Doeiquote:
Dat doe jij wel vaker bij mij jaquote:
Hoppaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef BVO het volgende:
Laat in [POLL] Wie is NU je favoriet? Na Liveshow 4. even weten wie je favoriet is. De hele poll zet ik hier niet neer, want dan wordt Sven boos.
Workshop 3 had sowieso de meeste kwaliteit dus da's wel terechtquote:Op zondag 22 januari 2006 11:19 schreef WithMe het volgende:
Wat wel opvallend is: de afgelopen 3 weken zijn er steeds kandidaten uit workshop 1 afgevallen. Alleen Floortje is daarvan nog over.
De finalisten uit workshop 3 zijn nog steeds compleet met z'n vijven.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Marble het volgende:
[..]
DIe titel heb ik ook wel eens gewijzigd naar FAQ Jimforum of zo. Werd I.R. nog boos om..
Eensch!quote:Op zondag 22 januari 2006 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Workshop 3 had sowieso de meeste kwaliteit dus da's wel terecht
Op de winnares na danquote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Eensch!
En workshop 1 was weer dramatisch.
Ik heb zo'n vermoeden dat 200.000 mensen het te genant voor woorden vonden om naar die gekke voorstelling te kijken. Wie vond de uitzending van gister ook ronduit genant?quote:De concurrentie op RTL 4 deed het ook iets slechter. 'Idols' scoorde ruim 1,6 miljoen kijkers. Vorige week waren dat er 1,8 miljoen.
Toen Jim naar de finale ging in plaats van Hind. Een absoluut dieptepunt.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
nou ja, er zijn vast wel genantere shows geweest tijdens 3 jaar Idols...denkt ff na...ehm, als iemand wil helpen, is dat NU welkom
Harm als Ozzy Osbourne bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
wie was die oude langharige gozer ook alweer?
Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 200.000 mensen het te genant voor woorden vonden om naar die gekke voorstelling te kijken. Wie vond de uitzending van gister ook ronduit genant?
Nee. Die blonde. Die eigenlijk geen gozer was dus..quote:Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Harm als Ozzy Osbourne bedoel je?
Dan was het vast Angelique.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
Marescha was geloof ik Dee Snider van Twisted Sister.
He-le-maal mee eens. Het was echt zoquote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....
Ik was ook blij dat ik niet in de studio zat dit keer.....
Aanstaande zaterdag eindelijk een leuk thema..... en meer bekende nummers hoop ik. Dat trekt toch meer kijkers lijkt mij.....
AI is dan ook heeeeeeel erg leukquote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens. Het was echt zo![]()
Gelukkig ben ik de laatste dagen doorgekomen met de audities van AI.![]()
Wel thema is volgende keer danquote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....
Ik was ook blij dat ik niet in de studio zat dit keer.....
Aanstaande zaterdag eindelijk een leuk thema..... en meer bekende nummers hoop ik. Dat trekt toch meer kijkers lijkt mij.....
jah klopt helemaal!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hits uit deze eeuw, dus vanaf 2000 tot nu. Heb ik me laten vertellen.
Dat was Angelique als zanger van ZZ Topquote:Op maandag 23 januari 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Raffaëla met Kiss makeup en wie was die oude langharige gozer ook alweer?
Ik wil het best veranderen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las net de TT fout, namelijk: Idols #48: met Raffaëla als de grote vallende ster!
Heel even dacht ik dat het er stond, heel even... maar het was wel meteen de schrik van mijn leven. Ik dacht dat er een blauwe aan gezeten had![]()
.
Open er een topic over.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef WithMe het volgende:
De videodagboeken van de kandidaten staan nu online.![]()
Kan leuk worden, alhoewel het slechte jaren warenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hits uit deze eeuw, dus vanaf 2000 tot nu. Heb ik me laten vertellen.
kwaliteit is wel heel belabberdquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil het best veranderen hoor.
Floortje:quote:
Die vond ik wel leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:53 schreef WithMe het volgende:
Angelique heeft een goed gesprek met haar zoon!
Ik moet er dan echt heen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 februari: Sugababes bij Idols Backstage
11 februari: Lucie Silvas bij Idols Backstage
Ja!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er dan echt heen hoor
dan weet je wat je te doen staat hequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja!
zeker met de Sugababes
Damn...ben tot nu toe OVERAL bijgeweest waar ze waren..kan echt niet missen nu
Nieuwe sugababe voor het eerst optreden in Nederlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 februari: Sugababes bij Idols Backstage
Ik ben bezig!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan weet je wat je te doen staat he
Ik heb nog niks terug...... maar heb ook niet gewerkt vandaag... Ik hoop dat ik morgen leuk nieuws heb!![]()
Ze staat zondag al in Berlijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nieuwe sugababe voor het eerst optreden in Nederland![]()
11 maart.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer de finale is?
Hoe doet ze het eigenlijk, is ze goed?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nieuwe sugababe voor het eerst optreden in Nederland![]()
Vind Mutya beterquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe doet ze het eigenlijk, is ze goed?
Ligt dat in Nederlandquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze staat zondag al in Berlijn
Je wordt bedanktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het zaterdag niet gezien en weet alleen dat Harm er niet uit is.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat was Raffaela slecht..
quote:
Jeetje wat een truttigheid dit is rock 'n' roll hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:07 schreef thaleia het volgende:
Maar toch wel een leuk programma om te kijken met m'n gebakken aardappeltjes op schoot
Daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog meer reden om Äaron te zien gaan next week
Ok die blijft er dus ook in.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog meer reden om Äaron te zien gaan next week
verlegenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:10 schreef thaleia het volgende:
....met Appelmoes Erbij
Is die Aaron heel zenuwachtig, heel verlegen of gewoon heel dom?
Hij maakte er iets eigens van..en dat stemgeluid vond k er wel leuk bij passen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Sege goed ? Kijk ik naar hetzelfde programma ? Of kennen jullie het oorspronkelijke nummer niet ?
quote:
Net als in de vorige afleveringen. Lijkt wel op Jim die kan ook niet zingen maar jonge meisjes SMS-en zich suf voor ze met een nat slipje door pa worden ingestopt.quote:
Jawel een bruin jasje en zwarte spijkerbroek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef thaleia het volgende:
Hmja. Niets aan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef inasras het volgende:
Zie ik dat nou goed? Heeft Floortje een gouden floortje ketting om haar nek hangen?
quote:
Ja, je had het idd niet hier kunnen vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Net m'n ma gebeld om te vragen wie er uit is want ik ga daar geen anderhalf uur op zitten wachten. Terechte keuze. Hoewel ik een ander er nog liever uit had gezien.
Heb je nog wat tegen Ellen gezegd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik had me vandaag toch een Idols-dag..
Ik had tentamen, blablabla, maar daarna ging ik naar het conservatorium. Een vriendin van een vriend van me zit daar en die hadden vandaag een optreedavond, of weet ik hoe het heet.. Zij zit dus op het conservatorium in Amsterdam, waar Ellen ook zit, en zij kent Ellen ook wel. Dus wij zo van: "Hahaha, nou, misschien komt Ellen wel!" As if... Maar 3x raden wie er achter me zat? Juist, Ellen!
En dat was nog nieteens alles. Een van de optredende dames was namelijk *tromgeroffel*: Zosja! Mijn Idols 1 heldin! Helaas zong ze maar een paar zinnetjes solo (kom maar op, Marble..), maar toch, er stond daar wel een persoonlijkheid op het podium!
Oh, whehehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TOM!
Je gooit t GA topic vol!!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, whehehe..
Ik maak wel een nieuwe.
of totdat je geld op is..quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je mag na de uitzending zoveel stemmen als je wilt, totdat er door Chantal of Martijn gezegd wordt dat de lijnen gesloten zijn.
Leuk Tom!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik had me vandaag toch een Idols-dag..
Ik had tentamen, blablabla, maar daarna ging ik naar het conservatorium. Een vriendin van een vriend van me zit daar en die hadden vandaag een optreedavond, of weet ik hoe het heet.. Zij zit dus op het conservatorium in Amsterdam, waar Ellen ook zit, en zij kent Ellen ook wel. Dus wij zo van: "Hahaha, nou, misschien komt Ellen wel!" As if... Maar 3x raden wie er achter me zat? Juist, Ellen!
En dat was nog nieteens alles. Een van de optredende dames was namelijk *tromgeroffel*: Zosja! Mijn Idols 1 heldin! Helaas zong ze maar een paar zinnetjes solo (kom maar op, Marble..), maar toch, er stond daar wel een persoonlijkheid op het podium!
Alex, die wannabe-Dinand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Alex gespot in Tilburg maandag.
.
Ben jarloersquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Alex gespot in Tilburg maandag.
.
Hahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
Hij liep wel een beetje popi-jopi te doen, ben ook meteen op hem (zn looks.) afgeknapt.
.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ze spetterde gewoon het podium af. Ze bewoog goed, keek guitig de camera in en d'r zang was weer niet geweldig, maar deze keer wél prettig om aan te horen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom vond iedereen Raf zo goed
100% mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ze spetterde gewoon het podium af. Ze bewoog goed, keek guitig de camera in en d'r zang was weer niet geweldig, maar deze keer wél prettig om aan te horen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ze spetterde gewoon het podium af. Ze bewoog goed, keek guitig de camera in en d'r zang was weer niet geweldig, maar deze keer wél prettig om aan te horen.
Mwjahquote:
Want?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat Raffaela er morgen uitvliegt.
Bij haar auditie vond ik haar wel leuk, maar dat wordt per aflevering minder. Eng mens.
OMGquote:
Dus omdat jij dat vindt moet ik dat ook vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch helemaal niet leuk en nuttig?![]()
nee maar vroeg me af waarom jij hem zoleuk vindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat vindt moet ik dat ook vinden
Wantquote:
Ik vind zn muziek niets. Maar als ie iets uit JCS doet , mag t bestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHij kon best mooi zingen hoor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHij kon best mooi zingen hoor.
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind zn muziek niets.
Thursday's Child was op zich ok, op het geschreeuw van Nora na en t soms gekweel van Lianne.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen..
Aangename verrassing wat dat betreft komt dan weer uit Popstars the Rivals in de vorm van Raffish's Thursday's Child.
offtopic:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen..
Aangename verrassing wat dat betreft komt dan weer uit Popstars the Rivals in de vorm van Raffish's Thursday's Child.
Wat een verrassingquote:
Dat kan ik ook over Serge zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch helemaal niet leuk en nuttig?![]()
De jongens daar zijn wel veel leuker!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zweedse finalisten van vorig jaar verkrachten KylieWat ben ik blij dat we hier geen groeps nummers doen
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Wat ben ik blij dat we hier geen groeps nummers doen
Die heb k verdrongen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.
Ik vond toen Reinout wel lachen, en ook dat Mariekes microfoon uitstondquote:
Haha dat was inderdaad geniaal!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.
Whehe, hoe tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Haha dat was inderdaad geniaal!
http://www.rtl.nl/system/(...)208_2204-opening.xml![]()
Ze schreeuwt toch altijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef superhero87 het volgende:
Die microfoon van Marieke die het niet deed![]()
Heb je je haarband afgedaan?quote:
En Marescha!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Good luck Floortje.
Serge hoop ik. en ik ben trouwens ook geen fan van Mareschaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:40 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop dat Ellen er nou eens eindelijk uit gaat.![]()
Ik ben bang dat het tussen Ellen en Marescha gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:45 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop Harm, Aäron of Serge. Maar het zal wel een meisje zijn.![]()
Ik hoop het. Voor beidequote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:54 schreef BVO het volgende:
Het zou voor mij een grote verrassing zijn als zowel Ellen als Marescha niet weg hoeft vanavond.
Eensch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:45 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop Harm, Aäron of Serge. Maar het zal wel een meisje zijn.![]()
Oh, sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Die avatar wou ik vanavond gebruiken.![]()
Ja, maar niet zo erg als nuquote:
Is Michelle van ANTM in de buurt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die rode vlek op Martijn's elleboog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |