'Rio is a favorite destination for gays, lesbians, bi's, and transpeople'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.ipanema.com
is een veel mooier strand dan Copa Cabana in Rio![]()
Ja er doen veel spookverhalen de ronde over Braziliėquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Rio is a favorite destination for gays, lesbians, bi's, and transpeople'
Ik heb een keer tips gelezen over veiligheid in acht houden bij het oppikken van sexpartners in gaytenten. 1 Van die tips was: ga nooit met iemand mee naar huis en neem hem ook niet mee naar je huis, er zijn genoeg sexmotels aan de kant van de weg.
![]()
![]()
is het weer zoverquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:54 schreef davidov het volgende:
*struikelt over drempel*
Gewoon niet uitnodigen over de drempelquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het weer zover
heb je weer met Bachus zitten borrelen ?![]()
Wazige manier van tequilla drinken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:00 schreef davidov het volgende:
Ik zal me morgen niet afvragen wat dat zout in mn oor deed
Hey een foto van mij onder de douchequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]Wat leven in de brouwerij
![]()
Ja Brrrrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet uitnodigen over de drempelbuiten in de tuin neuken dus
Dekbed?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Brrrr
ik vind het veel te koud hoor om buiten met de broek op de enkels te gaan staan/liggen of in welke denkbeeldige positie dan ook
geef mij toch maar het comfort van een dekbedje![]()
Je kent je klassiekersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon niet uitnodigen over de drempelbuiten in de tuin neuken dus
Nee, dat kan jij niet zijn, bij dit lekkere ding denk ik gelijk 'bottom'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey een foto van mij onder de douche
Close...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wazige manier van tequilla drinken?
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, dat kan jij niet zijn, bij dit lekkere ding denk ik gelijk 'bottom'
Oh wacht, dat doe ik ook nog steeds als ik jou zie
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft geliktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Close...
Er stond zout voor tequila op de bar, maar diep diep diep in de nacht vonden de laatste 4 mensen het leuk om er mee te gaan spelen...
En van het 1 komt het ander
bedoel eigenlijk ook meer naderhand dan saampjes bezweet en weel ineengestrengeld onder dekbedje in slaap vallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dekbed?
Zeg je slaat de dekens er toch niet overheen?
Da's not done? Seks onder de dekens?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dekbed?
Zeg je slaat de dekens er toch niet overheen?
Dat weet jij omdat hij in de media komt met met vrouwen aan zn arm of omdat jij dat aan den lijve hebt ondervonden... Hoe spannend de tweede ook klinkt, ik hou het bij de eerste verklaringquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergda's geen bottom
Niet bij mij iigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft gelikt![]()
Beter in je oor dan in je ogen, dunkt me... *ril*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Close...
Er stond zout voor tequila op de bar, maar diep diep diep in de nacht vonden de laatste 4 mensen het leuk om er mee te gaan spelen...
En van het 1 komt het ander
maar wat was die volkswijsheid van zout en suiker morgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, er is gespeeld en gegooid met zout en ik maar denken dat iemand zout van je oor heeft gelikt![]()
Nu ik erover nadenk, ik begon altijd onder de dekens, maar al gauw waren de dekens van het bed gegooidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's not done? Seks onder de dekens?
tuurlijk niet, dat belemmert de bewegingsvrijheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's not done? Seks onder de dekens?
Mijn wijsheid is: je kan beter suiker van iemands lichaam likken dan zoutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wat was die volkswijsheid van zout en suiker morgen
bij de ene kreeg je 7 jaren ongeluk en bij de andere kwam er bnnenkort visite![]()
Om eerlijk te zijn kan ik het me niet zo goed meer herinnerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik begon altijd onder de dekens, maar al gauw waren de dekens van het bed gegooid![]()
how sweetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn wijsheid is: je kan beter suiker van iemands lichaam likken dan zout![]()
Ik ben ook meestal bovenopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
Beginnen onder de dekens en uiteindelijk bovenop eindigen
wat dacht je van behanglijmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter in je oor dan in je ogen, dunkt me... *ril*
Ja, dat andere verschilt nogalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal bovenopO, je bedoelde boven op de dekens
![]()
BB wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal bovenopO, je bedoelde boven op de dekens
![]()
Meer markus:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lekkere ding is Markus Schenkenbergda's geen bottom
Het enige dat mij wat verlichting geeft is gewoon voor het slapen gaan enorm veel water drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef davidov het volgende:
[..]
wat dacht je van behanglijm
Waar die troep vandaan kwam snap ik nogsteeds niet
@stroekie: zout morsen is ongeluk, meer weet ik niet.
Nouja, ik weet dus inmiddels ook dat zout geen ene ruk helpt tegen een kater![]()
Hij is al de hele week zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
BB wat is er gebeurt
je bent veel te openhartig vannacht![]()
straks onthul je nog te veel
Dat gaat dus altijd mis bij mij... ik ga op bed liggen, bedenk me dat ik water moet hebben en val in slaapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het enige dat mij wat verlichting geeft is gewoon voor het slapen gaan enorm veel water drinken
Oh maar dan moeten we gewoon even op hem inpraten dat hij 4 maart gewoon mee moet gaan met ons naar de meetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is al de hele week zo
Hij is nog perverser dan de dag-ploeg
David, je bent kennelijk niet veel gewendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij is al de hele week zo
Hij is nog perverser dan de dag-ploeg
"schrijft een notitiebriefje voor op de wasbak en geeft dat aan Davidov voor de volgende keer"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat gaat dus altijd mis bij mij... ik ga op bed liggen, bedenk me dat ik water moet hebben en val in slaap
moet datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar dan moeten we gewoon even op hem inpraten dat hij 4 maart gewoon mee moet gaan met ons naar de meet![]()
Zwarte wapperende krullenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, Steven ziet een pluspunt bij BB![]()
Ja maar hij heeft zijn stemmen voor zaterdag al uitgedeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, Steven ziet een pluspunt bij BB![]()
eerst plaats ik een foto van jou onder de douche en nu plaats jij een foto van mijn lichaam!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer markus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel die zorgen voor reuring in de groepquote:
*shivers* tis davidov, die afkorting klinkt verschrikkelijk ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
David, je bent kennelijk niet veel gewend
*knoeit met suiker*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
eerst plaats ik een foto van jou onder de douche en nu plaats jij een foto van mijn lichaam!![]()
Ja waaarom sta je daar te slepen met een typemachine terwijl je de beschikking hebt over een computerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
eerst plaats ik een foto van jou onder de douche en nu plaats jij een foto van mijn lichaam!![]()
Bruin met wapperende krullen..., klinkt goed, he....quote:
.... ow.... -10.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bruin met wapperende krullen..., klinkt goed, he....
Jammer genoeg ben ik een bleek ventje met blond gemillimeterd haar![]()
Ach slepen, slepen. Dat ding rust vast ergens opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waaarom sta je daar te slepen met een typemachine terwijl je de beschikking hebt over een computer![]()
Ik heb het verpest door openhartig te zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft zijn stemmen voor zaterdag al uitgedeeld
dus dat wordt op z'n vroegst zondag pas![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bruin met wapperende krullen..., klinkt goed, he....
Jammer genoeg ben ik een bleek ventje met blond gemillimeterd haar![]()
het wordt een handje geholpen zeg maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach slepen, slepen. Dat ding rust vast ergens op
Davidje, maak je geen zorgen, tijdens de meet kan je volop filosoferen, ik zal er niet bij zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef davidov het volgende:
[..]
*shivers* tis davidov, die afkorting klinkt verschrikkelijk ...
Filosoferen is wel lastiger geworden sinds je hier bent :p
Toch gaat je dat heel goed af, want je hebt vanavond/vannacht een enorme spurt gemaakt in het tournamentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:19 schreef davidov het volgende:
Filosoferen is wel lastiger geworden sinds je hier bent :p
Een 'hand', graag geen verkleinwoorden gebruiken daarvoor, ik wil toch geen minderwaardigheidscomplex krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het wordt een handje geholpen zeg maar![]()
"informeert BB_Koning over de exacte gegevens"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Davidje, maak je geen zorgen, tijdens de meet kan je volop filosoferen, ik zal er niet bij zijn
Ik had best een uurtje vrij kunnen maken voor een drankje in Rdam of Adam, maar Eindhoven is te ver. Ook al is dat de stad van Philips en is dat het bedrijf waar Steven werkt![]()
Maar dat is toch de correcte nederlandse uitdrukking een handje helpen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een 'hand', graag geen verkleinwoorden gebruiken daarvoor, ik wil toch geen minderwaardigheidscomplex krijgen![]()
Ik kan je verzekeren dat 'hand' meer van toepassing is op mij dan 'handje'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch de correcte nederlandse uitdrukking een handje helpen ?
Ja ga jij maar eens een beauty slaapje houden, want morgennacht komt dat er natuurlijk niet vanquote:
Uhm, ja, nou, uhm.......quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eindhoven is wegens carnaval net met een paar procentpunten achterstand op de tweede plek geėindigd.
*shivers* -ov!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Davidje, maak je geen zorgen, tijdens de meet kan je volop filosoferen, ik zal er niet bij zijn
Ik had best een uurtje vrij kunnen maken voor een drankje in Rdam of Adam, maar Eindhoven is te ver. Ook al is dat de stad van Philips en is dat het bedrijf waar Steven werkt![]()
Gnightquote:
Ja maar, Ja maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat 'hand' meer van toepassing is op mij dan 'handje'![]()
quote:
Ik lees steeds meer pluspuntenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat 'hand' meer van toepassing is op mij dan 'handje'![]()
Wederom: uhm, uhm..., ander onderwerpquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar, Ja maar
nu betrek je dus een algemeen nederlandse uitdrukking op je lichamelijke pluspunten![]()
Sweet Dreams Ang3lquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lees steeds meer pluspunten
DOEI!
Verdorie, vergetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Een post van BB zonder "
"
*print en lijst in*
bring it onquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wederom: uhm, uhm..., ander onderwerp![]()
Je bent onuitstaanbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, vergeten
Inhaalslag:![]()
![]()
![]()
Sweet Dreams voor de Majesteitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:38 schreef BB_Koning het volgende:
Morgen zal ik weer wat geuren en kleuren aan de topic toevoegen.
Doei![]()
![]()
![]()
Ook al naar bed? Nou moe...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:38 schreef BB_Koning het volgende:
Morgen zal ik weer wat geuren en kleuren aan de topic toevoegen.
Doei![]()
![]()
![]()
Euh, heb jij voorkennis op de rest van ons Davidov?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Ook al naar bed? Nou moe...
Truste dan maar harige beer
Sweet Dreams Wondererquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:41 schreef wonderer het volgende:
ik ga in bed liggen en er nog een paar perverse regels uit proberen te persen.
Truste iedereen.
Nee, slechts een geheugen voor onbelangrijke postsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Euh, heb jij voorkennis op de rest van ons Davidov?
En dat is 3quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:41 schreef wonderer het volgende:
ik ga in bed liggen en er nog een paar perverse regels uit proberen te persen.
Truste iedereen.
Nee, afgezien van dat dekbed gedoequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:43 schreef davidov het volgende:
[..]
En dat is 3
Truste wonderer, genoeg inspiratie opgedaan vanavond ?
Nee maar vanwege dat harige beerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee, slechts een geheugen voor onbelangrijke posts
Hoezo...jaloers?
Leuke dromen zal je dan wel hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, afgezien van dat dekbed gedoeMaar ik heb ook nog zoiets als fantasie.
Ja het valt me ook een beetje tegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:51 schreef Stroekie het volgende:
Maar dit schiet zo niet op met die nachtploeg
nu mogen we met ons tweetjes hier dus gaan zitten wachten op de aflossing door de dagploeg
ski hut trance?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja het valt me ook een beetje tegen.
Was net blij dat er nog een groepje mensen actief waren...
*herdenkt wintersport met fout nummer*
Ach wie weet komen d'r zometeen nog een paar kroegtijgers terugquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja het valt me ook een beetje tegen.
Was net blij dat er nog een groepje mensen actief waren...
*herdenkt wintersport met fout nummer*
't dondert en 't bliksemt - guus meeuwisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ski hut trance?
en je het leek er even op dat we nog deze nacht ook dit topic nog konden volspammen maar na een vliegende start is de vaart er nu weer uit![]()
Het VPRO muziekjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:56 schreef davidov het volgende:
Nu snel maar over op Here is the news - ELO
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:58 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Het VPRO muziekje
Vanitas kerel, je komt als geroepenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het VPRO muziekje
Maar die muziek van Electric Light Orchestra is gewoon ook heel vet bombastischquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Ook gehoord op wintersport, kende het nummer niet, maar ik reageerde meteen met "hey vet, het VPRO deuntje"
Nu vind ik het nummer nog te gek ook
ik heb nog 'n heel klein laagje medoc....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas kerel, je komt als geroepen
help je me nog even van het laatste restje Backberg Pinotage af?
Ga in ieder geval meer muziek van hen lenen van het internet...:)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar die muziek van Electric Light Orchestra is gewoon ook heel vet bombastisch![]()
of ben ik nu een oude lul met heimwee naar vroeger![]()
Ja we timen dat ook gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik heb nog 'n heel klein laagje medoc....
Ja want ze hebben veel meer uitgebracht dan dat eeuwige Mr Blueskyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Ga in ieder geval meer muziek van hen lenen van het internet...:)
'k ben ook uitgegaan enzo....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja we timen dat ook gewoon verkeerd
je moet dat gewoon van te voren aankondigen, dan lopen we gewoon eens hier de voorraad langs![]()
exactly, en dit smaakt naar meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want ze hebben veel meer uitgebracht dan dat eeuwige Mr Bluesky
ach d'r staan hier nog flessen genoeg, dus dat kan altijd nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k ben ook uitgegaan enzo....
Altijd, maar ik mijd de drukte, daar ben ik te oud voor (tenzij ik in een zekere beschonken staat ben)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach d'r staan hier nog flessen genoeg, dus dat kan altijd nog![]()
En was het druk en in de noordelijkse stad van ons land ?
Wil jij hier niet MIJN citaten lenen ja, van daar ben ik te oud voor, we hadden toch afgeproken dat ik dat zou zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Altijd, maar ik mijd de drukte, daar ben ik te oud voor (tenzij ik in een zekere beschonken staat ben)
was dat niet jeechteleeftijd of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe heet die site ook nog maar weer, waar je je 'ware' leeftijd kan berekenen aan de hand van je leefwijze?
enfin, die site is niet lief
Sweet Dreamas Vanitasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
enfin, ik moet nu echt naar bed toe
truste
kortomquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
De date-dinges was gezellig, we hebben gepraat, heel veel gepraat, en ik heb me niet verveeld.
Sweet Dreams Davidovquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef davidov het volgende:
*ping*
half 5, nu moet ik echt gaan slapen
truste vanitas
truste stroekie
*klap klap*
Sweet Dreams Caironquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
De date-dinges was gezellig, we hebben gepraat, heel veel gepraat, en ik heb me niet verveeld.
Sweet Dreams Luqasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:39 schreef LuQas het volgende:
Wat kan de You II soms een ellende zijn he...
Koffiegebrek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:44 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Die Anarchistische Abend Unterhaltung - Piano Dub.mp3.
Hmm... op zaterdagochtend eigenlijk altijd wat koppijn. Vreemd.
Zeur niet zo, Weemz.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:34 schreef Weemz het volgende:
Vriendjegebrek...
De zino isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:51 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik kom net terug uit de zino in tilburg. ook leuk! www.zino.nl
hardstyle/hardcore muziek. jammer van het lonsdale petjesgehalte. verder goede tijd gehad!
Ja, dat zou kunnen. Normaal gesproken de eerste koffie om 6:45 uur ofzo.quote:
Die kater?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:48 schreef Weemz het volgende:
Ach, hij komt vanzelf wel een keer voorbij... hoop ik.
Tillen vanuit je knieėn, niet met je rug.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:58 schreef creno het volgende:
Ik ga zometeen een pad leggen bij een vriendin, wordt een middagje stenen sjouwen dus ik zal zo maar eens goed gaan eten
Party?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:43 schreef creno het volgende:
het is zaterdag en ik weet waar dat op uitdraait
zo zou je het kunnen noemenquote:
en zo ookquote:
gezellig blijkbaar...quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:31 schreef Cairon het volgende:
Ik ga slapen.
Sgoed. Maar uiteindelijk wil ik zoenen. Zoenen, of geitjes voeren. 1 van de 2quote:
Geitjes aaien dan maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed. Maar uiteindelijk wil ik zoenen. Zoenen, of geitjes voeren. 1 van de 2
quote:
Maar de mensen die het drinken wel, en het lijkt wel of ze steeds gezelliger worden later op de avondquote:
Totdat ze over The Point of No Return heenzijn en dan worden ze vervelend en lastigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:51 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar de mensen die het drinken wel, en het lijkt wel of ze steeds gezelliger worden later op de avond
Nee.. GGEEIITTJJEEquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Geef me een G, G
Geef me een E, E
Geef me een I, I
Geef me een T, T
Geef me een J, J
Geef me een E, E
Wat krijgen we dan? GEITJEEEEEEEE![]()
Ohh zucht en de bokjes danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jaaaaaaa
Geef me een G, G
Geef me een E, E
Geef me een I, I
Geef me een T, T
Geef me een J, J
Geef me een E, E
Wat krijgen we dan? GEITJEEEEEEEE![]()
Jij snapt het principe van cheerleaden niet he?quote:
Geef me de B O K J E S bokjes.quote:
Vlarp had commentaar op m'n cheer.quote:
Luister je naar hem?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp had commentaar op m'n cheer.
Ik voel me niet meer in de stemming
Hehe ja, dat zijn de momenten waarop je beter busjes zout, emmers met behanglijm, en grote knijpflessen mayonaise kan opbergen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totdat ze over The Point of No Return heenzijn en dan worden ze vervelend en lastig
Sorry pompelemoentje van mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt het principe van cheerleaden niet he?![]()
Geef me een G, gillen de meisjes (of de hoofd cheerleader), waarop de tegenpartij (of de rest van de mutsen) schreeuwt G!!!!!
Ze vragen er toch omdat je'm geeft?
... jahquote:
En dat is van.....?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Cybart het volgende:oooohdieooodieoooodieoooodieoooodieooooodiejeeee
Dan had je er een spoiler van moeten makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oops, je mocht het niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh!! Da's van Aqua ofzo.. of zo'n goedkoop Zweeds dancegroepje..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef Cybart het volgende:"go chita, get banana, hey money, get funky"
de inhoud van onze oostenrijk cd wordt met de dag slechter (lees: leuker)
Toy Boxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh!! Da's van Aqua ofzo.. of zo'n goedkoop Zweeds dancegroepje..
Nee nu nie meerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef Cybart het volgende:HaajSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaēant:
Qui que tu sois, voici ton maītre. Il l'est, le fūt ou le doit źtre.
je kan toch onder de douche met vlarp neuken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nu nie meer
Ow en ik ga toch douchen, dus ben weg
Nee dat fieptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
je kan toch onder de douche met vlarp neuken?
De wat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Cybart het volgende:
en ik ga aan de worstenmik !
Ik niet, ik ga dadelijk de cd van Daze aanzettenquote:
Worstenbroodjesquote:
les humprie singersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Mexico
Mexicoooooohoooooo
Sing
Mexico
Mexicoooohoooooooo
![]()
En boks/box is broekquote:
Aanrijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En boks/box is broek
En beurs is portemonnee
En een tas is een kopje
Mjaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik had het een keer met een achterhoeker.
Zij: Kom maar binnen hoor, de deur is los!
Dus ik héél voorzichtig met die deur, want ik denk die zit los
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Cybart het volgende:Kaiser Chiefs
en nu ga ik echt mn fiets zoeken
Och arme, wat zat je dwars?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga maar douchen ofzo.Geweldig slecht geslapen.
Je krijgt van mij een vlaggetje bij je naam want je hebt smaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Cybart het volgende:Kaiser Chiefs
Nou, dat ik nogal laat/vroeg thuiskwam en toen niet meer kon slapen.quote:
die waren op lowlands lekker bezig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Cybart het volgende:Kaiser Chiefs
Ik kwam vannacht om een uur of 4.30 thuis en toen kon ik op de terugweg al lekker versgebakken warm brood kopen bij de bakker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dat ik nogal laat/vroeg thuiskwam en toen niet meer kon slapen.
Tofquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die waren op lowlands lekker bezig!.
mogguh
vanacht Moet gedronken met benny rodriguez
Ik ben naar huis gebracht achterop een scooter.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:08 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik kwam vannacht om een uur of 4.30 thuis en toen kon ik op de terugweg al lekker versgebakken warm brood kopen bij de bakker.Amsterdam
scooters zijn hhandig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gebracht achterop een scooter.. Ik schaamde me dood.
Nee, het was stom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scooters zijn hhandig.
of ben je bang dat je haar door de war gaat als je een helm op doet?.
Ik mocht op de middelbare school ook eens achterop de scooter bij een jongen die ik leuk vond. Voelde me enorm tienermeisje toen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was stom.. En ik zat niet lekker.
dat krijg je met een stijve achterop.... dan zit je niet lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het was stom.. En ik zat niet lekker.
zei ik dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat krijg je met een stijve achterop.... dan zit je niet lekker.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik mocht op de middelbare school ook eens achterop de scooter bij een jongen die ik leuk vond. Voelde me enorm tienermeisje toen.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kewl.. succes dan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
sorry.
ik ga me scheren, mijn haartjes modelleren en mijn platentas pakken en anar Mde.
ook al zoiets....Made....
maar goed!
ow en ik ga meedoen aan een deejaycontest.
Ik ben nu in Heiloo bij mijn ouders, is ook zoiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Jerruh het volgende:
sorry.
ik ga me scheren, mijn haartjes modelleren en mijn platentas pakken en anar Mde.
ook al zoiets....Made....
maar goed!
ow en ik ga meedoen aan een deejaycontest.
Schattig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ook.. In elk geval totdat ik in slaap viel en er bijna afgleed op de veerpont.
je bent niet fulltime amsterdammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben nu in Heiloo bij mijn ouders, is ook zoiets.
Wat krijgt de winnaar?
maar je werd vast en zeker opgevangen door 2 stoere jonge mannenarmen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
't is maar wat je schattig vind.
Je ben dus thuis nog steeds vaak aan het draaien? Hoorde je er heel lang niet meer over, dus dacht dat je gestopt was..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent niet fulltime amsterdammer!
wat lief!.
de winnaar? naamsbekendheid, altijd gratis zuipen @ Trace ofzo, optreedmogelijkheden etc...
maar goed, eerst es flink oefenen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je werd vast en zeker opgevangen door 2 stoere jonge mannenarmen?
Och arm menneke tochquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Ik hing een beetje over dat ding heen terwijl hij met die veerpontmeneer aan het praten was.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm menneke toch
was je helemaal alleen aan je lot over getaten
Niemand die er op je let ?
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.Ik had wel verkracht kunnen worden.
kom maar es langsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.
Ja hallo, ik was het aan het luisteren hoor!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een vlaggetje bij je naam want je hebt smaak.
Nee, jij was alleen maar dronken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, maar jezus je zat mooi wel bij een mooie jongen achterop de scooter. Dat is mij niet gelukt gisteren.
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was het aan het luisteren hoor!
Aaah wat lief!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Bij deze, jij ook een vlaggetje, met wimpel erbij![]()
Haha ja ik moest wel, iedereen was lelijk gisterenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, jij was alleen maar dronken.
Lelijke mensen zijn grappig. En sowieso komen in gaybars voornamelijk lelijke mensen, denk ik zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha ja ik moest wel, iedereen was lelijk gisteren
Met lelijke mensen dempt men de grachten. O nee, dat waren aardige mensen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn grappig. En sowieso komen in gaybars voornamelijk lelijke mensen, denk ik zo.
Nou, het lijkt me zo smoezelig en vies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef LuQas het volgende:
[..]
Met lelijke mensen dempt men de grachten. O nee, dat waren aardige mensen.
Hoe kom je bij dat idee?
Kewl!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom maar es langs.
@vlarp: ik ben flink beziglekker thuis oefenen
Zit je nou te pimpen met je UPC mediabox?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Cybart het volgende:
oeh om 15:00 komt Bullet In A Bible op VH1
Ja, veel nichtenkotten zijn dat ook. Maar een aantal zijn er ook erg leuk. De Trut bovenaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me zo smoezelig en vies.![]()
moet je ook niet naar de cockring gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn echt een boel hele lelijke.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, veel nichtenkotten zijn dat ook. Maar een aantal zijn er ook erg leuk. De Trut bovenaan.
En of homo's lelijker zijn dan heteros, daar ben ik nog steeds niet uit. Gemiddeld gezien wel denk ik, maar als ze knap zijn, zijn ze vaak ook extreem knap.
Er zit niet in elke gaybar "kalkaanslag" op de tegeltjes hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zit je nou te pimpen met je UPC mediabox?
ik denk dat dit iets voor datrukkereltje isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
wel een grappige film
Tips uitwisselenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat dit iets voor datrukkereltje is
Dat is die film over die killerlesbies toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tips uitwisselen
Heb je deze al gezien, Dykeart?
[afbeelding]
Ach.. binnkort bezorgen ze dat apparaat ook hier. En dan kan ik ook 6 maanden gratis digitaal TV kijken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik bedoel... Greenday concert zometeen.... op een zaterdagmiddag... en echt een fokking gaaf concert (heb hem ook op cd)greenday
en nou zal ik ophouden
nouja, het is maar 1 maand leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. binnkort bezorgen ze dat apparaat ook hier. En dan kan ik ook 6 maanden gratis digitaal TV kijken..
Yep.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat is die film over die killerlesbies toch?
Dan ken je alles wel.. en dan is er NOG niks op al die zenders...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, het is maar 1 maand leuk eigenlijk
sausijzenbroodjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'morge
't is geen msn hier.. je moet Fok smileys met 1 dubbelepunt tikken
Werken op zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
sausijzenbroodjes
straks werken, van 16:15 tot 21:45
belluhhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Werken op zaterdagavond
Hooguit achter de bar
Have fun!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
belluhh
en dan naar huis
ik ga me spul inpakken
dat weten ze bij sky ook nog nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik las het ja.. wat gaan ze er nu mee doen?
Het wordt toch niet live uitgezonden heh?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat weten ze bij sky ook nog niet
het is spannender dan Big Brotherquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het wordt toch niet live uitgezonden heh?
Haha.. ernstigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is spannender dan Big Brother
en dus al 2 dagen lang live te volgen
In de Theems in Londenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef LuQas het volgende:
Ik snap het niet? Waar is die walvis dan?
welke zender?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is spannender dan Big Brother
en dus al 2 dagen lang live te volgen
Er wordt niet voor niks op walvissen gejaagd..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou dat nou ook eetbaar zijn, walvis?
Zeer zeker, daar voedden veel noordelijke volkeren zich vroeger mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou dat nou ook eetbaar zijn, walvis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |