Wie moet ik in elkaar meppen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar... ja maar.... dat is tégen de FOK!/IDO-ava-policy
* Babette roept de modjes erbij![]()
Svèèèèèn!!!!! Tòòòòòòòòhòòòòm......... Zég er eens wat van!!![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen is een tof wijf, ze heeft al een aantal keer voor een niet-doorsnee nummer gekozen
Jouw post i.c.m. Arnout's icon...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Let je wel op je woorden, jongeman?
quote:Step 1: Instead of ass say buns, like "kiss my buns" or "you're a buns hole"
Step 2: Instead of shit say poo, as in "bull poo", "poo head" and this "poo is cold"
Step 3: With bitch drop the t because bich is latin for generosity
Step 4: Dont say fuck any more because fuck is the worst word that you can say
So just use the word mmmkay!
nope, geen enkel bezwaar: beide dames zijn oké bevondenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
of had je daar ook iets tegen babette
Finaleranglijstjes en stats topic.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
Mijn Top 8 tot nu toe is geworden:
1. Angelique
2. Ellen
3.Raffaëla
4. Marescha
5. Floortje
6. Harm
7. Serge
8. Aäron
mijne lijkt er wel iets op:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
Mijn Top 8 tot nu toe is geworden:
1. Angelique
2. Ellen
3.Raffaëla
4. Marescha
5. Floortje
6. Harm
7. Serge
8. Aäron
Hey wat tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijne lijkt er wel iets op:
1. Angelique, Floortje en Ellen [wisselt nog per week]
2. Raffaela
3. Marescha [stond hoger, ofwel begint iets te zakken]
4. Harm
5. Aäron
6. Serge
nu ik er nog even over nadenk, arrogant is misschien niet helemaal het goede woord. hij is zich idd niet opvallend béter aan het voordoen dan de rest.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
je kunt veel over christon zeggen, je kunt hem slecht vinden...lekker boeiend allemaal, meningen zijn meningen, maar arrogant is Chris dus niet. ik heb hem nooit horen opscheppen over het conservatorium...
Bet... heb je wat wijn op? Dit kan nog een leuke nacht wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
begrijp me niet verkeerd Babette, dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval ofzo, just a little bit upset I guess (was de exit waar ik het minst op hoopte, op die van Floor na)
De kans is grootquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
40.000e post gemist, ik hoop maar dat ik het over Marescha had daar!
er is een verschil tussen geen zenuwen en een houding van: de winst is al binnenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, ben ik ff blij dat je mij dan niet persoonlijk kent... ben nooit zenuwachtig geweest voor een optreden of whatever...dus ik ben ook arrogant of dichtbij arrogant???
ik rouw niet met je mee, maar biedt je wel bij wijze van troost een digitale borrel aan!quote:begrijp me niet verkeerd Babette, dit is niet bedoeld als een persoonlijke aanval ofzo, just a little bit upset I guess (was de exit waar ik het minst op hoopte, op die van Floor na)
geen druppel... maar een beetje discussie kan toch geen kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
Bet... heb je wat wijn op? Dit kan nog een leuke nacht worden![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef babette21 het volgende:
zelfingenomen, dat woord zocht ik....
en wat ik zeg, het kán zijn dat hij dat niet is, maar zo komt hij wel op me over.
en da's niet handig in een show waarin de kandidaten zich nog moeten bewijzen...
[..]
er is een verschil tussen geen zenuwen en een houding van: de winst is al binnen
[..]
ik rouw niet met je mee, maar biedt je wel bij wijze van troost een digitale borrel aan!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe... zie mijn post hierboven.. je was me net even te snelquote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen druppel... maar een beetje discussie kan toch geen kwaad
mja neem jij 't maar even over, want ik ga nog even de stad inquote:
Neeuh hoor. Was meer een incrowd berichtje voor Babette. Omdat ik wist dat met zo een zin die jij neerzette, dat Babette dus daar uitgebreid op gaat quotenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?
als dit als commentaar op mij bedoeld was, heb ik dat liever direct.
ps: als je alcohol nodig hebt om in een goede stemming te komen, vind ik het zoiezo best wel sneu...
Hallowquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja neem jij 't maar even over, want ik ga nog even de stad in
en 't is toch bijna altijd onmogelijk uitleggen waarom iemand je ligt, of waarom juist niet
no worries, de commentaar was voor mij... [grapje onderling]quote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
en daar bedoel je mee?
als dit als commentaar op mij bedoeld was, heb ik dat liever direct.
ps: als je alcohol nodig hebt om in een goede stemming te komen, vind ik het zoiezo best wel sneu...
Veel plezier!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja neem jij 't maar even over, want ik ga nog even de stad in
en 't is toch bijna altijd onmogelijk uitleggen waarom iemand je ligt, of waarom juist niet
allang verkocht op marktplaats veilig bij omaquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
HallowEn ons dochter... die heb jij vandaag hoor... niet ik
lighten up...leuk om tegen iemand te zeggen die al een paar maanden in een depresie zitquote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh hoor. Was meer een incrowd berichtje voor Babette. Omdat ik wist dat met zo een zin die jij neerzette, dat Babette dus daar uitgebreid op gaat quoten. Babette is de moeder van mijn dochter en ik ken haar langer dan vandaag
ennuh lighten up
Ah gelukkig. Ik was bang dat je haar al had verkocht. Heb namelijk een goed bod gekregenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
allang verkocht op marktplaats veilig bij oma
en nou nokken, anders krijg ik op m'n lazer voor jóu offtopic![]()
Ja dat weet ik toch ook niet dat je in een depressie zitquote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
lighten up...leuk om tegen iemand te zeggen die al een paar maanden in een depresie zit![]()
maar goed, I get your point. daarbij heeft iedereen nog altijd recht op zijn of haar eigen mening, laten we het er maar op houden dat ik Christon goed vind en jullie niet...even goede vrienden lijkt me zo...anyway, ga zo nog ff wat frustraties van me af spelen denk ik
lol, bedoelde het ook niet zo, was alleen nog al...nou ja, het kwam vreemd over.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch ook niet dat je in een depressie zit!
Maaruh![]()
ennuh... ik vond Christon zo slecht nog niet hoor. Alleen hoop ik gewoon op alleen meiden en alle jongens eruit. Meer niet
Dat vond ik vanaf het begin al. Inderdaad, Christon is qua stem een van de betere. Maaruh dit jaar waren de dames toch echt stukken beter dan de voorgaande jaren.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
lol, bedoelde het ook niet zo, was alleen nog al...nou ja, het kwam vreemd over.
en ik deel je hoop op een vrouwelijke winnares, had Chris alleen graag als 3e of 4e gezien. de gehele mannelijke selectie kan wat mij betreft weg..mwah, laat serge anders nog maar ff blijven, erger me niet zo aan hem eigenlijk. maar vind dat de enige talentvolle mannelijke deelnemer nu weg is, en dat de overwinning alleen nog verdient is als een vrouw wint.
Bij mij ook... maar Ellen is bij mij enorm gestegenquote:
1. Rafquote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij ook... maar Ellen is bij mij enorm gestegen
Hits van deze eeuw.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef -Hans- het volgende:
Is het thema voor volgende week al bekend??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |