Kan best, alleen zie ik in Indonesië geen nomadische bevolkingen die zich dik aankleden, zeker niet omdat het er tropisch is, dus juist zo min mogelijk aan.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar de meeste nomaden hebben toch ook altijd donkere kleding aan? Met meerdere lagen enzo..
toch
maar die nomaden lopen toch ook in tropische hitte enzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan best, alleen zie ik in Indonesië geen nomadische bevolkingen die zich dik aankleden, zeker niet omdat het er tropisch is, dus juist zo min mogelijk aan.
ja, lijkt me duidelijk, als in een land waar 80% moslim is, er relatief minder mensen met hoofdbedekking op lopen dan in een land waar een paar procent moslim is, dan klopt er iets niet.quote:
succesquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef qu63 het volgende:
ik ga maar eens rebooten.. updates installeren en hopen dat winamp weer normaal doet
geen idee, welke nomaden?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar die nomaden lopen toch ook in tropische hitte enzo?
Das dus 9 minuten.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dat heeft dan een reden
maar de trein vanuit Utrecht naar Haarlem/Schiphol komt standaard 5 minuten te laat. moet om 21/51 aankomen, maar komt regelmatig pas om 30/00 aan
Ik ben die dingen die echt plat op je hoofd liggen gewend, dit ziet er anders uit...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, hoort zo. het is ook echt een petje... religieuze hoofdbedekking, geen verdere functie.
plat op je hoofd? Als een joods keppeltje?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben die dingen die echt plat op je hoofd liggen gewend, dit ziet er anders uit...
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plat op je hoofd? Als een joods keppeltje?
Zondagmiddag humorquote:
quote:
Zo noemen wij hetquote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pannekoek?
Een "Toch is vragen aan mijn broertje"quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo noemen wij het, maar er is een officiele term voor... Toch 's vragen aan mijn broer...
Grote broer, 10 jaar ouder en moslimquote:Op zondag 22 januari 2006 13:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een "Toch is vragen aan mijn broertje"
Aaah die
Ik las het in de context:quote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Grote broer, 10 jaar ouder en moslim.
Bummer...de tijd van goeie grapjes komt nog wel.quote:
da's kut, want het wordt winter als je daar bent..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:03 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben even aan het kijken voor temperaturen in Nieuw-Zeeland. Het is daar nu hartje zomer... In Auckland is het nu 17 graden en in Christchurch 12 graden.
Het is daar nog steeds zomer als ik aankom.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's kut, want het wordt winter als je daar bent..
'T is groter dan een keppeltje en meestal gehaaktquote:Op zondag 22 januari 2006 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm. zegt me nog niets.. eens zoeken dan...
en als het 6 is, kom je dan naar Bali?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is daar nog steeds zomer als ik aankom.De winter is maar 5 graden kouder overigens.
Als het onder 0 is.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als het 6 is, kom je dan naar Bali?![]()
aah.. gehaakt idd..quote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is groter dan een keppeltje en meestal gehaakt.
Jij blij natuurlijk aangezien je niet op Bali zit want jij zit in die andere plaats Yogyakarta.quote:
Bali is makkelijker vliegen voor jou.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij blij natuurlijk aangezien je niet op Bali zit want jij zit in die andere plaats Yogyakarta.![]()
Waar vlieg je dan op?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bali is makkelijker vliegen voor jou.![]()
Denpasar (Bali)quote:Op zondag 22 januari 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar vlieg je dan op?
Bali (Papua Nieuw Guinea)
Bali (Kameroen)
Balikpapan (Indonesië)
Balikesir (Turkije)
Balimo (Papua Nieuw Guinea)
ooohhh...quote:
Bijna gratiesquote:
tja, dan kom je ergens anders uitquote:Op zondag 22 januari 2006 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ooohhh...ik voerde gewoon bali in
![]()
Nope, het is een taqia (net ff gebeldquote:Op zondag 22 januari 2006 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Es; heet zo'n ding hier een fez?
Jawel maar via die toko krijg ik meestal wel lage tarieven.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat soort tickets moet je altijd lokaal boeken en niet op NL sites.. (of doe je dat niet?)
daar had ik niet opgekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, het is een taqia (net ff gebeld).
'die toko' ?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar via die toko krijg ik meestal wel lage tarieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |