oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
doe wat je niet laten kanquote:Op zondag 22 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik jullie blijf lastigvallen?
Tot nu toe mag ik blijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:22 schreef Jaguarized het volgende:
[grafiek]
Kantje boord.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot nu toe mag ik blijvenJammer hè Jaguar
Te slecht inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
de percentages kloppen niet... 56% en 45% = 101%![]()
prutsers
Ik.quote:
had ik die ook maarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom op zeg hij heeft 11 klonen waarmee hij kan stemmen
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
en heb alleen voor dit account mijn wachtwoordquote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
quote:
Zeker!quote:
Ze is al getrouwd.quote:
Ach, ik weet wie het zegt, en ik denk dat mijn 'nee' idd nogal voorspelbaar was voor 'mquote:
Verkapte ik-vind-het-een-lekker-ding post.quote:
zou 't ja?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt, en ik denk dat mijn 'nee' idd nogal voorspelbaar was voor 'm.
Jij met je indo's altijd.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij met je voorwaarden altijd![]()
Zie mijn post.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, ik weet wie het zegt, en ik denk dat mijn 'nee' idd nogal voorspelbaar was voor 'm.
volgens mij wel.. een beetje dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of Stuart nog leeft (spamkever #1)
Zeker welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte ik-vind-het-een-lekker-ding post.![]()
Je moet niet alles verklappenquote:
Die leeft nog, heeft in GCSC ook gewoon meegepost.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of Stuart nog leeft (spamkever #1)
Waarom komt hij hier nooit meer langs dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wel.. een beetje dan.
Je moet vaker naar de 21+ club gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was het maar atijd, dan zat ik nu niet in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |