Ja, was niet verdiend. Maar goed, alles beter dan Marescha eruit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Ayaxola het volgende:
Hmm.
Jammer dat het Christon isGelukkig niet Marescha, maar toch
Ik ben blij dat jij het zegt; ik durfde niet zo goed, tussen al deze fans.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Niet om te zieken of te zuigen, maar ik snap echt niet wat jullie in Marescha zien...
Kutsukkelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef LeBeau het volgende:
Marescha door. Op zich ben ik daar erg blij mee, maar toch was het eerste wat ik dacht "M'n prono, trut!".
Walgelijk mens idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik vind Maresha echt vaag.....dan gaat ze echt met zo'n hangend gezicht van ahhh ik ben door jeetje had ik niet verwacht en bijna janken enz...... net als vorige keer....beetje slachtofferrol lijkt het wel...bah (maar vind wel dat ze goed kan zingen hoor, alleen het hysterische wegdenken)
Ik jou nog steedsquote:
Ik zie ook niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt; ik durfde niet zo goed, tussen al deze fans.
Ik dus ook he... niks klopt van mijn prono maat who gives a fuckquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. M'n prono interesseert me echt geen kut op dit moment
!
Hoppaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Ayaxola het volgende:
TT mag veranderd worden
Maar ben blij dat Marescha blijft
Ik een kutsukkel? Lekkere woordkeuze, Sven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. M'n prono interesseert me echt geen kut op dit moment
!
Jah inderddaad het was een saaie kutaflevering..... en nu helemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
En A-a-a-aaaron er nog niet uit. Wat een kutaflevering ook..
Vrijheid van meningsuiting doen we niet meer aan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Oké degene die nu nog kotst op Marescha kan rekenen op een ban.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Oké degene die nu nog kotst op Marescha kan rekenen op een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |