doet toch normaal.... Daniel K.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geef mij maar de versie van Daniel K. uit de eerste DSDS.
Dat was pas een rockster..
Ja maar die Born to be Wild uithaal klinkt echt nietquote:
dat is stoer, ruig en wild... ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Wat knijpt hij raar met z'n stem vandaag.
(mooi jasje trouwens, zoiets heb ik ook nog hangen)
nee niet echt he.... maar whatever.... hij is leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar die Born to be Wild uithaal klinkt echt niet
WOW WOW WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:44 schreef -Hans- het volgende:
HENK JAN MIJN HELD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat was wel heftig jahquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Daniel K..
Emotionele crisis toen huistravo Gracia was weggestemd..
Harder commentaar kan je idd niet krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
vergeleken worden met B. Spears... hoe erg
ik ben bang dat hij zelf denkt dat dat een compliment isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
vergeleken worden met B. Spears... hoe erg
Dat niveau kunnen ze niet aan. Queen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ben blij dat niemand Queen gaat nadoen....
Dat is ook onmogelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ben blij dat niemand Queen gaat nadoen....
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
Het beste wordt bewaard voor het laatst.![]()
ik mag trouwens niet meer stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
Maar het stemmende publiek zal het allemaal wel weer geweldig vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |