of totdat je geld op is..quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je mag na de uitzending zoveel stemmen als je wilt, totdat er door Chantal of Martijn gezegd wordt dat de lijnen gesloten zijn.
Leuk Tom!quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik had me vandaag toch een Idols-dag..
Ik had tentamen, blablabla, maar daarna ging ik naar het conservatorium. Een vriendin van een vriend van me zit daar en die hadden vandaag een optreedavond, of weet ik hoe het heet.. Zij zit dus op het conservatorium in Amsterdam, waar Ellen ook zit, en zij kent Ellen ook wel. Dus wij zo van: "Hahaha, nou, misschien komt Ellen wel!" As if... Maar 3x raden wie er achter me zat? Juist, Ellen!
En dat was nog nieteens alles. Een van de optredende dames was namelijk *tromgeroffel*: Zosja! Mijn Idols 1 heldin! Helaas zong ze maar een paar zinnetjes solo (kom maar op, Marble..), maar toch, er stond daar wel een persoonlijkheid op het podium!
Alex, die wannabe-Dinand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Alex gespot in Tilburg maandag.
.
Ben jarloersquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Alex gespot in Tilburg maandag.
.
Hahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
Hij liep wel een beetje popi-jopi te doen, ben ook meteen op hem (zn looks.) afgeknapt.
.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ze spetterde gewoon het podium af. Ze bewoog goed, keek guitig de camera in en d'r zang was weer niet geweldig, maar deze keer wél prettig om aan te horen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom vond iedereen Raf zo goed
100% mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ze spetterde gewoon het podium af. Ze bewoog goed, keek guitig de camera in en d'r zang was weer niet geweldig, maar deze keer wél prettig om aan te horen.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ze spetterde gewoon het podium af. Ze bewoog goed, keek guitig de camera in en d'r zang was weer niet geweldig, maar deze keer wél prettig om aan te horen.
Mwjahquote:
Want?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat Raffaela er morgen uitvliegt.
Bij haar auditie vond ik haar wel leuk, maar dat wordt per aflevering minder. Eng mens.
OMGquote:
Dus omdat jij dat vindt moet ik dat ook vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch helemaal niet leuk en nuttig?![]()
nee maar vroeg me af waarom jij hem zoleuk vindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat vindt moet ik dat ook vinden
Wantquote:
Ik vind zn muziek niets. Maar als ie iets uit JCS doet , mag t bestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHij kon best mooi zingen hoor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHij kon best mooi zingen hoor.
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind zn muziek niets.
Thursday's Child was op zich ok, op het geschreeuw van Nora na en t soms gekweel van Lianne.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen..
Aangename verrassing wat dat betreft komt dan weer uit Popstars the Rivals in de vorm van Raffish's Thursday's Child.
offtopic:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen..
Aangename verrassing wat dat betreft komt dan weer uit Popstars the Rivals in de vorm van Raffish's Thursday's Child.
Wat een verrassingquote:
Dat kan ik ook over Serge zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch helemaal niet leuk en nuttig?![]()
De jongens daar zijn wel veel leuker!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zweedse finalisten van vorig jaar verkrachten KylieWat ben ik blij dat we hier geen groeps nummers doen
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Wat ben ik blij dat we hier geen groeps nummers doen
Die heb k verdrongen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |