Komt iig dichter bij rock dan dit gejammer...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat niemand iets van Nirvana zingt ofzo (ohnee, dat is grunge)
uuhhm okay, dat kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah vind ik van wel.... en ik ben zeker geen Marescha fan...
Huh??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah vind ik van wel.... en ik ben zeker geen Marescha fan...
jah inderdaad daar zat ik ook al over na te denken. Had dan alleen hardrock nummer op die cd gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef WithMe het volgende:
Die nummers waaruit ze kunnen kiezen worden toch aangeleverd op cd's door het Idols-team, waarom zeuren ze dan zo over de keuzes?
Ik vroeg mezelf net precies hetzelfde afquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk?
Ik vind geloof ik niemand leuk van die hele groep.
je moet toch wat kijken op je zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk?
Ik vind geloof ik niemand leuk van die hele groep.
Yup, Harm rocks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
krijgen we nu eindelijk een knallende Harm??
Ik ben op video een film aan het opnemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
je moet toch wat kijken op je zaterdagavond
Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
De productie geeft ze toch nummers waar ze uit mogen kiezen? Hadden ze er maar geen ballads tussen moeten zetten en voor goede rocknummers moeten kiezen.
Franz Ferdinandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En als ik mee zou doen zou ik lekker voor Franz Ferdinand gaan. Rock en een mooi feestje..
Ze doet mij altijd denken aan een catalogus-oostblokkie....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het verbaast me eigenlijk altijd weer dat Ellen zo'n soultypje is, ze ziet er veel meer uit als een rockchick, vind ik.
En als ik mee zou doen zou ik lekker voor Franz Ferdinand gaan. Rock en een mooi feestje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |