Ik hoop het!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Marescha weg denk ik!
liever marescha dan christon!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef J-net het volgende:
ben bang dat Marescha weg moet
Weer een week met Mareschaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef J-net het volgende:
Christon er uit.... echt niet verwacht man....
Aaron ging flink op z'n giecheltje vandaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Marescha zit dus in de buurt van Aäron en Ellen!
Ja, was niet verdiend. Maar goed, alles beter dan Marescha eruit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Ayaxola het volgende:
Hmm.
Jammer dat het Christon isGelukkig niet Marescha, maar toch
Ik ben blij dat jij het zegt; ik durfde niet zo goed, tussen al deze fans.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Niet om te zieken of te zuigen, maar ik snap echt niet wat jullie in Marescha zien...
Kutsukkelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef LeBeau het volgende:
Marescha door. Op zich ben ik daar erg blij mee, maar toch was het eerste wat ik dacht "M'n prono, trut!".
Walgelijk mens idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik vind Maresha echt vaag.....dan gaat ze echt met zo'n hangend gezicht van ahhh ik ben door jeetje had ik niet verwacht en bijna janken enz...... net als vorige keer....beetje slachtofferrol lijkt het wel...bah (maar vind wel dat ze goed kan zingen hoor, alleen het hysterische wegdenken)
Ik jou nog steedsquote:
Ik zie ook niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt; ik durfde niet zo goed, tussen al deze fans.
Ik dus ook he... niks klopt van mijn prono maat who gives a fuckquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. M'n prono interesseert me echt geen kut op dit moment
!
Hoppaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Ayaxola het volgende:
TT mag veranderd worden
Maar ben blij dat Marescha blijft
Ik een kutsukkel? Lekkere woordkeuze, Sven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. M'n prono interesseert me echt geen kut op dit moment
!
Jah inderddaad het was een saaie kutaflevering..... en nu helemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
En A-a-a-aaaron er nog niet uit. Wat een kutaflevering ook..
Vrijheid van meningsuiting doen we niet meer aan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Oké degene die nu nog kotst op Marescha kan rekenen op een ban.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Sven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting doen we niet meer aan?
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zo dit was een zeer intesief Idols-Fok avondje, volgende week zien we wel weer ...
Vind ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.
Wel graag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
Voor sommige mensen zijn 5 posts meer dan genoegquote:
Barbara Fischer Faqquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.
Nee hih wilde dat nummer graag zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen.quote:
Misschien kunnen ze elkaar troostenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Cee het volgende:
Zwarte dag in CDP-land: eerst uit de users survival gebonjourd, en nu z'n grote vriend ook de competitie uit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Ik ben/was er ook erg nieuwschierig naquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
RLS, waar SB mod wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat heb ik gemist? Barbara Fischer
![]()
Nee, dat was kwalitatief ook de bestequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der is nog steeds niemand uit workshop 3![]()
DIe titel heb ik ook wel eens gewijzigd naar FAQ Jimforum of zo. Werd I.R. nog boos om.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
In SES had je toch ook het Drs. P forum FAQ?
Daar heb jij je punt weerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was kwalitatief ook de beste!
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en Aäron op de krukken is ook zwaar kut.
Die tweede post........ WAT VRESELIJKquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
(RL) Soaps
Hij is nog steeds sticky!
En een uitslag waar ik niet mee eens benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch een verrassende uitslag!
Ja, daar heb je wel gelijk in...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb een beetje een vaag gevoel.
Blij dat Marescha er nog in zit, en Ellen ook wel. Alleen jammer dat Christon eruit is, vond het de best overgebleven jongen. Stukken beter eigenlijk dan Serge Aaron en Harm.
Het enige kutte daaraan is dat het hem sympathiestemmen op gaat leveren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en Aäron op de krukken is ook zwaar kut.
Berneyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die tweede post........ WAT VRESELIJK
~FAQ Barbara Fischerforum~
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
En een uitslag waar ik niet mee eens ben![]()
Jawel, want hij moet de finale halen en nu weet ik niet meer wie ik als tweede in m'n prono in de finale moet zetten..quote:
Aargh, die vervelende ~~~~~dingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
(RL) Soaps
Hij is nog steeds sticky!
~Heel goed juist die regel. Moet weer in ere hersteld worden.~quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die tweede post........ WAT VRESELIJK
~FAQ Barbara Fischerforum~
Ohja idd da's waar, en dat is juist wel tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het enige kutte daaraan is dat het hem sympathiestemmen op gaat leveren.
Wat was dat erg zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Aargh, die vervelende ~~~~~dingen..
SmashBro en berney vs. de rest was het altijd..
Floortje en Raffaella ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jawel, want hij moet de finale halen en nu weet ik niet meer wie ik als tweede in m'n prono in de finale moet zetten..
Je liegtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef Marble het volgende:
[..]
~Heel goed juist die regel. Moet weer in ere hersteld worden.~
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen..
~Stel je eens niet zo aan.~quote:
En alle oma'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij stemt heel Limburg op Serge
Absoluut niet, toch niet op zo een maastrichtenaar..... oftewel SJENGquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij stemt heel Limburg op Serge
En Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
De kans op een finale Floortje-Raffaëla neemt toe. Maar ik ben bang dat Serge ook nog erg ver gaat komen...
Als Serge ver komt is dat echt een rampquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
De kans op een finale Floortje-Raffaëla neemt toe. Maar ik ben bang dat Serge ook nog erg ver gaat komen...
Geenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Ayaxola het volgende:
Naja mensen, ik ga slapen
Kan ik er nog lekker over dromen ofzo![]()
Serge lijkt als een magneet aan Christon vast te zitten, dus als hij volgende week niet wordt weggestemd, stapt hij vast zelf opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Ayaxola het volgende:
Als Serge ver komt is dat echt een ramp
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
op deze bladzijde heb ik nog niet gejuichtChriston eruit
eindelijk die arrogante rotkop uit al die ava's
Ik denk niet dat de fans van Harm opkunnen tegen die van Raffaëla en Serge.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En Harmen ik hoop ook op Angelique
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ellen en Angelique bedoel jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon wel..
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstralingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon wel..
Nou, absoluut niet eigenlijk. Maarja, Christon komt er welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstraling
't joch was van begin af aan zum kotzen....maar nu is ie weg
Je bent in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstraling
de meeste deelnemers [waaronder Ellen en Angelique idd] zijn níet arrogantquote:
Let je wel op je woorden, jongeman?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
die vuile stinkslet van een ellen is door, die junk mag er ook wel een keer uit
Angelique heeft potentie om echt een goed album neer te zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, ik hoop eigenlijk niet dat al deze mensen ook een contract ofzo krijgen, heeft ook zo weinig nut, kunnen ze een singeltje maken en daarna worden ze musical-ster![]()
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
Volgens mij bedoel jij oogdepoog (of zo iets)quote:
oogdepoogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij bedoel jij oogdepoog (of zo iets)![]()
nooit??? waarom weet ik 't dan???quote:Maar Christon kwam idd van het concervatorium maar die heeft er nooit op lopen doorzeuren
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harm
en wie ben jij? Nog nooit gezien in dit Idolsforum....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat er zou komen: ".... en Harm is geen junk"
maar deze is veel lolliger![]()
![]()
![]()
Hij maakte er z'n 'ding' van, weet je.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef E.T. het volgende:
Aaron is gewoon door?
iemand die staat te hip-hoppen op Hold the Line?
Die blijft er nog wel ff in hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ellen welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef E.T. het volgende:
ik heb trouwens niemand een rock-nummer horen zingen vanavond, maar dat terzijde..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef benxx het volgende:
Jeetje, effe de stemming gekeken.
Wat is die kerel met die ontploft matras op z'n kop een waus zeg.
a-aron of zoiets
ja maar... ja maar.... dat is tégen de FOK!/IDO-ava-policyquote:
en bedankt voor de tip, weet nu tenminste wat ik als avatar moet nemen...speciaal voor jou. ik bedoel, je kunt veel over christon zeggen, je kunt hem slecht vinden...lekker boeiend allemaal, meningen zijn meningen, maar arrogant is Chris dus niet. ik heb hem nooit horen opscheppen over het conservatorium...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ja, dat vind ik ook erg respectabel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen is een tof wijf, ze heeft al een aantal keer voor een niet-doorsnee nummer gekozen
Wie moet ik in elkaar meppen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar... ja maar.... dat is tégen de FOK!/IDO-ava-policy
* Babette roept de modjes erbij![]()
Svčččččn!!!!! Tňňňňňňňňhňňňňm......... Zég er eens wat van!!![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen is een tof wijf, ze heeft al een aantal keer voor een niet-doorsnee nummer gekozen
Jouw post i.c.m. Arnout's icon...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Let je wel op je woorden, jongeman?
quote:Step 1: Instead of ass say buns, like "kiss my buns" or "you're a buns hole"
Step 2: Instead of shit say poo, as in "bull poo", "poo head" and this "poo is cold"
Step 3: With bitch drop the t because bich is latin for generosity
Step 4: Dont say fuck any more because fuck is the worst word that you can say
So just use the word mmmkay!
nope, geen enkel bezwaar: beide dames zijn oké bevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
of had je daar ook iets tegen babette
Finaleranglijstjes en stats topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
Mijn Top 8 tot nu toe is geworden:
1. Angelique
2. Ellen
3.Raffaëla
4. Marescha
5. Floortje
6. Harm
7. Serge
8. Aäron
mijne lijkt er wel iets op:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
Mijn Top 8 tot nu toe is geworden:
1. Angelique
2. Ellen
3.Raffaëla
4. Marescha
5. Floortje
6. Harm
7. Serge
8. Aäron
Hey wat tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijne lijkt er wel iets op:
1. Angelique, Floortje en Ellen [wisselt nog per week]
2. Raffaela
3. Marescha [stond hoger, ofwel begint iets te zakken]
4. Harm
5. Aäron
6. Serge
nu ik er nog even over nadenk, arrogant is misschien niet helemaal het goede woord. hij is zich idd niet opvallend béter aan het voordoen dan de rest.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
je kunt veel over christon zeggen, je kunt hem slecht vinden...lekker boeiend allemaal, meningen zijn meningen, maar arrogant is Chris dus niet. ik heb hem nooit horen opscheppen over het conservatorium...
Bet... heb je wat wijn op? Dit kan nog een leuke nacht wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
begrijp me niet verkeerd Babette, dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval ofzo, just a little bit upset I guess (was de exit waar ik het minst op hoopte, op die van Floor na)
De kans is grootquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
40.000e post gemist, ik hoop maar dat ik het over Marescha had daar!
er is een verschil tussen geen zenuwen en een houding van: de winst is al binnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, ben ik ff blij dat je mij dan niet persoonlijk kent... ben nooit zenuwachtig geweest voor een optreden of whatever...dus ik ben ook arrogant of dichtbij arrogant???
ik rouw niet met je mee, maar biedt je wel bij wijze van troost een digitale borrel aan!quote:begrijp me niet verkeerd Babette, dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval ofzo, just a little bit upset I guess (was de exit waar ik het minst op hoopte, op die van Floor na)
geen druppel... maar een beetje discussie kan toch geen kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
Bet... heb je wat wijn op? Dit kan nog een leuke nacht worden![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef babette21 het volgende:
zelfingenomen, dat woord zocht ik....
en wat ik zeg, het kán zijn dat hij dat niet is, maar zo komt hij wel op me over.
en da's niet handig in een show waarin de kandidaten zich nog moeten bewijzen...
[..]
er is een verschil tussen geen zenuwen en een houding van: de winst is al binnen
[..]
ik rouw niet met je mee, maar biedt je wel bij wijze van troost een digitale borrel aan!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... zie mijn post hierboven.. je was me net even te snelquote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen druppel... maar een beetje discussie kan toch geen kwaad
mja neem jij 't maar even over, want ik ga nog even de stad inquote:
Neeuh hoor. Was meer een incrowd berichtje voor Babette. Omdat ik wist dat met zo een zin die jij neerzette, dat Babette dus daar uitgebreid op gaat quotenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?
als dit als commentaar op mij bedoeld was, heb ik dat liever direct.
ps: als je alcohol nodig hebt om in een goede stemming te komen, vind ik het zoiezo best wel sneu...
Hallowquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja neem jij 't maar even over, want ik ga nog even de stad in
en 't is toch bijna altijd onmogelijk uitleggen waarom iemand je ligt, of waarom juist niet
no worries, de commentaar was voor mij... [grapje onderling]quote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
en daar bedoel je mee?
als dit als commentaar op mij bedoeld was, heb ik dat liever direct.
ps: als je alcohol nodig hebt om in een goede stemming te komen, vind ik het zoiezo best wel sneu...
Veel plezier!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja neem jij 't maar even over, want ik ga nog even de stad in
en 't is toch bijna altijd onmogelijk uitleggen waarom iemand je ligt, of waarom juist niet
allang verkocht op marktplaats veilig bij omaquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
HallowEn ons dochter... die heb jij vandaag hoor... niet ik
lighten up...leuk om tegen iemand te zeggen die al een paar maanden in een depresie zitquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh hoor. Was meer een incrowd berichtje voor Babette. Omdat ik wist dat met zo een zin die jij neerzette, dat Babette dus daar uitgebreid op gaat quoten. Babette is de moeder van mijn dochter en ik ken haar langer dan vandaag
ennuh lighten up
Ah gelukkig. Ik was bang dat je haar al had verkocht. Heb namelijk een goed bod gekregenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
allang verkocht op marktplaats veilig bij oma
en nou nokken, anders krijg ik op m'n lazer voor jóu offtopic![]()
Ja dat weet ik toch ook niet dat je in een depressie zitquote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
lighten up...leuk om tegen iemand te zeggen die al een paar maanden in een depresie zit![]()
maar goed, I get your point. daarbij heeft iedereen nog altijd recht op zijn of haar eigen mening, laten we het er maar op houden dat ik Christon goed vind en jullie niet...even goede vrienden lijkt me zo...anyway, ga zo nog ff wat frustraties van me af spelen denk ik
lol, bedoelde het ook niet zo, was alleen nog al...nou ja, het kwam vreemd over.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch ook niet dat je in een depressie zit!
Maaruh![]()
ennuh... ik vond Christon zo slecht nog niet hoor. Alleen hoop ik gewoon op alleen meiden en alle jongens eruit. Meer niet
Dat vond ik vanaf het begin al. Inderdaad, Christon is qua stem een van de betere. Maaruh dit jaar waren de dames toch echt stukken beter dan de voorgaande jaren.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
lol, bedoelde het ook niet zo, was alleen nog al...nou ja, het kwam vreemd over.
en ik deel je hoop op een vrouwelijke winnares, had Chris alleen graag als 3e of 4e gezien. de gehele mannelijke selectie kan wat mij betreft weg..mwah, laat serge anders nog maar ff blijven, erger me niet zo aan hem eigenlijk. maar vind dat de enige talentvolle mannelijke deelnemer nu weg is, en dat de overwinning alleen nog verdient is als een vrouw wint.
Bij mij ook... maar Ellen is bij mij enorm gestegenquote:
1. Rafquote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij ook... maar Ellen is bij mij enorm gestegen
Hits van deze eeuw.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef -Hans- het volgende:
Is het thema voor volgende week al bekend??
en wat bekende nummers..... scoort ook beter denk ik!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef WithMe het volgende:
Eindelijk eens echt leuke liedjes hoop ik.
Dan moet Raffie echtquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat bekende nummers..... scoort ook beter denk ik!
Nee manquote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef Dizer het volgende:
Angelique moet een nummer van Alicia Keys doen of zo
OOoooh... dan moet ze zeker weten: Me Myself and I gaan zingenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
laat angelique maar wat van Beyonce doen, is haar zoon ook weer blij
Anders ziet toch niet iedereen hemquote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
Als ie al in een topic staat hoef je hem toch ook niet hier te c/p'en?
Niks zeur, dit deed je vroeger tijdens PE ook altijd, en toen werd het ook irritant bevonden. Het is gewoon crossposting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Zeur.
Ik heb van jou ook in meerdere verschillende topics enkel en alleen die infantiele Marescha-smilie gezien. Das dan ook cross-posting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks zeur, dit deed je vroeger tijdens PE ook altijd, en toen werd het ook irritant bevonden. Het is gewoon crossposting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, als je daar last van hebt zal ik dat laten.
Dan kap jij dus met die Polls buiten het polltopic te plaatsenquote:
Oh ne?!?!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
ik open toch niet een topic met die smilie.
Ja meester Sven.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kap jij dus met die Polls buiten het polltopic te plaatsen?
Dat ging niet over de smilie. Het was een live topic (dubbel) met die smilie als OP, als blijk van mijn waardering voor Marescha. Het was niet een topic dat als onderwerp die smilie had. Sowieso is het appels met peren vergelijken, maar goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ne?!?!.
Idols #47: Bye Bye ??????????
Met de hand danwel, niet c/p'en he.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja meester Sven.
*strafregels schrijven gaat*
Het gaat erom dat je jezelf tegenspreektquote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging niet over de smilie. Het was een live topic (dubbel) met die smilie als OP, als blijk van mijn waardering voor Marescha. Het was niet een topic dat als onderwerp die smilie had. Sowieso is het appels met peren vergelijken, maar goed.
En wat dan nog als je het vindt?? Het gaat mij er nu gewoon om dat het irritant is dat je die polls meerdere keren plaatst, dat heeft opzich niks met mijn postgedrag uit het verleden te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je jezelf tegenspreekt.
En ik weet zeker dat je wél ooit zoiets gedaan hebt.
* BVO gaat verder met zoeken.
Wat ben je aandoenlijk, zo als moderatorquote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat dan nog als je het vindt?? Het gaat mij er nu gewoon om dat het irritant is dat je die polls meerdere keren plaatst, dat heeft opzich niks met mijn postgedrag uit het verleden te maken.
Valt wel mee hoor, als ik user was geweest had ik precies hetzelfde gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ben je aandoenlijk, zo als moderator.
En tóch vind ik een post met 300 smilies irritanterquote:Op zondag 22 januari 2006 01:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als ik user was geweest had ik precies hetzelfde gezegd.
Bittequote:Op zondag 22 januari 2006 01:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wel eens tijd over.
Een post met 300 smilies is idd irritant, maar je moet ook kijken naar het tijdstip van posten.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef BVO het volgende:
[..]
En tóch vind ik een post met 300 smilies irritanter.
Of er moeten van die Rafcheers komen.
Whehehequote:
Ze leek op Alicia Keys zo met dat hoedjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffa zag er wel erg goed uit gisteravond.
Die is veel leuker als icon.quote:
Iedereen zag er belachelijk uit, ook niet echt het beeld dat ik bij rock hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |