nee maar vroeg me af waarom jij hem zoleuk vindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus omdat jij dat vindt moet ik dat ook vinden
Wantquote:
Ik vind zn muziek niets. Maar als ie iets uit JCS doet , mag t bestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHij kon best mooi zingen hoor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHij kon best mooi zingen hoor.
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind zn muziek niets.
Thursday's Child was op zich ok, op het geschreeuw van Nora na en t soms gekweel van Lianne.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen..
Aangename verrassing wat dat betreft komt dan weer uit Popstars the Rivals in de vorm van Raffish's Thursday's Child.
offtopic:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou geldt dat natuurlijk voor 99% van de nummers die uit zo'n Idols voortkomen..
Aangename verrassing wat dat betreft komt dan weer uit Popstars the Rivals in de vorm van Raffish's Thursday's Child.
Wat een verrassingquote:
Dat kan ik ook over Serge zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch helemaal niet leuk en nuttig?![]()
De jongens daar zijn wel veel leuker!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zweedse finalisten van vorig jaar verkrachten KylieWat ben ik blij dat we hier geen groeps nummers doen
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Wat ben ik blij dat we hier geen groeps nummers doen
Die heb k verdrongen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.
Ik vond toen Reinout wel lachen, en ook dat Mariekes microfoon uitstondquote:
Haha dat was inderdaad geniaal!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Je onderschat de geweldige versie van Wake me up before you gogo tijdens Idols 1, CDP.
Whehe, hoe tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Haha dat was inderdaad geniaal!
http://www.rtl.nl/system/(...)208_2204-opening.xml![]()
Ze schreeuwt toch altijdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:49 schreef superhero87 het volgende:
Die microfoon van Marieke die het niet deed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |