verre afstand!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef WithMe het volgende:
Toch echt wel met afstand de slechtste.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef -Hans- het volgende:
" en we zwaaien met z'n allen naar A-AARON "
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
A-aron. Volgende week moet hij de Village People nadoen!
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt -Hans- en Miss_D!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
*geluid uit*.
theo maassen praat lang zo zacht nog niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Die stem!
Theo Maassen is z'n vader zeker.
Chantal is toch ook uit Limboland?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen Limburgse accenten.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan ook echt niet tegen Limburgse accenten.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij ziet er ook meer uit als Ruud van Big Brother dan als een rocker..
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Chantal is toch ook uit Limboland?
doet toch normaal.... Daniel K.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geef mij maar de versie van Daniel K. uit de eerste DSDS.
Dat was pas een rockster..
Ja maar die Born to be Wild uithaal klinkt echt nietquote:
dat is stoer, ruig en wild... ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Wat knijpt hij raar met z'n stem vandaag.
(mooi jasje trouwens, zoiets heb ik ook nog hangen)
nee niet echt he.... maar whatever.... hij is leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die Born to be Wild uithaal klinkt echt niet
WOW WOW WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef -Hans- het volgende:
HENK JAN MIJN HELD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat was wel heftig jahquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Daniel K..
Emotionele crisis toen huistravo Gracia was weggestemd..
Harder commentaar kan je idd niet krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
vergeleken worden met B. Spears... hoe erg
ik ben bang dat hij zelf denkt dat dat een compliment isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
vergeleken worden met B. Spears... hoe erg
Dat niveau kunnen ze niet aan. Queen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ben blij dat niemand Queen gaat nadoen....
Dat is ook onmogelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ben blij dat niemand Queen gaat nadoen....
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
Het beste wordt bewaard voor het laatst.![]()
ik mag trouwens niet meer stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
Maar het stemmende publiek zal het allemaal wel weer geweldig vinden.![]()
Dat kan niemand! Paul Rogers doet het aardig.. maar niemand tipt aan Freddy (quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat niveau kunnen ze niet aan. Queen.![]()
Dat was toch in NLquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Emotionele crisis toen huistravo Gracia was weggestemd..
Ik vond m ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige die Serge erg goed vond![]()
![]()
Ben normaal echt geen fan van 'm, maar nu.. echt goed hoor!
Mee eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan niemand! Paul Rogers doet het aardig.. maar niemand tipt aan Freddy ()
ik vond hem ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige die Serge erg goed vond![]()
![]()
Ben normaal echt geen fan van 'm, maar nu.. echt goed hoor!
namens mij mag Christon daaraan toegevoegd worden....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hmm...Aäron en Serge vond ik niet zo leuk..
Nee, Duitsland.quote:
kijk met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef djenneke het volgende:
christon en serge mogen er wat mij betreft als eerste uit. ik krijg er allergische reacties van, zowel zien als horen...
Ik ben naar Return of the Champions concert geweest en het was echt geweldig hoor. Het gevoel die je deelt met de andere fans is mooi. Maar je mist toch echt Freddy qua show en qua stem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Paul Rodgers doet het inderdaad best aardig, maar aan Freddie kan niemand tippen.
Met Crazy Train, dat zou te gek zijn ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef WithMe het volgende:
Harm straks als Ozzy.
Wel stom dat ik allemaal van die 13-jarige meisjes in m'n MSN heb die allemaal (L) (L) (L) Because Of You (L) (L) (L) in hun naam hebben en niet begrijpen dat het helemaal geen liefdesliedje is.quote:
jeukt he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten![]()
de allergie is zeer herkenbaar
Ik denk niet dat hij daar iets van gaat zingen, maar in het filmpje zag ik hem als Ozzy verkleed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef josja het volgende:
[..]
Met Crazy Train, dat zou te gek zijn ja.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wel stom dat ik allemaal van die 13-jarige meisjes in m'n MSN heb die allemaal (L) (L) (L) Because Of You (L) (L) (L) in hun naam hebben en niet begrijpen dat het helemaal geen liefdesliedje is..
als de neten, vooral van Serge krijg ik de kriebelsquote:
Ik hoop dat we Marescha dat nog een keer zullen horen zingen.quote:
inderdaad ja, je zegt het precies goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
als de neten, vooral van Serge krijg ik de kriebels
van Christon krijg ik vooral braakneigingen*ril*
Wat moet jij met 13-jarige meisjes in je msn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wel stom dat ik allemaal van die 13-jarige meisjes in m'n MSN heb die allemaal (L) (L) (L) Because Of You (L) (L) (L) in hun naam hebben en niet begrijpen dat het helemaal geen liefdesliedje is..
Was je daar live bij?!? dude, dat moet inderdaad erg mooi zijn geweest! Ik heb de cd's hier liggen van Return of the Champions en dat klinkt erg goed, maar je mist inderdaad wel het stemgeluid van Freddie bij de Queen tracks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben naar Return of the Champions concert geweest en het was echt geweldig hoor. Het gevoel die je deelt met de andere fans is mooi. Maar je mist toch echt Freddy qua show en qua stem.
Oeh, dat zou wel heel erg toepasselijk zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop dat we Marescha dat nog een keer zullen horen zingen.
En dat haar ouders er dan allebei zijn.![]()
*eensch is*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, ff mijn mening tussendoor:
Christon vond ik dus echt geweldig, goed nummer, goede performance. angelique was op zich niet slecht, maar mis bij haar steeds iets. Aäron wil ik er nu uit hebben, dit was echt niks dus. en Serge vond ik wel weer goed, ben hier wel over te spreken
Te obscuur voor het Idols publiek ongetwijfeld, maar het zou leuk zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar iets van gaat zingen, maar in het filmpje zag ik hem als Ozzy verkleed.
Ik was er bij... KIPPENVEL... maar niet de KIPPENVEL die je verwacht natuuriljk na het zien van de oude concerten. Maar het was die 60 euro wel waard (of ergens in die richting..)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was je daar live bij?!? dude, dat moet inderdaad erg mooi zijn geweest! Ik heb de cd's hier liggen van Return of the Champions en dat klinkt erg goed, maar je mist inderdaad wel het stemgeluid van Freddie bij de Queen tracks.![]()
Idd....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dit is zo'n snij je pols door plaat !
MM is de shit hoor!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
Waarom zou Floortje haar lieve imago verpesten door zich in te laten met iemand als Marilyn Manson
en gelijk heeftie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik vind het geen compliment van Henkjan. MOR is niet echt dat je zegt van hip en tof.
Nee precies... Beetje jammer. Snap niet dat de grenzen niet duidelijker gesteld worden...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef Jerruh het volgende:
dit is toch geen rock?!?!?!
Inderdaad, die suffe ballads vallen bij mij niet onder het kopje rock.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee precies... Beetje jammer. Snap niet dat de grenzen niet duidelijker gesteld worden...
Nou, dat is nog vreselijker dan Bon Jovi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef Dizer het volgende:
Ik had wel nummers zoals:
Summer of 69
Eye Of The Tiger
verwacht
Moet toch wel mooi zjin geweest om mee te maken, ook al was Freddie er niet bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was er bij... KIPPENVEL... maar niet de KIPPENVEL die je verwacht natuuriljk na het zien van de oude concerten. Maar het was die 60 euro wel waard (of ergens in die richting..)
Zeker wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet toch wel mooi zjin geweest om mee te maken, ook al was Freddie er niet bij.
En inderdaad. Bluh....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben bang dat ze hier de mist in gaat..
neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
mag ik een teiltje?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
bij dit nummer moet ik toch altijd een beetje aan the Sweetest Thing denken [die pijpscene]
Nou idd, die aflevering dat ze stuk voor stuk vals gingen was nog interessanter zeg maar...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit de saaiste Idols aflevering tot nu toen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
Tering, check die walgelijke wimpers van der![]()
![]()
![]()
.
Nep, nepper, nepst. (of meest nep)
Serieus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Tot nu toe de beste van deze avond!
Komt iig dichter bij rock dan dit gejammer...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat niemand iets van Nirvana zingt ofzo (ohnee, dat is grunge)
uuhhm okay, dat kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah vind ik van wel.... en ik ben zeker geen Marescha fan...
Huh??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah vind ik van wel.... en ik ben zeker geen Marescha fan...
jah inderdaad daar zat ik ook al over na te denken. Had dan alleen hardrock nummer op die cd gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
Die nummers waaruit ze kunnen kiezen worden toch aangeleverd op cd's door het Idols-team, waarom zeuren ze dan zo over de keuzes?
Ik vroeg mezelf net precies hetzelfde afquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk?
Ik vind geloof ik niemand leuk van die hele groep.
je moet toch wat kijken op je zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk?
Ik vind geloof ik niemand leuk van die hele groep.
Yup, Harm rocks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
krijgen we nu eindelijk een knallende Harm??
Ik ben op video een film aan het opnemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
je moet toch wat kijken op je zaterdagavond
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
De productie geeft ze toch nummers waar ze uit mogen kiezen? Hadden ze er maar geen ballads tussen moeten zetten en voor goede rocknummers moeten kiezen.
Franz Ferdinandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En als ik mee zou doen zou ik lekker voor Franz Ferdinand gaan. Rock en een mooi feestje..
Ze doet mij altijd denken aan een catalogus-oostblokkie....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het verbaast me eigenlijk altijd weer dat Ellen zo'n soultypje is, ze ziet er veel meer uit als een rockchick, vind ik.
En als ik mee zou doen zou ik lekker voor Franz Ferdinand gaan. Rock en een mooi feestje..
Niet echt nee, maar meer dan al het andere bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is toch ook geen rock? Of zie ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |