en wat bekende nummers..... scoort ook beter denk ik!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef WithMe het volgende:
Eindelijk eens echt leuke liedjes hoop ik.
Dan moet Raffie echtquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat bekende nummers..... scoort ook beter denk ik!
Nee manquote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef Dizer het volgende:
Angelique moet een nummer van Alicia Keys doen of zo
OOoooh... dan moet ze zeker weten: Me Myself and I gaan zingenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
laat angelique maar wat van Beyonce doen, is haar zoon ook weer blij
Anders ziet toch niet iedereen hemquote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
Als ie al in een topic staat hoef je hem toch ook niet hier te c/p'en?
Niks zeur, dit deed je vroeger tijdens PE ook altijd, en toen werd het ook irritant bevonden. Het is gewoon crossposting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Zeur.
Ik heb van jou ook in meerdere verschillende topics enkel en alleen die infantiele Marescha-smilie gezien. Das dan ook cross-posting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks zeur, dit deed je vroeger tijdens PE ook altijd, en toen werd het ook irritant bevonden. Het is gewoon crossposting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, als je daar last van hebt zal ik dat laten.
Dan kap jij dus met die Polls buiten het polltopic te plaatsenquote:
Oh ne?!?!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
ik open toch niet een topic met die smilie.
Ja meester Sven.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kap jij dus met die Polls buiten het polltopic te plaatsen?
Dat ging niet over de smilie. Het was een live topic (dubbel) met die smilie als OP, als blijk van mijn waardering voor Marescha. Het was niet een topic dat als onderwerp die smilie had. Sowieso is het appels met peren vergelijken, maar goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ne?!?!.
Idols #47: Bye Bye ??????????
Met de hand danwel, niet c/p'en he.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja meester Sven.
*strafregels schrijven gaat*
Het gaat erom dat je jezelf tegenspreektquote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ging niet over de smilie. Het was een live topic (dubbel) met die smilie als OP, als blijk van mijn waardering voor Marescha. Het was niet een topic dat als onderwerp die smilie had. Sowieso is het appels met peren vergelijken, maar goed.
En wat dan nog als je het vindt?? Het gaat mij er nu gewoon om dat het irritant is dat je die polls meerdere keren plaatst, dat heeft opzich niks met mijn postgedrag uit het verleden te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je jezelf tegenspreekt.
En ik weet zeker dat je wél ooit zoiets gedaan hebt.
* BVO gaat verder met zoeken.
Wat ben je aandoenlijk, zo als moderatorquote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat dan nog als je het vindt?? Het gaat mij er nu gewoon om dat het irritant is dat je die polls meerdere keren plaatst, dat heeft opzich niks met mijn postgedrag uit het verleden te maken.
Valt wel mee hoor, als ik user was geweest had ik precies hetzelfde gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ben je aandoenlijk, zo als moderator.
En tóch vind ik een post met 300 smilies irritanterquote:Op zondag 22 januari 2006 01:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als ik user was geweest had ik precies hetzelfde gezegd.
Bittequote:Op zondag 22 januari 2006 01:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wel eens tijd over.
Een post met 300 smilies is idd irritant, maar je moet ook kijken naar het tijdstip van posten.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:09 schreef BVO het volgende:
[..]
En tóch vind ik een post met 300 smilies irritanter.
Of er moeten van die Rafcheers komen.
Whehehequote:
Ze leek op Alicia Keys zo met dat hoedjequote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Raffa zag er wel erg goed uit gisteravond.
Die is veel leuker als icon.quote:
Iedereen zag er belachelijk uit, ook niet echt het beeld dat ik bij rock hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |