En dus moet ik maar niets zeggen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey T.. lang niet gezien hierBehalve het openen van een deeltje gisteren
Sarcasme my dear. Vooral na wat ik gister gelezen hebquote:
kedeng-kedeng.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.
Da's voor boeruuh!quote:
Daar zal ik binnenkort weer inzittenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kedeng-kedeng.
* Dames en heren, dit is station Eindhoven. Deze trein zal verder rijden als intercity naar Maastricht en zal nog stoppen te... *
Ik heb niet de moeite genomen om terug te lezen... Na een of 2 pagina's had ik al door hoe de vlag erbij hingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dus moet ik maar niets zeggen?
[..]
Sarcasme my dear. Vooral na wat ik gister gelezen heb
Ik zit in de trein.quote:
eeh.. zo was het niet bedoeld volgens mij.. Ik heb je serieus even niet meer gezien hier. Dus ik meld dat even, da's alles. Verder geen achterliggende betekenissen, valkuilen, grapjes whatsoever.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dus moet ik maar niets zeggen?
[..]
Dat doet een NS'er vaak he.quote:
Er zou vanaf de nieuwe dienstregeling afgelopen december een trein rechtstreeks naar Schiphol gaan. Is 't traject nog niet af. Moet ik nóg langer wachten tot ik eens direct kan, zonder overstappen op vakantie.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zal ik binnenkort weer inzitten
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendinquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb niet de moeite genomen om terug te lezen... Na een of 2 pagina's had ik al door hoe de vlag erbij hing.
Inschattingsfoutjequote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. zo was het niet bedoeld volgens mij.. Ik heb je serieus even niet meer gezien hier. Dus ik meld dat even, da's alles. Verder geen achterliggende betekenissen, valkuilen, grapjes whatsoever.
Ach, het gehalte boeruuh zal zowiezo wel vrij hoog zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's voor boeruuh!
Ga maar gewoon van de ¤10 uit in de voorverkoop of anders ¤15 aan de deur
Ziet er koud uit, ben ik niet zo'n liefhebber vanquote:
en dat is verkeerd omdat...?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendin
geen probleem. Druk met mod-werk of buiten Fok! ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
Inschattingsfoutjemaar ik heb het ook druk
Check foto'squote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, het gehalte boeruuh zal zowiezo wel vrij hoog zijn. Net zoiets als Ilpendam vermoed ik...
Dat is serieus grappigquote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal:quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kedeng-kedeng.
* Dames en heren, dit is station Eindhoven. Deze trein zal verder rijden als intercity naar Maastricht en zal nog stoppen te... *
Knuppeltjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Met allemaal knopjes en knuppeltjes
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Da's niet verkeerd maar dat ging over het voorliegen van je mede-SC'ers. Daar heb ik mijn mening moeten bijstellen over jouquote:
Allebeiquote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen probleem. Druk met mod-werk of buiten Fok! ?
Ik vind vanalles leuk, hakkuh uitgezonderd.... Van Dik Hout is cool, maar die hebben jullie al een keer gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Check foto's
Maar goed wat voormuziek interesseert je?!
Ik snap serieus niet wat je bedoeld hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd maar dat ging over het voorliegen van je mede-SC'ers. Daar heb ik mijn mening moeten bijstellen over jou
[..]
Zoiets inderdaad. En met carnaval is het bij sommigen Lampegat.. vinden de passagiers wel grappig. Ook als er eens een geintje gemaakt wordt. Pas geleden hadden we een muziekje van een draaiorgel toen we vlakbij Amsterdam warenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal:
Dames en heren, een hele goedenmorgen, over enkel ogenblikken station Eindhoven. Na Eindhoven rijden we nog door naar Weert, Roermond, Sittard, Geleen Oost en eindbestemming Heerlen. Nu eerst station Eindhoven.
Aah, dus je wordt in het echt ook een blauwequote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Tha_T het volgende:
Allebei
Fok!: Bezig met die opruimactie
Buiten Fok!: Voorbereiden op de keuringen voor de Marechaussee waardoor ik nu dus bijna iedere ochtend in de fitness zit. Dan hou je gewoon weinig tijd over helaas
Het zijn een bult knopjes ja maar je bent er maar een paar nodig.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb nog nooit in de 'cockpit' gezeten
knopjesquote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb nog nooit in de 'cockpit' gezeten
Achsoquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het zijn een bult knopjes ja maar je bent er maar een paar nodig.![]()
Jups! Maar goed eens ff een kwaliteitsfoto zoeken!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind vanalles leuk, hakkuh uitgezonderd.... Van Dik Hout is cool, maar die hebben jullie al een keer gehad.
En we hebben natuurlijk ook nog:quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. En met carnaval is het bij sommigen Lampegat.. vinden de passagiers wel grappig. Ook als er eens een geintje gemaakt wordt. Pas geleden hadden we een muziekje van een draaiorgel toen we vlakbij Amsterdam waren![]()
![]()
Even 2 versnellingen lagerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je? Dan zal ik wat rustiger aan doen..
Ik mag hopen dat dat gewoon water is ipv het gebruikelijke wat uit die tank komtquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups! Maar goed eens ff een kwaliteitsfoto zoeken!
[afbeelding]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat je bedoeld hoor
Komt wel goed allemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 12:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, dus je wordt in het echt ook een blauweGelukkig delen ze ook bekeuringen uit bij Eindhoven Airport. Regelmatig staat er een lamzak fout geparkeerd op de gele streep IN een bocht..
De tijd zal wel beperkt zijn ja, dat geloof ik graag. Succes ermee!
ik weet nooit welke ik moet hebben, die van Heerlen of Maastricht. Gelukkig ga ik er in Eindhoven al uit, dus maakt het niet uit voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En we hebben natuurlijk ook nog:
Dames en heren, een hele goedenmorgen, over enkel ogenblikken station Eindhoven. Na Eindhoven rijden we nog door naar Weert, Roermond, Sittard met als einde van de lijn station Maastricht. Nu eerst station Eindhoven.![]()
2e kans, nieuwe rondequote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je kunt je niet herrineren waarom je GCSC uitgekicked bent? Toch raar
[..]
Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |