en gelijk heeftie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik vind het geen compliment van Henkjan. MOR is niet echt dat je zegt van hip en tof.
Nee precies... Beetje jammer. Snap niet dat de grenzen niet duidelijker gesteld worden...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef Jerruh het volgende:
dit is toch geen rock?!?!?!
Inderdaad, die suffe ballads vallen bij mij niet onder het kopje rock.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee precies... Beetje jammer. Snap niet dat de grenzen niet duidelijker gesteld worden...
Nou, dat is nog vreselijker dan Bon Jovi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef Dizer het volgende:
Ik had wel nummers zoals:
Summer of 69
Eye Of The Tiger
verwacht
Moet toch wel mooi zjin geweest om mee te maken, ook al was Freddie er niet bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was er bij... KIPPENVEL... maar niet de KIPPENVEL die je verwacht natuuriljk na het zien van de oude concerten. Maar het was die 60 euro wel waard (of ergens in die richting..)
Zeker wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet toch wel mooi zjin geweest om mee te maken, ook al was Freddie er niet bij.
En inderdaad. Bluh....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben bang dat ze hier de mist in gaat..
neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef djenneke het volgende:
mag ik een teiltje?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
bij dit nummer moet ik toch altijd een beetje aan the Sweetest Thing denken [die pijpscene]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |