Wat een hendig sjieke stouterd.quote:
Ja ik heb die ellende ook allemaal op een hoop gegooid, zolang het maar betaald wordtquote:Op zondag 22 januari 2006 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, even wat papieren opgeruimd.. wat een zooi zeg.. belasting, verzekering, pensioen, sparen, bekeuring...![]()
quote:
je kan nog altijd zelf aan de slagquote:Op zondag 22 januari 2006 11:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jongens, wij zijn nu arbeids ongeschikt
Ok. Maar goed ik kaarte het alleen maar aan natuurlijk!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Komt allemaal goed. We moeten de lettertype CSS nog aanpassen, nu geen zin
Ik moet soms best wel lachen om die Maikuuul topics.quote:
mooi nu nog iemand die spruiten maakt , eentje die tournedos met bearnaisesaus maakt, bammetje pindakaas/hagelslag en eentje die variatie in zn eten heeft en ik heb iedere dag een ander eetadresquote:
Mijn dank daarvoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ok. Maar goed ik kaarte het alleen maar aan natuurlijk!
Sommige zijn best vermakelijk. Maar ja onzin subfora ben k ook weer niet zoveel te vinden.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet soms best wel lachen om die Maikuuul topics.![]()
En misschien wel een leuke avond om nooit te vergetenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
mooi nu nog iemand die spruiten maakt , eentje die tournedos met bearnaisesaus maakt, bammetje pindakaas/hagelslag en eentje die variatie in zn eten heeft en ik heb iedere dag een ander eetadres
betaald is het al hooor.. alleen ik wil toch wel wat wegtiefen zeg maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb die ellende ook allemaal op een hoop gegooid, zolang het maar betaald wordt
ejj ik eet niet met stokjes hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En misschien wel een leuke avond om nooit te vergeten
wat zeg ik nou toch
Hehe weg mieteren is de beste oplossingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
betaald is het al hooor.. alleen ik wil toch wel wat wegtiefen zeg maar.de stapel wordt anders niet kleiner.
lushquote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef peenenui2 het volgende:
zo ik ga maar is de stad in, is er nog wat te doen eigenlijk?
hij zei schat tegen mequote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben voetbal kijken. Dag schat donnaen de rest:
ik ga toch dan maar ff kijken dan, met toch in de buurt zijn zit op leidsestraat toch?quote:
Ik ook niet, is niet goed voor mijn reputatie.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sommige zijn best vermakelijk. Maar ja onzin subfora ben k ook weer niet zoveel te vinden.
en kalverstraatquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ik ga toch dan maar ff kijken dan, met toch in de buurt zijn zit op leidsestraat toch?
En voor de mijnequote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet, is niet goed voor mijn reputatie.![]()
ah, daar ook? dat is net zover weg met de tram ongeveer maar eentje is genoeg hoor, moet nog kleren kopenquote:
middag!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
*ook weer ontwaakt* middag allemaal
nou suc6 daarmee ,ik ga nu echt echt echt douchenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:05 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ah, daar ook? dat is net zover weg met de tram ongeveer maar eentje is genoeg hoor, moet nog kleren kopen
verzekeringspapieren? Nah.. doe maar nietquote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe weg mieteren is de beste oplossing
dag dan, veel plezier ook, ik laat wel weten wat ik van lush vindquote:Op zondag 22 januari 2006 12:07 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou suc6 daarmee ,ik ga nu echt echt echt douchen![]()
'oiquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
*ook weer ontwaakt* middag allemaal
Ach joh, merk je neits vanquote:Op zondag 22 januari 2006 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
verzekeringspapieren? Nah.. doe maar niet![]()
Ja ik was het kwijt!quote:
Neequote:
Neuh.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:10 schreef OoAstridoO het volgende:
Nog iets gebeurd hier gisteravond of vanochtend
Ehm neehee?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Vinden jullie het goed dat ik jullie blijf lastigvallen?
wrom niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voetbalmiddag gaat namelijk niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |