nou, ik denk dat daar Angelique's zwakte inderdaad ligt, ze valt al niet erg op, en als ze dan een slecht optreden verzorgd, konden de stemmers die op har stemmen omdat ze het goed deed haar wel eens links laten liggen, en dat betekend exit Angelique. Aäron heeft een grotere fanbase (al weet ik niet waarom), en kan dus wel een misstap maken. daarbij hoeft een slecht optreden niet direct het einde te zijn, kijk maar naar Floortje tijdens de workshop rondequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk dat Aäron wel genoeg fanbase heeft zodat 'ie er niet gelijk uit vliegt als hij het een keertje slecht doet, bij Angelique twijfel ik daar wel aan.
jammer genoeg wel..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef Duder het volgende:
Eitje voor harm natuurlijk
Misschien is het, omdat iedereen verwacht dat Harm het meeste voordeel heeft met het thema, juist moeilijker voor hem om naar alle verwachtingen te zingen. Of ja, zingen...zingen/roepen/praten op muziek is het bij hem vaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef Duder het volgende:
Eitje voor harm natuurlijk
Da's helemaal waar..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is het, omdat iedereen verwacht dat Harm het meeste voordeel heeft met het thema, juist moeilijker voor hem om naar alle verwachtingen te zingen. Of ja, zingen...zingen/roepen/praten op muziek is het bij hem vaak.![]()
Degene van wie we 't minst verwachten dat ze iets met het thema rock hebben, kan het meest verrassen en dus hoge ogen gooien bij 't publiek.
Denk ik ook, denk niet dat Floortje vandaag de beste zal zijn.quote:Ik verwacht ook dat Angelique het heel goed gaat doen en dat Floortje één van d'r mindere performances gaat geven. En wat Harm betreft..tja, het is d'r op of d'r onder voor 'm.
ik denk het welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk ik ook, denk niet dat Floortje vandaag de beste zal zijn.
Rock is toch met name Harm z'n ding....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk ik ook, denk niet dat Floortje vandaag de beste zal zijn.
Dat vooral ja.quote:
prima voorbeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
Dat vooral ja.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
verzoekje voor vanavondniet te snel gaan hier korte zinnetjes ipv lappen tekst
ahum.... als we níet posten, heb jij morgenochtend [in alle rust] óók niks om na te lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Cee het volgende:niet posten zodat ik 't morgenochtend in alle rust alles kan nalezen. ![]()
Daar heeft babbette gelijk inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ahum.... als we níet posten, heb jij morgenochtend [in alle rust] óók niks om na te lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |