En dus moet ik maar niets zeggen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey T.. lang niet gezien hierBehalve het openen van een deeltje gisteren
Sarcasme my dear. Vooral na wat ik gister gelezen hebquote:
kedeng-kedeng.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.
Da's voor boeruuh!quote:
Daar zal ik binnenkort weer inzittenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kedeng-kedeng.
* Dames en heren, dit is station Eindhoven. Deze trein zal verder rijden als intercity naar Maastricht en zal nog stoppen te... *
Ik heb niet de moeite genomen om terug te lezen... Na een of 2 pagina's had ik al door hoe de vlag erbij hingquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dus moet ik maar niets zeggen?
[..]
Sarcasme my dear. Vooral na wat ik gister gelezen heb
Ik zit in de trein.quote:
eeh.. zo was het niet bedoeld volgens mij.. Ik heb je serieus even niet meer gezien hier. Dus ik meld dat even, da's alles. Verder geen achterliggende betekenissen, valkuilen, grapjes whatsoever.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En dus moet ik maar niets zeggen?
[..]
Dat doet een NS'er vaak he.quote:
Er zou vanaf de nieuwe dienstregeling afgelopen december een trein rechtstreeks naar Schiphol gaan. Is 't traject nog niet af. Moet ik nóg langer wachten tot ik eens direct kan, zonder overstappen op vakantie.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zal ik binnenkort weer inzitten
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendinquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb niet de moeite genomen om terug te lezen... Na een of 2 pagina's had ik al door hoe de vlag erbij hing.
Inschattingsfoutjequote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh.. zo was het niet bedoeld volgens mij.. Ik heb je serieus even niet meer gezien hier. Dus ik meld dat even, da's alles. Verder geen achterliggende betekenissen, valkuilen, grapjes whatsoever.
Ach, het gehalte boeruuh zal zowiezo wel vrij hoog zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's voor boeruuh!
Ga maar gewoon van de ¤10 uit in de voorverkoop of anders ¤15 aan de deur
Ziet er koud uit, ben ik niet zo'n liefhebber vanquote:
en dat is verkeerd omdat...?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendin
geen probleem. Druk met mod-werk of buiten Fok! ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
Inschattingsfoutjemaar ik heb het ook druk
Check foto'squote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, het gehalte boeruuh zal zowiezo wel vrij hoog zijn. Net zoiets als Ilpendam vermoed ik...
Dat is serieus grappigquote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gister iets gelezen over AMD64 en een vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |