Ik hoop het!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Marescha weg denk ik!
liever marescha dan christon!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef J-net het volgende:
ben bang dat Marescha weg moet
Weer een week met Mareschaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:58 schreef J-net het volgende:
Christon er uit.... echt niet verwacht man....
Aaron ging flink op z'n giecheltje vandaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Marescha zit dus in de buurt van Aäron en Ellen!
Ja, was niet verdiend. Maar goed, alles beter dan Marescha eruit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Ayaxola het volgende:
Hmm.
Jammer dat het Christon isGelukkig niet Marescha, maar toch
Ik ben blij dat jij het zegt; ik durfde niet zo goed, tussen al deze fans.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Niet om te zieken of te zuigen, maar ik snap echt niet wat jullie in Marescha zien...
Kutsukkelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef LeBeau het volgende:
Marescha door. Op zich ben ik daar erg blij mee, maar toch was het eerste wat ik dacht "M'n prono, trut!".
Walgelijk mens idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik vind Maresha echt vaag.....dan gaat ze echt met zo'n hangend gezicht van ahhh ik ben door jeetje had ik niet verwacht en bijna janken enz...... net als vorige keer....beetje slachtofferrol lijkt het wel...bah (maar vind wel dat ze goed kan zingen hoor, alleen het hysterische wegdenken)
Ik jou nog steedsquote:
Ik zie ook niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt; ik durfde niet zo goed, tussen al deze fans.
Ik dus ook he... niks klopt van mijn prono maat who gives a fuckquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. M'n prono interesseert me echt geen kut op dit moment
!
Hoppaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Ayaxola het volgende:
TT mag veranderd worden
Maar ben blij dat Marescha blijft
Ik een kutsukkel? Lekkere woordkeuze, Sven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. M'n prono interesseert me echt geen kut op dit moment
!
Jah inderddaad het was een saaie kutaflevering..... en nu helemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
En A-a-a-aaaron er nog niet uit. Wat een kutaflevering ook..
Vrijheid van meningsuiting doen we niet meer aan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Oké degene die nu nog kotst op Marescha kan rekenen op een ban.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Sven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting doen we niet meer aan?
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zo dit was een zeer intesief Idols-Fok avondje, volgende week zien we wel weer ...
Vind ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.
Wel graag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
Voor sommige mensen zijn 5 posts meer dan genoegquote:
Barbara Fischer Faqquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.
Nee hih wilde dat nummer graag zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen.quote:
Misschien kunnen ze elkaar troostenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Cee het volgende:
Zwarte dag in CDP-land: eerst uit de users survival gebonjourd, en nu z'n grote vriend ook de competitie uit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Ik ben/was er ook erg nieuwschierig naquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
RLS, waar SB mod wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat heb ik gemist? Barbara Fischer
![]()
Nee, dat was kwalitatief ook de bestequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der is nog steeds niemand uit workshop 3![]()
DIe titel heb ik ook wel eens gewijzigd naar FAQ Jimforum of zo. Werd I.R. nog boos om.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
In SES had je toch ook het Drs. P forum FAQ?
Daar heb jij je punt weerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was kwalitatief ook de beste!
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en Aäron op de krukken is ook zwaar kut.
Die tweede post........ WAT VRESELIJKquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
(RL) Soaps
Hij is nog steeds sticky!
En een uitslag waar ik niet mee eens benquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch een verrassende uitslag!
Ja, daar heb je wel gelijk in...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb een beetje een vaag gevoel.
Blij dat Marescha er nog in zit, en Ellen ook wel. Alleen jammer dat Christon eruit is, vond het de best overgebleven jongen. Stukken beter eigenlijk dan Serge Aaron en Harm.
Het enige kutte daaraan is dat het hem sympathiestemmen op gaat leveren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, en Aäron op de krukken is ook zwaar kut.
Berneyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die tweede post........ WAT VRESELIJK
~FAQ Barbara Fischerforum~
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
En een uitslag waar ik niet mee eens ben![]()
Jawel, want hij moet de finale halen en nu weet ik niet meer wie ik als tweede in m'n prono in de finale moet zetten..quote:
Aargh, die vervelende ~~~~~dingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
(RL) Soaps
Hij is nog steeds sticky!
~Heel goed juist die regel. Moet weer in ere hersteld worden.~quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die tweede post........ WAT VRESELIJK
~FAQ Barbara Fischerforum~
Ohja idd da's waar, en dat is juist wel tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het enige kutte daaraan is dat het hem sympathiestemmen op gaat leveren.
Wat was dat erg zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Aargh, die vervelende ~~~~~dingen..
SmashBro en berney vs. de rest was het altijd..
Floortje en Raffaella ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jawel, want hij moet de finale halen en nu weet ik niet meer wie ik als tweede in m'n prono in de finale moet zetten..
Je liegtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef Marble het volgende:
[..]
~Heel goed juist die regel. Moet weer in ere hersteld worden.~
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen..
~Stel je eens niet zo aan.~quote:
En alle oma'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij stemt heel Limburg op Serge
Absoluut niet, toch niet op zo een maastrichtenaar..... oftewel SJENGquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij stemt heel Limburg op Serge
En Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
De kans op een finale Floortje-Raffaëla neemt toe. Maar ik ben bang dat Serge ook nog erg ver gaat komen...
Als Serge ver komt is dat echt een rampquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
De kans op een finale Floortje-Raffaëla neemt toe. Maar ik ben bang dat Serge ook nog erg ver gaat komen...
Geenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Ayaxola het volgende:
Naja mensen, ik ga slapen
Kan ik er nog lekker over dromen ofzo![]()
Serge lijkt als een magneet aan Christon vast te zitten, dus als hij volgende week niet wordt weggestemd, stapt hij vast zelf opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Ayaxola het volgende:
Als Serge ver komt is dat echt een ramp
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
op deze bladzijde heb ik nog niet gejuichtChriston eruit
eindelijk die arrogante rotkop uit al die ava's
Ik denk niet dat de fans van Harm opkunnen tegen die van Raffaëla en Serge.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En Harmen ik hoop ook op Angelique
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ellen en Angelique bedoel jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon wel..
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstralingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon wel..
Nou, absoluut niet eigenlijk. Maarja, Christon komt er welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstraling
't joch was van begin af aan zum kotzen....maar nu is ie weg
Je bent in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstraling
de meeste deelnemers [waaronder Ellen en Angelique idd] zijn níet arrogantquote:
Let je wel op je woorden, jongeman?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
die vuile stinkslet van een ellen is door, die junk mag er ook wel een keer uit
Angelique heeft potentie om echt een goed album neer te zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, ik hoop eigenlijk niet dat al deze mensen ook een contract ofzo krijgen, heeft ook zo weinig nut, kunnen ze een singeltje maken en daarna worden ze musical-ster![]()
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
Volgens mij bedoel jij oogdepoog (of zo iets)quote:
oogdepoogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij bedoel jij oogdepoog (of zo iets)![]()
nooit??? waarom weet ik 't dan???quote:Maar Christon kwam idd van het concervatorium maar die heeft er nooit op lopen doorzeuren
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harm
en wie ben jij? Nog nooit gezien in dit Idolsforum....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat er zou komen: ".... en Harm is geen junk"
maar deze is veel lolliger![]()
![]()
![]()
Hij maakte er z'n 'ding' van, weet je.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef E.T. het volgende:
Aaron is gewoon door?
iemand die staat te hip-hoppen op Hold the Line?
Die blijft er nog wel ff in hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ellen welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef E.T. het volgende:
ik heb trouwens niemand een rock-nummer horen zingen vanavond, maar dat terzijde..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef benxx het volgende:
Jeetje, effe de stemming gekeken.
Wat is die kerel met die ontploft matras op z'n kop een waus zeg.
a-aron of zoiets
ja maar... ja maar.... dat is tégen de FOK!/IDO-ava-policyquote:
en bedankt voor de tip, weet nu tenminste wat ik als avatar moet nemen...speciaal voor jou. ik bedoel, je kunt veel over christon zeggen, je kunt hem slecht vinden...lekker boeiend allemaal, meningen zijn meningen, maar arrogant is Chris dus niet. ik heb hem nooit horen opscheppen over het conservatorium...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
Ja, dat vind ik ook erg respectabel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen is een tof wijf, ze heeft al een aantal keer voor een niet-doorsnee nummer gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |