~Stel je eens niet zo aan.~quote:
En alle oma'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij stemt heel Limburg op Serge
Absoluut niet, toch niet op zo een maastrichtenaar..... oftewel SJENGquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij stemt heel Limburg op Serge
En Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
De kans op een finale Floortje-Raffaëla neemt toe. Maar ik ben bang dat Serge ook nog erg ver gaat komen...
Als Serge ver komt is dat echt een rampquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
De kans op een finale Floortje-Raffaëla neemt toe. Maar ik ben bang dat Serge ook nog erg ver gaat komen...
Geenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Ayaxola het volgende:
Naja mensen, ik ga slapen
Kan ik er nog lekker over dromen ofzo![]()
Serge lijkt als een magneet aan Christon vast te zitten, dus als hij volgende week niet wordt weggestemd, stapt hij vast zelf opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Ayaxola het volgende:
Als Serge ver komt is dat echt een ramp
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
op deze bladzijde heb ik nog niet gejuichtChriston eruit
eindelijk die arrogante rotkop uit al die ava's
Ik denk niet dat de fans van Harm opkunnen tegen die van Raffaëla en Serge.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En Harmen ik hoop ook op Angelique
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
op deze bladzijde heb ik nog niet gejuichtChriston eruit
eindelijk die arrogante rotkop uit al die ava's
Ellen en Angelique bedoel jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon wel..
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstralingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als iemand niet arrogant was, was 't Christon wel..
Nou, absoluut niet eigenlijk. Maarja, Christon komt er welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstraling
't joch was van begin af aan zum kotzen....maar nu is ie weg
Je bent in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach man, die jongen had toch één en al "ik doe conservatorium en ik weet hier als enige wat echte muziek is en bovendien doe ik lekker of ik een jamie cullum kloon ben" uitstraling
de meeste deelnemers [waaronder Ellen en Angelique idd] zijn níet arrogantquote:
Let je wel op je woorden, jongeman?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
die vuile stinkslet van een ellen is door, die junk mag er ook wel een keer uit
Angelique heeft potentie om echt een goed album neer te zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, ik hoop eigenlijk niet dat al deze mensen ook een contract ofzo krijgen, heeft ook zo weinig nut, kunnen ze een singeltje maken en daarna worden ze musical-ster![]()
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
die vuile stinkslet van een ellen is door, die junk mag er ook wel een keer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |