Ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zo dit was een zeer intesief Idols-Fok avondje, volgende week zien we wel weer ...
Vind ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.
Wel graag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
Voor sommige mensen zijn 5 posts meer dan genoegquote:
Barbara Fischer Faqquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.
Nee hih wilde dat nummer graag zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen.quote:
Misschien kunnen ze elkaar troostenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Cee het volgende:
Zwarte dag in CDP-land: eerst uit de users survival gebonjourd, en nu z'n grote vriend ook de competitie uit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Ik ben/was er ook erg nieuwschierig naquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
RLS, waar SB mod wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat heb ik gemist? Barbara Fischer
![]()
Nee, dat was kwalitatief ook de bestequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der is nog steeds niemand uit workshop 3![]()
DIe titel heb ik ook wel eens gewijzigd naar FAQ Jimforum of zo. Werd I.R. nog boos om.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
In SES had je toch ook het Drs. P forum FAQ?
Daar heb jij je punt weerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was kwalitatief ook de beste!
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en Aäron op de krukken is ook zwaar kut.
Die tweede post........ WAT VRESELIJKquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
(RL) Soaps
Hij is nog steeds sticky!
En een uitslag waar ik niet mee eens benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch een verrassende uitslag!
Ja, daar heb je wel gelijk in...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb een beetje een vaag gevoel.
Blij dat Marescha er nog in zit, en Ellen ook wel. Alleen jammer dat Christon eruit is, vond het de best overgebleven jongen. Stukken beter eigenlijk dan Serge Aaron en Harm.
Het enige kutte daaraan is dat het hem sympathiestemmen op gaat leveren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en Aäron op de krukken is ook zwaar kut.
Berneyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die tweede post........ WAT VRESELIJK
~FAQ Barbara Fischerforum~
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
En een uitslag waar ik niet mee eens ben![]()
Jawel, want hij moet de finale halen en nu weet ik niet meer wie ik als tweede in m'n prono in de finale moet zetten..quote:
Aargh, die vervelende ~~~~~dingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
(RL) Soaps
Hij is nog steeds sticky!
~Heel goed juist die regel. Moet weer in ere hersteld worden.~quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die tweede post........ WAT VRESELIJK
~FAQ Barbara Fischerforum~
Ohja idd da's waar, en dat is juist wel tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het enige kutte daaraan is dat het hem sympathiestemmen op gaat leveren.
Wat was dat erg zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Aargh, die vervelende ~~~~~dingen..
SmashBro en berney vs. de rest was het altijd..
Floortje en Raffaella ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jawel, want hij moet de finale halen en nu weet ik niet meer wie ik als tweede in m'n prono in de finale moet zetten..
Je liegtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef Marble het volgende:
[..]
~Heel goed juist die regel. Moet weer in ere hersteld worden.~
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |