Nou ja... Voorals nog dan geen tripje Julianadorpquote:
Hier ookquote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja... Voorals nog dan geen tripje Julianadorp.
Whehe. Het is met het OV 5 kwartier reizen en met de auto drie kwartier.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat ga je dan voortaan iedere dag doen?
Best een eind. Ik prijs mezelf dan ook gelukkig dat ik alleen van oost naar west eindhoven moet. Op de brommer zo'n 20-25 minuten (afhankelijk van de stoplichten en of er politie bij staat of niet)
Voor jou is het ook wel een stukje verder wegquote:
Komt wel komt welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja... Voorals nog dan geen tripje Julianadorp.
Ik mag morgen weer naar Eindhoven.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat ga je dan voortaan iedere dag doen?
Best een eind. Ik prijs mezelf dan ook gelukkig dat ik alleen van oost naar west eindhoven moet. Op de brommer zo'n 20-25 minuten (afhankelijk van de stoplichten en of er politie bij staat of niet)
Dat zal wel ja maar voor iets goeds reis ik welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor jou is het ook wel een stukje verder weg.
ik van mijn lievelingsmuziekquote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat voor muziek ben je trouwens een liefhebber?
nou, daar zijn we blij mee Wat ga je doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer naar Eindhoven.
Zit vast wel iets van mijn garde bij ofnie?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat voor muziek ben je trouwens een liefhebber?
net wat je leuk vinquote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zit vast wel iets van mijn garde bij ofnie?
Werken.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, daar zijn we blij mee Wat ga je doen?
Ik woon in Groningen, werk in Utrecht.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Jag: Waarom Groningen in je profiel terwijl je in Utrecht woont
En morgen werk je in Eindhovenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, werk in Utrecht.
Wat is een ijsclubkaartquote:
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En morgen werk je in EindhovenDruk zeg
NS-medewerkerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik werk in meerdere plaatsen, standplaats Utrecht. Zie profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |