Wel stom dat ik allemaal van die 13-jarige meisjes in m'n MSN heb die allemaal (L) (L) (L) Because Of You (L) (L) (L) in hun naam hebben en niet begrijpen dat het helemaal geen liefdesliedje is.quote:
jeukt he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk met jou kan ik praten![]()
de allergie is zeer herkenbaar
Ik denk niet dat hij daar iets van gaat zingen, maar in het filmpje zag ik hem als Ozzy verkleed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef josja het volgende:
[..]
Met Crazy Train, dat zou te gek zijn ja.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wel stom dat ik allemaal van die 13-jarige meisjes in m'n MSN heb die allemaal (L) (L) (L) Because Of You (L) (L) (L) in hun naam hebben en niet begrijpen dat het helemaal geen liefdesliedje is..
als de neten, vooral van Serge krijg ik de kriebelsquote:
Ik hoop dat we Marescha dat nog een keer zullen horen zingen.quote:
inderdaad ja, je zegt het precies goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
als de neten, vooral van Serge krijg ik de kriebels
van Christon krijg ik vooral braakneigingen*ril*
Wat moet jij met 13-jarige meisjes in je msn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wel stom dat ik allemaal van die 13-jarige meisjes in m'n MSN heb die allemaal (L) (L) (L) Because Of You (L) (L) (L) in hun naam hebben en niet begrijpen dat het helemaal geen liefdesliedje is..
Was je daar live bij?!? dude, dat moet inderdaad erg mooi zijn geweest! Ik heb de cd's hier liggen van Return of the Champions en dat klinkt erg goed, maar je mist inderdaad wel het stemgeluid van Freddie bij de Queen tracks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben naar Return of the Champions concert geweest en het was echt geweldig hoor. Het gevoel die je deelt met de andere fans is mooi. Maar je mist toch echt Freddy qua show en qua stem.
Oeh, dat zou wel heel erg toepasselijk zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop dat we Marescha dat nog een keer zullen horen zingen.
En dat haar ouders er dan allebei zijn.![]()
*eensch is*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, ff mijn mening tussendoor:
Christon vond ik dus echt geweldig, goed nummer, goede performance. angelique was op zich niet slecht, maar mis bij haar steeds iets. Aäron wil ik er nu uit hebben, dit was echt niks dus. en Serge vond ik wel weer goed, ben hier wel over te spreken
Te obscuur voor het Idols publiek ongetwijfeld, maar het zou leuk zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar iets van gaat zingen, maar in het filmpje zag ik hem als Ozzy verkleed.
Ik was er bij... KIPPENVEL... maar niet de KIPPENVEL die je verwacht natuuriljk na het zien van de oude concerten. Maar het was die 60 euro wel waard (of ergens in die richting..)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was je daar live bij?!? dude, dat moet inderdaad erg mooi zijn geweest! Ik heb de cd's hier liggen van Return of the Champions en dat klinkt erg goed, maar je mist inderdaad wel het stemgeluid van Freddie bij de Queen tracks.![]()
Idd....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dit is zo'n snij je pols door plaat !
MM is de shit hoor!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
Waarom zou Floortje haar lieve imago verpesten door zich in te laten met iemand als Marilyn Manson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |