ik ben bang dat hij zelf denkt dat dat een compliment isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
vergeleken worden met B. Spears... hoe erg
Dat niveau kunnen ze niet aan. Queen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ben blij dat niemand Queen gaat nadoen....
Dat is ook onmogelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Ik ben blij dat niemand Queen gaat nadoen....
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:46 schreef WithMe het volgende:
Het beste wordt bewaard voor het laatst.![]()
ik mag trouwens niet meer stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
Maar het stemmende publiek zal het allemaal wel weer geweldig vinden.![]()
Dat kan niemand! Paul Rogers doet het aardig.. maar niemand tipt aan Freddy (quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat niveau kunnen ze niet aan. Queen.![]()
Dat was toch in NLquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Emotionele crisis toen huistravo Gracia was weggestemd..
Ik vond m ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige die Serge erg goed vond![]()
![]()
Ben normaal echt geen fan van 'm, maar nu.. echt goed hoor!
Mee eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan niemand! Paul Rogers doet het aardig.. maar niemand tipt aan Freddy ()
ik vond hem ook goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik de enige die Serge erg goed vond![]()
![]()
Ben normaal echt geen fan van 'm, maar nu.. echt goed hoor!
namens mij mag Christon daaraan toegevoegd worden....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hmm...Aäron en Serge vond ik niet zo leuk..
Nee, Duitsland.quote:
kijk met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef djenneke het volgende:
christon en serge mogen er wat mij betreft als eerste uit. ik krijg er allergische reacties van, zowel zien als horen...
Ik ben naar Return of the Champions concert geweest en het was echt geweldig hoor. Het gevoel die je deelt met de andere fans is mooi. Maar je mist toch echt Freddy qua show en qua stem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Paul Rodgers doet het inderdaad best aardig, maar aan Freddie kan niemand tippen.
Met Crazy Train, dat zou te gek zijn ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:50 schreef WithMe het volgende:
Harm straks als Ozzy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |