quote:
Net als in de vorige afleveringen. Lijkt wel op Jim die kan ook niet zingen maar jonge meisjes SMS-en zich suf voor ze met een nat slipje door pa worden ingestopt.quote:
Jawel een bruin jasje en zwarte spijkerbroek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:33 schreef thaleia het volgende:
Hmja. Niets aan.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:31 schreef inasras het volgende:
Zie ik dat nou goed? Heeft Floortje een gouden floortje ketting om haar nek hangen?
quote:
Ja, je had het idd niet hier kunnen vragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Net m'n ma gebeld om te vragen wie er uit is want ik ga daar geen anderhalf uur op zitten wachten. Terechte keuze. Hoewel ik een ander er nog liever uit had gezien.
Heb je nog wat tegen Ellen gezegd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik had me vandaag toch een Idols-dag..
Ik had tentamen, blablabla, maar daarna ging ik naar het conservatorium. Een vriendin van een vriend van me zit daar en die hadden vandaag een optreedavond, of weet ik hoe het heet.. Zij zit dus op het conservatorium in Amsterdam, waar Ellen ook zit, en zij kent Ellen ook wel. Dus wij zo van: "Hahaha, nou, misschien komt Ellen wel!" As if... Maar 3x raden wie er achter me zat? Juist, Ellen!
En dat was nog nieteens alles. Een van de optredende dames was namelijk *tromgeroffel*: Zosja! Mijn Idols 1 heldin! Helaas zong ze maar een paar zinnetjes solo (kom maar op, Marble..), maar toch, er stond daar wel een persoonlijkheid op het podium!
Oh, whehehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TOM!
Je gooit t GA topic vol!!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, whehehe..
Ik maak wel een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |