Hehe jahoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat gewoon water is ipv het gebruikelijke wat uit die tank komt.
Selectief geheugen, zalig zijn de onwetendenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raar
die rijden op invalidebruggenquote:
*schakelt terug naar vertraging*quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*schakelt terug naar stoptrein snelheid*
uitgekotst is een betere omschrijvingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raar
Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet nooit welke ik moet hebben, die van Heerlen of Maastricht. Gelukkig ga ik er in Eindhoven al uit, dus maakt het niet uit voor mij.![]()
jep, die met de gele bekleding zijn top.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat scheelt.De duw/trektreinen zijn iig beter dan de Koplopers.
[afbeelding]
2e... Yeah, rightquote:
En dan nog 2000 pixelsquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]inderdaad, 2 MB
maar ja, ik heb glas, dus ik zie het meteen zonder laden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitgekotst is een betere omschrijving
Oh hij's 2 mb... niet gezien.quote:
ja, beter als invaliden.. hoewel.. een invalide wordt gehakt, van een invalidenbrug gaat de trein kapot..quote:
En nog een slechte foto ookquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vragen "zie je al iets"![]()
Op welke lijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef qu63 het volgende:
ik heb meestal zo'n oude stoptrein hieroaltijd te laat als ie vanaf Utrecht komt
en krakend enzo
maar soms ook die mooie nieuwe dubbeldekkers
die rijden hier nog niet eensquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat scheelt.De duw/trektreinen zijn iig beter dan de Koplopers.
[afbeelding]
in het geval van hem kan het niet 'rude' genoegquote:
Maar opnieuw presteer je het om te gaan lopen spammen/megaposten. Je leert er niet veel van zo te zien.quote:
Gelukkig lezen sommige mensen wel terugquote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Selectief geheugen, zalig zijn de onwetenden.
Mag van mij ook maar het is wel duidelijk dacht ik zoquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitgekotst is een betere omschrijving
tja, als een trein rijd... dan is een keer aan de noodrem trekken wel een goede. "Ik moest een foto maken voor op Fok!"...quote:
Utrecht - Amsterdamquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, als een trein rijd... dan is een keer aan de noodrem trekken wel een goede. "Ik moest een foto maken voor op Fok!"...
treinen? Nee hoor, over grote foto's en invalidenbruggetjes ging het.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaan we het hebben over treinen.. GA IS NAAR PTA!
Maarre... Met betrekking tot de OP enzo... Toch een vraagje. Iedereen is welkom, maar je hoeft toch niet op iedereen te reagerenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar opnieuw presteer je het om te gaan lopen spammen/megaposten. Je leert er niet veel van zo te zien.
[..]
Gelukkig lezen sommige mensen wel terug![]()
[..]
Mag van mij ook maar het is wel duidelijk dacht ik zo
Hoop ik niet, want dat doe ik ook niet. Dan zou ik me hier spastisch moeten gaan zitten typen dat ik er apelazarus van werd.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Maarre... Met betrekking tot de OP enzo... Toch een vraagje. Iedereen is welkom, maar je hoeft toch niet op iedereen te reageren.
Teveel info... veel te veelquote:
Utrecht - Amsterdam via Hilversum moet je in Weesp nog een keer overstappen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Utrecht - Amsterdam
Utrecht - Haarlem
Utrecht - Lelystad
Amersfoort - Amsterdam
Amersfoort - Haarlem
en terug natuurlijk
Nee maar soms wil ik ook frustratie kwijt hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Maarre... Met betrekking tot de OP enzo... Toch een vraagje. Iedereen is welkom, maar je hoeft toch niet op iedereen te reageren.
quote:
I know, wat ik eigenlijk probeerde te zeggen (waarschijnlijk op z'n 'vrouws'quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoop ik niet, want dat doe ik ook niet. Dan zou ik me hier spastisch moeten gaan zitten typen dat ik er apelazarus van werd.
ach, zolang we 'kankerkachel' hier weg kunnen houden.. dan zijn we al aardig goed bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar soms wil ik ook frustratie kwijt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |