Hehe jahoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat gewoon water is ipv het gebruikelijke wat uit die tank komt.
Selectief geheugen, zalig zijn de onwetendenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raar
die rijden op invalidebruggenquote:
*schakelt terug naar vertraging*quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*schakelt terug naar stoptrein snelheid*
uitgekotst is een betere omschrijvingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raar
Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet nooit welke ik moet hebben, die van Heerlen of Maastricht. Gelukkig ga ik er in Eindhoven al uit, dus maakt het niet uit voor mij.![]()
jep, die met de gele bekleding zijn top.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat scheelt.De duw/trektreinen zijn iig beter dan de Koplopers.
[afbeelding]
2e... Yeah, rightquote:
En dan nog 2000 pixelsquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]inderdaad, 2 MB
maar ja, ik heb glas, dus ik zie het meteen zonder laden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uitgekotst is een betere omschrijving
Oh hij's 2 mb... niet gezien.quote:
ja, beter als invaliden.. hoewel.. een invalide wordt gehakt, van een invalidenbrug gaat de trein kapot..quote:
En nog een slechte foto ookquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vragen "zie je al iets"![]()
Op welke lijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef qu63 het volgende:
ik heb meestal zo'n oude stoptrein hieroaltijd te laat als ie vanaf Utrecht komt
en krakend enzo
maar soms ook die mooie nieuwe dubbeldekkers
die rijden hier nog niet eensquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat scheelt.De duw/trektreinen zijn iig beter dan de Koplopers.
[afbeelding]
in het geval van hem kan het niet 'rude' genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |