Inschattingsfoutjemaar ik heb het ook druk
Check foto'squote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, het gehalte boeruuh zal zowiezo wel vrij hoog zijn. Net zoiets als Ilpendam vermoed ik...
Dat is serieus grappigquote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal:quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kedeng-kedeng.
* Dames en heren, dit is station Eindhoven. Deze trein zal verder rijden als intercity naar Maastricht en zal nog stoppen te... *
Knuppeltjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met allemaal knopjes en knuppeltjes
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Da's niet verkeerd maar dat ging over het voorliegen van je mede-SC'ers. Daar heb ik mijn mening moeten bijstellen over jouquote:
Allebeiquote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen probleem. Druk met mod-werk of buiten Fok! ?
Ik vind vanalles leuk, hakkuh uitgezonderd.... Van Dik Hout is cool, maar die hebben jullie al een keer gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check foto's
Maar goed wat voormuziek interesseert je?!
Ik snap serieus niet wat je bedoeld hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd maar dat ging over het voorliegen van je mede-SC'ers. Daar heb ik mijn mening moeten bijstellen over jou
[..]
Zoiets inderdaad. En met carnaval is het bij sommigen Lampegat.. vinden de passagiers wel grappig. Ook als er eens een geintje gemaakt wordt. Pas geleden hadden we een muziekje van een draaiorgel toen we vlakbij Amsterdam warenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal:
Dames en heren, een hele goedenmorgen, over enkel ogenblikken station Eindhoven. Na Eindhoven rijden we nog door naar Weert, Roermond, Sittard, Geleen Oost en eindbestemming Heerlen. Nu eerst station Eindhoven.
Aah, dus je wordt in het echt ook een blauwequote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Tha_T het volgende:
Allebei
Fok!: Bezig met die opruimactie
Buiten Fok!: Voorbereiden op de keuringen voor de Marechaussee waardoor ik nu dus bijna iedere ochtend in de fitness zit. Dan hou je gewoon weinig tijd over helaas
Het zijn een bult knopjes ja maar je bent er maar een paar nodig.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb nog nooit in de 'cockpit' gezeten
knopjesquote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb nog nooit in de 'cockpit' gezeten
Achsoquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zijn een bult knopjes ja maar je bent er maar een paar nodig.![]()
Jups! Maar goed eens ff een kwaliteitsfoto zoeken!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind vanalles leuk, hakkuh uitgezonderd.... Van Dik Hout is cool, maar die hebben jullie al een keer gehad.
En we hebben natuurlijk ook nog:quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. En met carnaval is het bij sommigen Lampegat.. vinden de passagiers wel grappig. Ook als er eens een geintje gemaakt wordt. Pas geleden hadden we een muziekje van een draaiorgel toen we vlakbij Amsterdam waren![]()
![]()
Even 2 versnellingen lagerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je? Dan zal ik wat rustiger aan doen..
Ik mag hopen dat dat gewoon water is ipv het gebruikelijke wat uit die tank komtquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups! Maar goed eens ff een kwaliteitsfoto zoeken!
[afbeelding]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat je bedoeld hoor
Komt wel goed allemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, dus je wordt in het echt ook een blauweGelukkig delen ze ook bekeuringen uit bij Eindhoven Airport. Regelmatig staat er een lamzak fout geparkeerd op de gele streep IN een bocht..
De tijd zal wel beperkt zijn ja, dat geloof ik graag. Succes ermee!
ik weet nooit welke ik moet hebben, die van Heerlen of Maastricht. Gelukkig ga ik er in Eindhoven al uit, dus maakt het niet uit voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En we hebben natuurlijk ook nog:
Dames en heren, een hele goedenmorgen, over enkel ogenblikken station Eindhoven. Na Eindhoven rijden we nog door naar Weert, Roermond, Sittard met als einde van de lijn station Maastricht. Nu eerst station Eindhoven.![]()
2e kans, nieuwe rondequote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raar
[..]
Denk ik
Hehe jahoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat gewoon water is ipv het gebruikelijke wat uit die tank komt.
Selectief geheugen, zalig zijn de onwetendenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
die rijden op invalidebruggenquote:
*schakelt terug naar vertraging*quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*schakelt terug naar stoptrein snelheid*
uitgekotst is een betere omschrijvingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet nooit welke ik moet hebben, die van Heerlen of Maastricht. Gelukkig ga ik er in Eindhoven al uit, dus maakt het niet uit voor mij.![]()
jep, die met de gele bekleding zijn top.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat scheelt.De duw/trektreinen zijn iig beter dan de Koplopers.
[afbeelding]
2e... Yeah, rightquote:
En dan nog 2000 pixelsquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]inderdaad, 2 MB
maar ja, ik heb glas, dus ik zie het meteen zonder laden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitgekotst is een betere omschrijving
Oh hij's 2 mb... niet gezien.quote:
ja, beter als invaliden.. hoewel.. een invalide wordt gehakt, van een invalidenbrug gaat de trein kapot..quote:
En nog een slechte foto ookquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vragen "zie je al iets"![]()
Op welke lijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef qu63 het volgende:
ik heb meestal zo'n oude stoptrein hieroaltijd te laat als ie vanaf Utrecht komt
en krakend enzo
maar soms ook die mooie nieuwe dubbeldekkers
die rijden hier nog niet eensquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat scheelt.De duw/trektreinen zijn iig beter dan de Koplopers.
[afbeelding]
in het geval van hem kan het niet 'rude' genoegquote:
Maar opnieuw presteer je het om te gaan lopen spammen/megaposten. Je leert er niet veel van zo te zien.quote:
Gelukkig lezen sommige mensen wel terugquote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Selectief geheugen, zalig zijn de onwetenden.
Mag van mij ook maar het is wel duidelijk dacht ik zoquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitgekotst is een betere omschrijving
tja, als een trein rijd... dan is een keer aan de noodrem trekken wel een goede. "Ik moest een foto maken voor op Fok!"...quote:
Utrecht - Amsterdamquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als een trein rijd... dan is een keer aan de noodrem trekken wel een goede. "Ik moest een foto maken voor op Fok!"...
treinen? Nee hoor, over grote foto's en invalidenbruggetjes ging het.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan we het hebben over treinen.. GA IS NAAR PTA!
Maarre... Met betrekking tot de OP enzo... Toch een vraagje. Iedereen is welkom, maar je hoeft toch niet op iedereen te reagerenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar opnieuw presteer je het om te gaan lopen spammen/megaposten. Je leert er niet veel van zo te zien.
[..]
Gelukkig lezen sommige mensen wel terug![]()
[..]
Mag van mij ook maar het is wel duidelijk dacht ik zo
Hoop ik niet, want dat doe ik ook niet. Dan zou ik me hier spastisch moeten gaan zitten typen dat ik er apelazarus van werd.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Maarre... Met betrekking tot de OP enzo... Toch een vraagje. Iedereen is welkom, maar je hoeft toch niet op iedereen te reageren.
Teveel info... veel te veelquote:
Utrecht - Amsterdam via Hilversum moet je in Weesp nog een keer overstappen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Utrecht - Amsterdam
Utrecht - Haarlem
Utrecht - Lelystad
Amersfoort - Amsterdam
Amersfoort - Haarlem
en terug natuurlijk
Nee maar soms wil ik ook frustratie kwijt hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Maarre... Met betrekking tot de OP enzo... Toch een vraagje. Iedereen is welkom, maar je hoeft toch niet op iedereen te reageren.
quote:
I know, wat ik eigenlijk probeerde te zeggen (waarschijnlijk op z'n 'vrouws'quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoop ik niet, want dat doe ik ook niet. Dan zou ik me hier spastisch moeten gaan zitten typen dat ik er apelazarus van werd.
ach, zolang we 'kankerkachel' hier weg kunnen houden.. dan zijn we al aardig goed bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar soms wil ik ook frustratie kwijt he
Negeren is een andere. Iemand groeten, prima, maar als ik niets te vertellen heb, of die ander niet, dan is dat wat mij betreft akkoord. Al boeit het onderwerp me niet, ook akkoord. Als jij plaatjes van hunks gaat plaatsen, dan scroll ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef es70 het volgende:
[..]
I know, wat ik eigenlijk probeerde te zeggen (waarschijnlijk op z'n 'vrouws'), is dat negeren ook niet echt heel verwelkomend is
.
Niets menselijks is je vreemdquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar soms wil ik ook frustratie kwijt he
Op zich vind ik de OP zo wel netjes. Duidelijke 'waarschuwing', aan iedereen nieuw en oud.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
Hey De T
Blijft de OP nu altijd zoals ie nu is? Of mag hij na een bepaald aantal deeltjes vervangen worden door "verder" ofzo?Ik meende dat buzzer dat eens had gezegd, dat de OP alleen de eerste paar deeltjes moest blijven.
klopt. Ik moest eens een leuke foto zoeken *kuch*quote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey indahnesia.com. Een fotoboek zonder foto's maakt niet echt een fotoboek
als ook hendig sjieke..... en 14.gifs achterwege kunnen blijven zijn we helemaal op de goede wegquote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, zolang we 'kankerkachel' hier weg kunnen houden.. dan zijn we al aardig goed bezig![]()
WIzquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Op zich vind ik de OP zo wel netjes. Duidelijke 'waarschuwing', aan iedereen nieuw en oud.
Je hebt eens gezegd nooit een foto te posten omdat je onherkenbaar wil blijven.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt. Ik moest eens een leuke foto zoeken *kuch*
akkoord.. ook die horen hier niet inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ook hendig sjieke..... en 14.gifs achterwege kunnen blijven zijn we helemaal op de goede weg
Goed planquote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt. Ik moest eens een leuke foto zoeken *kuch*
Ja, precies. foto's heb ik het niet op. Alleen al omdat ik een website heb waarvan ik weet dat er mensen zijn die me daarbij volgen. Da's allemaal prima, maar ik ga me niet verder in de schijnwerpers zetten. Het is wel prima zo.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt eens gezegd nooit een foto te posten omdat je onherkenbaar wil blijven.De enige keer dat je een foto postte was een foto van jou op een motor met helm op.
![]()
Ik ben geen GC-mod. En z te zien iis het achter de schermen ook nog niet ter sprake gekomen. Gewoon even een GC-modje aanschieten morgenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Jaguarized het volgende:
Hey De T
Blijft de OP nu altijd zoals ie nu is? Of mag hij na een bepaald aantal deeltjes vervangen worden door "verder" ofzo?Ik meende dat buzzer dat eens had gezegd, dat de OP alleen de eerste paar deeltjes moest blijven.
Ik zat gister écht met stijgende verbazing te lezen en tsja zoiets kan ik nou eenmaal niet voor me houden.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Niets menselijks is je vreemd. De tijd dat ik daardoor gefrustreerd raakte is wel een beetje voorbij, 't is alleen wat meer scrollwerk
.
Daar heb ik ook de schurft aanquote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, zolang we 'kankerkachel' hier weg kunnen houden.. dan zijn we al aardig goed bezig![]()
Dan maak je een foto, zodat er alleen maar een zwart iets is te zienquote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, precies. foto's heb ik het niet op. Alleen al omdat ik een website heb waarvan ik weet dat er mensen zijn die me daarbij volgen. Da's allemaal prima, maar ik ga me niet verder in de schijnwerpers zetten. Het is wel prima zo.
I know, ik denk probeer eens een beetje sfeer erin te brengenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar hebben de modjes een mooi antwoord opiets met 48 uur geloof ik.
succesquote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb honger, even kijken of er beneden nog wat in de koelkast staat.
schieten is niet de meest nette oplossing hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben geen GC-mod. En z te zien iis het achter de schermen ook nog niet ter sprake gekomen. Gewoon even een GC-modje aanschieten morgen
[..]
Heb ik allebei al gedaan maar d_h had gister appeltaart gehaald, even kijken of daar nog wat van over is.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet nog ontbijten en douchen..
die heb ik al ergens.. wacht ff..quote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan maak je een foto, zodat er alleen maar een zwart iets is te zien
Ertegenaan rijden is ook zowat hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schieten is niet de meest nette oplossing hoor![]()
dat was een inkoppertje he..![]()
die ligt hier nooit lang.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik allebei al gedaan maar d_h had gister appeltaart gehaald, even kijken of daar nog wat van over is.
Herken de moslim.quote:
haha.. ik kan wel eens een foto maken.. ik heb een 'peci' (spreek uit als petsjie, petje inderdaad).. da's voor moslim mannen in Indonesië.quote:
Is het nou thee of rijst wat men daar op die bergen verbouwt?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ik kan wel eens een foto maken.. ik heb een 'peci' (spreek uit als petsjie, petje inderdaad).. da's voor moslim mannen in Indonesië.
ligt er maar net aan waar je bent. Rijst, thee, koffie, rubber, cacau, mais, aardappelen, zelfs spruitjes (quote:Op zondag 22 januari 2006 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is het nou thee of rijst wat men daar op die bergen verbouwt?
ik sta altijd op Naarden-Bussum te wachten.. alles vanuit Utrecht heeft vertragingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Utrecht - Amsterdam via Hilversum moet je in Weesp nog een keer overstappen.Die trein gaat door naar Schiphol namelijk. Dat zijn Hondekoppen.
Is 'ie te kleinquote:Op zondag 22 januari 2006 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
ongeschoren.. jaja.. maar 't gaat om het zwartje dingetje. Typisch Indonesisch petje voor moslimmannen die naar de moskee gaan of een ander belangrijk iets hebben. (trouwerij, begrafenis ect.)
een bivakmuts? dus zo gek is het niet dat al die moslims hier van alles jattenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
ongeschoren.. jaja.. maar 't gaat om het zwartje dingetje. Typisch Indonesisch petje voor moslimmannen die naar de moskee gaan of een ander belangrijk iets hebben. (trouwerij, begrafenis ect.)
Nu je het zegt, dat zie je wel heel veel inderdaad!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
bivakmuts? Nah, dat is het niet hoor, veel te warm daarquote:Op zondag 22 januari 2006 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
een bivakmuts? dus zo gek is het niet dat al die moslims hier van alles jatten
-5 generalisatie, -5 discriminatie
even snel een foto gemaakt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zie je wel heel veel inderdaad!
Leuke foto btw.
Het lijkt wel of je wat glazige ogen hebt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even snel een foto gemaakt.maar goed, het is wel duidelijk
![]()
man in pak, of zo'n waggelbeestquote:Op zondag 22 januari 2006 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bivakmuts? Nah, dat is het niet hoor, veel te warm daarHoewel ik daar toch wel een paar keer een pinguin ben tegengekomen, in het zwart. Wat zal die het warm hebben.
![]()
zo'n moslima met een carnavalspak aan inderdaad.quote:
1 lens-oogquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je wat glazige ogen hebt.![]()
maar de meeste nomaden hebben toch ook altijd donkere kleding aan? Met meerdere lagen enzo..quote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo'n moslima met een carnavalspak aan inderdaad.![]()
Alles tussen Amsterdam en Utrecht wordt bij een stremming ook omgeleid via Hilversum. Kost je ook een kwartier extra.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik sta altijd op Naarden-Bussum te wachten.. alles vanuit Utrecht heeft vertraging
Ik doelde op het linkeroog.quote:
om de niet-moslims uit te lokken ofzoquote:Op zondag 22 januari 2006 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo'n moslima met een carnavalspak aan inderdaad.In Indonesië lopen relatief veel minder mensen in zo'n allesbedekkend laken of met een hoofddoek. Maar ja, hier wordt het ook alleen gedaan om te provoceren.
maar dat heeft dan een redenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles tussen Amsterdam en Utrecht wordt bij een stremming ook omgeleid via Hilversum. Kost je ook een kwartier extra.![]()
Kan best, alleen zie ik in Indonesië geen nomadische bevolkingen die zich dik aankleden, zeker niet omdat het er tropisch is, dus juist zo min mogelijk aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar de meeste nomaden hebben toch ook altijd donkere kleding aan? Met meerdere lagen enzo..
toch
maar die nomaden lopen toch ook in tropische hitte enzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan best, alleen zie ik in Indonesië geen nomadische bevolkingen die zich dik aankleden, zeker niet omdat het er tropisch is, dus juist zo min mogelijk aan.
ja, lijkt me duidelijk, als in een land waar 80% moslim is, er relatief minder mensen met hoofdbedekking op lopen dan in een land waar een paar procent moslim is, dan klopt er iets niet.quote:
succesquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens rebooten.. updates installeren en hopen dat winamp weer normaal doet
geen idee, welke nomaden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar die nomaden lopen toch ook in tropische hitte enzo?
Das dus 9 minuten.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dat heeft dan een reden
maar de trein vanuit Utrecht naar Haarlem/Schiphol komt standaard 5 minuten te laat. moet om 21/51 aankomen, maar komt regelmatig pas om 30/00 aan
Ik ben die dingen die echt plat op je hoofd liggen gewend, dit ziet er anders uit...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, hoort zo. het is ook echt een petje... religieuze hoofdbedekking, geen verdere functie.
plat op je hoofd? Als een joods keppeltje?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben die dingen die echt plat op je hoofd liggen gewend, dit ziet er anders uit...
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plat op je hoofd? Als een joods keppeltje?
Zondagmiddag humorquote:
quote:
Zo noemen wij hetquote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pannekoek?
Een "Toch is vragen aan mijn broertje"quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo noemen wij het, maar er is een officiele term voor... Toch 's vragen aan mijn broer...
Grote broer, 10 jaar ouder en moslimquote:Op zondag 22 januari 2006 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een "Toch is vragen aan mijn broertje"
Aaah die
Ik las het in de context:quote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Grote broer, 10 jaar ouder en moslim.
Bummer...de tijd van goeie grapjes komt nog wel.quote:
da's kut, want het wordt winter als je daar bent..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben even aan het kijken voor temperaturen in Nieuw-Zeeland. Het is daar nu hartje zomer... In Auckland is het nu 17 graden en in Christchurch 12 graden.
Het is daar nog steeds zomer als ik aankom.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's kut, want het wordt winter als je daar bent..
'T is groter dan een keppeltje en meestal gehaaktquote:Op zondag 22 januari 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm. zegt me nog niets.. eens zoeken dan...
en als het 6 is, kom je dan naar Bali?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is daar nog steeds zomer als ik aankom.De winter is maar 5 graden kouder overigens.
Als het onder 0 is.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als het 6 is, kom je dan naar Bali?![]()
aah.. gehaakt idd..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is groter dan een keppeltje en meestal gehaakt.
Jij blij natuurlijk aangezien je niet op Bali zit want jij zit in die andere plaats Yogyakarta.quote:
Bali is makkelijker vliegen voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij blij natuurlijk aangezien je niet op Bali zit want jij zit in die andere plaats Yogyakarta.![]()
Waar vlieg je dan op?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bali is makkelijker vliegen voor jou.![]()
Denpasar (Bali)quote:Op zondag 22 januari 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar vlieg je dan op?
Bali (Papua Nieuw Guinea)
Bali (Kameroen)
Balikpapan (Indonesië)
Balikesir (Turkije)
Balimo (Papua Nieuw Guinea)
ooohhh...quote:
Bijna gratiesquote:
tja, dan kom je ergens anders uitquote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ooohhh...ik voerde gewoon bali in
![]()
Nope, het is een taqia (net ff gebeldquote:Op zondag 22 januari 2006 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Es; heet zo'n ding hier een fez?
Jawel maar via die toko krijg ik meestal wel lage tarieven.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat soort tickets moet je altijd lokaal boeken en niet op NL sites.. (of doe je dat niet?)
daar had ik niet opgekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, het is een taqia (net ff gebeld).
'die toko' ?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar via die toko krijg ik meestal wel lage tarieven.
D'r is ook nog een andere naam voor, maar daar kon 'ie zelf ook ff niet opkomenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar had ik niet opgekomen.volgens mij gebruiken verschillende landen een verschillend woord, of eenzelfde woord met een andere schrijfwijze, waardoor ik niets kon vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |